Skrevet av Emne: danny-boy off-season-modus  (Lest 92054 ganger)

Utlogget OleMartin..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 781
  • Honnør: 401
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 781

Sv: danny-boy off-season-modus
« #255 : 31. mai 2008, 10:50 »
Takk ole martin!du vet hvordan det er og få slike skader, så setter pris på støtten!
 Fikk god tid til og tenke når jeg lå og ventet på lege,
og håper og tror dette absolutt ikke stopper den gode steamen jeg var/er inne i,bare fortsette krige;)


ja, som regel når en får seg en skade eller betennelse, å blir litt hemmet for å trene for fult, så havner en egentlig i ett godt selskap av mange andre som har gjort/fått akkurat det samme..

ta feks arild haugen.. som jeg leste på siden hans, så har han hatt 2 muskel avvrivninger, kroniske betennelser i leggene, sliter med kramper ++++

men enda vinner han lett nsm, så det er ikke no vits i å, miste motivsajon pga litt motgang, for det er mange andre som gjerne har slitt med det samme, men blir bra igjen   2thumbsup

så kjør på å ikke mist motivasjon Gull

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: danny-boy off-season-modus
« #256 : 31. mai 2008, 10:54 »
Uff, så kjedelig! God bedring til deg.
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #257 : 31. mai 2008, 11:05 »
ja, som regel når en får seg en skade eller betennelse, å blir litt hemmet for å trene for fult, så havner en egentlig i ett godt selskap av mange andre som har gjort/fått akkurat det samme..

ta feks arild haugen.. som jeg leste på siden hans, så har han hatt 2 muskel avvrivninger, kroniske betennelser i leggene, sliter med kramper ++++

men enda vinner han lett nsm, så det er ikke no vits i å, miste motivsajon pga litt motgang, for det er mange andre som gjerne har slitt med det samme, men blir bra igjen   2thumbsup

så kjør på å ikke mist motivasjon Gull
Ja, dette stopper ikke meg, det er HELT sikkert;) skal mer til for og stoppe oss buskerud-væringer vel?
Skader kommer og går i gamet vårt, strongman/bygging/styrkeløft, men heldigvis, kommer vi alltid sterkere tilbake8og litt klokere forhåpentligvis,hehe)

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #258 : 31. mai 2008, 11:13 »
Uff, så kjedelig! God bedring til deg.
Takk Kikki:)

Utlogget Down and coming

  • Co-Administrator
  • *****
  • Innlegg: 12 596
  • Honnør: 1114
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 596

Sv: danny-boy off-season-modus
« #259 : 31. mai 2008, 11:26 »
Kjipt at du skulle bli skadet! God bedring! Smiley






Svak, bitter og dopingfri



Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: danny-boy off-season-modus
« #260 : 31. mai 2008, 11:31 »
Fy flate Daniel, hørtes ikke godt ut. Lykke til videre og god bedring.

Utlogget HHHH

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 684
  • Honnør: 359
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 684

  • tjukk
Sv: danny-boy off-season-modus
« #261 : 31. mai 2008, 11:51 »
Au au!! stakkars mann... god bedring. Håper du ikke har revet de helt av Sad

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #262 : 31. mai 2008, 12:00 »
Au au!! stakkars mann... god bedring. Håper du ikke har revet de helt av Sad
mindre hovent idag enn igår,men stivt som faen selvsagt!
 Bare det blir blodgjennomstrømmning der, blir det nok stor forbedring. Er akkurat som noe blokkerer rundt kneet, venstre beinet som er værst,fremgang på høyre.
Skal til ny kontroll på mandag,så vet mer da,men at noe har skjedd er HELT sikkert.det både kjenner og ser jeg.

Utlogget Zuul

Sv: danny-boy off-season-modus
« #263 : 31. mai 2008, 14:41 »
Uff. Dette hørtes jævlig ut. Er selv ute, på grunn av trøblete rygg, men det er småpiss i forhold til å rive av muskler. Selv om resultatet er det samme for oss begge: niks beintrening.
Men, vi kommer alltid tilbake igjen som du sier Grin

God bedring Smiley

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #264 : 01. juni 2008, 00:49 »
Uff. Dette hørtes jævlig ut. Er selv ute, på grunn av trøblete rygg, men det er småpiss i forhold til å rive av muskler. Selv om resultatet er det samme for oss begge: niks beintrening.
Men, vi kommer alltid tilbake igjen som du sier Grin

God bedring Smiley
Takk Zuul! Ja, idag har vært en del funderinger oppe i knotten, mye om,hvis og hva på en måte,hehe.Spent på om jeg må operere(håper virkelig ikke), hvor fort jeg kommer tilbake med og trene bein osv...
Dette skal IKKE knekke oss, tvertimot! krigere kommer alltid sterkere tilbake!
god bedring med ryggen! mvh Danny

Utlogget Nann-Rosita

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 745
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 745

  • Andsnes i Loppa
Sv: danny-boy off-season-modus
« #265 : 02. juni 2008, 11:43 »
Du altså!!!
Jeg blir litt oppgitt jeg, kompis.
Snakk om uhell.
Du skulle jo pokker meg på scenen til høsten!!!

