Skrevet av Emne: brock vs cain stream (spoilere vil følge)  (Lest 3375 ganger)


Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #1 : 24. oktober 2010, 10:01 »
Takk for linken, jeg venter med å kommentere enn så lenge, men sier bare, er det mulig..!?
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #2 : 24. oktober 2010, 10:48 »
Takk for linken, jeg venter med å kommentere enn så lenge, men sier bare, er det mulig..!?

Jeg kan ikke si jeg ble overrasket akkurat. Mine kommentarer kommer også senere ...

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #3 : 24. oktober 2010, 10:55 »
nei, det var ingen store overraskelser her i gården.





etter denne posten kommer det spoilere. hvis du scroller ned før du har sett kampen, får du ta det på din egen kappe

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #4 : 24. oktober 2010, 11:17 »
kan noen si bob sapp?

i diskusjon med danny guttea (?) sa jeg en gang at brock kom til å miste tittelen i løpet av maks tre kamper. grunnet usannsynlig dårlig kondisjon hos carwin måtte jeg faktisk vente to kamper før spådommen slo til, men det føles uansett godt, hehe.

det har blitt tatt opp hundrevis av ganger, men brock lesnar takler ikke å a)ta i mot slag, og b) være på defensiven. som vi har sett før svarer han med å snu seg og løpe (bokstavelig talt), holde guarden mens han ligger i fosterstilling og lukker øynene.

katten er nå ute av sekken, og godt er det. det betyr ikke at jeg mener at hvem som helst slår brock, men at han ikke er topp ti materiale. han får nok en rematch med mir, som han sikkert vinner, da mir igjen er en vel så overvurdert fighter i tillegg til å være en god del mindre.

hvem hadde trodd at benkpress ikke gjør deg god til å slåss?

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #5 : 24. oktober 2010, 11:41 »
Her var det ikke mye gnist å spore hos Brock, han så dessuten utrent ut og i svært dårlig form... Taktikken med å ligge i fosterstilling og la motstanderen slå seg tom for krefter fungerte ikke denne gangen!
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #6 : 24. oktober 2010, 11:43 »
Dette var en meget interessant kamp. Cain utnyttet Brock sin treighet og mangefulle teknikk.
Jeg tror Cain kommer til å TKO'e dos santos som er nestemann til å få prøve seg på tittelen. Det som kan bli interessant er når cain en gang i fremtiden møter Carwin. Det kommer til å bli en striking-match uten like!  

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #7 : 24. oktober 2010, 11:52 »
i hvertfall i 2 minutter, før carwin er utslitt. tror ikke cain kommer til å få problemer med carwin, blir noe lignende Fedor vs Tim Sylvia. cain er rask og eksplosiv, mens carwin er treig og tung

Utlogget Lars S.K

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 823
  • Honnør: 72
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 823

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #8 : 24. oktober 2010, 11:57 »
Var deilig og se Cain utklassere Brock Smiley

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #9 : 24. oktober 2010, 12:05 »
Man vs mouse.
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Space Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 533
  • Honnør: 51
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 533

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #10 : 24. oktober 2010, 12:06 »
Sitat
i hvertfall i 2 minutter, før carwin er utslitt. tror ikke cain kommer til å få problemer med carwin, blir noe lignende Fedor vs Tim Sylvia. cain er rask og eksplosiv, mens carwin er treig og tung

Etter sist kamp har nok Carwin innsett at han må jobbe med kondisjonen. Og da han slåss med Brock vil jeg si han utklasserte han i like stor grad som Cain (i første runde.)   Vi får se hvordan han tar seg ut mot Roy Nelson i ufc 125.

Plutselig ble tungvektklassen interessant igjen!  Grin

Utlogget Quadriceps

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 554
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 554

  • Do or do not. There is no try!
Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #11 : 24. oktober 2010, 12:16 »
Gjenta etter meg:

At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!

Hvis noen hadde gitt meg en hundrings for hver gang noen har hevdet at en muskuløs, svær fyr skal ha vært tilnærmet uslåelig. Heller ikke jeg påstår at det er opp til hvem som helst å ta en mann på den størrelsen ... dog ... mot kvalifisert motstand så blir en fort avkledd om en ikke har basic'n inne.

Det ble gjort et poeng av både styrke og vektforskjell før kampen. Det var ingenting som tilsa at de ca 9 kiloene (20 lbs) som skillte de to var noen fordel for den tyngste av dem.

Det ble også gjort et poeng av at bare Brock klarte å få Cain i gulvet, så ville dette bety store problemer. Brock hadde Cain 2 ganger i gulvet, uten at det var mulig å få utnyttet dette på noe vis.

Brock møtte her kvalifisert motstand som holdt et trykk på ham helt fra starten av. Det meste som foregikk stående viste klasseforskjell mellom de to. Her kunne en heller ikke vente på at motstanderen "gasset" ut. Det ville vært veldig sannsynlig at en runde 2 og 3 ikke ville sett så grusomt annerledes ut tempomessig. Ingen pust i bakken mao.

