Skrevet av Emne: Michael | 210kg raw markløft @65kg s.93  (Lest 194134 ganger)

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater fra U-NM 08
« #1110 : 17. november 2008, 12:55 »
Gratulerer Michael! Velfortjente rekorder! Noe du åpenbart har jobba hardt for! Lykke til i junior!

Takk Smiley

Gratulerer med rå løfting! Veronica og jeg observerte deg imidlertid med pølse og kake etter stevnet. Det er i og for seg greit, men man spiser ikke kaken før pølsen. Dessert til slutt! Dette burde du kunne!

Takker Smiley
Jeg spiste først en pølse, så en kake, så en pølse for så og avslutte med en kake bit igjen Cheesy

Meget, meget bra løfting av deg i helga, Michael, men synd med ryggen. Får håpe det går over relativt snart slik at du ikke blir satt tilbake av den slags. Uansett; noen god "stifinner" er du ikke for det måtte to menn fra henholdsvis Skien og Oslo for å finne fram til Kiwi! Grin

Takk!
Du veit, er man styrkeløfter vil man gjerne finne en snarevei om det er langt å gå til butikken. Veien vi fant var kanskje ikke akkurat en snarevei men.. Tongue

Veldig bra løfting i helga! fortsett slik Wink

Takktakk Smiley



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget GAMMERN

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 5 889
  • Honnør: 791
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 5 889

  • Gammel kødd
Sv: Michael - Resultater fra U-NM 08
« #1111 : 17. november 2008, 14:49 »
Imponerende løfting av deg. Siste bøyen stemte veldig bra og viste styrken din godt. 10-20 kg til inne der. Cheesy
Perser: Stevne 305-205-290
           Trening 315-210-300

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater fra U-NM 08
« #1112 : 17. november 2008, 16:12 »
Imponerende løfting av deg. Siste bøyen stemte veldig bra og viste styrken din godt. 10-20 kg til inne der. Cheesy

Takk for det, Gammern! Synes også den stemte bra. Gleder meg til å se film av den! Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Simen..

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 300
  • Honnør: 584
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 300

Sv: Michael - Resultater fra U-NM 08
« #1113 : 17. november 2008, 16:34 »
Satt å så på filmen av den istad og den var jo så sykt lett som alle skulle ha det til, knallbenk og knallstevne..

Litt synd at du fikk vondt i ryggen så siste marken gikk til helvete og dermed den nordiske rekorden, men nå har du hele 67,5kg-klassen aleine, akkurat som jeg spådde for halvannet år siden. Ekstremt bra med tanke på all bantinga du har mått gjøre siste ukene.



Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

Utlogget Lars,

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 599
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 599

Sv: Michael - Resultater fra U-NM 08
« #1114 : 17. november 2008, 17:20 »
Gratulerer med NM gull og rekorder. Bøy rekorden tok du av en tidligere løftekollega av meg Wink, tror nok ganske sikkert at det var jeg som surret han på det løftet og. Smiley Uansett meget bra.

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater fra U-NM 08
« #1115 : 17. november 2008, 17:49 »
Satt å så på filmen av den istad og den var jo så sykt lett som alle skulle ha det til, knallbenk og knallstevne..

Litt synd at du fikk vondt i ryggen så siste marken gikk til helvete og dermed den nordiske rekorden, men nå har du hele 67,5kg-klassen aleine, akkurat som jeg spådde for halvannet år siden. Ekstremt bra med tanke på all bantinga du har mått gjøre siste ukene.



Takk, Simen! Ja, var noe dritt det... Men Ryggen går over innen jeg begynner på mengde. Det er jeg helt sikker på.

Gratulerer med NM gull og rekorder. Bøy rekorden tok du av en tidligere løftekollega av meg Wink, tror nok ganske sikkert at det var jeg som surret han på det løftet og. Smiley Uansett meget bra.

Hehe, takk Cheesy


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater fra U-NM 08
« #1116 : 17. november 2008, 20:43 »
Her er noen bilder. Knall fornøyd med det vakre utrykket jeg får i bøy  biggrin

Kom på en ting, etter jeg gikk ned i vekt begynte krampene å komme hyppig. Fikk krampe i venstre hamstring under 2.løft i benk. Ganske smerte fullt siden jeg ikke kunne flytte foten..





Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater og bilder fra U-NM 08
« #1117 : 18. november 2008, 18:25 »
God nyhet fra kiropraktor. Var "kun" en låsning i ryggen, og det ville gå over rimelig fort. Ett par behandlinger til, så skulle det gå ganske fint.

