Skrevet av Emne: DNG - 5x5  (Lest 258167 ganger)

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1995 : 25. juni 2008, 19:29 »
Signerer ingen av dere -- skruf hele livet ville ikke vært optimalt, ikke general heller. En må integrere kunnskap en har fra resten av livet ang. digge ting, f eks trening:
1: En trenger periodisering!
2: Progresjon er digg!

Til 1: Det er kjipern med samme snusen dag ut og dag inn. Mye bedre å bytte litt nå og da, f eks hver tiende dag eller så. Bytte etter hver- eller annenhver boks funker greit.
Til 2: Noen ganger skal en ta seg bra ut, og da passer det seg ikke å bake stor pris. Trikset da er  posefavor. Nå kan det selvfølgelig hende at dere kun bruker dette, og det vil jo være meget trist. Om dere ikke gjør det er dog trikset å bruke opp hele denne nyinnkjøpte boksen med hamsterbleier, og deretter progressere til en ikke alt for sterk ordentlig snus (General el), og etter det igjen progressere til Skruf eller Nick'n'Johnny. Om en ønsker å vise at en er mann og har kontroll kan en også ta en pause av og til, og da kan det også være en idé og kjøre denne progresjonen. Er en blant de som snuser mye kan en jo risikere skader (munnsår) om en går rett til det hardeste med én gang også, og da kan jo litt vanlig general white og progresjon derfra være en idé etter et snusopphold.
Ved lengre opphold er det også viktig å ha noen tilvenningsøkter med snusen først, for de første prisene er som regel ikke kjempedigge for some reason. Da er det bare å bite tenna sammen og fortelle seg selv at "Hei! Jeg _vet_ det blir bra etterhvert, så jeg gir meg et par økter til, så går det seg til!".
Problemstillingen er ikke kjent for de fleste, men jeg bare nevner det for å være sikker på at ingen går i snusesluttsfellen*.


*Må nevne at jeg anser det som ok å slutte med det når en blir 30 eller noe, for når en er ferdig utdannet og gjerne går i dress på jobb, tar det seg dårlig ut med snus. Min idé er på det tidspunktet å bytte til sigarer eller noe.

haha, så absolutt noe å tenke på Wink Signerer det siste du skrev. Ser passe teit ut med dress og snus Tongue

Monte Cristo er verdens beste sigar (tror jeg da), men har kun funnet snusen i poseform, og selv om den var helt grei kunne den selvfølgelig ikke måle seg med ordentlig snus.

Monte Cristo har jeg ikke prøvd, er den god? In the meanwhile, skruf for life Grin




Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1996 : 25. juni 2008, 19:36 »
Dagens Dietmar og Sheiko Bog:

Benkpress:
65kg*5
72.5kg*4
77.5kg*3
85kg 2*3
97.5kg 2*2
105kg*2
97.5kg 2*2
85kg 2*3
77.5kg*5
65kg*10

Ingen knebøy i dag heller pga fortsatt manglende knebøyrack! Undecided

Frontpress med stang:
40kg*5
47.5kg 2*4
50kg 2*3

Lattrowing:

70kg 3*10

Strakmark:
45kg*5
52.5kg*5
57.5kg 2*5

Lårcurl:
40kg*12
40kg*10
40kg*8

+ 3 sett med situps.

Kommentar: Frontpressen er for tung, måtte ta sittende de siste setta.. Helt forferdelig hvor jeg har tapt meg i skuldrene pga dietten! Menmen, jeg skal faen meg jobbe meg opp igjen! Grin Nå er det kaffe og grovskive med jordbærsyltetøy on the menue Wink Skal også jobbe i morgen og på fredag denne uken, men skal prøve å få trent imens jeg er på jobb. Tror jeg tar "onsdagstreningen" nå på fredag også tar jeg "fredagstreningen" på lørdag/søndag. Jeg skal ihvertfall prøve å kjøre gjennom alle dagene denne uken.

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Deffeslutt s 129! Masse bilder, only for you!
« #1997 : 27. juni 2008, 17:59 »
Dagens Dietmar:

Uke 2, dag 2.

Litt roing og Jågging.

Situps:
3*20

Rygghev:
3*12

Markløft:
105kg*4
122.5kg 2*4
132.5kg 3*4

Ganske greit faktisk, uten belte Cheesy

Bicepscurl m/ez stang:
42.5kg*10
40kg*10
20kg*10

Franskpress:
40kg*10
35kg*10

Pushdowns:
45kg*8

Kommentar: Deilig! Cheesy Endelig satt trykket i marken! 132.5kg i dag var lettere enn 122.5kg forrige uke! Perfecto Grin

Edit: Glemte selvfølgelig smalbenken som stod på sheiko bog'en idag, så tar den i morgen eller på søndag. Alt ettersom hva som passer best.

