avstemning
Spørsmål: Skal jeg deffe som ALLE andre?
NEI! Jeg er perfekt - 6 (8.3%)
NEI! Jeg må spise mye mer - 25 (34.7%)
JA! Jeg er feitest av dem alle - 24 (33.3%)
JA! Men bare bitte bitte litt - 6 (8.3%)
NEI! så lenge jeg ikke blir feitere enn Bodhi - 11 (15.3%)
Stemmer totalt: 69

Skrevet av Emne: TooBigForDoors  (Lest 432477 ganger)

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1965 : 14. august 2011, 14:44 »
I knows ur pain man! Hakke fått trent no annet enn hangups i en dørkarm og pushups de to-tre siste ukene! No drit.. Men skal ned og sjekke vektertorget nå snart og lay down the law! Cheesy

Får du deg hybel i trondheim eller må du sove på gulvet hos Kaliber treningsstudio? Tongue

Skulle bare ha crasha i grotten til KK67, men fikk hybel rett med NTNU til 3500 i mnd:P Trening er piss for tiden assss

Trening idag: ikke fått trent på 5 dager, shits crazy

Benk mbo:
1x3 120
1x3 130
1x2 140
1x9 110 highbar
1x9 110 highbar

Chins:
1x5
1x5 +15
1x5 +20

Pullups:
1x13

Nedtrekk wide parallell:
1x8

Roing maskin:
1x8
1x8
1x8

Biceps EZ:
1x6 50
1x6 50
1x6 50

Frontbøy:
1x4 100
1x4 120

FIkk så ekstrem hjertebank av frontbøyen, satt meg ned for ikke å svime av:P Veide 97kg med klær og litt mat innabords. Veier vel 96kg nå morgenvekt
24 og feit

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1966 : 19. august 2011, 19:30 »
Må ikke bli anorektisk nå!! Få i gang et par til av de tøysepakkene dine med boil-in-a-bag ris igjen så skal du se! Tongue
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Figuz

  • Gjest
Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1967 : 19. august 2011, 19:43 »
Må ikke bli anorektisk nå!! Få i gang et par til av de tøysepakkene dine med boil-in-a-bag ris igjen så skal du se! Tongue
Og det kom fra han som åt 800 kalorier om dagen Grin
Neida, bare tøyser <3

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1968 : 27. august 2011, 15:59 »
så nå har jeg ikke trent på 7....7-8 dager. Har vært med på fadderopplegg hver dag. Det gikk greit den første uka, så ble jeg noe helt jævlig syk. Som i at jeg skalv på gulvet på rommet mitt og spydde og dreit på meg selv. Så fikk jeg crazy amounts of antibiotics av legen som gav opp i å finne ut hva det var. Han fant forresten en lillefingernegl størrelse forsteinet ørevoks-klump i øregangen min da, som han fiska ut. Jeg har ikke spist noe på 2 uker, rekorden var den dagen jeg drakk en liter appelsinjuice og en håndfull nøtter..
Så prøvde jeg sånn annenhver dag å drikke litt og igår var det studenthyttefest. The big shit lissom. Her skulle man gøre mye som innebar minimal bekledning og jeg fikk kraftig feber etter noen timer.
Men nå er faddertiden over, true story.

Åsså ja! var hos en flink kiropraktor for en gangs skyld. Jeg har som mange vet slitt med ryggen i snart 3 år nå. Han fikk fiksa røntgen og det viser seg at jeg har en ekstra ryggvirvel... Hvem hadde gjetta at min ene fysiske mangel her i livet var å ha litt ekstra? Putene var helt perfekte, eneste problemet er at jeg må gå litt mer tur for å få bevegelse i det nederste ryggleddet.
24 og feit

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1969 : 28. august 2011, 06:54 »
this shit be crazy nigga
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1970 : 28. august 2011, 20:22 »
Wow Tongue Negl-ørevoks fusion liksom! Ekke rart man får diare og feber av det!
Men serrr lzm, kjipe greier! Ble sjuk av fadderuka her også og hatt feber og kasta opp gulinger så det svei i lungene et par dager nå!

Men, en ekstra ryggvirvel sier du? Høres ut som du kom ut med ekstra gains der da! Cuz extra means good right?
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Figuz

  • Gjest
Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1971 : 28. august 2011, 20:46 »
Shit just got real, ikke nok med at Sørskår har mer biceps enn de fleste andre dødelige, men han har også en ekstra ryggvirvel!  Cool

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1972 : 28. august 2011, 22:10 »
Var å trente idag. Hodet gjorde så vondt og hjerte banka så fort når jeg trente pumpeøvelser at jeg satt for det meste. Når jeg satt i bilen på vei hjem fikk jeg et hosteanfall, jeg hosta og hosta. I tillegg tetta det seg til i nesen slik at jeg prøvde å blåse ut og inn snåtten, noe som gjorde at jeg ble kvalt av mitt eget slim, SAMTIDIG som jeg hosta. Resultatet ble at jeg spydde på meg selv i trafikken. Jeg lot den oransje dritten bare renne nedover haka og på klærne mine, it felt nice.

