I dag var jeg helt utrolig trøtt. Skal legge meg nå, må bare logge først.
Dagen begynte helt jævlig, men tok seg opp igjen etter treningen pga alle endorfinene. Deilig å trene mye igjen. Dagens økt var bryst, lats og bein(Hovedsakelig quadriceps)
Benkpress med mellombredt grep; Jeg har ikke trent benkpress noe særlig, men jeg satser på å bli sterk i den øvelsen. Skal finne meg et skikkelig program når jeg er over noob-gainsa. Kjører mellombredt siden jeg er sterkere enn med vanlig bredt grep. Føles også unaturlig å holde bredere, kanskje er dette den anatomisk riktige bredden for meg, altså vanlig benkpress likevel.
5x5 65kg... Jaja. Kjentes litt tungt ut, noe som var demotiverende. Skulle så ta 3x3 67,5. 2x3 kjentes så lett ut at jeg testet hvor mange jeg klarte på siste settet. Det ble 8. Merkelig. Blir interessant å se hvordan det går videre i denne øvelsen. Er godt under skamgrensa hva angår benkstyrke i hvert fall.
Beinpress; 5x6 170kg. Utspark; 1x10+3+3+3+3 95kg.
Sittende roing: 2x6 90kg. Pullups: 2x8. og så to sett med statisk hold i toppen siden jeg er så svak akkurat der.
Rotator cutoff.
Kosthold: 1 liter skummet melk, 4 skiver speltbrød med nugatti, 1 halv vaffel, landgang med salat og dressing(cirka 500 kcal gjetter jeg), 1 halvliter iste, 150g myse protein, 4 skjeer planteolje, 2 epler, 1 halv liter sjokolademelk og 1 banan. Cirka 3100 kcal.