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Feriemodus
« #1998 : 09. juli 2008, 15:52 »
Jaujau, lite logging for tiden gitt. Men så er det ikke så mye å logge heller da så.. Tongue Treningen blir umulig å holde gående skikkelig i ferien, så derfor blir det bare litt vedlikeholdstrening. Trente sist på mandag, ble markløft, chins og litt biceps. Ble vel de samme som i Espenn's logg tenker jeg. Skal trene i dag igjen tenkte jeg. Sitter på jobb as we speak, så det er ikke lange veien til vektene Wink Tenkte at jeg skulle ta skuldre og triceps i dag + noen intervaller på mølla etterpå. Skal tross alt til Alanya på søndag å da må jeg prøve å være i en noenlunde grei form :Smiley

jeg får heller prøve å starte opp igjen skikkelig etter at sommeren er ferdig med et skikkelig treningsprogram og bra kosthold, for nå er det sommer og da skal man slappe av! Cheesy

Kommer til å logge dagens trening slik at jeg har noe å se tilbake på når jeg starter opp igjen. Beat the logbook! Trener i 6 tiden at med Espenn her på forumet. Jøøøørsa!

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Feriemodus
« #1999 : 28. juli 2008, 23:52 »
Da er jeg tilbake fra ett lite 2 ukers opphold i Tyrkia, Alanya. Kjempekoselig tur med dama Cheesy Har ikke trent _noe_ der nede så treningssuget er STORT, og jeg gleder meg til å begynne å trene igjen! Vet ikke helt når jeg kan begynne å trene igjen, siden jeg tok en tattoo på fredag å må nok vente litt til den er skikkelig grodd? Har postet i "den store tattoo tråden" her på forumet, så jeg venter på svar fra dere som har litt peiling der.

Har kjøpt meg 1x beta alanine og 1x CEE fra primaforce, så jeg håper på dette gir meg en hjelpende hånd på trening nå som jeg har mistet 5kg i kroppsvekt og mest sannsynlig er jævlig svak. Har også mer protein liggende, så jeg har det jeg trenger føler jeg. Vet som sagt ikke dato for treningsstart, men det er nok rett rundt hjørnet Grin

Kommer til å logge hver trening fremover slik jeg kan beat the loggbook everytime! Gleder meg Cheesy

Og hvis noen er interessert i å se tattooen, så ligger den på side 60 i bildeprofilen min.

Har fått meg sommerjobb på en fiskebedrift, som jeg begynner på jobb fra i morgen av.

God natt 18smileysleep

bigdawg

  • Gjest
Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2000 : 28. juli 2008, 23:57 »
DNG, du burde prøve monte cristo og romeo y julieta! De er herlige, men nåhar jeg slutta Sad

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2001 : 03. august 2008, 23:44 »
Kjøpte meg ett tårn med nick and johnny på tax-free'n, syns den var god jeg Cool
Har du slutta? Ohmy Nå må du ta å gi deg.. Stikk å ta deg en snus Wink



Trente onsdag og lørdag denne uken. Bryst, triceps og biceps på onsdag. Og rygg og skuldre på lørdag. Er så jævla stiv Shocked fan ass! Kommer til å bli et helvete på jobb i morgen Tongue Slik går det når en ikke har trent på 3 uker Grin Logg av treninger kommer etterhvert, muligens i morgen hvis det blir en trening da. Spørs hvor trøtt jeg er :Smiley Menmen.. ett smell, så var det kvell! God natt 18smileysleep

Utlogget Erve

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 143
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 143

Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2002 : 09. august 2008, 19:23 »
Monte Cristo får du kjøpt løs i Sverige (= very nice). Aldri sett løs Monte Cristo i Norge =/

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2003 : 10. august 2008, 01:26 »
Monte Cristo får du kjøpt løs i Sverige (= very nice). Aldri sett løs Monte Cristo i Norge =/
Keen på å teste det ass! Kjipern at det er kommet så stor valgfrihet på pose, men nesten ikke på løs. Er vel for få true ones (løssnusere) igjen.

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2004 : 22. september 2008, 21:15 »
Dagens Svake Trening:

Rygg og Biceps

Markløft:
100kg*8
105kg 2*5
110kg 2*5
115kg*5
125kg*5

Tungt og jævlig med 115kg og 125kg.. Null energi i markløften Undecided

Stangroing:

70kg*8
50kg*10

Helt ok.

