Skrevet av Emne: Six Pack over sommeren!  (Lest 8256 ganger)

Utlogget 095378

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 009
  • Honnør: 345
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 009

Sv: Six Pack over sommeren!
« #15 : 21. juni 2011, 00:05 »
Hva jeg skal med six-pack?

Lenge har de fleste sett på meg som en fyrstikk. Når sant skal sies er jeg veldig tynn og jeg er langt ifra en brutus, om dere skjønner. Så planen er å overraske noen her og der, og kanskje muligens imponere noen jenter? Smiley
Når det gjelder å sjekke damer er det null poeng med en six-pack... Det som teller når man skal sjekke damer med tanke på utseende, er det som synes utenpå t-skjorta di (personlighet er også viktig, men det snakker vi ikke om her). Man får ikke mere mus bare ved å kunne flekke av seg t-skjorta og brife med six-packen sin! Hadde jeg vært deg ville jeg fokusert på de store muskelgruppene, armer og skuldre kan du også trene spesifikt om du ønsker å se bra ut.
Education is important, but big biceps are importanter.

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Six Pack over sommeren!
« #16 : 21. juni 2011, 00:13 »
Imponere noen jenter? Torkel Ravndal slutta og telle når han rundet 100 jenter (uten sixpack).

Hehehe honnør!!  hjelper vel at han var en smule sterk Tongue  i tillegg til en hærlig personlighet! Wink

Men jeg støtter resten av gjengen her! få deg et skikkelig program! følg det!!!  og SPIS MASSE MAT!!! Du må få deg noe mere masse på kroppen! Du kommer til å merke stor forskjell etter bare 8 uker med et skikkelig program og masse mat! 6-pack og svulmende muskler kommer etter hvert! Jeg var bare en stilk når jeg begynte å trene... Nå er jeg over 100kg med ganske grei 6-pack! 

You don`t have 2 be fat 2 be strong!!  Smiley
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Six Pack over sommeren!
« #17 : 21. juni 2011, 00:14 »
Hadde jeg vært deg ville jeg fokusert på de store muskelgruppene, armer og skuldre kan du også trene spesifikt om du ønsker å se bra ut.
enig med det du skriver over her.
 
bygg muskler, men husk en ting: TREN BEIN
ellers så blir du rar naken..: ) regner med det er det du skal være da du er med jentene dine Wink

hehe, stå på.. går nok bra det her
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Carl P.

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 659
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 659

  • Nidarø SK.
Sv: Six Pack over sommeren!
« #18 : 21. juni 2011, 00:18 »
Baseøvelser er det som er tingen! Knebøy,markløft og benk... Få noen til å vise deg disse skikkelig! beste måten å bli fort stor og sterk på! Smiley   Kombiner med nedtrekk/chins og gjerne skulderpress...

Alle de øvelsene bør i en eller annen form ligge i programmet du velger ....
"For å styrke hjernen, må man først styrke musklene". - Montaigne

kontinuitet---kontinuitet---kontinuitet!

Stevneperser RAW

Bøy: 232,5kg
BP:  182,5kg
ML:   285kg

Totalt 700kg...

logg med video+bilder:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=106040.msg1602780;topicseen#new

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Six Pack over sommeren!
« #19 : 21. juni 2011, 00:22 »
bygg muskler, men husk en ting: TREN BEIN
ellers så blir du rar naken..: ) regner med det er det du skal være da du er med jentene dine Wink
"Vent litt.. Skal bare se på beina dine før jeg trer den på".... Kjenner du deg igjen? antageligvis ikke. Dagens kvinner er nok ikke så nøye på det. Er MEGET irriterende at jenter i min målgruppe velger skinny storkefta "badboys", istedenfor de som faktisk prøver å oppnå en god fysikk og ikke oppfører ser som rasshøl.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Six Pack over sommeren!
« #20 : 21. juni 2011, 00:42 »
"Vent litt.. Skal bare se på beina dine før jeg trer den på".... Kjenner du deg igjen? antageligvis ikke. Dagens kvinner er nok ikke så nøye på det. Er MEGET irriterende at jenter i min målgruppe velger skinny storkefta "badboys", istedenfor de som faktisk prøver å oppnå en god fysikk og ikke oppfører ser som rasshøl.

du skjønnte vel hva jeg mente?

http://bildr.no/view/910620
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget ^Th0mas^

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 24
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 787

Sv: Six Pack over sommeren!
« #21 : 21. juni 2011, 00:42 »
For det første har utseende mye å si om man skal ha seg one night stands på byen. Selvfølgelig har personlighet mye å si, spesielt om man er ute etter å få seg kjærest, men man må bare innse fakta. Utseende teller. Jeg tar ikke med meg jenter hjem fra byen som jeg synes er stygg, selv om de har en fin personlighet. Nå blir jeg sikkert flamet, men dette er realiteten. Jenter liker muskler, og heller "pingle six pack" over en feit person.

Jeg ser på bildene at du er en relativt tynn person. Finn deg et godt nybegynnerprogram, f.eks RYP. Legg på deg muskelmasse, noe som kan gjøres uten å bli veldig feit. Desverre tror de fleste at dette ikke er mulig, men det er bare bullshit.

