Skrevet av Emne: Lettkledde kvinner og voldtekt?  (Lest 16924 ganger)

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #45 : 28. mars 2007, 17:51 »
hvordan skulle det la seg kontrollere? Wink


Akkurat det er vel strengt tatt ikke mitt problem; jeg kan også kritisere innvandringspolitikk uten å sitte på svaret om hva som _egentlig_ bør gjøres, ganske enkelt fordi det ikke er min jobb å komme med svaret. Jeg veit jo heller ikke hva slags muligheter som finnes... Det samme gjelder dette. Wink


Er ganske talentløst at folk (les: menn) ikke klarer å styre seg. Finnes jo nok av tøs, så hvorfor ta noen som ikke vil det sjøl..? Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #46 : 28. mars 2007, 18:01 »
Akkurat det er vel strengt tatt ikke mitt problem; jeg kan også kritisere innvandringspolitikk uten å sitte på svaret om hva som _egentlig_ bør gjøres, ganske enkelt fordi det ikke er min jobb å komme med svaret. Jeg veit jo heller ikke hva slags muligheter som finnes... Det samme gjelder dette. Wink


Er ganske talentløst at folk (les: menn) ikke klarer å styre seg. Finnes jo nok av tøs, så hvorfor ta noen som ikke vil det sjøl..? Tongue

Forbudt frukt vet du...
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #47 : 28. mars 2007, 18:07 »
Forbudt frukt vet du...
Litt tynt, spør du meg.. Tror heller det er det at mange menn ser på kvinnfolk i korte skjørt som fritt vilt, evt. at "de ber om det" ettersom de går lettkledd.. I tillegg er jo sjansen for å bli tatt minimal.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget Påltergeist

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 042
  • Honnør: 610
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 042

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #48 : 28. mars 2007, 18:14 »
lallemann: jeg har faktisk Hovedfag i Islam

Interessant, hvor studerte du hen?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #49 : 28. mars 2007, 20:36 »
lallemann: jeg har faktisk Hovedfag i Islam

Nann... Kan du belære meg om hvor disse studiene fant sted? Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #50 : 28. mars 2007, 23:32 »
Studerte ikke du ved Teologisk Fakultet, Nann? Der tilbys det da ingen hovedfag i Islam?

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #51 : 29. mars 2007, 09:54 »
Nann?

http://www.universitas.no/?sak=48013

Er det slik at du har funnet på et studieprogram? I hodet ditt? Det er greit nok det, men da burde du ikke kreve at dette studiet skal telle i en åpen diskusjon. Ellers har jeg doktorgrad i å være en tøysekopp.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #52 : 29. mars 2007, 10:42 »
islam har hele tiden vært en stor del av fagene på teologisk fakultet ;
da jeg begynte studiene i 1995  , fikk vi lov å studere islam , MEN man kan fortsatt ikke bli Imman .
Jeg har to år med inngående studier av faget via TF, og hvorfpå mye ble tilrettelagt via Historisk og humanisktisk .
Nå var vi faktisk tre stykker som fordypet seg i dette, med like mange poeng som hovedfag , og ble godkjent som det. De to andre var muslimer, som ønsket fagutdanning innen dette faget, men som av grunner ( kvinner) ikke fikk ta immanutdanninga via islamsk råd , nettopp fordi de var kvinner.

Selvfølgelig kan dere jo tro hva dere har ønsker om å tro, men jeg har ihvertfall min lit til at Univeristetet ikke har forfalsket mine papirer .

Nann
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Udrugn

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 029
  • Honnør: 176
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 029

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #53 : 29. mars 2007, 11:06 »

Univeristetet

Nann

Rettskrivningen bærer preg av omfattende utdannelse....

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #54 : 29. mars 2007, 11:22 »
islam har hele tiden vært en stor del av fagene på teologisk fakultet ;
da jeg begynte studiene i 1995  , fikk vi lov å studere islam , MEN man kan fortsatt ikke bli Imman .
Jeg har to år med inngående studier av faget via TF, og hvorfpå mye ble tilrettelagt via Historisk og humanisktisk .
Nå var vi faktisk tre stykker som fordypet seg i dette, med like mange poeng som hovedfag , og ble godkjent som det. De to andre var muslimer, som ønsket fagutdanning innen dette faget, men som av grunner ( kvinner) ikke fikk ta immanutdanninga via islamsk råd , nettopp fordi de var kvinner.

Selvfølgelig kan dere jo tro hva dere har ønsker om å tro, men jeg har ihvertfall min lit til at Univeristetet ikke har forfalsket mine papirer .

Nann

Jeg gidder ikke å gå inn på preget av særs dårlige grammatiske evner.