Low Row (Roing med kabelmaskin):
70kg*8
75kg*8
80kg*8

Dårlig teknikk og tungt.

Nedtrekk:
60kg*8
70kg*8
75kg*8

Bicepscurl m/ez:
40kg*8
35kg 2*8

+ Noen andre øvelser for pump.

Kommentar:
Markløften var ikke det helt store. Sliter med energi og trykk for tiden.. Men resten av økten er jeg fornøyd med. Tenkte jeg skulle begynne å logge igjen for å se om motivasjonen kommer tilbake.. Deilig pump i dag btw Cheesy hihi..

Utlogget Espenn

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 219
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 219

Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2005 : 22. september 2008, 21:40 »
Sjå derja! Du vet selv hva du må gjøre for å øke både i størrelse og styrke, så jeg gidder ikke å kommentere noe Wink Stå på, Daniel! Så lenge du trives med treningen, så er alt bra. Du nevnte fotball, dersom det er det du vil gjøre, så gjør for all del det! Motivasjonsproblemer er noe dritt, men jeg tror at dersom du fortsetter med det du har begynt på nå så kommer du til å få et VELDIG bra resultat! Du har genene på din side, for å si det mildt.

 Afro
Giske Styrkeløftklubb

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2006 : 22. september 2008, 22:32 »
En kan rett å slett ikke slutte å trene, motivasjonsproblemer er vanlig når en er ute av vanen med å trene, fordi da er man langt svakere enn før (lettere å ikke dra på trening så en slipper å erfare det), en ser dårligere ut enn før og det er uvandt å måtte karre seg på trening.  Sliter med det selv nuh. Løsningen? Komme seg på trening og la det bli en del av den daglige rutinen igjen og kjempe for å bli sterkere enn før (kommer raskt opp igjen i gammel styrke, bare noen økter det). Go for it!






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget OysteinFurnes

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 42
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 009

Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2007 : 22. september 2008, 22:37 »
Fin start dette ja.. Smiley

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2008 : 23. september 2008, 01:21 »
Sjå derja! Du vet selv hva du må gjøre for å øke både i størrelse og styrke, så jeg gidder ikke å kommentere noe Wink Stå på, Daniel! Så lenge du trives med treningen, så er alt bra. Du nevnte fotball, dersom det er det du vil gjøre, så gjør for all del det! Motivasjonsproblemer er noe dritt, men jeg tror at dersom du fortsetter med det du har begynt på nå så kommer du til å få et VELDIG bra resultat! Du har genene på din side, for å si det mildt.

 Afro

Takk for varme ord, Espen Kiss Skal fortsette å kjøre på nå! Få i meg store mengder med mat Cheesy Pizza og sjokomelk diett igjen eller? Wink haha.. Funket ihvertfall bra :Smiley

En kan rett å slett ikke slutte å trene, motivasjonsproblemer er vanlig når en er ute av vanen med å trene, fordi da er man langt svakere enn før (lettere å ikke dra på trening så en slipper å erfare det), en ser dårligere ut enn før og det er uvandt å måtte karre seg på trening.  Sliter med det selv nuh. Løsningen? Komme seg på trening og la det bli en del av den daglige rutinen igjen og kjempe for å bli sterkere enn før (kommer raskt opp igjen i gammel styrke, bare noen økter det). Go for it!

Hey Mr. Bear! Sant det du sier, er akkurat slik det føles. Men jeg skal komme meg på trening ihvertfall 3 dager i uken, slik det blir en vane. Og jeg regner med at når styrken og volumet begynner å komme seg litt igjen, blir det kjekt slik at jeg slipper å halv-tvinge meg selv på trening. Hadde en deilig pump på trening idag, så det gav litt mersmak må jeg innrømme Cheesy Det lover bra!

Fin start dette ja.. Smiley

Takker Øystein Smiley

Notis til meg selv: Må begynne å trene knebøy! Ble kvalm idag når jeg så hvor tynne lårene mine egentlig er Tongue hahah.. Målte med Espenn sine i badstuen etter treningen, fikk meg en god latter over hvor små mine egentlig er lol

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: DNG - Begynner på lett trening
« #2009 : 23. september 2008, 21:41 »
Jeg knebøyer mest sannsynlig på kvelden (19 til 20.00 tida) mandag-onsdag-fredag, så du får gjerne joine om du vil Wink






Svak, bitter og dopingfri



Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!