Skrevet av Emne: benke 100 kg innen jeg er 18 år? sette opp program?  (Lest 12207 ganger)

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Har kjørt bare del 3 flere ganger jeg, fungerte fint for meg Smiley Men den er veldig tung så sett vekten litt moderat...

åååh, kuult;) men er de egentlig den delen av programet man øker mest på? synst egentlig ikke vektene virker så tunge ut i forhold til periode 2, der man øker med 2,5 kg i uka!!! Shocked de vil si at i løpet av 8 uker har jeg økt ca 20 kg? Shocked Hvor mye har du økt ca med og kjøre periode 3? =)
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Har kjørt bare del 3 flere ganger jeg, fungerte fint for meg Smiley Men den er veldig tung så sett vekten litt moderat...

Hvor mye har du økt ved å kjøre bare del 3? Smiley

What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

åååh, kuult;) men er de egentlig den delen av programet man øker mest på? synst egentlig ikke vektene virker så tunge ut i forhold til periode 2, der man øker med 2,5 kg i uka!!! Shocked de vil si at i løpet av 8 uker har jeg økt ca 20 kg? Shocked Hvor mye har du økt ca med og kjøre periode 3? =)

Hvor mye har du økt ved å kjøre bare del 3? Smiley


Husker ikke helt hvor mye jeg har økt med dem, jeg har som oftest kjørt del 3 med ei pause\rolig uke innimellom. Siden jeg har kjørt flere programmer husker jeg ikke helt åssen økningen var, men programet fungerte uten tvil.

Det jeg liker veldig godt er oppbyggingen på programet, er mye forandring og tunge vekter Smiley Men husk at programet er veldig tungt så ta deg ei pause\rolig uke når du føler det passer. Å kjøre del 3 uten en eneste pause er nok ikke så lurt. Del 1 og 2 syntes jeg bare så kjedelig ut..haha. Jeg forandret også endel på del 3, jeg kjørte bare 1 gang i uka og tok vekk ene dagen etter, det fungerer for meg Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Ah, ok.. jeg økte vell ca 20kg ved å kjøre del 2.. men nå har jo jeg komt opp i en del tyngre vekter, så tviler på det blir noe i nærheten av samme økning Smiley

Kommer nok til å teste ut del 3 snart!
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Ah, ok.. jeg økte vell ca 20kg ved å kjøre del 2.. men nå har jo jeg komt opp i en del tyngre vekter, så tviler på det blir noe i nærheten av samme økning Smiley

Kommer nok til å teste ut del 3 snart!

ååh okei, men er de ikke sånn at til nermere ditt potensiale du har komt til seinere går de? bør vel vere lettere for meg og øke 20 kg en for deg da? vist ikke du har ett velldig bra potensiale da:P Wink
Husker ikke helt hvor mye jeg har økt med dem, jeg har som oftest kjørt del 3 med ei pause\rolig uke innimellom. Siden jeg har kjørt flere programmer husker jeg ikke helt åssen økningen var, men programet fungerte uten tvil.

Det jeg liker veldig godt er oppbyggingen på programet, er mye forandring og tunge vekter Smiley Men husk at programet er veldig tungt så ta deg ei pause\rolig uke når du føler det passer. Å kjøre del 3 uten en eneste pause er nok ikke så lurt. Del 1 og 2 syntes jeg bare så kjedelig ut..haha. Jeg forandret også endel på del 3, jeg kjørte bare 1 gang i uka og tok vekk ene dagen etter, det fungerer for meg Smiley

takk for svar, må testes ut;) Men er kansje en idde og kjøre del 2 først for meg? siden jeg har trent 3*12 OG 4*8 Sålenge jeg har trent så kroppen er ikke så vandt til så tunge vekter enda? har fått meg en spotter som stiller opp nesten hver gang nå, så kan begynde med tyngre vekter da:)
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Jo var det jeg mente.. gikk vel fra 60-80 om jeg husker rett da jeg trente del 2. Nå ligger jeg på 125-130.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Jo var det jeg mente.. gikk vel fra 60-80 om jeg husker rett da jeg trente del 2. Nå ligger jeg på 125-130.

åååh svarte:D hva har du gjort for og være på 60 til og komme opp på rundt 130:O ??
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Spist, trent og gått opp 40kg Grin
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Spist, trent og gått opp 40kg Grin

HEHE:p sånn jeg gjør da, rart ikke jeg øker mer xD men syk sterk da:D

de 40 kiloene kan da umulig vere muskler? hvor lang tid brukte du på de 40 kg?
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

HEHE:p sånn jeg gjør da, rart ikke jeg øker mer xD men syk sterk da:D

de 40 kiloene kan da umulig vere muskler? hvor lang tid brukte du på de 40 kg?

1 år.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Ottesen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 510
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 510

siden jeg har trent 3*12 OG 4*8 Sålenge jeg har trent så kroppen er ikke så vandt til så tunge vekter enda?

Her ligger litt av grunnen til at ikke greier å løfte "tunge" vekter. Man må venne seg til å løfte tungt. Du har garantert godt av å løfte mindre reps og tyngere, da skal du nok se at du brått greier å løfte mer i benk Smiley
Loggen min: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=83087.0

Raw: B: 155kg med stopp, K: 175kg, M: 260 kg

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

Her ligger litt av grunnen til at ikke greier å løfte "tunge" vekter. Man må venne seg til å løfte tungt. Du har garantert godt av å løfte mindre reps og tyngere, da skal du nok se at du brått greier å løfte mer i benk Smiley

får satse på de:D

Hvorfår skal jeg ha så lange pauser i dette programet? blir jo kald i musklaturen nesten med og vente 4-6min Shocked !!! Hvilke tempo skal jeg gjør utførelsen i? sakte ned, og eksplodere den opp? eller er de og gjør de så raskt som mulig for og gjør allt for og klare sette?=P
ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Utlogget Andre

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 672
  • Honnør: 300
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 672

får satse på de:D

Hvorfår skal jeg ha så lange pauser i dette programet? blir jo kald i musklaturen nesten med og vente 4-6min Shocked !!! Hvilke tempo skal jeg gjør utførelsen i? sakte ned, og eksplodere den opp? eller er de og gjør de så raskt som mulig for og gjør allt for og klare sette?=P

I begynnelsen trenger du ikke så lange pauser, men etter hvert vil du sette pris på å bruke 4-6 minutter mellom settene uten å ha dårlig samvittighet, da settene vil være tunge. Tempo er vanlig, moderat tempo. Behersket men bestemt ned, og halvveis eksplosivt opp.

Utlogget rsagneskar

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 468
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 468

I begynnelsen trenger du ikke så lange pauser, men etter hvert vil du sette pris på å bruke 4-6 minutter mellom settene uten å ha dårlig samvittighet, da settene vil være tunge. Tempo er vanlig, moderat tempo. Behersket men bestemt ned, og halvveis eksplosivt opp.


takk for lett og bra svar:D:D Da er de bare og begynde og kjøre på!! Weightlifter2

Wink

ELSKER TRENING!!

94 modell Wink  altså 17 år Smiley

høyde 182cm
vekkt ca: 82kg

Trenings logg

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=123629.new#new



har dysleksi så ikke mas om at jeg skriver dårlig, om de ikke er nødvendig Tongue

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!