Skrevet av Emne: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10,12,13,14 Bilde+video s. 16]  (Lest 43278 ganger)

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #150 : 16. august 2006, 12:45 »
Smiley hehe, 7 dager?
Det var jeg ikke klar over... Sad
Tre mnd i Spania burde vel være et ok plaster på såret? Wink
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #151 : 16. august 2006, 12:58 »
Hvordan blir treningen i spania da?
Da tenker jeg du blir brun Shocked






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #152 : 16. august 2006, 13:16 »
Smiley hehe, 7 dager?
Det var jeg ikke klar over... Sad
Tre mnd i Spania burde vel være et ok plaster på såret? Wink

Kan skrive under på det der Sad

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #153 : 16. august 2006, 14:16 »
Smiley hehe, 7 dager?
Det var jeg ikke klar over... Sad
Tre mnd i Spania burde vel være et ok plaster på såret? Wink

Ja 7 dager, om jeg ikke tar helt feil. I alle fall som var varme nok til å kunne ligge i sola uten å fryse. Men generelt en av de verste somrene (sommerne?) jeg kan huske å ha opplevd.

Spania blir helt klart et plaster på såret, og det er vel hele grunnen til at jeg holder så godt ut i det drittværet vi har hatt nå i sommer Smiley

Hvordan blir treningen i spania da?
Da tenker jeg du blir brun Shocked

Treningen i Spania blir forhåpentligvis bra! Cheesy Hadde i grunnen tenkt å starte med styrkeprogram nå, men tror jeg venter til jeg er i spania, og har "slått meg til ro". Er så stress nå, når det blir 1 uke i bodø, 1 uke i oslo, 1 uke i bodø, reise til spania og så videre. Føler at om jeg starter et nytt opplegg nå, får jeg ingen kontinuitet i treningen min, og da trener jeg heller litt som jeg føler for, for tiden. Det vil si en 2 splitt, med 3 eller max 4 treningsdager i uka, volum litt høyere enn DC (dvs 1-2 sett) men ikke til failure. Prøver fortsatt å ha progresjon i treningen min, selvom det bare er litt sånn hipp som happ treninger..

Kult med kommentarer!! Jeg vet jeg skriver det etter ca. hvert nye innlegg som kommer til loggen min, men jeg setter pris på at folk gidder å titte innom og sånn Smiley
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #154 : 16. august 2006, 22:47 »
Du holder på formen ja Wink Ser utrolig bra ut Hallis!

Ryggen din ser veldig sterk ut, bra definisjoner der. Magen din er misunnelsesverdig til de grader. Og beina dine er gromme! >Cheesy
Jeg tror det er mange som misunner den formen du viser her.  2thumbsup

Men hvordan er kosten nå tildags? Spiser du mer eller mindre enn før?

Utlogget DagE

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 787
  • Honnør: 32
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 787

  • Et etterlengtet comeback!!! :)
SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #155 : 17. august 2006, 13:19 »
Klart vi gidder Wink
Tren vel!

Treningsdagbok        Bildeprofil
Et lite steg hver dag....
Vekt 2008: 

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #156 : 17. august 2006, 14:56 »
Du holder på formen ja Wink Ser utrolig bra ut Hallis!

Ryggen din ser veldig sterk ut, bra definisjoner der. Magen din er misunnelsesverdig til de grader. Og beina dine er gromme! >Cheesy
Jeg tror det er mange som misunner den formen du viser her.  2thumbsup

Men hvordan er kosten nå tildags? Spiser du mer eller mindre enn før?

Ja er nok ryggen min som faktisk er best, og som også framhever seg styrkemessig. Tror nok alle finner ting hos hverandre som de skulle ønske de hadde selv, men sånn blir det jo alltid. Jeg skulle f.eks lett byttet overkropp ( Grin ) med deg.. Ikke minst deffen din!! Du er for øyeblikket veldig tørr og hard, og det ser bra ut! Vi er her for å backe opp hverandre vettu Wink

Spiser ganske bra for tiden. Har ikke alltid tid til å koke meg ris og fullkornspasta og sånn, og det suger litt, men jeg spiser ganske rent.
Spiser en del mere nå, og prøver å spise mer carb!! Samtidig prøver jeg og å få i meg nok fett, så spiser nok totalt flere måltider UTEN carb (altså prot/fett) enn med. Men de måltidene med carb er jo someregel OVER 100g carb i seg, så det er jo snakk om store måltider. Spiser de to første måltidene mine som prot/carb, og 3. siste måltid også. Jeg jobber natt, så trenger litt carb før jobb for å overleve.

Gleder meg til å flytte for meg selv, og få gjort ting HELT slik jeg vil, samt få styr på trening! Det blir nok 5x5 på meg framover, etter det jeg leste på www.myorevolution.com
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #157 : 17. august 2006, 16:42 »
Ja er nok ryggen min som faktisk er best, og som også framhever seg styrkemessig. Tror nok alle finner ting hos hverandre som de skulle ønske de hadde selv, men sånn blir det jo alltid. Jeg skulle f.eks lett byttet overkropp ( Grin ) med deg.. Ikke minst deffen din!! Du er for øyeblikket veldig tørr og hard, og det ser bra ut! Vi er her for å backe opp hverandre vettu Wink

Spiser ganske bra for tiden. Har ikke alltid tid til å koke meg ris og fullkornspasta og sånn, og det suger litt, men jeg spiser ganske rent.
Spiser en del mere nå, og prøver å spise mer carb!! Samtidig prøver jeg og å få i meg nok fett, så spiser nok totalt flere måltider UTEN carb (altså prot/fett) enn med. Men de måltidene med carb er jo someregel OVER 100g carb i seg, så det er jo snakk om store måltider. Spiser de to første måltidene mine som prot/carb, og 3. siste måltid også. Jeg jobber natt, så trenger litt carb før jobb for å overleve.

