Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 363106 ganger)

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Thor, made by Crom
« #2235 : 17. september 2009, 23:33 »

Det er godt å høre Frank. Du av alle mennesker er jo en som bør stå der oppe i rampelyset, så dette er bare fordeler (gitt at privatlivet tåler det). Smiley

Jeg har flyttet på meg til Elixia. Allikevel føler jeg at treningen går bra nå selv om apparatene skinner litt mer enn på 24. Skal fortsette med det programmet jeg begynte på så da er det bare rådene fra Tommi m.m som er endringen. Dog, jeg tror det er mange kunnskapsrike mennesker på Elixia. Tror jeg så en jente som var PT der nede fra styrkeløftlandslaget?

Blir mye bøy, mark, T-bar og benk. Så skal jeg spe på med alt mulig annet dilldall. Grin

Gleder meg til å se dere på NM: Hils Daniel. Jeg blir å finne på både forbedømming og finaler. Si ifra hvis jeg kan bidra med noe.

Helt greit å trene på Elixia egentlig. Blir jo til hva du gjør det til Wink
Nå om dagen kjører jeg bare kardio der på morningen.

Bidra ja.. Nøtter & sjokis FTWS Grin
Og den espressoen kan jeg slenge i bilen en dag det passer. Hvis du ikke har nummeret mitt, så har Daniel det.
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #2236 : 17. september 2009, 23:51 »
Det er vel Renate Lorås dere refererer til... Hun er en bra løfter. Har vel rundt 180 i bøy.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Fenrikflink

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 194
  • Honnør: 2648
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 194

  • Support Infernus
Sv: Thor, made by Crom
« #2237 : 18. september 2009, 09:35 »
670,- /mnd for å trene? Selv jeg som knapt kan telle ser at det blir minst flere tusen kroner i året. Kommer det medlemsskapet med ferdigblandet karbodrikk, proteinshake, kreatin, complimentary blowjobs og garantier for økt muskelmasse og redusert fettprosent?

 Grin
Real men worship Satan



Konkurrerende utøver i alt som er tungt og skal hives langt

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Thor, made by Crom
« #2238 : 18. september 2009, 10:53 »
670,- /mnd for å trene? Selv jeg som knapt kan telle ser at det blir minst flere tusen kroner i året. Kommer det medlemsskapet med ferdigblandet karbodrikk, proteinshake, kreatin, complimentary blowjobs og garantier for økt muskelmasse og redusert fettprosent?

 Grin

Yes! All inclusive  Smiley
Jeg betaler 599,- i mnd, for å trene på valgfritt Elixiasenter, og tettheten i stor-Oslo er bra.
Genialt for meg som kjører endel på jobben, og ved sist Bergensbesøk fikk jeg benyttet Elixia der også.
Det er liksom 150 kr uka, og hvis man som jeg benytter meg av tilbudet 5x i uka, så syns jeg det ikke er så ille.
Mye annet jeg heller sparer inn på istedet.

Nå skal det sies at jeg betaler 350,- i mnd på ett "kjellergym" i tillegg, så økonomisk kan jeg vel ikke påberope meg å være om dagen Wink Men jeg syns det er verdt det, for å trene litt.
Men må vel gjøre noe med det fremover Grin

Kort fortalt kjører jeg kardio hver morgen man - fredag, med de bekvemligheter Elixia kan tilby, og vekter 5 x i uka på kjellergymmet......

Dette ble mye sludder & vas, men 150 kr uka for å ta vare på helsa er det verdt! (Generellt for ett Elixiamedlemskap)
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2239 : 18. september 2009, 16:14 »
Det er vel Renate Lorås dere refererer til... Hun er en bra løfter. Har vel rundt 180 i bøy.


Stemmer. Smiley Blir kjedelig og ikke ha deg på treningen lenger. Vi får ta det igjen i italiensk is etter dietten din. Smiley
670,- /mnd for å trene? Selv jeg som knapt kan telle ser at det blir minst flere tusen kroner i året. Kommer det medlemsskapet med ferdigblandet karbodrikk, proteinshake, kreatin, complimentary blowjobs og garantier for økt muskelmasse og redusert fettprosent?