Uansett. Hvis du har "mastergrad i Islam", som du så typisk skrev du hadde, hvorfor skriver du "Imman"? Dette må vel være et ekstremt relevant ord, og at du ikke engang klarer å skrive dette riktig, gir meg visse tvil om at du har gått noe som helst høyere utdanning.

Jeg har mine fordommer mot UiO. Dette fordi det finnes en uendelig horde med studenter som velger grunnfag i hipp som happ, og egentlig ikke ender opp med noe som helst. Men at du skulle få lov til å "fordype deg i emnet Islam", litt på måfå, virker litt tøysete.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

janne

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #55 : 29. mars 2007, 12:19 »

Uansett. Hvis du har "mastergrad i Islam", som du så typisk skrev du hadde, hvorfor skriver du "Imman"? 


Stor forskjell på Hovedfag og Mastergrad VargThor Wink

Mastergrad=5 år (inkl. hovedoppgaven, i hvertfall i økonomi slik jeg har) Hovedfag=1 år eller mer alt etter hvilket fag du studerer (om jeg ikke husker feil....skal undersøke....)

Mastergrad er for øvrig en beskyttet tittel, noe som tilsier at ikke kan kalle seg det om man ikke er det. Ingeniør er et eksempel på en tittel som IKKE er beskyttet.....det var bare en liten digresjon fra min side Smiley


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #56 : 29. mars 2007, 12:23 »
Stor forskjell på Hovedfag og Mastergrad VargThor Wink

Mastergrad=5 år (inkl. hovedoppgaven, i hvertfall i økonomi slik jeg har) Hovedfag=1 år eller mer alt etter hvilket fag du studerer (om jeg ikke husker feil....skal undersøke....)

Mastergrad er for øvrig en beskyttet tittel, noe som tilsier at ikke kan kalle seg det om man ikke er det. Ingeniør er et eksempel på en tittel som IKKE er beskyttet.....det var bare en liten digresjon fra min side Smiley


Vel; Selvsagt er mastergrad en beskyttet tittel. Jeg tar min nå. Men gikk ikke UiO bort fra grunnfag, mellomfag og hovedfag i seneste tid?

Da erstattes dette vitterlig med bachelor og mastergrad?

http://www.uio.no/studier/tilbud/kategori/relteol.html
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #57 : 29. mars 2007, 12:25 »
Et hovedfag skal bygge på et grunnfag (1 år) og et mellomfag(halvt år). Først da kan man starte på hovedfaget som normalt sett vil være beregnet til 1,5 år, dvs. totalt 3 år til sammen. Videre vil man ikke ha noe hovedfag FØR bredden også er godkjent - følgelig vil hovedfag som regel være 5 års studie da grunnlaget som regel bestod av 3 grunnfag og et mellomfag eller to grunnfag og to mellomfag + nødvendig teori. Selve hovedfagsdelene alene er ikke noe kvalifisering. Slik var det den gang jeg gikk på UiO.

Så et hovedfag og en mastergrad er i praksis det samme, selv om på den gamle ordningen så var selve oppgaveskrivingen en større del.

Dersom man skal bruke samme logikk som tydeligvis er brukt her kan i så fall jeg påberope meg 2 mastergrader og 1 (nesten 2) doktorgrad(er) .... Wink
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

janne

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #58 : 29. mars 2007, 12:29 »
Et hovedfag skal bygge på et grunnfag (1 år) og et mellomfag(halvt år). Først da kan man starte på hovedfaget som normalt sett vil være beregnet til 1,5 år, dvs. totalt 3 år til sammen. Videre vil man ikke ha noe hovedfag FØR bredden også er godkjent - følgelig vil hovedfag som regel være 5 års studie da grunnlaget som regel bestod av 3 grunnfag og et mellomfag eller to grunnfag og to mellomfag + nødvendig teori. Selve hovedfagsdelene alene er ikke noe kvalifisering. Slik var det den gang jeg gikk på UiO.

Så et hovedfag og en mastergrad er i praksis det samme, selv om på den gamle ordningen så var selve oppgaveskrivingen en større del.

Dersom man skal bruke samme logikk som tydeligvis er brukt her kan i så fall jeg påberope meg 2 mastergrader og 1 (nesten 2) doktorgrad(er) .... Wink

Neste gang får jeg gjøre hjemmeleksen min bedre gitt Grin

janne

  • Gjest
Sv: Lettkledde kvinner og voldtekt?
« #59 : 29. mars 2007, 12:30 »

Vel; Selvsagt er mastergrad en beskyttet tittel. Jeg tar min nå.

Hva slags mastergrad tar du? (enda en digresjon fra min side....blir visst litt mange av dem om dagen....)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!