Skrevet av Emne: unger med på trening  (Lest 2198 ganger)

Utlogget Marie

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 0
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 0

unger med på trening
« : 17. september 2007, 18:26 »
 :PJeg mener unger bør holdes borte fra trenings lokalet når foreldre trener. Greit nok for foreldres sin del - men tenk på oss andre i lokalet....og på ungene...

Det er mitt syn på saken...... Wink

Utlogget fredderen

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 619
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 619

  • Tempus fugit
Sv: unger med på trening
« #1 : 17. september 2007, 18:30 »
:PJeg mener unger bør holdes borte fra trenings lokalet når foreldre trener. Greit nok for foreldres sin del - men tenk på oss andre i lokalet....og på ungene...

Det er mitt syn på saken...... Wink
Informativt.... 

Slutt å syt begynn å yt...
På trening så trener man, ikke bry deg om hva annet som skjer i lokalet....

Utlogget Tannfeen

Sv: unger med på trening
« #2 : 17. september 2007, 18:35 »
:PJeg mener unger bør holdes borte fra trenings lokalet når foreldre trener. Greit nok for foreldres sin del - men tenk på oss andre i lokalet....og på ungene...

Det er mitt syn på saken...... Wink

Definisjonen på en unge, kontra en voksen er vel alderen. Så du mener at personer under myndighetsalder burde nektes inngang til treningssentre? Greit for meg, jeg er over 18.
There is nothing that training cannot do. Nothing is above its reach or below it.
-Mark Twain




Treningslogg
Bildelogg

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: unger med på trening
« #3 : 17. september 2007, 18:42 »
:PJeg mener unger bør holdes borte fra trenings lokalet når foreldre trener. Greit nok for foreldres sin del - men tenk på oss andre i lokalet....og på ungene...

Det er mitt syn på saken...... Wink

Vet du, om jeg i det hele tatt skal klare å få trent så hender det jeg er nødt til å ta med min seksten måneder gamle datter. Hun har vært med siden hun var 5-6 dager gammel, og jeg har enda ikke fått en klage fra noen av dem som trener på samme gym som meg.  De gangene hun må være med så velger jeg å trene på en slik tid av dagen at jeg vet det er få andre der, slik at vi skal forstyrre minst mulig.

Jentungen stortrives på gymmet, hun aktiviserer seg selv masse, "prater" med folk hun kjenner og har det helt flott! Og så lenge jeg trener kommer jeg til å fortsette å ta henne med innimellom. Sånn er det bare. Wink

Jeg er rett og slett tilhenger av at flere foreldre skal ta med seg ungene på trening. Ved å gjøre det slik vil flere foreldre få mulighet til å trene og det er jo bra, ikke sant?



Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Sv: unger med på trening
« #4 : 17. september 2007, 20:42 »
Vet du, om jeg i det hele tatt skal klare å få trent så hender det jeg er nødt til å ta med min seksten måneder gamle datter. Hun har vært med siden hun var 5-6 dager gammel, og jeg har enda ikke fått en klage fra noen av dem som trener på samme gym som meg.  De gangene hun må være med så velger jeg å trene på en slik tid av dagen at jeg vet det er få andre der, slik at vi skal forstyrre minst mulig.

Jentungen stortrives på gymmet, hun aktiviserer seg selv masse, "prater" med folk hun kjenner og har det helt flott! Og så lenge jeg trener kommer jeg til å fortsette å ta henne med innimellom. Sånn er det bare. Wink

Jeg er rett og slett tilhenger av at flere foreldre skal ta med seg ungene på trening. Ved å gjøre det slik vil flere foreldre få mulighet til å trene og det er jo bra, ikke sant?





Du er stjerneeksemplet på folk som har med seg barn OG takler det på en bra måte. Smiley

Det mange dessverre gjør er å slippe ungene løs der inne - det irriterer mange og det er forstålig. Litt kontroll så er barn på trening ikke noe problem for noen som helst. Smiley
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: unger med på trening
« #5 : 17. september 2007, 20:43 »
Der jeg trener finnes det en egen barneavdeling for de som tar med seg barna på treningssenteret, men jeg syns da også foreldre burde benytte seg av disse ved behov. Et lite barn kan dessuten fort bli skadet hvis man ikke er oppmerksom. Vekter kan falle ned, stenger kan rulle over dem små osv osv. Min personlige mening er at man enten a) bruker barneavdelingene hvis mulig b) er veldig påpasselig på hvor ungene er og holder dem unna farlige situasjoner/apparater som andre skal bruke eller c) holder de vekk fra treningssenterene.

Noe som irriterer meg desto mer hendte idag. Jeg satt i en forelesningssal på et seminar da en unge skreik og laget spetakkel bakerst i salen. Jeg syns folk burde tenke over at mange blir forstyrret av at de har med barna sine på forelesninger, og klarer de ikke holde ungene i ro bør man holde seg hjemme for å unngå å irritere andre. Det er en grunn til at jeg satt i det auditoriumet, og den grunnen var ikke at jeg ønsket å høre barneskrik.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: unger med på trening
« #6 : 17. september 2007, 20:54 »
:PJeg mener unger bør holdes borte fra trenings lokalet når foreldre trener. Greit nok for foreldres sin del - men tenk på oss andre i lokalet....og på ungene...

