Skrevet av Emne: Vandrepølsa`s Rock`n Rolla treningslogg-dagsformbilde s.161  (Lest 268599 ganger)

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #105 : 02. mai 2007, 22:16 »
Onsdag 2.5.2007

Da var en uke med mange inneklemte dager over :Smiley, og dags for litt trening igjen Grin

Smalbenk: 10xstang - 10x60 - 8x80 - 6x100 - 5x120 - 5x140 - 3x160
Ikke så gæli etter en uke med lite trening og høy partyfaktor Grin

Lett nakkebøy. 10xstang - 10x50 - 8x80 - 6x110 - 5x140

Hjem å skru båt. Nå er det sommer Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #106 : 02. mai 2007, 22:23 »
3*160 i smalbenk er ikke småtteri Grin ps hva slags båt er det du "skrur" på?
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #107 : 03. mai 2007, 00:05 »
3*160 i smalbenk er ikke småtteri Grin ps hva slags båt er det du "skrur" på?

Hei Smiley Jeg byttet til meg en 14fot speedbåt med 55hk, i noe ræl jeg hadde liggendes. Er plass til tre voksne, men klarer vel å få dytta en 20-30 stk inn der hvis det er fest Grin Neida... Den "store" båten er på reparasjon, så var litt desperat etter noe å kunne bruke på hytta i tilfelle den andre blir stående en stund. Den heter Hawk430, og jeg har faktisk sydd havnepresenning til den helt av meg selv i dag Shocked
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #108 : 04. mai 2007, 23:39 »
Fredag 4.5.2007
Ja, ja... Hadde fliselegger`n med svoger på besøk i går. Ba dem på middag siden de er helt utrolige til å jobbe, men endte som vanlig langt nede i aquavitt flaksene og pilsen til slutt. Stemningen ble munter kan man si Wink

Og hvordan gikk det så med benken??

Benk m/stopp: 10xstang - 10x50 - 10x90 - 7x110 - 5x130 - 5x150 - 5x170 - 2x190 - 5x170
Grei økt med tanke på meeget utsvevende partyliv de siste ukene Grin

Tung markløft: 10xstang - 10x50 - 6x90(vondt i prolapsen Angry )1x110 bom.... Sånn går det når man prøver seg på å rydde i hagen for noen uker siden. Har blitt mye verre, men har stor tro på at det plutselig gir seg Grin

Tok med HeftigeOlga hjem, skravlet og skrudde litt båt. Gikk inn og så på flisene som blir lagt, før vi bestemte oss for å ta den faste pizzaen hos Nazim Grin

Håper det smakte Olga biggrin  Sees i morra.

Over og ut...
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #109 : 04. mai 2007, 23:44 »
Det var gør gøtt........  Nå sitter jeg og hører på Sahara Hotnights  dritbra musikk...  Får vel bikke over i senga snart...  Jepp blir pils i sola imorra...  hepp hepp......... 
Powerlifter...

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #110 : 05. mai 2007, 17:59 »
Hei Smiley Jeg byttet til meg en 14fot speedbåt med 55hk, i noe ræl jeg hadde liggendes. Er plass til tre voksne, men klarer vel å få dytta en 20-30 stk inn der hvis det er fest Grin Neida... Den "store" båten er på reparasjon, så var litt desperat etter noe å kunne bruke på hytta i tilfelle den andre blir stående en stund. Den heter Hawk430, og jeg har faktisk sydd havnepresenning til den helt av meg selv i dag Shocked
ikke dårlig ,tipper den går fælt,men å se voksne folk oppi en sånn båt blir vel litt harry  Grin .angående fest ,så er det utrolig hva en kan få til,jeg klarte å få oppi 6 mennesker i et vanlig stort boblebad.  Shocked  tipper at det hadde blitt temmelig trangt med "bare" 6 personer i hawk,en din  Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #111 : 05. mai 2007, 21:12 »
ikke dårlig ,tipper den går fælt,men å se voksne folk oppi en sånn båt blir vel litt harry  Grin .angående fest ,så er det utrolig hva en kan få til,jeg klarte å få oppi 6 mennesker i et vanlig stort boblebad.  Shocked  tipper at det hadde blitt temmelig trangt med "bare" 6 personer i hawk,en din  Grin

He he  biggrin
Harry er vel ikke å overdrive nei Wink Men så lenge den andre er på verksted, ble det denne eller ikkeno... Og for de som har lest loggen min, skjønner de at det viktigste er ikke båten, men å komme seg fra utested til utested(brygge til brygge) Grin Med denne så rekker jeg innom enda flere steder Cool

Ellers har jeg jo en datter på 10 som nok overtar denne glatt etterhvert woot

Boblebad er pent Cheesy Husker jeg spurte en jente om hun ville bli med, men hun sa det ikke var så farlig.....  Shocked Forresten har jeg spurt mange jenter om mye rart, men det er visst ikke så farlig sier de...... :Smiley

