Skrevet av Emne: Clash of Titans  (Lest 59263 ganger)

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Clash of Titans
« #360 : 19. desember 2008, 15:25 »
ja ser det, men konklusjonen hans. laget for at lars skulle vinne?? i strongman er grep og armstyrke meget viktig. Gjelder i så å si alle øvelser.... Blir da rart av han å skrive dette i konklusjonen hans....

Det er da ikke noe nytt innen strongman at stevner ofte kan arrangeres utifra en enkelt utøvers forutsetninger. Arrangerer en utøver et stevne, vil da ofte øvelsene være utøveren som behersker - naturlig nok.

Dette kan du ikke nekte for F.A.C.M.......
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget Biffboy

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 651
  • Honnør: 488
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 651

  • THE WIENER TAKES IT ALL - PØLSE POWER
Sv: Clash of Titans
« #361 : 19. desember 2008, 15:37 »
av respekt for utøveren kommer man ikke med en sånn konklusjon.
Ikke blitt gjort tidligere der andre har arrangert, feks trønder bat. sine konker.

Ser man på strongmankonkurranser arrangert verden over de siste 10 årene finner man utallige tilfeller på at dette har skjedd, men sier absolutt ikke at dette var tilfelle i Clash of Titans!
No time to talk - it's Farmers walk!                                                                                                                                                        

Kristiansand Strongteam

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Clash of Titans
« #362 : 19. desember 2008, 15:41 »
av respekt for utøveren kommer man ikke med en sånn konklusjon.
Ikke blitt gjort tidligere der andre har arrangert, feks trønder bat. sine konker.

Ikke mer kaffe i dag Lund.

Den ENE konken Egil arrangerte på Melhus hadde jo en haug med øvelser over to dager.( Og trønder bataljonen har ikke arrangert noen konkuranser)Stokk, appollons,kronmark,farmers,stein,bil-trillebår,yoke,bæring. Var den lagt opp for Skog mener du? Jeg hadde trent strongman i 2-3 måneder og meg var den i allefall ikke lagt opp til. Da hadde der vært en fots lårcurl og sidehev for alle pengene.

En annen ting, mener du at utstyret var favoritisert utøverne? Skulle Egil ha kostet på seg å fly inn utstyr fra Dale ?
 rofl

Må jo bruke utstyret som finnes i nærheten.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Clash of Titans
« #363 : 19. desember 2008, 16:14 »
du skjønner ikke poenget.. av respekt for utøveren kommer man ikke med en sånn konklusjon.. unødvendig..
Men du likte det vel så inderlig godt!hehe tviler på du ville likt det så godt om det gjaldt helten din Skog. Wink

Siste jeg hørte var at Helt vilt konken og SHOW lift også var lagt opp for at lars skulle vinne.. Wink


Min gode venn Skog skal få heltestatus av meg hvis du ønsker, vet ikke at jeg har fremhevet han som det tidligere men. 

Poenget er at du har oversett noe. Både jeg og fenriken sier at Conan,truck pull og farmers skal det MYE til for å slå Lars. I mine øyne så er ikke dette noen tilrettelagt konkuranse for Lars.

Men du fortsetter å si at Fenriken sier dette var lagt opp for Lars?

Showlift og heltvilt var lagt opp for Lars? Hvor har du hørt det? To konkuranser arrangert av arrangører som ikke har noen tilhørighet. Man må gi faan i rykter i dette miljøet. Hvis ikke blir mann "toillat" Smiley

Angående konken på melhus så kan de umulig ha vært lagt opp til Skog, han var ikke påmeldt en gang. Kastet seg med siste uka pga frafall av uttøvere.  Smile
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Clash of Titans
« #364 : 19. desember 2008, 16:22 »
En ting er sikkert,hadde folk trent like mye som di skriver på nettet så hadde eg ikke vunnet en eneste konk:)

Utlogget Hernes

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 468
  • Honnør: 769
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 468

  • Jesus Squats High
Sv: Clash of Titans
« #365 : 19. desember 2008, 16:24 »
En ting er sikkert,hadde folk trent like mye som di skriver på nettet så hadde eg ikke vunnet en eneste konk:)

HONNØR Grin
Non Plus Ultra

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Clash of Titans
« #366 : 19. desember 2008, 16:25 »
Ikke alle som har betalt for å skrive på nettet Lars Grin
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Peter123456

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 668
  • Honnør: 168
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 668

Sv: Clash of Titans
« #367 : 19. desember 2008, 16:29 »
En ting er sikkert,hadde folk trent like mye som di skriver på nettet så hadde eg ikke vunnet en eneste konk:)

Jo, da hadde alle blitt overtrent.....


