Skrevet av Emne: Pastor Grizzlys løftehjørne  (Lest 156357 ganger)

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #45 : 23. april 2008, 13:14 »
Da er jeg kanskje i USA. Det hadde vært gøy å ta den.

Utlogget Skinn og bein

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 22
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 22

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #46 : 23. april 2008, 13:24 »
fantastisk navn på loggen din! Dette blir jo såklart rått å følge med på fremover!
I`d rather have a bottle in front of me than a frontal lobotomy -Tom Waits

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #47 : 23. april 2008, 14:41 »
Etter NM ble jeg syk. Brygga på litt sykdom før NM, det var nok den siste kraft anstrengelsen som presset meg over i ”syk”.  Prøvde å gå på centum og trene litt middels tungt i dag, men etter fire min med sykling ble det uaktuelt og jeg ringte inn egenmelding i dag og Sad

Jeg er back in biz på fredag.

Utlogget bergan01

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 123
  • Honnør: 1154
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 123

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #48 : 23. april 2008, 16:05 »
Kjipt med skade da ditt beist! Få deg ny skjorte og gå for 280+ på benk nm! Det løftet på 265 var lett, men du gjorde noe rart etter utretting! Kult med logg!
Alder: 23år        Høyde: 178cm       Vekt: 96kg

Junior-Europamester     -110 markløft 2010
Junior-Europamester     -120 Knebøy 2011
Sølv totalt Junior-Em 2011

Mål for 2012:
Norgesmester -93 junior
Norgesrekord Totalt senior


Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #49 : 23. april 2008, 16:58 »
Det er en forkjølelse, så det går over snart. Bare få i meg litt mat og hvile:)

Utlogget Zuul

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #50 : 23. april 2008, 17:00 »
du pokker for en bamse. Tipper du ikke blir enkel å ha med å gjøre neste år i alle fall:)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #51 : 23. april 2008, 17:11 »
Du gjorde et enormt inntrykk på NM, store mann! Såpass ung, men med en styrke som kan skremme alle og enhver - dette kommer til å bli bra om noen år! Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget skylinepower

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 698
  • Honnør: 120
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 698

  • If there is a will, there is a way
Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #52 : 23. april 2008, 17:17 »
grizzly lever opp til navne Cheesy !
Alder 18 Cheesy  kroppsvekt : 92-94kg
Best løft                                 
Benkpress 110kg      
Markløft 200kg  
Knebøy 150kg
Pushpress 85kg                   

Loggbok
Bildeprofil

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #53 : 23. april 2008, 17:17 »
Når jeg ble tatt ut til doping kontroll øyeblikkelig etter mitt siste markløft kan jeg nok si meg enig i at det jeg gjorde et inntrykk på noen i alle fall.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #54 : 23. april 2008, 17:49 »
Haha. Konge. Du må fortelle den historien om dopingtesten du hadde i forsvaret!
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #55 : 23. april 2008, 18:42 »
Etter rekrutten hvor hadde gått ned 15kg og var nå nede i 95 og følte meg skrapa, ble jeg overført til muks og ble medic. Her holt jeg meg stødig i vekt men pga at jeg trente dårlig og spiste dårlig ble jeg ikke særlig sterkere. På sykestua derimot satt jeg på ræva til jeg fikk liggesår og spilte PS1 til jeg fikk senebetennelse. Perfekt grunnlag for å bulke litt 

Det var en fin vår dag og jeg satt i spise rommet (selvfølgelig) i sykestua på sessvoll moen. Hvorav det dukket opp en gigantisk politimann og en litt mindre en i følge av en narko hund. Det første den narko bikkja gjorde var å skremme vannet av rom kameraten min som satt og spilte PS1 på rommet. Han ble også testa i påskudd om at det var en rutine kontroll, men mega purken hadde allerede avslørt at ryktene om at syke stua nå hadde blitt et bjørne hi hadde nådd langt.

Han som ville snakke med meg var 2m høy og benka 185, det skal også sies at han curlet 65 på reps. Jeg ble ført inn i et avhørs rom hvor jeg ble stilt en del spørsmål

Hvordan trener du?

Jeg kjørte et program som het FLEX HUGE. Det baserte seg på høy i noen uker og lav rep i noen uker. Med tid forkortelse på pausene.

Hva spiser du?

Jeg spiser 7 ganger om dagen og da sikrer jeg meg 1000 kcal til hvert måltid. Stort sett egg, melk, brød, ost, makrell i tomat og div middager i kantina. Etter trening drikker jeg en liter melk.

Hva slags tilskudd tar du?

Creatin, whey og vitaplex (dere som har vært i forsjen kjenner igjen den)

Hva slaks trenings litratur leser du?

Jeg har akkurat lest igjennom  Arnolds Ultimate Encyclopedia of modern bodybuilding.

Det var han meget interessert i og han avga et lengre foredrag om hva de gutta drev med og hvordan det gikk med dem.

Jeg svarte at det kunne være det samme, jeg har ikke brukt noe som helst og lurte på om denne taktikken med forhør noen gang førte frem. Det gjorde det sjeldent. Så måtte jeg ut og pisse med han pustene meg i nakken.

Mens jeg pissa viste det seg at han hadde hatt samme opplevelse i befalskolen og at ble testa fire ganger når han var aspirant. En kan jo kanskje spørre seg hvorfor han oppfører seg sånn mot andre som kanskje er i samme båt.

Jeg hørte ikke noe mer fra narko sør. Prøvde å få tak i papirer på at jeg er rein men det fikk jeg alderig. Regner med at det var befalet mitt som kontakta de. Han var en HardGainer som det kalles, og jeg misstenker han for irritere seg over at jeg valset på gymmer og benka mer en han selv om han trente bedre og mer enn meg. Vi vet jo alle at kvantitet ikke er nødvendig får å øke i masse  men heller et hinder.

Det som vakt interessen deres om meg var at mens jeg fulgte denne dietten og skjerpa teknikken min i benk så hoppa jeg fra en skranten singel på 120 til eksplosiv singel på 170 på tre måneder. Da hadde jeg strekkmerker ifra under latsa ut på brystet og helt ned til bunnen av biceps. Ikke akkurat lekkert men jeg anså det trofeer. Det tok meg et helt år før jeg benka mer enn det.

Utlogget Bigsti16

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 1
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #56 : 23. april 2008, 23:58 »
wow, syk benk på deg i nm. Men ryktene sier at du suger i  magemaskina til technogym Wink Stemmer dette eller?

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #57 : 24. april 2008, 09:12 »
Nei, suger ikke i den, men jeg råket utfor et sinnsykt natur talent. Om han trener og spiser riktig så kommer han helt til verden toppen i de prestisjetunge technogym magemaskin mesterskapene.

Utlogget Rødhette

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 740
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 740

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #58 : 24. april 2008, 10:39 »

Hva spiser du?

Jeg spiser 7 ganger om dagen og da sikrer jeg meg 1000 kcal til hvert måltid. Stort sett egg, melk, brød, ost, makrell i tomat og div middager i kantina. Etter trening drikker jeg en liter melk.

Hehe, litt av et matinntak  Grin

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: GRIZZLY LAGE LOGG!
« #59 : 24. april 2008, 11:13 »
Det sto i FLEX huge boka at man måtte spise mye for å vokse. Så jeg tenkte som så at om jeg øker mat inntaket mye så vokser jeg mye. 7000 kcal i døgnet var litt i det meste laget. Etter tre måneder fikk jeg noe helt jævelig vondt i magen. Jeg hadde ikke spist på 5 timer og blitt sulten for første gang på tre måneder Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!