Skrevet av Emne: Pus trimmer  (Lest 72385 ganger)

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #105 : 28. februar 2007, 09:41 »
Ang vekta; Du får drikke litt kjerringrokk- te torsdag kveld så dropper du lett en kilo bare ved å tisse. Og ingefær- te setter fart på forbrenningen. Kjøp fersk ingefær, skrell av skallet, kutt opp i biter og legg i varmt vann en halvtime og drikk det utover torsdagen. (Kan godt ha litt sitron og søtningsmiddel oppi for å få en bedre smak). Er også bra for immunforsvaret. Skikkelig krutt blir det med fersk chili og hvitløk oppi, men noen kan bli litt løs i magen av chili og hvitløk om de ikke er vant til det!
Blenda!

Mesterinne

  • Gjest
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #106 : 28. februar 2007, 09:47 »
Takk for tips! Ingefær har jeg hjemme, må testes. Og skal gå ut og kjøpe kjerringrokkte.

Utlogget Pus.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 464

  • konkurrerende utøver i styrkeløft
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #107 : 28. februar 2007, 17:21 »
Går du fer ny rekord i benk da?  Cool



Blir neppe det denne gangen... Wink Føler jeg har litt for dårlig treningsgrunnlag, oppkjøringen har ikke akkureat vært problemfri. Men hvem vet?? Det hender jeg overrasker meg selv på stevner biggrin


Ang vekta; Du får drikke litt kjerringrokk- te torsdag kveld så dropper du lett en kilo bare ved å tisse. Og ingefær- te setter fart på forbrenningen. Kjøp fersk ingefær, skrell av skallet, kutt opp i biter og legg i varmt vann en halvtime og drikk det utover torsdagen. (Kan godt ha litt sitron og søtningsmiddel oppi for å få en bedre smak). Er også bra for immunforsvaret. Skikkelig krutt blir det med fersk chili og hvitløk oppi, men noen kan bli litt løs i magen av chili og hvitløk om de ikke er vant til det!

skal løpe og kjøpe jeg også!


Klasse 67,5kg.  207,5-125-187,5-517,5kg

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #108 : 28. februar 2007, 17:55 »
Flere som sliter med vekten!?
Fikk hjem den ene innveiingsvekta,som skal brukes på nm. Så nå er det veiing 4ganger til dagen!
Er litt surt når en ikke kan får veid oss inn før tretiden. det er lenge uten mat Sad

Mesterinne

  • Gjest
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #109 : 28. februar 2007, 19:34 »
Pus: Det virker som Uvalett/Kjerringrokk virker. Har iallefall kvittet meg med litt vekt i dag uten å spise altfor lite.

Pitbull: Du får spise ting som veier lite, f.eks. proteinbarer. Veier 35 gram og gir 250 kalorier. Bare ikke drikk for mye.

Utlogget Pitbull1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 680
  • Honnør: 63
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 680

Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #110 : 01. mars 2007, 21:14 »
Pus: Det virker som Uvalett/Kjerringrokk virker. Har iallefall kvittet meg med litt vekt i dag uten å spise altfor lite.

Pitbull: Du får spise ting som veier lite, f.eks. proteinbarer. Veier 35 gram og gir 250 kalorier. Bare ikke drikk for mye.

Nå er alle matvarer veiet på vekta  Grin shake med vann 700ml, veier 0,70kg! Frokost og lunsh 0.45kg.
Ligger under 90 nå, og har begynt å spise treige karbs ( kjenner overskuddet er på vei:)
Det er luksus å ha innveiings vekta hjemme ( trenger ikke å være redd for at den skal vise feil)
Vi reiser sammlet opp i morgen Må være på sola i 7+tiden. Har heldigvis alliert meg i Bergen. Så plass å sove,før konkuransen, er ordnet. En får jo ikke hotell rommet før klokken 1400!

Hvordan ligger du an!? Er vekta sikkret!§?