Utenom Robert Bø.

 Grin

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Clash of Titans
« #368 : 19. desember 2008, 16:33 »
overtrening er oppskrytt..

Utlogget Profeten

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 389
  • Honnør: 114
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 389

Sv: Clash of Titans
« #369 : 19. desember 2008, 16:34 »
Skjønner ikke at folk sier dette var tilrettelagt for noen som helst. Utenom conans så er da de andre øvelsene helt vanlige i de fleste strongman-konkurranser...

Utlogget Julenisse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 824
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 824

  • lei nå.
Sv: Clash of Titans
« #370 : 19. desember 2008, 16:46 »
hehe.. jeg skal begynne lese innleggene nøyere. ikke henge meg opp i kun bi setninger Wink
Min gode venn Skog skal få heltestatus av meg hvis du ønsker, vet ikke at jeg har fremhevet han som det tidligere men. 

Poenget er at du har oversett noe. Både jeg og fenriken sier at Conan,truck pull og farmers skal det MYE til for å slå Lars. I mine øyne så er ikke dette noen tilrettelagt konkuranse for Lars.

Men du fortsetter å si at Fenriken sier dette var lagt opp for Lars?

Showlift og heltvilt var lagt opp for Lars? Hvor har du hørt det? To konkuranser arrangert av arrangører som ikke har noen tilhørighet. Man må gi faan i rykter i dette miljøet. Hvis ikke blir mann "toillat" Smiley

Angående konken på melhus så kan de umulig ha vært lagt opp til Skog, han var ikke påmeldt en gang. Kastet seg med siste uka pga frafall av uttøvere.  Smile
Gikk en tur i skogen, hørte skogens ro, ko , ko , ko.

Utlogget lenni

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 322
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 322

Sv: Clash of Titans
« #371 : 19. desember 2008, 22:22 »
Den sterkeste mannen vinner. Ferdig med det!!!!!!!!!!!
Jeg er ikke feit, mamma sier at jeg bare har kraftig beinbyggning!!

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78123.msg1446141;topicseen#new

Utlogget Gatle

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 3
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3

Sv: Clash of Titans
« #372 : 20. desember 2008, 09:32 »
Ja ja, la nå Lars vise hva han er god for i WSM så får vi slutt på diskusjonen en gang for alle  what

Utlogget Håndbakken

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 126
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: Clash of Titans
« #373 : 20. desember 2008, 11:58 »
Ja ja, la nå Lars vise hva han er god for i WSM så får vi slutt på diskusjonen en gang for alle  what
Det inngår i planen ja...

Utlogget Arild "Hulk" Haugen

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 95
  • Honnør: 173
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 95

Sv: Clash of Titans
« #374 : 23. desember 2008, 14:45 »
Lars vant og var derfor best/sterkeste den dagen. Men det må jo nevnes at han var kanskje en av de få som virkelig har hatt noen oppkjøring og trent spesifikk på øvelsene og utstyret. Derfor syns jeg nsm er Det største stevnet da det betyr mest, alle er i toppform, ingen har brukt utstyret før og det blir tilfeldig trekkning. Men All cred til handbakken. Jeg tror han er på pallen på nsm i år sammen med skog og espen eller ole.
En rettelse siste strongman økt var 28 august så hadde jeg 1 økt søndagen før stevnet i bergen bare for å teste formen litt..

Men dette er jo ikke en tråd for å diskutere hvem som er sterkest. lars vant dette stevnet som sikker gir en god motivasjon mot nm. Han var klart best, for han var relativt jevn i alle øvelser. Henger st stykke etter på press internasjonalt vil jeg tro akk som meg på farmers.

Syns stevnet var et av de virkelig bedre i Norge. betyr mye for arrangemanget sin del med slik lys og lydsetting, var kule øvelser og bra med publikum. eneste jeg syns skulle vært gjort annerledes var at conan burde vært lettere, ingen poeng i å ha så tung conan at vinner går 1.5 runde og resten kommer såvidt av flekken. også med tanke på så stor skaderisk. Så burde det kanskje vært arm over arm pga veldig glatt og dårlig underlag som gjor at det ble tullete med truck pull.
Men totalt sett stein tøft stevne, som jeg gjerne stiller på neste år hvis jeg ikke er blitt dritt svak:)

God jul og takk for et fint strongman år!:)


Norges Sterkeste Mann 2007 og 2008

Min hjemmeside: www.arildhaugen.com

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!