 Grin

Vel, alt du skriver der virker meget oppnåelig. Bortsett fra proteinshake. Den koster 50 spenn.

Smiley


The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2240 : 18. september 2009, 16:17 »
Yes! All inclusive  Smiley
Jeg betaler 599,- i mnd, for å trene på valgfritt Elixiasenter, og tettheten i stor-Oslo er bra.
Genialt for meg som kjører endel på jobben, og ved sist Bergensbesøk fikk jeg benyttet Elixia der også.
Det er liksom 150 kr uka, og hvis man som jeg benytter meg av tilbudet 5x i uka, så syns jeg det ikke er så ille.
Mye annet jeg heller sparer inn på istedet.

Nå skal det sies at jeg betaler 350,- i mnd på ett "kjellergym" i tillegg, så økonomisk kan jeg vel ikke påberope meg å være om dagen Wink Men jeg syns det er verdt det, for å trene litt.
Men må vel gjøre noe med det fremover Grin

Kort fortalt kjører jeg kardio hver morgen man - fredag, med de bekvemligheter Elixia kan tilby, og vekter 5 x i uka på kjellergymmet......

Dette ble mye sludder & vas, men 150 kr uka for å ta vare på helsa er det verdt! (Generellt for ett Elixiamedlemskap)

Det stemmer. Jeg betaler i overkant av 500 for samme tjeneste, og må si at inntrykket så langt virker meget bra. På 24 ble jeg litt lei av "Unbelieveble - Ronnie Coleman" når jeg gikk kardio. Nå kan jeg tune inn på hvilken som helst TV-kanal, eller koble ipoden rett i apparatene. Og apparatene er det jo ingenting å si på. Hammer strength så langt øyet kan se.

JEG ER MOTIVERT! (Smiley)

(skader heller ikke med 3 forskjellige badstuer heller, frokost hver morgen og kustus på rydding rundt apparatene.)
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #2241 : 19. september 2009, 00:24 »
JEG ER MOTIVERT! (Smiley)

Frida Flettefjes: (Smiley)
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2242 : 05. oktober 2009, 19:42 »
Opplegget som jeg tar med en neve salt:

Morgenkardio mandag, onsdag, fredag og søndag.

Tirsdag: Bryst, forside skuldre. (Mye press)
Thorsdag: Rygg, bakside skuldre. (Mark, T-bar, Chins)
Lørdag: Ben (Squat it.)
Søndag: Armer

Maten er som følger:

Treningsdager:

Frokost: Proteinshake
Lunsj: Cottage Cheese
Før trening: Cottage Cheese + Bixit Turbar\Gjende kjeks\ Ballerina kjeks\ Frukt
Etter trening: Proteinshake + en neve fruktige seigdamer
Kveld: Halv kilo karbonadedeig, tomater, løk, og fiberrik til jeg blir mett.

Nøtter inntaes gjennom hele dagen. Går med veldig mye cashewnøtter, tørrristede peanøtter og småsulten nøtter og rosiner.

Da jeg var på trening i går, trente jeg armer i dag. Det gikk på 25 min. Megasuperpump.




The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #2243 : 05. oktober 2009, 19:47 »
Haha - for et nitrist kosthold Grin Men for all del - du er sånn ca 10 ganger deiligere enn meg - så jeg vet jeg egentlig burde holde kjeft.

1) Når blir det mat? (går utifra at det bør gå ann å få til etter nordisk en gang?)

2) Hvor ble det av han autisten som stjal nøttene mine i går - kjører 5 biler rundt omkring og leiter etter han nå!

3) Du må si fra hvis det dukker opp noen sånne - ta med en venn - gratis prøveuke - prøv oss kostnadsfritt osv lapper på elixia så kan jeg slenge meg med på en økt ved passende anledning - er jo på videreutdanning med jevne mellomrom og da er jeg seint ferdig midt i oslo sentrum flere ganger i uka.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2244 : 05. oktober 2009, 19:56 »
Haha - for et nitrist kosthold Grin Men for all del - du er sånn ca 10 ganger deiligere enn meg - så jeg vet jeg egentlig burde holde kjeft.

Grin
Piss meg i øret mann! Gjendekjeks er alt annet enn trist. For ekstra power anbefaler jeg sjokoringer. Det går rett i pectoralisen.

