Skrevet av Emne: NSM på TV2  (Lest 22687 ganger)

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: NSM på TV2
« #30 : 22. juni 2006, 21:22 »
Å ha en slik fysikk som Arild har som 20 åring er helt utrolig!  woot
Og den styrken i tillegg  Cheesy
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Danny

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 975
  • Honnør: 196
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 975

SV: NSM på TV2
« #31 : 22. juni 2006, 21:23 »
Espen Aune sjarmerte nok tv-seerne i senk : D Rå kar!

Mye sterke prestasjoner, jævla bra kommentatorer, bra sending i det hele tatt... Konge : )
Stats 2015 Rein på TRT: Høyde: 1,83. Vekt: 95-105. Alder: 27. Discopumper. Armer: 45-50, Midje: 85-95. Noen sett fra 2015; 100x50 i medium smal benk, 30 "strongman" Chins på 103kg bw.

Utlogget Jens Pikenes

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 734
  • Honnør: 66
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 734

SV: NSM på TV2
« #32 : 22. juni 2006, 21:25 »
Sinnsykt bra av Arild! Blir stolt av å bo i Sandnes!

Utlogget CYC

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 540
  • Honnør: 388
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 540

SV: NSM på TV2
« #33 : 22. juni 2006, 21:28 »
Haugen er syk, men Karlsen er bare kongen ass Smiley

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: NSM på TV2
« #34 : 22. juni 2006, 21:40 »
Artig show! Arild Haugen fikk tunge vekter til å se lette ut. Virket som Svend Karlsen slet mer, men tok det på rutinen og en liten porsjon flaks. Meget imponerende av Odd Haugen - like gammel som pappa, men 10 ganger så sterk. Wink

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
SV: NSM på TV2
« #35 : 22. juni 2006, 21:41 »
Espen Aune sjarmerte nok tv-seerne i senk : D Rå kar!

Mye sterke prestasjoner, jævla bra kommentatorer, bra sending i det hele tatt... Konge : )

Han ligner på Kane fra home and away.
I følge min søster...  :Smiley
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Lars H

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 944
  • Honnør: 270
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 944

  • TEAM STRONGMAN ROY HOLTE!!! VIKINGS 4 EVER!
SV: NSM på TV2
« #36 : 22. juni 2006, 21:43 »
Artig show! Arild Haugen fikk tunge vekter til å se lette ut. Virket som Svend Karlsen slet mer, men tok det på rutinen og en liten porsjon flaks. Meget imponerende av Odd Haugen - like gammel som pappa, men 10 ganger så sterk. Wink


H

Tror det var nærvene til Arild i siste øvelse. Hadde han tatt rett grep, hadde han slått selveste svend!

Lars Helge Kristensen

Konkurrerende utøver innen Strongman

Beste løft: 245kg i knebøy, 190kg benkpress og 280kg i markløft. Nå 23 år gammel
Sponset av:
Team Stronman Roy Holte
Viking Supplements System

2003; NM-105kg Husker ikke Plass
2004; NM-21år  3 plass
2007; BOV "Fersk" 4 plass
2007; 8 plass P.N Strongman SHow Larvik, Storklassedebut

Utlogget Alexick

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 359
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 359

  • Seeing is believing.
SV: NSM på TV2
« #37 : 22. juni 2006, 21:52 »
Om de bruker dop er de vel ikke lengre store idrettsmenn. Du kaller vel ikke en som jukser for stor idrettsmann??

Og vedr. dopingdømte så holder det vel å nevne vinneren....

Jeg er ikke for doping, for all del, men slik jeg har forstått det er det lettere å okkupere Afghanistan naken enn det er å bli verdens sterkeste mann reint...

Det ligger mange mange års trening bak alle de gutta der, for det er som Lars sier. Det er ikke bare å dope seg, så veier du 150 kg og velter et 600kilos traktordekk, Torko. Smiley
Og med det mener jeg ikke at noen av gutta i den lineupen har brukt dopingmidler. Sånne ting uttaler jeg meg aldri om, for det er faktisk ikke mitt ansvar å bekymre meg for...

Prøv Dop selv. Se om du klarer det de gjør. Er ikke juks når de konkurerer på likt grunnlag.