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Six Pack over sommeren!
« #22 : 21. juni 2011, 00:48 »
du skjønnte vel hva jeg mente?

http://bildr.no/view/910620

Skjønte meget godt hva du mente. Derfor jeg prøvde å pressisere at unge kvinner ikke er så nøye på det. Men om en setter overkroppen til Jay på to spisepinner vil det selvsagt se meget rart ut.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget sstian

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 189
  • Honnør: 130
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 189

Sv: Six Pack over sommeren!
« #23 : 21. juni 2011, 00:56 »
Skjønte meget godt hva du mente. Derfor jeg prøvde å pressisere at unge kvinner ikke er så nøye på det. Men om en setter overkroppen til Jay på to spisepinner vil det selvsagt se meget rart ut.

takk!
“Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated.”

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Six Pack over sommeren!
« #24 : 21. juni 2011, 09:17 »
For det første har utseende mye å si om man skal ha seg one night stands på byen. Selvfølgelig har personlighet mye å si, spesielt om man er ute etter å få seg kjærest, men man må bare innse fakta. Utseende teller. Jeg tar ikke med meg jenter hjem fra byen som jeg synes er stygg, selv om de har en fin personlighet. Nå blir jeg sikkert flamet, men dette er realiteten. Jenter liker muskler, og heller "pingle six pack" over en feit person.

Jeg ser på bildene at du er en relativt tynn person. Finn deg et godt nybegynnerprogram, f.eks RYP. Legg på deg muskelmasse, noe som kan gjøres uten å bli veldig feit. Desverre tror de fleste at dette ikke er mulig, men det er bare bullshit.

Ganske ulike formeninger og syn på livet vi to. Wink
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Dopapir

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Six Pack over sommeren!
« #25 : 21. juni 2011, 12:34 »
-sett på deg som en fyrstikk? akkurat derfor du skal begynne å bygge litt muskler, ikke gå ned i fett% fort for å kunne imponere noen damer.. tror ikke du kommer langt med det.

"Så planen er å overraske noen her og der, og kanskje muligens imponere noen jenter? Smiley"
epic setning

Jeg har aldri sagt at jeg skal fjerne fett, jeg kom med det som et forslag om det var nødvendig.

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Six Pack over sommeren!
« #26 : 21. juni 2011, 12:38 »
Dopapir, se på deg selv? Gå videre inn på brukere som svarer deg og deretter sjekk deres kropp (under dems logg). Folket her prøver faktisk bare å hjelpe deg, da du bare kommer med motsetninger. Take it or leave it...
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Dopapir

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 15
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 15

Sv: Six Pack over sommeren!
« #27 : 21. juni 2011, 12:42 »
Dopapir, se på deg selv? Gå videre inn på brukere som svarer deg og deretter sjekk deres kropp (under dems logg). Folket her prøver faktisk bare å hjelpe deg, da du bare kommer med motsetninger. Take it or leave it...
Hvordan har jeg vært motvillig til forslagene folk kommer med? Noen sa at jeg burde bygge muskler så jeg forklarte hvordan rutinen min er og jeg fikk kritikk og forslag om å begynne på et treningsprogram som for eksempel 5x5. Jeg sa at jeg skulle se på det og kanskje begynne med P90X (et annet treningsprogram jeg har hørt mye om). En annen spurte om hvorfor jeg skulle få six-pack og jeg svarte han.

Ikke ta meg feil nå, jeg ønsker ikke å være motvillig i hele tatt.

Om ikke trening hjelper med damer direkte, så vil det gi meg bedre selvtillit, som igjen er en god egenskap når det kommer til dating. Jeg skal fortsette slik jeg gjør no med et treningsprogram og se hvordan ting går i hele sommeren. Dere har komt med mange gode tips, takk! Smiley

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: Six Pack over sommeren!
« #28 : 21. juni 2011, 12:46 »

Hva jeg skal med six-pack?

Lenge har de fleste sett på meg som en fyrstikk. Når sant skal sies er jeg veldig tynn og jeg er langt ifra en brutus, om dere skjønner. Så planen er å overraske noen her og der, og kanskje muligens imponere noen jenter? Smiley


 rofl rofl rofl rofl

"Vent litt.. Skal bare se på beina dine før jeg trer den på".... Kjenner du deg igjen? antageligvis ikke. Dagens kvinner er nok ikke så nøye på det. Er MEGET irriterende at jenter i min målgruppe velger skinny storkefta "badboys", istedenfor de som faktisk prøver å oppnå en god fysikk og ikke oppfører ser som rasshøl.

 rofl rofl rofl rofl
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: Six Pack over sommeren!
« #29 : 21. juni 2011, 13:20 »
"Vent litt.. Skal bare se på beina dine før jeg trer den på".... Kjenner du deg igjen? antageligvis ikke. Dagens kvinner er nok ikke så nøye på det. Er MEGET irriterende at jenter i min målgruppe velger skinny storkefta "badboys", istedenfor de som faktisk prøver å oppnå en god fysikk og ikke oppfører ser som rasshøl.
rofl rofl rofl rofl

Hva er morsomt med realiteten?.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!