Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 39062 ganger)

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Sv: mulla krekar
« #15 : 25. november 2009, 01:27 »
Her er ennda en link.
http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1414822.ece

Hvem i helvete er det som stopper utkastele av denne mannen?     woot what
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #16 : 25. november 2009, 08:22 »
Hmmmm skal jeg linke til alle artiklene som har vært på diverse nettaviser, som har omhandlet utenlandske kriminelle? Pakkisgjenger, knivstikkinger, demonstrasjoner etc etc etc. Er nok å ta av. Var for øvrig ganske nært å bli knivstukket av en "ny nordmann" sjøl ved en anledning. Riktig så koselig.

Syns forresten ikke dette er et rent innvandringsspørsmål, ettersom ikke alle innvandrere (les: muslimer) er som den godeste Krekar. En innvandrer som oppfører seg som en vanlig dude har jeg ikke noe i mot, men å huse en terrorist er idioti.

Det høres ut som at det er verre for deg å bli knivstukket av en "ny nordmann" enn en etnisk norsk person.
Jeg var ikke nær, men ble faktisk knivstukket i ryggen av en norsk gutt for et år siden, men jeg sier ikke at alle nordmenn er knivstikkere.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #17 : 25. november 2009, 08:27 »
Her er ennda en link.
http://www.adressa.no/nyheter/innenriks/article1414822.ece

Hvem i helvete er det som stopper utkastele av denne mannen?     woot what

Mulla Idiot, er rett og slett en idiot.
Faen så mye drit han klarer å lire av seg. Det verst er at folk faktisk tar han seriøst også, jeg vedder på at han har et eller annet form for psykiske problemer.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #18 : 25. november 2009, 08:28 »
Det høres ut som at det er verre for deg å bli knivstukket av en "ny nordmann" enn en etnisk norsk person.
Jeg var ikke nær, men ble faktisk knivstukket i ryggen av en norsk gutt for et år siden, men jeg sier ikke at alle nordmenn er knivstikkere.

Har du noen gang faktisk hørt at en nordmann har sagt at alle utlendinger er knivstikkere?
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: mulla krekar
« #19 : 25. november 2009, 08:49 »
Har du noen gang faktisk hørt at en nordmann har sagt at alle utlendinger er knivstikkere?

Nei, men jeg er skråsikker på at nordmenn har veldig mye fordommer mot innvandrere (muslimer). Det høres ut som at kriminelle innvandrere er skumlere og verre enn en norsk kriminell.
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Bruce Wayne

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 62
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 62

Sv: mulla krekar
« #20 : 25. november 2009, 08:53 »
Nei, men jeg er skråsikker på at nordmenn har veldig mye fordommer mot innvandrere (muslimer). Det høres ut som at kriminelle innvandrere er skumlere og verre enn en norsk kriminell.
Er ikke kriminelle innvandrere skumlere enn norske kriminelle da?

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: mulla krekar
« #21 : 25. november 2009, 09:03 »
Nei, men jeg er skråsikker på at nordmenn har veldig mye fordommer mot innvandrere (muslimer). Det høres ut som at kriminelle innvandrere er skumlere og verre enn en norsk kriminell.

Det går nok begge veier. Er rimelig sikker på at det finnes svært mange fordommer mot nordmenn også, og jo mer ulik den kulturen vedkommende kommer fra er vårt lands kultur, jo større vil fordommene være. Når personer fra et sterkt religiøst konservativt samfunn møter et samfunn som i stor grad er ateistisk oppstår det verdikonflikter. Et eksempel er intevjuet med de somaliske ungdommene som lirer av seg all slags dritt om norske kvinner, som har vært postet her på forumet før. Noe annet er at nordmenn blir sett på som lett å lure, veike og at det bare er å ta seg til rette. Desverre har vi vært så åpne og overdrevent forståelsesfulle at det siste der er det mye rett i.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #22 : 25. november 2009, 09:53 »
Nei, men jeg er skråsikker på at nordmenn har veldig mye fordommer mot innvandrere (muslimer). Det høres ut som at kriminelle innvandrere er skumlere og verre enn en norsk kriminell.

Jeg liker ikke at vi har mye innvandrere i Norge fordi de er overrepresentert på kriminalstatistikken ift antall, og at det er blitt slik at man ikke kan si dette uten å bli kalt rasist.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: mulla krekar
« #23 : 25. november 2009, 10:31 »
Generell påstand;
Flyktninger er i allt for stor grad blitt sett på som offre, istedenfor ressurser.
Dette har blitt en ond sirkel som i enkelte miljøer har ført til en legitimering i forhold til å kreve fra staten, uten å ønske å bidra tilbake.  Så har vil enkelte miljøer som lever av å opprettholde konflikter (antirasistisk senter, noas osv) for å legitimere sin egen eksistens.

