Skrevet av Emne: Kan man se det på en persons kroppsbygning at han er dopet?  (Lest 31490 ganger)

Utlogget TT

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 419
  • Honnør: 217
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 419

De dette skjer med var vel neppe laud-studenter da vil jeg tro ?

Det heter ikke laud lenger. Det er nå ymse bokstavkombinasjoner som gjelder, f.eks. ABBA eller ACDC (Det er forresten ikke ofte jeg foretrekker ABBA fremfor ACDC...).

Hva jeg endte opp med skal være usagt, men vitnemålet kan i forbifarten forveksles med et familiemedlemskap i anonyme alkoholikere... Tongue


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Trodde du var så gammel at du ikke hadde bokstavkarakterer ?
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget SilverFox

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 431
  • Honnør: 1609
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 431

...................(Det er forresten ikke ofte jeg foretrekker ABBA fremfor ACDC...)................

Ikke klokka 24:00 på nyttårsaften en gang?? Fy skam!

"Happy new year.....osv..."


Kontinuitet er nøkkelen!

Want to lose that beer belly, Bob? I have a nutty idea. Put down the fucking beer

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Testen kostet 80kg. Wink

Vil det si at du veide ca 170 kg før?
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Jeg synes veldig synd på dem som har jobbet beinhardt for imponerende resultater, muligens også med langt over gjennomsnittlig genetisk potensiale, bare for at alle skal mistenke dem for doping. Det finnes faktisk noen individer som evner å bli riktig gedigne uten doping til hjelp, og jeg synes det er tragisk at disse skal måtte stigmatiseres slik, bare fordi visse Jantelovens forkjempere tar utgangspunkt i at alle er middelmådige.

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Jeg synes veldig synd på dem som har jobbet beinhardt for imponerende resultater, muligens også med langt over gjennomsnittlig genetisk potensiale, bare for at alle skal mistenke dem for doping. Det finnes faktisk noen individer som evner å bli riktig gedigne uten doping til hjelp, og jeg synes det er tragisk at disse skal måtte stigmatiseres slik, bare fordi visse Jantelovens forkjempere tar utgangspunkt i at alle er middelmådige.

Jepp, enig med deg der, men slik er det desverre. Boling er så vanlig nå til dags også, så dette er slik folk går ut i fra med en gang. Det er heller ikke noe nytt at folk beskylder/dømmer andre for ditt og datt for å føle  bedre med seg selv.

Jeg driter i hva andre sier, jeg har tro på at for eks. Lee Priest har klart seg med bare det han har innrømt å ha brukt. Her snakker vi om en person som med sine utrolige bra gener har trent i flere 10-20 år, og jeg tviler ikke på at han har slitt for resultatene sine. Jeg tror folk undervurder litt rett og slett.
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
Vil det si at du veide ca 170 kg før?

Jepp.. Shocked

Det var visst en aldri så liten skrivefeil der i sted...
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
Jeg driter i hva andre sier, jeg har tro på at for eks. Lee Priest har klart seg med bare det han har innrømt å ha brukt. Her snakker vi om en person som med sine utrolige bra gener har trent i flere 10-20 år, og jeg tviler ikke på at han har slitt for resultatene sine. Jeg tror folk undervurder litt rett og slett.

Nå er det jo publisert hva Lee Priest har brukt i Body Of Sience som er et anarkjent magasin. Lee Priest kunne ikke vert i nærheten av det han er nå uten aas. Det er fysisk umulig. Det er uvitende og naivt og tro noe som helst annet. Samtlige IFBB proffer er fulle av dritt. Det et par grunner til at dem ikke innrømmer egen bruk. 1. De er forbilder for mange uvitende småkids. 2. De vil ikke ødelegge sportens rykte. 3. Det er sponsorer som vil ha "rene" forbilder (selv om de fleste vet hva som foregår vil de ikke forbrukerne av deres produkter skal vite det) 4. Tapte inntekter... Hadde det ikke vert for disse grunnene tror jeg mye flere hadde vert mer åpne om egen bruk av aas.  Tongue
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget city