God bedring!!


stor klem
Medlem av Ragnarokk KFK 


«Problemet med noen kvinner er at de blir så opprømt av ingenting - for deretter å gå hen og gifte seg med han.» - Cher

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: danny-boy off-season-modus
« #266 : 02. juni 2008, 11:54 »
Det er vel noen bånd som har røket da: husk det var en Mr Olympia som kom på scenen og vant med avrevet biceps. Keep going on pain.

mindre hovent idag enn igår,men stivt som faen selvsagt!
 Bare det blir blodgjennomstrømmning der, blir det nok stor forbedring. Er akkurat som noe blokkerer rundt kneet, venstre beinet som er værst,fremgang på høyre.
Skal til ny kontroll på mandag,så vet mer da,men at noe har skjedd er HELT sikkert.det både kjenner og ser jeg.

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: danny-boy off-season-modus
« #267 : 02. juni 2008, 11:59 »
Imponert over de vektene du håndterer og lurer egentlig på om 600 kg er nødvendig. Tenker da på at man forrandre fot posisjon lengre nede kjøre repsene langsommere osv. Jeg vet jo at noen byggere har håndtert 1000 kg i beinpressen.. men jeg luerer fælt å effekten. Selv det jeg at mye av mine bein ble bygd i beinpress pga alpinist før styrkeløfter. Uansett var det leit å høre.

Nå er de ivertfall sjuke! Kan jo oppsummere dagens økt slik:
oppvarming 10min mølle, og tøyning.
Knebøy:
2x15 50kg
2x10 80kg
2x8 120kg
1x10 150kg
1 x10 180kg

Beinpress:
1x15 330kg
1x10 500kg
1x4  600kg(Hadde her som mål og få en 8-10rep!)
På vei ned på nr.5, gav lårene etter, det knaset som potetgull og popkorn på en gang, og jeg rullet lynkjapt ut av maskinen i SMÆRTE,Trodde på dette tidspunktet at jeg hadde revet av lårmusklene tvert(nightmare de luxe)....Men takket være Daniel Stisen,tommi thorvildsen og flere,fikk de fort på isposer,av med knevarmere...og massert lårene lett. Deretter bar det på legevakten.Klarte såvidt bøye knærne på dette tidspunktet.
Kjente gudskjelov vakten i skranken, så det bar rett forbi køen i rullestol.Fikk etter mye om og men, konstatert at Vastus Lateralis( muskelen på yttersiden av låret,nederst ved kneet, trolig var avrevet, på begge sider,skal til ny sjekk på mandag)

Dagens lille utblåsning ifra en nedopet kriger!!

Sånn i etterklokskapens tid, Kunne jeg varmet mer opp, følte jeg ikke hadde rette trykket under oppvarming,men,man kan aldri gi seg, bare begynne og innse at man ikke er Supermann! håper kunne klare og trene bra bein igjen om 4-5 uker

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #268 : 04. juni 2008, 21:12 »
Du altså!!!
Jeg blir litt oppgitt jeg, kompis.
Snakk om uhell.
Du skulle jo pokker meg på scenen til høsten!!!

God bedring!!


stor klem
Ingen som har sagt at jeg ikke skal på scenen til høsten vel??Wink
Er bare en delvis avrivning,på begge lår vel og merke, har begynt behandling allerede, så nå klarer jeg faktisk NESTEN gå normalt, og hadde mine første litt smertefulle minutter med sykkel, for blodgjennomstrømming idag.
Med tanke på at 3 stykker måtte løfte meg ut av bilen på fredag, vil jeg si dette er et steg i riktig retning:) klem

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: danny-boy off-season-modus
« #269 : 04. juni 2008, 21:23 »
Imponert over de vektene du håndterer og lurer egentlig på om 600 kg er nødvendig. Tenker da på at man forrandre fot posisjon lengre nede kjøre repsene langsommere osv. Jeg vet jo at noen byggere har håndtert 1000 kg i beinpressen.. men jeg luerer fælt å effekten. Selv det jeg at mye av mine bein ble bygd i beinpress pga alpinist før styrkeløfter. Uansett var det leit å høre.

Pleier VANLIGVIS og kjøre høy-rep på beinpress, alt ifra 15-100reps på settene.Men denne dagen, skulle vi prøve litt mer heavy enn vanlig.
Man har en tendens til og miste hodet litt, når adrenalinet pumper, dette vet du sikkert alt om.

Det jeg synes er mest gunstig, ER faktisk høy-reps, siden jeg føler mer kontakt og blod i musklaturen da, og kan jo si jeg angrer litt nå da, på måten vi kjørte. MEN,dette kunne skjedd hvem som helst. Fikk ingen spesiell forsvarsel annet enn lite pump under settene faktisk.
Og 600kg ble kjørte med lav fotposisjon,sakte ned og passe eksplosivt opp(eksplosivt er relativt med såpass med kg selfølgelig,hehe)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!