OG NÅ STØTTER JEG KIKKI: Tar denne om vi skal i en annen tråd. Denne skal være positiv, til ære for våre beste utdøvere:)

Hiver meg på denne. Smiley
Det er bedre å være tjukk enn tynn... problemet er bare at jeg er tynn... Smiley

ML: 4x160
KB: 5X150
BP: 1X130

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: NSM på TV2
« #38 : 22. juni 2006, 22:04 »
Svend Karlsen har vel en eller to dommer fra sin tid som styrkeløfter?

Dette var jeg faktisk ikke klar over, Bente, så den kommentaren min der får jeg bare trekke.



Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
SV: NSM på TV2
« #39 : 22. juni 2006, 22:09 »
Men... hva har egentlig vi som sitter her med om disse utøverne er dopa eller ikke?

Flesteparten av disse som stilte opp på NSM har valgt seg en sport som ikke er
tilknyttet Norges Idrettsforbund på noen måte, og dermed er det fritt fram for disse å bruke nøyaktig hva pokker de vil. Etthvert noenlunde oppegående, trenende menneske vet at selv om man bruker aas så må man fortsatt trene, og man må trene hardt for å i det hele tatt ha mulighet til å hevde seg i internasjonale konkurranser.

Jeg synes strongmansporten i Norge har enormt mange flotte utøvere, og jeg er stolt over å kjenne flere av disse! Hadde flere norske idrettsutøvere hatt det glimtet i øyet og den ekstra sjarmen mange av våre strongmen har, så hadde idretts-Norge vært ett triveligere sted å trene i!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Bob Paar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 860
  • Honnør: 1156
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 860

  • Når man er svak, løfter man KUN lette vekter..
SV: NSM på TV2
« #40 : 22. juni 2006, 22:17 »
Fordi om noen i dette feltet har valgt å bruke tilskudd,setter det ikke prestasjonen i dette stevnet noe tilbake synes jeg.Det var et kjempestevne,selv om værgudene ikke var på vår side.
Det ble en thriller uten sidestykke på slutten,og det var ikke bare Svend som trippa her.Det var en spent stemning på tribunene også.

Kjempestevne som på aller høyeste grad frister til gjentagelse. 2thumbsup
Nordisk mester i håndbak 2014.


Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

SV: NSM på TV2
« #41 : 22. juni 2006, 22:34 »
Artig sending det der, bra laget og kommentert!  Dette er jo ett stort show, og selvfølgelig mye artigere enn noen idrettsgren(vektløfting-styrkeløft) for publikum.  Trenger ikke dra dopbruk inn i denne tråden, da dette er lov i strongman.
Artig å se noen av de man kjenner sjøl, utrolig imponert av Egil og Tiller som i hele tatt tørr å stille opp i dette selskapet!

En negativ ting som jeg reagerte på var de Raskdamene, det synes jeg bare virker dumt og for "amerikanskpreget". Men det er nå min mening. Grin
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: NSM på TV2
« #42 : 22. juni 2006, 22:39 »
Synes det var bra show, honnør til TV2. Strongman er vel mye mer publikumsvennlig enn både styrkeløft/vektløfting og kroppsbygging/fitness. Så får håpe det kommer mer på tv. Utrolig gøy og se på, tror "ikke-trenere" ikke synes det er så interresant om noen benkpresser 260kg eller 280kg, og heller ikke om man tar 200kg i støt. Men de fleste synes det er underholdene når man velter dekk, trekker trailere, løfter steiner og bærer kors osv...  Grin  Cool

Btw: Noen som vet om Arild har noen småskader eller er han 100% skadefri?

PS: Silicon Life damene har ikke noe med strongman å gjøre... MEN de trekker publikum og man kan vel ikke klage over å ha noe digg å hvile øynene på mellom øvelsene?  :Smiley Grin
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Utlogget Liemann

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 418
  • Honnør: 30
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 418

SV: NSM på TV2
« #43 : 22. juni 2006, 22:43 »
Syns de fleste av de Silicon Life damene ikke var pene i det hele tatt. Helene Rask er jo pen, men ble skuffet over resten. Ikke mye veltrente de damene hvertfall.

Utlogget Fitnessgutt

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 689
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 689

  • BPM Slave =)
SV: NSM på TV2
« #44 : 22. juni 2006, 22:44 »
Syns de fleste av de Silicon Life damene ikke var pene i det hele tatt. Helene Rask er jo pen, men ble skuffet over resten. Ikke mye veltrente de damene hvertfall.

Ikke vær så tøff på nettet, tipper de fleste siliconjentene hadde "lurt" deg Wink
www.Oddibuilding.com
It aint the size of the dog in the fight, it's the size of the fight in the dog

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!