Skrevet av Emne: Clash of Titans  (Lest 59430 ganger)

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Clash of Titans
« #345 : 18. desember 2008, 18:20 »
lars vant suverent over arild:-) var helt rå prestasjon av han og en fryd for øyet å se at alt klaffet for Lars på denne konken.

jeg har fulgt lars på mange treninger og sett hva han er god for, og alltid visst at han ville kunne slå Haugen med full klaff Smiley
Arild stilte i rå god form også, det ga stokk pressen og stein serien en god indikasjon på. Han var bare 5kg lettere enn på vpc.
Lars viste her at han er på nivå med verdens beste strongmen Wink Og går nå som favoritt til å vinne Norges sterkeste mann Smiley Blir utrolig spennende fremover Smiley


Arild har jo ikke trent strongman siden Oktober..?

Utlogget ArvidH

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 183
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 183

Sv: Clash of Titans
« #346 : 18. desember 2008, 18:24 »
Ikkje så ekstremt lenge siden oktober, han har nok trent ein del styrke, så alt forsvinn vel ikkje momentant.

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Clash of Titans
« #347 : 18. desember 2008, 18:29 »
Ikkje så ekstremt lenge siden oktober, han har nok trent ein del styrke, så alt forsvinn vel ikkje momentant.

Er ikke sikker, så noen får rette meg om det jeg sier er feil..

Men jeg mente jeg leste at han hadde gått ned 14kg? Isåfall, så er masse av det muskler, siden han hadde veldig synlige mageruter før han gikk ned de kiloene?

Utlogget Roy Holte

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 348
  • Honnør: 406
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 348

  • I`ll see you when Ragnarok begins.....
Sv: Clash of Titans
« #348 : 19. desember 2008, 00:26 »
Lars og lund på pallen i nsm!!!!! Heia!! Smiley ..,og i tillegg får du være speaker på sandras strakmark show,som no er blitt NAKEN show!!....,hehehe:)

1. Lars Rørbakken
2. Espen Lund
3. Raymond Lillemo

Det hadde vært noe det....men tror nok at richard vil bryte opp noe her da:-o og kanskje BØS også;)


3xNSM 2000-2001-2002
2xIPF World Champion Benchpress
IPF European Champion Benchpress
IPF Nordic Benchpress Overall Champion
5x Norweigian Benchpress Champion

EX-IPF World Benchpress record holder-125kg Powerlift with 326kg
EX-IPF World Bencpress record holder-125kg-singellift with 327kg

EX-Strongman
EX-Powerlifter
EX-Benchpresser

www.strongmanroyholte-webshop.no
www.strongmanroyholte.no


Give them nothing...but take from them everything!

I`ll be back........I`ll raise again!and again...and again...my spirit they never get!

May GOD have mercy upon my enemies
......because I won`t!

Utlogget Jonas S.K

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 239
  • Honnør: 104
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 239

Sv: Clash of Titans
« #349 : 19. desember 2008, 00:45 »
lars vant suverent over arild:-) var helt rå prestasjon av han og en fryd for øyet å se at alt klaffet for Lars på denne konken.

jeg har fulgt lars på mange treninger og sett hva han er god for, og alltid visst at han ville kunne slå Haugen med full klaff Smiley
Arild stilte i rå god form også, det ga stokk pressen og stein serien en god indikasjon på. Han var bare 5kg lettere enn på vpc.
Lars viste her at han er på nivå med verdens beste strongmen Wink Og går nå som favoritt til å vinne Norges sterkeste mann Smiley Blir utrolig spennende fremover Smiley


hvordan kan du si at Arild stilte i rå god form? han har ikke trent strongman siden oktober. pluss han har ikke trent like mye med vekter som før.  4 kg? er ikke 14 mer korekt? ingen tvil om at Lars er sterk, å at han fortjente å vinne konken i bergen. men å si at han er på nivå med verdens beste strongmen er vell å ta litt hardt i.

