Skrevet av Emne: Arild Haugen legger opp strongman  (Lest 71833 ganger)

Utlogget moof

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 262
  • Honnør: 33
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 262

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #30 : 25. oktober 2008, 14:42 »
Wow sprøtt. Dette hadde vel ingen forventa. Men jeg har sett videoer der han har bokset litt på boksesekk, og en ting er sikkert, han slår faens så hardt. Med sin høyde, styrke, eksplosivitet, vinnervilje og med rett upbacking og manager kan han nok nå langt her også. Men det kreves så klart mye trening før den tid.  

Lykke til!

Utlogget Lokomotivet

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 320
  • Honnør: 422
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 320

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #31 : 25. oktober 2008, 14:51 »
I og med at Arild er såpass ung så kan han nå langt i boksing, men det slår meg allikevel som en spesiell avgjørelse i og med at han har vært skadefri og i så god form det siste året.

Jeg mener å huske at jeg skrev omtrent følgende etter at Arild gjorde sitt første NSM:
Dersom Arild klarer å holde seg på det nivået han er nå i fem år fremover vil det i seg selv være en prestasjon. Dette pga. den enorme belastningen på kroppen som strongman medfører. Videre har han til dels vært plaget av skader. Det kan derfor tenkes at det ligger gode grunner bak dette valget og ikke bare penger.
Når det gjelder pengene så skjønner jeg at Arild må tenke økonomisk også. Dersom man så vidt kan overleve som strongman og risikerer helsa så er det stusselig å sitte igjen raka fant som 35-åring.





Avancia Strongman Challenge 2013: 2.plass

Gjesteutøver - Italias sterkeste mann 2013: 1.plass

Etrurian Strongman Challenge (Italia) 2014: 1.plass

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #32 : 25. oktober 2008, 14:52 »
Spennende Grin

Godt at det er endel fremastormende strongmenn som etterhvert kan overta tronen. Tro om ikke Arilds treningskompis kan bli den neste internasjonale stjernen?

Utlogget Lagavulin

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 406
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 406

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #33 : 25. oktober 2008, 15:09 »
 Sad

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #34 : 25. oktober 2008, 15:11 »
Dødsartig Smiley  Med sin unike kombinasjon av ekstrem styrke, atletiske evner, og dedikasjon til idrett er jeg sikker på at han kan bli en fantastisk god bokser. Dette blir spennene.
Sa brura

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #35 : 25. oktober 2008, 15:15 »
Styrke er jo selvsagt veldig viktig i boksing, men det er jo bare én av drøssevis av andre viktige faktorer.

Får ønske han lykke til, men i boksing starter han jo nærmest fra scratch virker det som så det kan nok bli tøfft å komme opp på et internasjonalt toppnivå.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget MSG

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 333
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 333

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #36 : 25. oktober 2008, 15:16 »
I'll make him an offer he can't refuse.
Fersk juniorløfter -90 kg

210 - 150 - 245

Treningslogg!!

Utlogget Unforgiven

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 637
  • Honnør: 228
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 637

  • the alpha and the omega
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #37 : 25. oktober 2008, 15:19 »
sykt trist at Norges desidert beste strongman utøver legger karrieren på hylla  Cry . Vil uansett ønske han god lykke som bokser, blir kjekt og se hvordan det utvikler seg  Smiley men får ikke bildet av ideal fighten " Brock lesnar - Arild haugen" ut av hodet... sko satset på mma  :Smiley Grin

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #38 : 25. oktober 2008, 15:27 »
NSM 09 blir veldig spennende nå i hvertfall!

Utlogget ouch

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 608
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 608

  • What i lack in skill i make upp fore in will
Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #39 : 25. oktober 2008, 15:33 »
jeg ser for meg grundig promotering av styrke og slagkraft i ett ellvilt sirkus etterfulgt av daukjøtt på daukjøtt motstandere for av lage en fin record liste før han faktisk møter en god skolert bokser som karnøfler han grundig.

nei dette syns jeg er fryktelig synd, digget han som strongman men har ikke troen på noen særlig boksekarriere.
he said he was god, i said lord your in the wrong place tonight

Utlogget Big Jaa9

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 253
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 253

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #40 : 25. oktober 2008, 15:46 »
dette var ett sjokk! Huh hadde gledd meg til og ha en norsk verdenssterkeste mann .
men men, sikkert et bra valg for den del. ikke jeg som hadde gått i ringen med selveste hulken akkuratt.
det vill nok gå lang tid før vi ser ett talent som arild i gjenn i norge om ikke verden.  Wink

setter penga mine på skog jeg da på nsm 09  Grin
Go hard or go home !

Beste løft :

280 - 240 - 250

Powerlifting !

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #41 : 25. oktober 2008, 15:55 »
Det kan jo godt være at han bytter sport av helsemessige årsaker også. Han nevner jo selv dette som en faktor, så sånn sett er det nok veldig fornuftig. Slik strongman er nå vil det nok alltid være baksiden av medaljen, noe som både er unødvendig og synd.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Ossie

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 4 949
  • Honnør: 746
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 949

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #42 : 25. oktober 2008, 15:55 »
jeg ser for meg grundig promotering av styrke og slagkraft i ett ellvilt sirkus etterfulgt av daukjøtt på daukjøtt motstandere for av lage en fin record liste før han faktisk møter en god skolert bokser som karnøfler han grundig.

nei dette syns jeg er fryktelig synd, digget han som strongman men har ikke troen på noen særlig boksekarriere.

Er vel gjerne Tore Krageboen som er manager regner jeg med? Litt typisk han  satse på kraftplugger fra andre idretter: )

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #43 : 25. oktober 2008, 15:57 »
Er vel gjerne Tore Krageboen som er manager regner jeg med? Litt typisk han  satse på kraftplugger fra andre idretter: )

Var det han som satse på Fagernes også?
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Goophy

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 878
  • Honnør: 89
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 878

Sv: Arild Haugen legger opp strongman
« #44 : 25. oktober 2008, 15:58 »
Får bare håpe han tar noen år med amatørkamper og lærer seg å bokse før han går proff fremfor å hive seg ut mot elendig motstand.
Maksløft: Markløft: 52,5kg (med belte og reimer i smith).

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!