Gleder meg til å flytte for meg selv, og få gjort ting HELT slik jeg vil, samt få styr på trening! Det blir nok 5x5 på meg framover, etter det jeg leste på www.myorevolution.com

Ja det er sant. Jeg skulle gjerne hatt den knallharde fett% og låra dine, misunner deg der! 2thumbsup
wow, den der traff rett i hjerterota Hallis blush I'm here 4 u and ure here 4 me Wink For nå blir det 5x5 POWER fremover på oss begge god damn! >Cheesy Check my logbook!

Du holder deg lean enda ja, det er jo igrunn bare bra. Ingen vits i og legge på seg unødvendig kroppsfett (jeg har problemer her). Men er det ikke bedre og spise prot og karbs i samme måltid? Får du ikke bedre utnytte av alt da? Det er jo tross alt karbs som er energikilde#1, men dette vet sikkert du bedre en meg Wink

Ja du skal flytte til Spain du din Røver Grin Det blir sikkert konge gøy! Får gjøre alt som du selv vil og være din egen herre.

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #158 : 17. august 2006, 17:06 »
Jeg spiser carbs sammen med protein, i ALLE carb måltidene mine. Har forøvrig ingen måltider uten protein heller. Så du har rett at det er bra å spise de i lag Smiley

Skal følge med på loggboka di framover! Jeg tror forresten vi kjører litt forskjellige versjoner av 5x5, men poenget er da uansett at vi skal bli store og ikke minst sterke.

Haha, røver er et stygt ord!!

"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #159 : 17. august 2006, 17:20 »
Jeg spiser carbs sammen med protein, i ALLE carb måltidene mine. Har forøvrig ingen måltider uten protein heller. Så du har rett at det er bra å spise de i lag Smiley

Skal følge med på loggboka di framover! Jeg tror forresten vi kjører litt forskjellige versjoner av 5x5, men poenget er da uansett at vi skal bli store og ikke minst sterke.

Haha, røver er et stygt ord!!



Ehm, kanskje litt dårlig forklart av meg men det var ikke det jeg mente Tongue
Jeg mente at, er ikke det bedre og kutte ut prot/fett måltidene og bare ha prot/karb + bittelitt fett også tar du heller 1 prot/fett måltid før du går til sengs?
Det funker for meg da, men dette er nok ganske inviduelt vil jeg tro Tongue Men du kan jo tenke på det litt visst det er av interesse Wink

Flotters! Jeg kommer til og følge din også, blir spennende dette her føler jeg Cheesy
Ja jeg så det nå, var inne på myorevolution.com og sjekka. Jeg bruker det fra Iform.no http://www.iform.no/pub/art.php?id=3. Men det er jo bare bra igrunn, vi får jo gi hverandre hver sin vurdering av programmet osv Smiley
Når starter du forresten?

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #160 : 18. september 2006, 23:55 »
Hei hunken Wink Du har samme bokser som meg ^^ Haha
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

SV: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #161 : 27. september 2006, 12:00 »
Quoter denne fra loggboken min, jeg Smiley Er bortreist og har ikke alltid internett men får svart en gang i blant. Det blir bedre tilgang etterhvert

Hehe, kult å se at det faktisk er noen som skriver her enda. Er i Spania og koser meg for tiden. Har anatomi/fysiologi før jul, med medisin grunnfag studenter. Får kanskje muligheten til å være her etter jul også, og da blir det grunnleggende ernæring. SKal prøve å legge ut litt bilder etterhvert fra mitt opphold her.

Treningsmessig trener jeg på hotellgymet, som ikke er mye å skryte av. Og med tanke på at det blir litt festing og slikt, trener jeg nå bare 2 ganger i uken hele kroppen. Var i dag og hørte om de kunne få større manualer på styrkerommet ( Grin ) og de skulle se hva de kunne gjøre. Største er 31! Vekt har jeg heller ikke, så prøver å øke rolig oppover, bare ved naturlig å spise meg mett til hvert måltid (hver tredje time) pluss litt til Wink

Har litt varierende internett-tilgang så får bare droppa innom en gang i blant Smiley

ENJOY Cheesy
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #162 : 13. november 2006, 15:31 »
Et lite bilde som kanksje viser formen litt.. Er ca. 3 uker gammelt..veier 80

"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Utlogget Aktiv_af

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 047
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 047

  • Kick!
Sv: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #163 : 13. november 2006, 16:02 »
Du er ikke akkurat tykk Wink Noe fett har kanskje lagt seg rundt vaskebrettet.. Wink

Utlogget Haalvor

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 688
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 688

Sv: Halvor`s profil [1.2.4.5.6.8.9.10]
« #164 : 13. november 2006, 16:49 »
hehe, ja jeg vet..men så lenge rutene vises og man føler seg trent, så er det mitt kriterie for en godkjent offseason Smiley
"Ain't Nothing to it but to do it" - Keep me from overanalyzing

[size=08pt]That logbook
[/size]

[size=08pt]Bildeprofil
[/size]

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!