Utlogget Zuul

Sv: Clash of Titans
« #350 : 19. desember 2008, 08:47 »
hvordan kan du si at Arild stilte i rå god form? han har ikke trent strongman siden oktober. pluss han har ikke trent like mye med vekter som før.  4 kg? er ikke 14 mer korekt? ingen tvil om at Lars er sterk, å at han fortjente å vinne konken i bergen. men å si at han er på nivå med verdens beste strongmen er vell å ta litt hardt i.

I og med at fyren drar 390 + i mark kan vi vel trygt si at han er på nivå med verdens beste strongmen? Hvor mange drar mer?
Og når du slår to stykker som har konkurrert Internasjonalt er du på høyt nivå. Samme pokker om de ikke er helt i superform. Hvor mye av toppstyrken mister du på en mnd uten direkte strongmantrening?

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

Sv: Clash of Titans
« #351 : 19. desember 2008, 09:05 »
I og med at fyren drar 390 + i mark kan vi vel trygt si at han er på nivå med verdens beste strongmen? Hvor mange drar mer?
Og når du slår to stykker som har konkurrert Internasjonalt er du på høyt nivå. Samme pokker om de ikke er helt i superform. Hvor mye av toppstyrken mister du på en mnd uten direkte strongmantrening?

Arild har ikke trent strongman siden WSM med unntak av et par treninger, det er mer enn én mnd og det har litt å si sammen med at han har gått på diett og trent mye kardio. Uansett, dette var et stevne som passet Rørbakken utmerket og derfor er det vanskelig å si om Arild hadde tatt dette i toppform. Men dette er det egentlig ikke vits å spekulere i, da vi aldri vil få svar uansett, samtidig som det viser lite respekt for Rørbakken (tenker ikke på deg her Zuul). Han vant stokk og stein klart, og de andre øvelsene er ikke akkurat hans favorittøvelser og har aldri vært det heller.

Gratulerer til Rørbakken som vant stevnet med en veldig jevn prestasjon, blir spennende å se han i aksjon på NSM09 Smiley

Ellers håper jeg at folk som har filmet (om noen har) legger ut. Tenker spesielt på steinløftinga Smiley

Utlogget Zuul

Sv: Clash of Titans
« #352 : 19. desember 2008, 09:10 »
Arild har ikke trent strongman siden WSM med unntak av et par treninger, det er mer enn én mnd og det har litt å si sammen med at han har gått på diett og trent mye kardio. Uansett, dette var et stevne som passet Rørbakken utmerket og derfor er det vanskelig å si om Arild hadde tatt dette i toppform. Han vant stokk og stein klart, og de andre øvelsene er ikke akkurat hans favorittøvelser og har aldri vært det heller.

Gratulerer til Rørbakken som vant stevnet med en veldig jevn prestasjon, blir spennende å se han i aksjon på NSM09 Smiley

Ellers håper jeg at folk som har filmet (om noen har) legger ut. Tenker spesielt på steinløftinga Smiley

Jada, jeg sier ikke at Rørbakken nødvendigvis hadde vunnet. Om både Arild og Bøs hadde vært i kanonform hadde det blitt en annen konk, sånn sett.

Men, det er ikke tvil om at Rørbakken er i siget, og råsterk.
Og poenget mitt var vel egentlig at jeg tviler på at Arild ville stilt, og veddet penger, om han ikke var i ok form?

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Clash of Titans
« #353 : 19. desember 2008, 09:31 »
Lars va best i denne konken helt klart. At jeg og Arild ikke var i topp form og ikke trent strongman mot denne konk osv er vårt eget valg/feil. Er ikke så sikker på om vi hadde slått han om vi var i from heller. Siden det helt klart va lakt opp til at Lars skulle vinne. Noe som jeg synes er helt okay. Hadde det vært en konk i tr.heim. Hadde vi nokk lakt opp til at jeg eller Skog skulle ha vunnet også, slik er det no bare. NSM er nøytral, og det er jo den konken som enda teller noe i Norge. Man kan ikke vinne alt vær gang vett..Ikke alle er som Mariuz Wink

Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Clash of Titans
« #354 : 19. desember 2008, 09:48 »
Må si meg mer eller mindre enig med Zuul og Espen her. Det er knapt noen i Norge som slår Lars i øvelser som krever sterke armer og sterkt grep. Han gjorde det vel ok+ i truckpull på nsm 07, og mer enn ok i farmers. Det eneste som hindrer ham i å dominere farmers totalt er at han ikke går fort nok. Med så tunge farmers som på CoT er det nesten ingen i Norge (eller verden) som går 25 meter uten å sette ned, så da vinner han.