Brock hadde nok forberedt seg så godt han kunne ... og gjorde det beste ut av det begrensede arsenalet han hadde å spille på, men det var ikke nok. For UFC sin del og mr Dana gir nok resultatet blandede følelser ... for selv om Cain definitivt er den beste fighteren av de to, er det nok Brock som definitivt er det mest salgbare reklameobjektet. Hva dette betyr for PPV-inntekter på kommende tittelmatcher er vanskelig å si. Det er jo tross alt poenget med profesjonell kampsport: Maksimere inntjening til arrangør. Showbrytingen har vært flink til dette i alle år. La resultatene bli dem de tror kan generere størst salgsinntekter på nye oppgjør. Men, så er ikke dette showbryting ...

Utlogget thomas18663

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 57
  • Honnør: 37
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 57

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #12 : 24. oktober 2010, 12:56 »
Gjenta etter meg:

At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!
At noen er stor, tung og sterk er ingen garanti for at de er gode kampsportutøvere!

Hvis noen hadde gitt meg en hundrings for hver gang noen har hevdet at en muskuløs, svær fyr skal ha vært tilnærmet uslåelig. Heller ikke jeg påstår at det er opp til hvem som helst å ta en mann på den størrelsen ... dog ... mot kvalifisert motstand så blir en fort avkledd om en ikke har basic'n inne.

Det ble gjort et poeng av både styrke og vektforskjell før kampen. Det var ingenting som tilsa at de ca 9 kiloene (20 lbs) som skillte de to var noen fordel for den tyngste av dem.

Det ble også gjort et poeng av at bare Brock klarte å få Cain i gulvet, så ville dette bety store problemer. Brock hadde Cain 2 ganger i gulvet, uten at det var mulig å få utnyttet dette på noe vis.

Brock møtte her kvalifisert motstand som holdt et trykk på ham helt fra starten av. Det meste som foregikk stående viste klasseforskjell mellom de to. Her kunne en heller ikke vente på at motstanderen "gasset" ut. Det ville vært veldig sannsynlig at en runde 2 og 3 ikke ville sett så grusomt annerledes ut tempomessig. Ingen pust i bakken mao.

Brock hadde nok forberedt seg så godt han kunne ... og gjorde det beste ut av det begrensede arsenalet han hadde å spille på, men det var ikke nok. For UFC sin del og mr Dana gir nok resultatet blandede følelser ... for selv om Cain definitivt er den beste fighteren av de to, er det nok Brock som definitivt er det mest salgbare reklameobjektet. Hva dette betyr for PPV-inntekter på kommende tittelmatcher er vanskelig å si. Det er jo tross alt poenget med profesjonell kampsport: Maksimere inntjening til arrangør. Showbrytingen har vært flink til dette i alle år. La resultatene bli dem de tror kan generere størst salgsinntekter på nye oppgjør. Men, så er ikke dette showbryting ...

både og, etter forrige kamp mistet brock ganske så mye av mystikker og auraen de prøvde å selge ham med, samtidig som mexico utgjør et stort marked for ufc (bare se oppslutningen rundt hvert eneste idrettsarrangement hvor mexicanere er med, spesielt fotball og boksing).

jeg tror nok brock, ala kimbo har solgt for det han er god for. selv om han fortsatt er i stand til å trekke mange folk, blir nok cain det store trekkplasteret (rettet mot det mexicanske/latinamerikanske markedet), ala bisping/hardy i England osv.

men atter en gang, dette var et resultat jeg er storfornøyd med, hehe. "den nye generasjonen tungvektere" begynner å se slappere ut. med unntak av overeem, men han har k1, europeisk adcc og en drøss mma-kamper med seg i kofferten, noe som gjør ham mer til en old school-fighter som henger med i tiden, enn noe nytt.
i kontrast til carwin og lesnar, som egentlig bare har størrelse (og collegebryting) og skilte med.

men dette må ikke sees på som kritikk av størrelse og muskler, jeg bare liker å få konstatert at dette ikke er the be all, end all of mma. På lik linje hater jeg ideen om at bruce lee skulle ha noe som helst å stille opp med utenfor settet.
som på de fleste områder handler det om å møtes på halvveien, og ha litt av begge deler.

jeg frykter forøvrig at ufc vil prøve (og greie) å bygge opp lesnar image igjen, ved å matche ham mot mir (som etter mitt syn ikke er spesielt god) , nogueira (for gammel og treg), kanskje til og med crocop (også for gammel og treg) etc.



Utlogget Joda_jau

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 988
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 988

  • Mer som det ja sa dem!
Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #13 : 24. oktober 2010, 13:12 »
Endelig sprakk bobbla!!!!!! Og for en gjeng med hobbybolere er Jesus død! Ohoii!  Cheesy

Utlogget steffenb-

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 27
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 27

Sv: brock vs cain stream (spoilere vil følge)
« #14 : 24. oktober 2010, 14:00 »
Standupen til lesnar er jo en katastrofe, at den var så dårlig hadde jeg faktisk ikke trodd.   

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!