Benk:
1x3 110
1x2 120
1x2 130

Chins:
1x8
1x6
1x5

Litt bicepscurl med manualer og mark opp til 160kg
24 og feit

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1973 : 29. august 2011, 19:59 »
Åsså ja! var hos en flink kiropraktor for en gangs skyld. Jeg har som mange vet slitt med ryggen i snart 3 år nå. Han fikk fiksa røntgen og det viser seg at jeg har en ekstra ryggvirvel... Hvem hadde gjetta at min ene fysiske mangel her i livet var å ha litt ekstra? Putene var helt perfekte, eneste problemet er at jeg må gå litt mer tur for å få bevegelse i det nederste ryggleddet.

Jaja, ingen kan beskylde deg for å mangle ryggrad. :Smiley

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1974 : 04. september 2011, 14:09 »
Jeg var på besøk hos legen igjen, er like batshit syk. Jeg hadde ikke veid meg på 3 uker så fikk veid meg hos legen, med klær. Veide 90,3kg.. Shits crazy now. Jeg fikk helt panikk og har spist bare pizza og kake i 2 dager, men har fremdeles en ekkel sixpack og innsunkne hule kinn. Planen var å ikke trene før jeg ble frisk, men dette er en ny level av fuckedup, så jeg planlegger en økt idag.

jeg tror... jeg tror bicepsene er blitt litt mindre..
24 og feit

Figuz

  • Gjest
Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1975 : 04. september 2011, 14:40 »
Jeg var på besøk hos legen igjen, er like batshit syk. Jeg hadde ikke veid meg på 3 uker så fikk veid meg hos legen, med klær. Veide 90,3kg.. Shits crazy now. Jeg fikk helt panikk og har spist bare pizza og kake i 2 dager, men har fremdeles en ekkel sixpack og innsunkne hule kinn. Planen var å ikke trene før jeg ble frisk, men dette er en ny level av fuckedup, så jeg planlegger en økt idag.

jeg tror... jeg tror bicepsene er blitt litt mindre..
-90kgs klassen på showlift, ezz

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1976 : 04. september 2011, 16:32 »
god bedring!

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1977 : 06. september 2011, 08:12 »
Hva sier legen feiler deg a? Kan du ikke bruke dine bioingeniørskills til å rapidly heale deg selv?
Er det nyre/leversvikt kanskje? Tongue Hvis det bare er en hard forkjølelse må du jo bare heat it all up på føtta og hals og ete grønnsaker til alle måltider! Gå på helsekosten og kjøp MCT olje som booster imunforsvaret og ta masse tran/omega 3! heal  yo   self!
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1978 : 06. september 2011, 16:32 »
Hva sier legen feiler deg a? Kan du ikke bruke dine bioingeniørskills til å rapidly heale deg selv?
Er det nyre/leversvikt kanskje? Tongue Hvis det bare er en hard forkjølelse må du jo bare heat it all up på føtta og hals og ete grønnsaker til alle måltider! Gå på helsekosten og kjøp MCT olje som booster imunforsvaret og ta masse tran/omega 3! heal  yo   self!

Planen i begynnelsen var å bare fikse en mikroskopi selv på en av labene på NTNU, sjekke at det ikke var mononucleose åsså bare pounde noe hardcore anibiotica sammen med antibetalactamaser. Men jeg er litt noob på NTNU enda location-wise så enkleste ble legen. Han gjorde det samme, men gav meg noe gayass antibiotica i begynnelsen. Når det ikke funka gav han meg noe real shiz. Det fjerna allt utenom raslingen i lungene og konstant hoste. Jeg tenker det er kikhoste eller noe sick fra et østblokkland som har komt med bananvogna. Jeg drukner meg selv i tran, frukt, ekstra C-vitaminer i tillegg til multivitaminer. Så når min ekstraordinære kropp med litt ekstra av allt ikke fjerner dritten må det være noe outerspace stuff som har rubba off fra en meteoritt, eller noe funky fungus fra gulltaska til en polakk. Jeg har tatt røntgen av lungene nå idag så venter bare på hva legen har å si.
24 og feit

Utlogget ToBigForDoors

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 962
  • Honnør: 492
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 962

Sv: TooBigForDoors: Film; 1x192,5 frontbøy s 123
« #1979 : 09. september 2011, 14:26 »
Nå er jeg på legekontoret igjen. Over meg på venteværelset sitter en eldre morbid overvektig dame, mest sannsynlig av russisk opprinnelse da hun har en heftig kjeggvekst. Hun tygger på frukt og forer det til en baby. Det er noe med måten hun gjør det på som er veldig forstyrrende... Ellers viste en fyr meg penisen sin i forelesning idag. Jeg fokuserte på powerpointen bakerst i et auditoriet da jeg hørte litt fnising til høyre. Jeg snudde meg og der var det en rynkete penis og en smilende østlending.
Jeg har trent mye de siste 5 dagene. Styrken har vert smertelig ikkeeksisterende. jeg makser 130 i benk, 150 i bøy og sikkert 180 i mark.. Jeg opplever at fotballgutter får en selvtillitsboost når jeg trener bøy. Nå tok hun russiske dama ut puppen sin.. jeg anntok hun var bestemora, men oooobviously not.
24 og feit

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!