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 475
  • Honnør: 29
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 475

Nå er det jo publisert hva Lee Priest har brukt i Body Of Sience som er et anarkjent magasin. Lee Priest kunne ikke vert i nærheten av det han er nå uten aas. Det er fysisk umulig. Det er uvitende og naivt og tro noe som helst annet. Samtlige IFBB proffer er fulle av dritt. Det et par grunner til at dem ikke innrømmer egen bruk. 1. De er forbilder for mange uvitende småkids. 2. De vil ikke ødelegge sportens rykte. 3. Det er sponsorer som vil ha "rene" forbilder (selv om de fleste vet hva som foregår vil de ikke forbrukerne av deres produkter skal vite det) 4. Tapte inntekter... Hadde det ikke vert for disse grunnene tror jeg mye flere hadde vert mer åpne om egen bruk av aas. Tongue

*Honnør*
Alder: 21 Vekt: ca 112-117kg Høyde: 180cm

Benk: 155kg
Knebøy: 220kg
Markløft: 280kg

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Nå er det jo publisert hva Lee Priest har brukt i Body Of Sience som er et anarkjent magasin. Lee Priest kunne ikke vert i nærheten av det han er nå uten aas. Det er fysisk umulig. Det er uvitende og naivt og tro noe som helst annet. Samtlige IFBB proffer er fulle av dritt. Det et par grunner til at dem ikke innrømmer egen bruk. 1. De er forbilder for mange uvitende småkids. 2. De vil ikke ødelegge sportens rykte. 3. Det er sponsorer som vil ha "rene" forbilder (selv om de fleste vet hva som foregår vil de ikke forbrukerne av deres produkter skal vite det) 4. Tapte inntekter... Hadde det ikke vert for disse grunnene tror jeg mye flere hadde vert mer åpne om egen bruk av aas. Tongue

True skrev at han tror på Priest når Priest sier at han har brukt relativt moderate mengder AAS. Ikke at han er ren.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

True skrev at han tror på Priest når Priest sier at han har brukt relativt moderate mengder AAS. Ikke at han er ren.
Folk må få mene det de vil Smiley
Men om du tenker deg at du er blant de største byggerne i verden, ville ikke du gjort alt du kunne for å bli BEST da?
Jeg tror ikke noe på at Priest feks bare kjører en kur med aas på 10uker årlig og ikke rører noe annet.
Da ville han visst at om han brukt vekst, insulin og aas sammen, så ville han plassert seg mye høyere!
Han ville vel ikke gått glipp av det?
Det er tross alt det han strever etter, å være best!

Utlogget Soje

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 894
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 894

  • Dersom noe ikke gir resultater - gjør noe annet!!
Det er tross alt det han strever etter, å være best!

Alle som konkurrerer strever etter å bli best, men ikke alle er villig til å bruke doping for å bli det...

I olympia-tilfellene:
Sikkert ikke alle de som deltar i olympia som er villig til å bruke alle tilgjengelige midler for å bli best.

Soje

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

True skrev at han tror på Priest når Priest sier at han har brukt relativt moderate mengder AAS. Ikke at han er ren.

Ja det var det jeg mente. Priest har utalt seg om hva han har brukt. Lær deg å lese, Oddibody. :Smiley
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget True

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 171
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 171

Alle som konkurrerer strever etter å bli best, men ikke alle er villig til å bruke doping for å bli det...

I olympia-tilfellene:
Sikkert ikke alle de som deltar i olympia som er villig til å bruke alle tilgjengelige midler for å bli best.

Soje

Selvfølgelig ikke! Ikke alle er så dumme at de risikerer leverårsalderen deres bare for å bli best. Ta Dexter for eks....
There is no such thing as "working too hard"...

~True

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Da kan ikke legene sakene sine faktisk, langt mindre om hvordan misbruket faktisk foregår. Misbruk av insulin vil overhodet ikke gjøre deg til en diabetiker. Dette finnes det utallige studier på også. Men at det er farlig å bruke er en annen side av saken.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!