Skrevet av Emne: Jan Thomas innrømmer steroidebruk  (Lest 115368 ganger)

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #45 : 11. oktober 2010, 22:38 »
Han sier det senere i intervjuet JA, men det er ikke det målgruppen jeg snakker om leser. Han uttaler seg på en måte i sitatet over som er helt feil hvis jeg skulle støtte ditt poeng ryü!

Jaja, men han sier også at man ikke kan gå rundt å angre på ting. Noe jeg er helt enig i Wink

Kanskje ikke så "bra" at han sier at han har brukt, og ikke angrer, men han er ihvertfall helt ærlig virker det som Smiley
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #46 : 11. oktober 2010, 22:38 »
Hvis han ikke angrer må han jo nesten få lov til å si det hehe. Sier ikke at jeg er for bruk, men selv om jeg mener noe må andre få lov til å mene det de vil. Er greit for meg at du missliker han, men mener det blir for trangsynt å bare godta og respektere det du mener er riktig i verden.

Selvfølgelig, min mening ble satt opp som en blink, og jeg bare forsvarte påstanden min helt naturlig. Jeg synes det kunne vært en fin tjeneste til samfunnet å innrømme dette, men ikke på den måten han har gjort det...

"Jeg anbefaler ikke doping til noen! Men det har gjort meg til mangemillionær"

Ser dere virkelig ikke den?!

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #47 : 11. oktober 2010, 22:40 »
Hos meg er det Konditor RAGE mot mislykkede garasje bolere, som liker feminine menn som tenker på gutter.

Hør her. Hvis du liker menn så er det ingen skam. Jeg skjønner jo at faren din har sett noen unoter på deg som kid og har fortvilt prøvd å fått deg på rett kjøl igjen, med å ta deg med på jakt, mekke bil eller hate homser. På kort sikt ble du kanskje litt beinere, men det blir som å tvinge venstrehendte å skrive med høyre. Det blir aldri bra. Vær heller en stolt homo enn en homofob leke-hetero:-)

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #48 : 11. oktober 2010, 22:41 »
Jaja, men han sier også at man ikke kan gå rundt å angre på ting. Noe jeg er helt enig i Wink

Kanskje ikke så "bra" at han sier at han har brukt, og ikke angrer, men han er ihvertfall helt ærlig virker det som Smiley
Tror de fleste som bruker ikke angrer. for de får jo raskt en skiløpers kropp Cheesy

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #49 : 11. oktober 2010, 22:42 »
Hos meg er det Konditor RAGE mot mislykkede garasje bolere, som liker feminine menn som tenker på gutter. å eneste grunnen til at de støtter Jan Thomas. er at de ikke kan trene selv sikkert, å ikke greier å få en bedre kropp enn en middelmådig skiløper selv  >Cheesy

6 skrivefeil på tre linjer. Og ikke skyld på dysleksi når du ikke behersker og-og å, OG komma på rett plass! Så, du er dum OG lav, OG, noe mer? Er dette årsaken til din lave selvfølelse? Er det derfor du føler du må rakke ned på andre? Dine utsagn er dessuten totalt blottet for sannhet. Jan Thomas er 180cm og 90kg (muligens 105kg med det bloata trynet), i mens den gjennomsnittlige skiløperen er rundt 185cm og 75kg. Det finnes dessuten andre mål her i livet enn å være så brei som mulig. Det kan hende du innser det den dagen du kommer over selvbebreidelsen og den lave selvtilitten.
Sa brura

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #50 : 11. oktober 2010, 22:44 »
har sett noen gamle bilder av jan thomas og mannen har hatt ganske bra kropp, en del bedre enn de fleste gym rottene på tf..   akkurat som om folk ikke har bra kropp pga de ikke veier 110kg+ ?
åssen mannen ser ut nå vil jo ikke si at han ikke har sett bra ut før han sa jo det var mange år siden.


Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #51 : 11. oktober 2010, 22:45 »
Hør her. Hvis du liker menn så er det ingen skam. Jeg skjønner jo at faren din har sett noen unoter på deg som kid og har fortvilt prøvd å fått deg på rett kjøl igjen, med å ta deg med på jakt, mekke bil eller hate homser. På kort sikt ble du kanskje litt beinere, men det blir som å tvinge venstrehendte å skrive med høyre. Det blir aldri bra. Vær heller en stolt homo enn en homofob leke-hetero:-)
HEHEHE ingen homofob her Smiley snakker om steroidebruke å middelmådig skiløper eg. å nei liker heller ikke pikk. de som vil, må gjerne sutte på en hvis de vil å er gutt. det ska ikke jeg blande meg opp i Wink har mekket biler, aldri vært på jakt. å e ganske så bein. litt skeiv i skallen, men ellers en ok konditormann Cheesy men samme kan jo jeg si om deg. du måtte bruke steroider å gjemme deg i en garasje. for du va så redd for å se sollys, å hadde ikke nok mot til å møte alle de utfordringene hverdagen byr på. så du endte opp som en mislykket garasjeboler. heller litt homfob enn å ikke tåle dagslys er min mening Cheesy

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #52 : 11. oktober 2010, 22:46 »
har sett noen gamle bilder av jan thomas og mannen har hatt ganske bra kropp, en del bedre enn de fleste gym rottene på tf..   akkurat som om folk ikke har bra kropp pga de ikke veier 110kg+ ?
åssen mannen ser ut nå vil jo ikke si at han ikke har sett bra ut før han sa jo det var mange år siden.



Homo azz, såm syns at homoer ser bra ut!!! Nå fårru halvmetern på nakken!
Sa brura

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #53 : 11. oktober 2010, 22:47 »
HEHEHE ingen homofob her Smiley

 heller litt homfob enn å ikke tåle dagslys er min mening Cheesy

Litt selvmotsigende her "Halvhjernen"?
Sa brura

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #54 : 11. oktober 2010, 22:48 »
6 skrivefeil på tre linjer. Og ikke skyld på dysleksi når du ikke behersker og-og å, OG komma på rett plass! Så, du er dum OG lav, OG, noe mer? Er dette årsaken til din lave selvfølelse? Er det derfor du føler du må rakke ned på andre? Dine utsagn er dessuten totalt blottet for sannhet. Jan Thomas er 180cm og 90kg (muligens 105kg med det bloata trynet), i mens den gjennomsnittlige skiløperen er rundt 185cm og 75kg. Det finnes dessuten andre mål her i livet enn å være så brei som mulig. Det kan hende du innser det den dagen du kommer over selvbebreidelsen og den lave selvtilitten.
Skyller ikke på dysleksi. men gidder ikke rettskrive for folk som snakker om penisen til andre menn Smiley å må snakke stygt om utseende til andre for å føle seg selv bedre å tro at det hjelper deg til å bli bedre i senga me dama di  Smiley

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #55 : 11. oktober 2010, 22:49 »
Hehe, trodde de fleste var immune mot homoanklager, men nei da Smiley
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Halvmetern

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 206
  • Honnør: 471
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 206

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #56 : 11. oktober 2010, 22:50 »
Litt selvmotsigende her "Halvhjernen"?
nei eg sier eg ikke er det. men han kalte meg det. så vil heller være det enn å ikke tåle dagens lys å være en mislykket garasje boler. må lære deg å lese Wink

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #57 : 11. oktober 2010, 22:52 »
Haters...  Grin

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #58 : 11. oktober 2010, 22:53 »
Egil; Hva mangler vi i denne tråden for at den skal komme i "best of treningsforum"? Må halvmeteren fange en homo og legge ut film her? Han gjør det helt sikkert hvis vi spør!

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Jan Thomas innrømmer steroidebruk
« #59 : 11. oktober 2010, 22:53 »
Skyller ikke på dysleksi. men gidder ikke rettskrive for folk som snakker om penisen til andre menn Smiley å må snakke stygt om utseende til andre for å føle seg selv bedre å tro at det hjelper deg til å bli bedre i senga me dama di  Smiley

Hæ? Tror du får gå fjerde klasse om igjen slik at du lærer å gjøre deg fortstått, for dette forstod jeg saktens ingenting av!

Mener du at å slenge dritt til andre IKKE gjør en bedre i senga?! Men hva faen! Faen driver jeg og kaller dama mi hore for hver kveld da??

Skaff deg litt perspektiv og selvironi du gutten min, for det kommer du til å trenge, stumpy Smiley
Sa brura

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!