Noen som har hatt dette før, og kan fortelle om hvor lang tid det tok før det gikk over?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Michael - Resultater og bilder fra U-NM 08
« #1118 : 24. november 2008, 03:20 »
God nyhet fra kiropraktor. Var "kun" en låsning i ryggen, og det ville gå over rimelig fort. Ett par behandlinger til, så skulle det gå ganske fint.

Noen som har hatt dette før, og kan fortelle om hvor lang tid det tok før det gikk over?

Låsninger har jeg nesten fått etter hvert stevne/tung trening, har funnet metoder for å knekke det selv, slik at jeg slipper å få knekt dette opp hos kiropraktor Smiley Det er ikke akkuratt billig Wink

Ofte er grunnen, at en/eller fler ryggvirvler får en vridning samtidig som den er tungt belastet, som da fører til at musklaturen som er involvert rundt den aktuelle virvelen/e knyter seg, og dermed får du en låsning.

Låsninger er ufarlig, så lenge du ikke går med det over en lengere periode, da det kan føre til ugunstige belastninger på andre deler av ryggsøyla Smiley
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater og bilder fra U-NM 08
« #1119 : 24. november 2008, 06:29 »
Låsninger har jeg nesten fått etter hvert stevne/tung trening, har funnet metoder for å knekke det selv, slik at jeg slipper å få knekt dette opp hos kiropraktor Smiley Det er ikke akkuratt billig Wink

Ofte er grunnen, at en/eller fler ryggvirvler får en vridning samtidig som den er tungt belastet, som da fører til at musklaturen som er involvert rundt den aktuelle virvelen/e knyter seg, og dermed får du en låsning.

Låsninger er ufarlig, så lenge du ikke går med det over en lengere periode, da det kan føre til ugunstige belastninger på andre deler av ryggsøyla Smiley

Takk for informasjonen!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater og bilder fra U-NM 08
« #1120 : 24. november 2008, 20:11 »
Dagens:

- Klassisk markløft opp til 50kg. Masse sett.
- Chins, masse sett. Opp til 3xbw+20.
- Roing
- Biceps, 3-4 sett med hammer curl.

Gleder meg til masse smal markløft fremover! Satser på å begynne med vanlig trening om ca en uke.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater og bilder fra U-NM 08
« #1121 : 25. november 2008, 20:17 »
Benkpress med beina på benken:
3x80kg
2x90kg
1x100kg - Lett!
2x100kg
3x90kg
4x80kg

Pushdown supersett med dips:
8x20kg --> 8 dips
8x25kg --> 8 dips
8x25kg --> 6 dips

Hantelpress:
8x12,5kg
8x12,5kg
8x12,5kg

Første settet på 100kg var pisslett mens nr2 var drit tungt.. Forige pers var 97,5kg med stop så ble en liten pers. Kjørte bare med touch and go, og ikke noe konkuranse stop i dag.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: Michael - Resultater og bilder fra U-NM 08
« #1122 : 25. november 2008, 22:57 »
Benkpress med beina på benken:
3x80kg
2x90kg
1x100kg - Lett!
2x100kg
3x90kg
4x80kg

Pushdown supersett med dips:
8x20kg --> 8 dips
8x25kg --> 8 dips
8x25kg --> 6 dips

Hantelpress:
8x12,5kg
8x12,5kg
8x12,5kg

Første settet på 100kg var pisslett mens nr2 var drit tungt.. Forige pers var 97,5kg med stop så ble en liten pers. Kjørte bare med touch and go, og ikke noe konkuranse stop i dag.

Veldig bra benking tynning!! Cheesy
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater og bilder fra U-NM 08
« #1123 : 26. november 2008, 06:25 »
Veldig bra benking tynning!! Cheesy

Takk Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: Michael - Resultater og bilder fra U-NM 08
« #1124 : 02. desember 2008, 18:18 »
Da ser det ut til at det blir 5 dagers benkpress program på meg fremover. RYggen måtte være i ro i ca 2 måneder, så bøy og markløft er utelukket dessverre.. Kommer til å bli helvettes kjett å kun trene benk og andre overkropsøvelser, men ganske mye bedre enn å ikke ha noe program å følge.

Jaja, jeg kommer sterkere tilbake, og forandrer ikke målet om å raw bøye 200kg i løpet av 2009. Dog skal det gjøres med 100% frisk rygg.


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!