Det er mitt syn på saken...... Wink

Jeg har hatt med guttungen siden han var 5 uker gammel! Ser ingen problemer med det! Synes faktisk flere burde ta med seg ungene på trening!   Så lenge ungene ikke går i veien der man skal løfte ser jeg ikke helt problemet Wink
Blenda!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: unger med på trening
« #7 : 17. september 2007, 21:07 »
Du er stjerneeksemplet på folk som har med seg barn OG takler det på en bra måte. Smiley

Det mange dessverre gjør er å slippe ungene løs der inne - det irriterer mange og det er forstålig. Litt kontroll så er barn på trening ikke noe problem for noen som helst. Smiley

For meg/oss er det en selvfølge at hun ikke får løpe villmann på gymmet. Jeg vil vite hvor hun er, jeg vil vite at hun ikke kan skade seg på noe som er der og jeg vil vite at hun ikke er i veien for andre som trener. Smiley Så når hun er med meg på trening bruker jeg heller litt lenger tid enn jeg normalt ville brukt og passer på at hun blir underholdt nok til å holde seg rundt meg.

At unger som blir sluppet løs i gymmet er plagsomt er jeg helt med på. Jeg har vært ute for det opptil flere ganger ett annet sted hvor jeg har trent, og disse ungene har jeg måtte fjerne fra diverse apparater fordi jeg har vært redd de skulle skade seg.

Man må ha kontroll på ungene når de er med, slik er det bare.

Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: unger med på trening
« #8 : 17. september 2007, 21:14 »
nåt jeg var lita så var jeg med pappa hver gang han trente nesten.. å de gikk bra:) der jeg trener er de ofte folk som har med ungene sine, å jeg synes de er greit:)
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: unger med på trening
« #9 : 17. september 2007, 21:15 »
nåt jeg var lita så var jeg med pappa hver gang han trente nesten.. å de gikk bra:) der jeg trener er de ofte folk som har med ungene sine, å jeg synes de er greit:)

MieMarie har hatt Vilja som heiagjeng i dag, så hun vet hva hun snakker om... Wink
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: unger med på trening
« #10 : 17. september 2007, 21:19 »
Vilja er et lite sjarmtroll:)  Synes de var utrolig gøy å ha henne attmed meg neste hele tiden:D å så har hu så lyst til å prøve ting å tang:D digg Cheesy har du fått lagt inn bildene kikki?Smiley  du må ta me vilja flere ganger;D
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Utlogget Daftboy

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 173
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 173

  • Frank (in)Zane
Sv: unger med på trening
« #11 : 17. september 2007, 21:21 »
Syns det er koselig med småbarn på studio! En gang så hadde sjefen med seg sin noen måneder gamle sønn. Jeg drev og kjørte nedtrekk og når jeg var ferdig så så jeg at gutten hadde nesten spist opp dagboka mi Grin Fikk meg en god latterkrampe da! xD
Pumper jønn og løfter lightweights!! ;-)

Anatidaephobia-The fear that somewhere, somehow, a duck is watching you.

Utlogget Jabbi

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 55
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 55

  • !
Sv: unger med på trening
« #12 : 17. september 2007, 21:25 »
Spiste han opp boka?  rofl

Utlogget næææh

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 014
  • Honnør: 222
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 014

Sv: unger med på trening
« #13 : 17. september 2007, 21:26 »
så lenge ungene er bindt fast til veggen å har munnbind på er det greit for meg Grin

men fra sadochisme til alvor.


unger på treningsstudioet er helt åleit, så lenge de ikke skriker og hyler å forstyrrer meg i treningen. så så lenge ungene blir godt passet på, som kikki her tydelig beskriver er det bare koslig å se småtasser på studio Smiley
Her kommer det til å stå noe virkelig sykt en dag!

Utlogget MieMarie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 139
  • Honnør: 20
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 139

  • E e no bære me e ;)
Sv: unger med på trening
« #14 : 17. september 2007, 21:26 »
bøker ser jo ut som de smaker godt da, så de er kansje ikke så rart:P
Trener hjemme i kjellern fortia, har mitt eget lille treningsrom der og har alt jeg trenger der Smiley
Blogger ikke i bloggen mer Smiley
Men trener like mye forde og nesten akkurat det samme, så bare spørre hvis dere lurer på noe Cheesy

Fræna atletklubb Smiley

Perser uten skjorte:
Benkpress pers : 60 kg     mål 70 kg
Markløft : 85 kg 
Knebøy :  75 kg

Skal ha MYE MERE muskler.
Styrkeløft,Strongman og muskler det er tingen .. Wink
- treningsstudioet er min leke plass..

Når stanga knekker, da har jeg kanskje løftet tungt nåkk, men faen meg ikke før..  Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!