Utlogget Pus.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 464

  • konkurrerende utøver i styrkeløft
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #111 : 01. mars 2007, 22:51 »
Var på vekta nå; 61,1. skal nok greie det, men det spørs hvordan formen blir da... har spist for lite i dag kjenner jeg Tongue
Bag`en er pakket og leggene barbert, jeg er klar for NM Grin


Klasse 67,5kg.  207,5-125-187,5-517,5kg

Utlogget Lars,

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 599
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 599

Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #112 : 04. mars 2007, 17:41 »
Gratulerer med din femte norgesmestertittel. Smiley

Utlogget MagnusR

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 38
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 38

Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #113 : 04. mars 2007, 17:59 »
Gratulere!!!!  headbang




Studenten

  • Gjest
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #114 : 04. mars 2007, 18:04 »
Grattis!  Cheesy

Utlogget Ivrig pingle

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 12 289
  • Honnør: 1394
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 12 289

  • RAW = DOPINGFRI
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #115 : 04. mars 2007, 18:16 »
Imponerende comeback  Cheesy
Grattis.
Ryggen er ok nå?
Eternal growth... It ain`t gonna happen. Snap out of it and get out of depth now, or bite the dust. Sucker!

Tendensen til å overvurdere egen kompetanse og mestringsevne kan betraktes som en psykologisk forsvarsmekanisme, som bidrar til at vi tør å gi oss i kast med oppgaver vi ellers ville unngått, og at vi ikke gir opp så lett til tross for motgang.

Les forumreglene her


Utlogget Pus.

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 464
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 464

  • konkurrerende utøver i styrkeløft
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #116 : 04. mars 2007, 19:18 »
Grattis!  Cheesy
Gratulere!!!!  headbang




Gratulerer med din femte norgesmestertittel. Smiley
Imponerende comeback  Cheesy
Grattis.
Ryggen er ok nå?

Tusen takk!!! biggrin
Ryggen kjennes helt fin ut, det var en skikkelig opptur å løfte igjen, spesielt i knebøy. Ble jo lettere for hvert løft! Grin
Slet litt mer i benk, kan ha en sammenheng med banting kanskje :Smiley Veide inn på 60,1 første gang og måtte veie inn på nytt helt til slutt. Men jeg rodde meg i land til 60,0 denne gangen også.
Nå vet jeg ikke helt hvordan det blir med videre satsing. Har ikke tenkt å slutte å trene, men det frister ikke å satse internasjonalt. Jeg syns det tar for mye tid, det koster mer enn det smaker liksom... Kanskje vanskelig å forstå for den som er helfrelst styrkeløfter, men jeg begynner å bli litt mettet. Det finnes så mye mer koslige/morsomme/interessante ting å bruke tid på! Men det kan jo godt hende jeg dukker opp på stevner fra tid til annen... Wink


Klasse 67,5kg.  207,5-125-187,5-517,5kg

Utlogget Advocatus Diaboli

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 5 172
  • Honnør: 1094
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 172

  • Love belongs to Desire, and Desire is always cruel
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #117 : 04. mars 2007, 19:20 »
Gratulere!
"The devil made me do it". I have never made one of them do anything. Never. They live their own tiny lives. I do not live their lives for them.

Utlogget småen1

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 315
  • Honnør: 26
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 315

  • Prøver 105 kg med litt skjevt grep
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #118 : 04. mars 2007, 19:24 »
Gratulere!
Koselig å treffe deg igjen.
Det er forståelig at man kan være mettet og har lyst til å bruke tiden på andre ting. husk det er jo ditt liv, gjør det du vil ut av livet ditt. Det er jo bare å fortsette som nå. det kan jo endre seg med motivasjon og hvis ikke så er vel familen fornøyd med det?


Utdannet til styrke og ernæringsinstruktør i QFAC (Qld. Australia)

Nordisk mester benkpress senior 2005,    EM bronse i senior benkpress 06. Benkpers 125 kg.

Mesterinne

  • Gjest
Sv: Pus vil tilbake på plattingen...NM07
« #119 : 04. mars 2007, 20:16 »
Hyggelig å se deg på plattingen igjen! Selv om vi nok begge burde hatt vekta i boks på et noe tidligere tidspunkt  :Smiley

Det er forståelig at du vil roe ned satsingen. Men håper selvsagt du blir å se i miljøet framover også  Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!