Conans er ikke mye brukt lengre, men kombinasjonen enormt sterke armer og sikkert mye trening på øvelsen betyr seier. Det er bare å se hvem som gjorde det bra i øvelsen. Alle de lokale gjorde sin beste øvelse i Conans, og det nekter jeg å tro er tilfeldig.

Stein er også en god Øvelse for Lars. Å blir slått av Arild er ikke nederlag her. Ingen går fra å være best i verden på stein til en nobody på 6 uker, med mindre det er seks uker med cellegiftkur vi snakker om. De andre var ikke veldig nære, og igjen er det hurtighet, ikke styrke som holder Lars litt tilbake.

Konklusjon: Konkurransen var nok laget for at Lars skulle vinne, og med det feltet som stilte hadde det ikke betydd veldig mye hvor god form Arild og Espen var i av to grunner. For det første fordi Lars hadde slått dem i 3 øvelser uansett, og for det andre fordi ingen andre ville vært i stand til å slå ham og dermed gi Arild og Espen et forsprang.

Enkelt!  Grin

Jeg gleder meg forøvrig allerede til neste år!
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Clash of Titans
« #355 : 19. desember 2008, 10:27 »


Ellers håper jeg at folk som har filmet (om noen har) legger ut. Tenker spesielt på steinløftinga Smiley

Har fått vite at det er en kar som har filmer av meg, Arild og Lars på stein og noen andre øvleser på fotokamerae sitt..Skal prøve å få han til å legge det ut på youtube eller noe...

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Clash of Titans
« #356 : 19. desember 2008, 14:32 »
Jo fordi: Hvis han hadde vært i dårlig form vil han ikke kunne reppet uendelig med repper på 130 kilos stokken. Han hev opp 210 kg steinen som ingenting.. Skjønner du?
Beklager men haugen har møtt sin overmann
hvordan kan du si at Arild stilte i rå god form? han har ikke trent strongman siden oktober. pluss han har ikke trent like mye med vekter som før.  4 kg? er ikke 14 mer korekt? ingen tvil om at Lars er sterk, å at han fortjente å vinne konken i bergen. men å si at han er på nivå med verdens beste strongmen er vell å ta litt hardt i.
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Clash of Titans
« #357 : 19. desember 2008, 14:34 »
Jeg føler vel ikke at det har blitt lagt opp til at Lars skal vinne. Lars er god allround, eneste øvelsen jeg vet han ikke elsker er yoke. Også pressen som han sleit med før er blitt mye bedre.
Hadde det vært lagt opp til Lars så hadde vel pressen vært byttet ut med markløft eller håndbakk. Det var moro med noen nye øvelser.

At Lars har vært flink og trent godt med øvelser til denne konken er helt sikkert, noe annet ville vært idotisk å gjøre når man skal stille på hjemmebane.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Clash of Titans
« #358 : 19. desember 2008, 14:36 »
Jo fordi: Hvis han hadde vært i dårlig form vil han ikke kunne reppet uendelig med repper på 130 kilos stokken. Han hev opp 210 kg steinen som ingenting.. Skjønner du?
Beklager men haugen har møtt sin overmann

Til dels enig med Lund her, Lars har vel alltid vært bedre en Arild i farmers,conan og truckpull.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Clash of Titans
« #359 : 19. desember 2008, 15:08 »
Nå nå Lillebror. Les gjennom innlegget til fenriken på nytt. Han skriver jo at Vipparmen er meget god på grep og armer.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!