God helg Grin

www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #112 : 05. mai 2007, 21:48 »
god helg til du også Wink hadde jeg hatt en datter på 10 år,så er jeg ikke helt sikker på om jeg hadde gitt henne en sånn en båt,da er det bedre med en sjekte biggrin ps hvis du tretter en flott dame på byen i kveld,så må du huske å hilse fra meg lol  Grin
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget bulle1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #113 : 05. mai 2007, 23:19 »
god helg til du også Wink hadde jeg hatt en datter på 10 år,så er jeg ikke helt sikker på om jeg hadde gitt henne en sånn en båt,da er det bedre med en sjekte biggrin ps hvis du tretter en flott dame på byen i kveld,så må du huske å hilse fra meg lol  Grin

Er nok hjemme i kveld gitt Smiley Men skal selvfølgelig hilse neste gang(som blir til helgen) biggrin '

Har aleneomsorgen for datteren min, slik at den "utagerende festingen" er kun når hun er hos sin mor i helger, eller er der på ferie hos henne Grin Her går det i firehjuling og hele pakka, men er enig at hun er altfor liten til å kjøre en slik båt. Da skal i så fall gassen stoppes på 5 knop, og jeg være med. Altfor glad i henne til å ta dumme sjanser ja Cheesy  Ser mange idioter med barn ved hytta, desverre.... Men etterhvert som hun blir eldre vil hun nok mase om å prøve, da hun har litt motordilla Smiley

Ha en fortsatt god kveld!


Utlogget bulle1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #114 : 05. mai 2007, 23:40 »
Er nok hjemme i kveld gitt Smiley Men skal selvfølgelig hilse neste gang(som blir til helgen) biggrin '

Har aleneomsorgen for datteren min, slik at den "utagerende festingen" er kun når hun er hos sin mor i helger, eller er der på ferie hos henne Grin Her går det i firehjuling og hele pakka, men er enig at hun er altfor liten til å kjøre en slik båt. Da skal i så fall gassen stoppes på 5 knop, og jeg være med. Altfor glad i henne til å ta dumme sjanser ja Cheesy  Ser mange idioter med barn ved hytta, desverre.... Men etterhvert som hun blir eldre vil hun nok mase om å prøve, da hun har litt motordilla Smiley

Ha en fortsatt god kveld!



Ooops Grin Glemte å skrive at jeg sitter på fatter sin maskin.... Glemte å logge av/på.. Så nå vet dere det woot

HeftigeInga

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #115 : 06. mai 2007, 06:39 »

Heppetihepp..............  Hjemme nå jeg.................  Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiten kan man si...  Snakkes imorra.............  God natt.......... 
Powerlifter...

Utlogget bulle1

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 7
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 7

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #116 : 06. mai 2007, 11:25 »
Heppetihepp..............  Hjemme nå jeg.................  Sliiiiiiiiiiiiiiiiiiiten kan man si...  Snakkes imorra.............  God natt.......... 
Hjemme så tidlig Huh Hørtes ikke ut som du skulle holde så lenge når jeg snakket med deg kl ca 21.00 Grin Var neeesten natta allerede da, he he biggrin Bra jobbet Olga

Da sees vi kanskje på låven etterpå da? Eva og de andre ungene skal visst kjøre ATV og greier. Kanskje vi skal hive oss på crosserne Kardio

Sitter på pc`n til fatter jeg Olga Grin Som du vet legger jeg fliser i hele kåken, og Eva (datteren min, for de som ikke vet det) og jeg må finne oss i å bo her en liten stund dry

HeftigeInga hos Bulle1

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #117 : 07. mai 2007, 20:59 »
Mandag 7.5.2007

Benkpress: 10xstang - 10x50 - 10x70 - 10x90 - 7x110 - 7x130 - 5x160 - 5x170 - 3x190 - 3x190 - 3x190
forholdsvis lett og grei økt Grin

Bøy: 10xstang - 10x50 - 8x100 - 5x140 - 3x180 - 3x180 - 2x180
Virker som det vonde i ryggen gir seg litt... ihvertfall i bøy. Ganske grei økt, men kjenner fortsatt en del, så klemte ikke til..

Sit ups

Ja,ja Olga Grin savnet deg på trening i dag Cry Men du kommer sterkere tilbake Grin Til lørda`n blir`e Oslo på oss Grin det har jeg bestemt

Hepp
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #118 : 07. mai 2007, 21:03 »
Bra trykk på deg i dag ser jeg..  Det blei en hot spesial fra nazim på meg..  Det er alltid like gøtt..  Nå står senga for tur..  Oslo??  Det blir gøy..   
Powerlifter...

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

Sv: Trym`s loggbok video s.7
« #119 : 07. mai 2007, 21:20 »
meget fin økt dette her inga 2thumbsup
VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!