Skrevet av Emne: Vandrepølsa`s Rock`n Rolla treningslogg-dagsformbilde s.161  (Lest 269993 ganger)

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Trym`s loggbok
« #15 : 07. mars 2007, 21:31 »

Må prøve og trå til litt nå så jeg får prøvd utstyr i bøy..  Blir vel seristevnet på meg den 26 kanskje..

Ønsker du at vi skal holde stevne så MÅ du gi beskjed til HM Wink! Og ja, supert om du vil løfte på stevne! Og sikkert kjempelurt å få den treningen!
Blenda!

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok
« #16 : 07. mars 2007, 21:32 »
Ønsker du at vi skal holde stevne så MÅ du gi beskjed til HM Wink! Og ja, supert om du vil løfte på stevne! Og sikkert kjempelurt å få den treningen!

Rolf, Ingar og meg blir med..  Rolf sender vel mail as we speak..
Powerlifter...

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok
« #17 : 07. mars 2007, 23:08 »
Rolf, Ingar og meg blir med..  Rolf sender vel mail as we speak..
Jeg personlig "holder" igjen litt til. Har ikke fått prøvd meg ordentlig i marken ennå. Tar ikke sjansen før jeg vet litt mer. Snakker vel for alle som har prolaps, at DE smertene håper jeg at jeg AAAALDRII får igjen Undecided Fytterakker`n what Men begynner virkelig å få tilbake lysta på å konkurrere Grin Lenge siden jeg har hatt sånn godfølelse ja Smiley Gleder meg nå Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok
« #18 : 07. mars 2007, 23:46 »
Jeg personlig "holder" igjen litt til. Har ikke fått prøvd meg ordentlig i marken ennå. Tar ikke sjansen før jeg vet litt mer. Snakker vel for alle som har prolaps, at DE smertene håper jeg at jeg AAAALDRII får igjen Undecided Fytterakker`n what Men begynner virkelig å få tilbake lysta på å konkurrere Grin Lenge siden jeg har hatt sånn godfølelse ja Smiley Gleder meg nå Grin


Du må være med til høsten..  Da blir det kamp..  he he..  skal ringe Stian imorra og be han ta med mark utstyr på fredag..  Da skal 200++ opp..  Smiley 

Så blir det bøy utstyr på mandag..  Hørte jeg noen sa 230++  ...  Smiley  kanskje litt optimistisk det..  Eller nei.. er jo ikke pingle heller er vi vel??  Smiley 
Powerlifter...

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok
« #19 : 07. mars 2007, 23:53 »

Du må være med til høsten..  Da blir det kamp..  he he..  skal ringe Stian imorra og be han ta med mark utstyr på fredag..  Da skal 200++ opp..  Smiley 

Så blir det bøy utstyr på mandag..  Hørte jeg noen sa 230++  ...  Smiley  kanskje litt optimistisk det..  Eller nei.. er jo ikke pingle heller er vi vel??  Smiley 
Kan bli spennende å se deg løfte med utstyr ja woot Tror nok du har god mulighet på vektene du nevner. Du har ihvertfall en nærmere perfekt stil uten utstyr, og burde kunne få det bra til med Smiley Så du forresten hvor myk jeg var i forhold til deg som er så stiv? Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok
« #20 : 07. mars 2007, 23:59 »
Kan bli spennende å se deg løfte med utstyr ja woot Tror nok du har god mulighet på vektene du nevner. Du har ihvertfall en nærmere perfekt stil uten utstyr, og burde kunne få det bra til med Smiley Så du forresten hvor myk jeg var i forhold til deg som er så stiv? Grin


Fikk på en måte litt mindre respekt for vektene i dag..  Høres sikkert rart ut, men sånn er det nå bare..  Myk ja.. he he..  der slår jeg deg hvertfall kraftig..  Du har mange timers tøying av hoftene før du slår meg der..  Smiley   
Powerlifter...

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok
« #21 : 08. mars 2007, 00:04 »

Fikk på en måte litt mindre respekt for vektene i dag..  Høres sikkert rart ut, men sånn er det nå bare..  Myk ja.. he he..  der slår jeg deg hvertfall kraftig..  Du har mange timers tøying av hoftene før du slår meg der..  Smiley   
Viktig å kjenne på tunge vekter. Som du sier mister man respekten. Psyke har mye å si Smiley Når det gjelder mykhet så skal jeg klare å bli like myk som deg i løpet av de neste 47 årene Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok
« #22 : 08. mars 2007, 00:16 »
Når det gjelder mykhet så skal jeg klare å bli like myk som deg i løpet av de neste 47 årene Grin


Lykke til..  he he.. 
Powerlifter...

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok
« #23 : 09. mars 2007, 18:50 »
Dagens trening:
Fredag 09.03.2007

Fredager legger jeg alltid inn stopp i benkpress for å trene eksplosivitet.

Benkpress: 10xstang - 10x60 - 8x80 - 8x100 - 5x120 - 5x140 - 5x160 - 2x180 - 3x180 - (2x190u.stopp)
Konklusjon: Var ikke helt i slaget i dag, men gjennomførte greit. Vurderte å løfte med benkskjorte, men droppet det.


Lett markløft: 10xstang - 10x60 - 8x100 - 5x120 - 5x140 - 5x160
konklusjon: lett økt, og kjennes ut som markformen kommer sakte men sikkert tilbake Grin

sit ups 30x3

Honnør til V.T som kjørte lett dobbel på 225 i knebøy med lovlig dybde! woot 185 i benk, og lett 200 i mark!! Her er det mye å gå på Vegard woot

Nå drar denna gutten på sin vanlige helgefyll Grin

Morten
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok
« #24 : 09. mars 2007, 19:58 »
Jeg sitter her og vurderer og bestille taxi...  Er så lenge siden jeg har vært ordentlig full.. 

Ja greit løfta første gang med utstyr syns jeg.. 
Powerlifter...

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Sv: Trym`s loggbok
« #25 : 09. mars 2007, 22:39 »
Si meg en ting; Er dere sammen med Pål akkurat nå? I såfall gi han en på nesa fra meg Wink

Fikk sms ; Tjukka (var det eneste som stod...)
Blenda!

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Trym`s loggbok
« #26 : 10. mars 2007, 01:47 »
Si meg en ting; Er dere sammen med Pål akkurat nå? I såfall gi han en på nesa fra meg Wink

Fikk sms ; Tjukka (var det eneste som stod...)
Hjemme nå, men var ikke sammen med Paal Grin fikk mld jeg også. Der stod det tjukken, og svekling...... Skal ta han i morra!! Grin Tror han er på hyttetur Smiley
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok
« #27 : 10. mars 2007, 02:42 »
Hjemme nå, men var ikke sammen med Paal Grin fikk mld jeg også. Der stod det tjukken, og svekling...... Skal ta han i morra!! Grin Tror han er på hyttetur Smiley


Han er på hyttetur..  Jeg står som brøytevakt..  Sorry Mogens..  Jeg orjet ikke drikke opp resten av flaska de..  Vi tar det imorra..  nå skal jeg legge meg..  vhelt ferdig mann jegg..    snakkes..  skååååål...
Powerlifter...

Utlogget Varknebøyer1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 299
  • Honnør: 313
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 299

  • Dont worry be happy ;-)
Sv: Trym`s loggbok
« #28 : 10. mars 2007, 13:14 »
Du imponerer meg Trym!

Utlogget MR Shotgun

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 825
  • Honnør: 121
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 825

Sv: Trym`s loggbok
« #29 : 10. mars 2007, 13:42 »
Heftigeolga har talt...   Alkoholen seirer over sjøvann... 
Powerlifter...

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!