Skrevet av Emne: Bildeblogg, som så mange andre..  (Lest 32592 ganger)

Utlogget Martin123

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 71
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 71

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #30 : 20. januar 2012, 07:16 »
Men sånn seriøst - jeg vil ikke slakte loggen din. Jeg synes det er interessant å følge med på de store gutta også uten at man skal preke og skremme de ut fra tf, men at man farer med løgn er direkte unødvendig og gir uvitende falske forhåpninger. Det er ikke vanskelig å legge sammen 2 og 2, bare sånn at du har det i bakhodet til neste gang Smiley

+1

Utlogget daseng

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 254
  • Honnør: 13
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 254

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #31 : 20. januar 2012, 08:45 »
La nu gutten få trene akkurat som han vil, trenger ikke å starte å snakke om at han ikke ha rent mel i posen. Han kan godt ha hatt et jævli aktivt liv og greier eller det kan være noe han ikke forteller.. Men det er hans valg og om folk skal starte å snakke negativt og at han ikke trener "rent" så bare lag et smilefjes og "Legg til innlegg".

Du har rå form og bare fortsett med det du allerede gjør, for det ser ut til å virke!
En god jævla grønnkledd kar fra nord!

Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113212.new#new

Gym: http://polargym.no/

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #32 : 20. januar 2012, 08:53 »
idiotisk hele gjengen her. Oppnår man noe mer enn andre, så skal alle rakke ned på en. helt utrolig.. jantelov norge på sitt beste.

Utlogget Samebolln

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #33 : 20. januar 2012, 10:14 »
La nu gutten få trene akkurat som han vil, trenger ikke å starte å snakke om at han ikke ha rent mel i posen. Han kan godt ha hatt et jævli aktivt liv og greier eller det kan være noe han ikke forteller.. Men det er hans valg og om folk skal starte å snakke negativt og at han ikke trener "rent" så bare lag et smilefjes og "Legg til innlegg".

Smiley

Du har rå form og bare fortsett med det du allerede gjør, for det ser ut til å virke!

Vent nå litt. Bol er ganske farlig. Ville ikke fortsatt hvis jeg var deg, men regner det er mer populært å høre på 'daseng'.

idiotisk hele gjengen her. Oppnår man noe mer enn andre, så skal alle rakke ned på en. helt utrolig.. jantelov norge på sitt beste.

Oppnå mer enn andre er jo greit, men når man må proppe i seg diverse saker, er det virkelig å oppnå mer enn andre som ikke tar disse preparatene?
Strengt tatt er det vel du som ikke akkurat er i øvre sjiktet av iq-skalaen. Poenget her er:
Whey protein, tri kreatin og monohydrat, men var 4 måneder uten kreatin i Bali.
..har aldri vært borte i noe form for dop, det holder jeg meg unna, ikke faen om jeg tør å røre noe av det der ! Tongue

Han sier altså at han er rein, noe som OBVIOUSLY er riv ruskende galt. Da hadde han vært norgesmester i styrkeløft opp til flere ganger. Fysikken hannes lyger ikke heller, man ser det ganske godt. Gode gener eller whatever, ingen blir så svær (i en alder av 19) av å bare ta tran.

POENGET blir da at han sier at han er rein --> x antall tenåringer mirer her inne og tror de kan oppnå det samme --> tenåringene begynner å deppe fordi de ikke får samme resultater --> tenåringene finner ut at bol må da være tingen --> x antall tenåringer begynner å bole --> fail.

Jeg har ingen verdens ting mot folk som boler, men det jeg har noe mot er folk som boler og sier de ikke gjør det. Tar du ekstrasnacks bør du søren meg kunne stå for det, det er jo ikke akkurat ulovlig - din kropp!
Benk: 140
ML: 210
KB: 185

"It's hard to be humble when you are as great as I am"

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #34 : 20. januar 2012, 10:24 »
så om alle tenåringene fikk høre at man må ta bol for å bli så stor, tror du virkelig de hadde holdt seg bort fra bol da? mind your own F****** busines. alle tar sine egne valg, om han velger å ta diverse stoffer så har ikke du noe med det å gjøre. hans liv hans valg. ditt liv, ditt valg.


Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #35 : 20. januar 2012, 10:27 »
Jeg trodde styrkeløft var frivillig, men det viser seg altså at alle som er relativt sterke i sin alders- og vektklasse har meldeplikt til nærmeste klubb? Blir litt forvirret her  Huh Huh

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #36 : 20. januar 2012, 10:55 »
så om alle tenåringene fikk høre at man må ta bol for å bli så stor, tror du virkelig de hadde holdt seg bort fra bol da? mind your own F****** busines. alle tar sine egne valg, om han velger å ta diverse stoffer så har ikke du noe med det å gjøre. hans liv hans valg. ditt liv, ditt valg.



Hvilken planet kommer du fra?

Dette er et antidoping forum, her skal ikke steroidebruk foregå i det hele tatt. Skjønner du fortsatt ikke hvorfor vi blir litt små-irriterte over personer som ikke leser regler?
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget PlayWithNature

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 240
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 240

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #37 : 20. januar 2012, 11:00 »
antidoping forum der aboslutt alle artikler og alle reklamer inneholder bilde av dopet personer?

Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #38 : 20. januar 2012, 11:01 »
antidoping forum der aboslutt alle artikler og alle reklamer inneholder bilde av dopet personer?

Det er dessverre ikke min kappe.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #39 : 20. januar 2012, 11:16 »
Du fremstår som veldig sneversynt Amadon.. Er du forbanna fordi M0rch ikke begynner med styrkeløft eller fordi han er sterkere enn deg? Fikk med meg at du så bildet av Øyvind Fjeldseth som 16åring, mener du at han brukte AAS for å se så bra ut i ung alder?

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #40 : 20. januar 2012, 12:25 »
Du fremstår som veldig sneversynt Amadon.. Er du forbanna fordi M0rch ikke begynner med styrkeløft eller fordi han er sterkere enn deg? Fikk med meg at du så bildet av Øyvind Fjeldseth som 16åring, mener du at han brukte AAS for å se så bra ut i ung alder?

Hva er du for en multibruker da? Er du ikke mann nok til å skrive med din originale?

Jeg vet at fyren hat tatt medikamenter, derfor opplyser jeg om det, slik at de unge sjelene som ikke har peiling her inne slipper å lure på dette. Er ikke det rettferdig? Om han hadde vært ordentlig, så hadde han sagt ifra at han hadde tatt noe. Jeg gir så faen i om han er sterkere enn meg med dop, jeg er ren utøver og det kommer jeg alltid til å være.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget Mercenary

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 174
  • Honnør: 226
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 174

  • From scratch to scratch
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #41 : 20. januar 2012, 13:22 »
Amadon: viktig å understreke at ingen med 100prosent sikkerhet vet at han boler. Løftene hans er meget imponerende, fysikken det samme. Treningsopplegget er vel likevel den sterkeste indikatoren man har på at noe er riv ruskende galt - evt at de som trener styrkeløft i samme aldersgruppe og vektklasse ikke helt hva de driver med Smiley


Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #42 : 20. januar 2012, 13:24 »
Hva er du for en multibruker da? Er du ikke mann nok til å skrive med din originale?

Jeg vet at fyren hat tatt medikamenter, derfor opplyser jeg om det, slik at de unge sjelene som ikke har peiling her inne slipper å lure på dette. Er ikke det rettferdig? Om han hadde vært ordentlig, så hadde han sagt ifra at han hadde tatt noe. Jeg gir så faen i om han er sterkere enn meg med dop, jeg er ren utøver og det kommer jeg alltid til å være.

Jeg har vært her siden 07 og har desverre ingen andre brukerprofiler her, så jeg er tydeligvis mann nok til å poste med min "orginale" bruker. Er du konsekvent ute etter å henge ut alle du tror bruker AAS, eller har du en navneliste med alle "brukerne" her på forumet? Er du den selverklærte beskytteren av sarte unge sjeler, eller er du bare bitter fordi dine egne resultater ikke er i nærheten av f.eks. M0rch sine?

OT:
Beklager offtopic, blir bare irritert av drittunger som Amadon. Syk løfting og syk fysikk, stå på! Smiley

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Utlogget Amadon

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 387
  • Honnør: 274
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 387

Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #43 : 20. januar 2012, 13:38 »
Jeg har vært her siden 07 og har desverre ingen andre brukerprofiler her, så jeg er tydeligvis mann nok til å poste med min "orginale" bruker. Er du konsekvent ute etter å henge ut alle du tror bruker AAS, eller har du en navneliste med alle "brukerne" her på forumet? Er du den selverklærte beskytteren av sarte unge sjeler, eller er du bare bitter fordi dine egne resultater ikke er i nærheten av f.eks. M0rch sine?

OT:
Beklager offtopic, blir bare irritert av drittunger som Amadon. Syk løfting og syk fysikk, stå på! Smiley

Jeg har trent VELDIG mye mindre enn han. Jeg skal knuse løftene hans om noen år uansett, ikke det som er kluet her. Jeg vet at han har tatt noe, jeg tror ikke.
20 år | 175 cm | 92 kg (ca)

Stevneperser
260-200-250

Min loggbok

Utlogget anskar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 134
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 134

  • hei hei :)
Sv: Bildeblogg, som så mange andre..
« #44 : 20. januar 2012, 13:43 »
Jeg har trent VELDIG mye mindre enn han. Jeg skal knuse løftene hans om noen år uansett, ikke det som er kluet her. Jeg vet at han har tatt noe, jeg tror ikke.

Du fremstår virkelig ikke som en intelligent person når du bruker en persons nystartede logg til å henge ham ut fordi DU mener at han bruker AAS. Hva om han gjør det, hva endrer det for din del? Gir det deg lov til å se ned på ham? Jeg tar selvkritikk for at jeg har kapret tråden hans også, men jeg henger ham hvert fall ikke ut slik du gjør. Du hadde nok blitt overrasket over hvor mange sterke 16-19åringer det fines i Norge som faktisk løfter fryktelig mye uten å være konkurrerende utøvere.

Kom deg av den høye hesten din.

jeg bruker som regel å ta med meg en kniv
og hvis noen kødder med meg så stikker jeg dem bare i magen en 2-3 ganger
hvis ikke dette fungerer så, jeg å ringer  jeg bare bas rutton


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!