Og du - denne er til deg:

http://www.youtube.com/watch?v=biEKOFGMetQ#noexternalembed

Sitat
1) Når blir det mat? (går utifra at det bør gå ann å få til etter nordisk en gang?)

Da "etter nordisk" innebefatter en hel del dager, regner jeg med at dette stemmer ja. Vi bør jo få dette i stand så fort som overhodet mulig. Noe sier meg at Djengis Khan stedet er en suksess for oss? Vi kunne gjort en date ut av det. Kino and the works. Jan og Jonathan er sikkert med. Smiley


Sitat
2) Hvor ble det av han autisten som stjal nøttene mine i går - kjører 5 biler rundt omkring og leiter etter han nå!

Tips: Aker Brygge. Lot han ta hele posen. Jeg fikser ny til deg til neste gang vi møtes.

Sitat
3) Du må si fra hvis det dukker opp noen sånne - ta med en venn - gratis prøveuke - prøv oss kostnadsfritt osv lapper på elixia så kan jeg slenge meg med på en økt ved passende anledning - er jo på videreutdanning med jevne mellomrom og da er jeg seint ferdig midt i oslo sentrum flere ganger i uka.

Jeg tror jeg kan få slik få tre dager gratis lapp. Skal se om jeg klarer og oppdrive en slik. Hadde vært moro å trent litt power igjen!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Zuul

Sv: Thor, made by Crom
« #2245 : 05. oktober 2009, 20:55 »
kjenner jeg får gledeslemus i hypofysen bare av å høre navnet Djengis Khan. Meeeeeeeeat woot

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2246 : 05. oktober 2009, 21:02 »
kjenner jeg får gledeslemus i hypofysen bare av å høre navnet Djengis Khan. Meeeeeeeeat woot

Grin Ta toget ned og bli med!
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Zuul

Sv: Thor, made by Crom
« #2247 : 05. oktober 2009, 21:04 »
Tog?


 what

Bur i Sogn og Fjordane mann.  woot Einaste toget her er Flåmsbana. Då hadde eg heller fresa ned i bil. Men tørr ikkje reise til hovudstaden og ete med slike kvalitetsfolk som dokke no, eg er alt for skrinn. Hadde berre skjemt meg ut med jenteporsjonar og duknakka haldning

Utlogget F..Frank

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 416
  • Honnør: 263
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 416

  • Back on track...
Sv: Thor, made by Crom
« #2248 : 05. oktober 2009, 21:07 »
Takker så mye for alle forundringsposene jeg fikk igår Grin
Eneste utfordringa er at jeg ikke får smakt på noe før etter Nordisk :Smiley Snakk om selvpining!

Ringer deg en dag denne uka, og dropper innom med gjentjenester Wink
" I firmly believe that any man`s finest hour, the greatest fulfillment of all that he holds dear, is that moment when he has worked his heart out in a good cause and lies exhausted on the field of battle - victorious"  Vince Lombardi

 2009 Year of the FAT

1. Plass Oslo Grand Prix Overall
1. Plass NM Overall
1. Plass NM Bodybuilding Veteran åpen klasse
1. Plass Nordisk Overall

1. Plass VM Masters Classic bodybuilding
WORLD CHAMPION BABY!

You can`t Flex FAT......



Play with nature..... www.proteinfabrikken.no  Team Ironcore

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #2249 : 05. oktober 2009, 21:09 »
Tog?


 what

Bur i Sogn og Fjordane mann.  woot Einaste toget her er Flåmsbana. Då hadde eg heller fresa ned i bil. Men tørr ikkje reise til hovudstaden og ete med slike kvalitetsfolk som dokke no, eg er alt for skrinn. Hadde berre skjemt meg ut med jenteporsjonar og duknakka haldning

Grin

Husk at jeg lever på fiberrik og karbonadedeig, så direkte DIGER er jeg overhodet ikke. Grin Gjør det jeg kan for å holde vekta på under hundre kilo med kardio og kalorinivå.

Men mot jul er vi alle tjukke og gode. Og da kan man fake store muskler under en hettegenser eller to. Og da kan alle som vil møtes. Si ifra hvis du er i Oslo noen gang da. Hadde vært moro å hilse på. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!