Velmendende politikere har gjort integreringen vanskeligere med morsmålundervisning, kontantstøtte osv osv...

Noe er feil når en somalisk mor kan gå hjemme med 6 unger og tjene en god årslønn på det, mens mannen kjører drosje svart. Slikt blir det ikke integering av.




Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #24 : 25. november 2009, 10:58 »
Jeg gir deg honnør iceberg, for den beste avataren jeg har sett. ( forøvrig utenom mitt eget bilde selvsagt )
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: mulla krekar
« #25 : 25. november 2009, 11:19 »
"Vil ha en islamsk stat ledet av bin laden"
http://www.vg.no/nyheter/innenriks/artikkel.php?artid=592482

Hvordan kan det ha seg at han er enda i Norge? Han burde blitt stilt langs veggen med et skudd rett mellom øynene.

tror det er det beste som er sakt her på forumet, kunne ikke blitt mere enig!!

Jeg synes det er på tide det norske folk og ikke staten må gjøre noe nå med innvandringen nå.
Jeg tok turen opp til Oslo her for noen uker siden og når jeg gikk av på Oslo S skulle jeg faen trodd jeg hadde gått av i Tyrkia og ikke Oslo, faen meg galskap.

Hva mener forumet?  Noe må iallefall gjøres med Krekar i første omgang.
tror det er det beste som er sakt her på forumet, kunne ikke blitt mere enig

Utlogget petter G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 320
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 320

Sv: mulla krekar
« #26 : 25. november 2009, 11:23 »
Innvandringspolitikken er jo helt på trynet i norge. Hvorfor tar vi inn flere tusen hvert år som går og snylter på staten og ikke jobber?! Syns det er helt greit med de som jobber og står på for pengene som alle andre. Men de som bare henger rundt og snylter kan bli sendt tilbake.

Vi tar  vann over hode hvert år og det er bare norge som ikke skjønner at man må gjøre noe med dette. De misstrives sterkt selv og går på veggen hver dag (vil jeg se for meg, ville jeg gjort om jeg ikke hadde hatt jobb).

Utrolig rart at ikke politikerne åpner øya ser at det er på tide å drøye dette kraaftig ned. Ingenting imot de som folk..JOBB eller dra!(forsåvidt ta med dere østeuroperne )

elt enig, allt når det gjelder innvandrings politikk i dette landet er helt på tryne.




helt enig, invandrings politikken i dette landet er helt på trynet!

Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: mulla krekar
« #27 : 25. november 2009, 11:26 »
Noe burde gjøres. Om noen år er vi innvandrere i eget land.

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #28 : 25. november 2009, 14:41 »
Nei, men jeg er skråsikker på at nordmenn har veldig mye fordommer mot innvandrere (muslimer). Det høres ut som at kriminelle innvandrere er skumlere og verre enn en norsk kriminell.

Det er bare tull at man trur de er værre en en norsk kriminell. Men det er mange maaaange flere kriminelle innvandrere % vis enn norske.

Bare å se på fengslene, utrolige tall.

Også er det veldig vanlig at de danner gjenger, gir stygge blikk, er frekke i kjeften osv.. dette kan ikke du vite da du er innvandrer selv og opplever ikke dette på samme måte.

Jeg har flere innvandrer venner som er noen av de snilleste jeg kjenner. Så jeg legger ikke alle under en kam.


OG! jeg opplever ofte at det virker som om MANGE innvandrere (særlig i oslo området osv) er veldig negativ mot nordmenn! selv om de får bo her å får penger fra staten og hele driten... det må du skjønne er veldig provoserende.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget morteneide

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 89
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 89

  • real power can`t be given,it must be taken
Sv: mulla krekar
« #29 : 25. november 2009, 14:58 »
Noe av det verste med utlendinger er kvinnesynet de har,spesielt de fra afrika har et kvinnesyn som er helt på jorde,de synes at det er helt legitimt å voldta kvinner,spesielt hvite kvinner.Hvor åfte hører du om at det er svarte kvinner som har blitt voldtatt på byen,det er ikke åfte.Hvis en utlending jobber som de fleste andre og betaler sin del skatt ser jeg ingen grunn til at de ikke kan være i norge,men når de begynner å selge narkotika til ungdommer som ikke har hår på pikken engang,da mener jeg at de ikke oppfyller kravet om å få opphold i norge.Mulla krekar skulle ha vært utsendt for mange år siden,irak har til å med sagt at han ikke får døds straff om han retunerer til irak,så det er helt på trynet av politikerene å ikke sende han ut.det er vertfall min menig

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!