Skrevet av Emne: Innvandrere voldtar Oslo  (Lest 13524 ganger)

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #75 : 17. april 2009, 18:38 »
Mange norske jenter oppfører seg som og kler seg som horer når de er ute, det må også noe av skylden, det er ingen unskyldning til å voldta SÅ KLART - men gjør ikke saken noe bedre...ALLE disse stakkars jentene har vestlig bakgrunn

Nok en spøk håper jeg. I Norge er man ikke  hore om man går i miniskjørt og har silikonpupper. Selvsagt dreier disse sakene seg om norske jenter, muslimske jenter hadde blitt drept om de hadde stått frem med noe slikt. Men at det skjer disse er helt sikkert det.

Utlogget Umotivert

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 97

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #76 : 17. april 2009, 18:49 »
Er nok ikke så mange "løsninger" på disse kulturforskjellene.
Og dette med voldtekter skjer jo i alle kulturer, mulig vi skulle praktisert "sharialover" her i landet for muslimer siden de så gjerne vil tviholde på sin "kultur".. 30 dagers samfunnstjeneste funker ikke på de, men muligens en avkappet hånd eller offentlig steining hadde vært avskrekkende nok..
Eg onanerer ikkje, eg berre klør i handa.
Medlem i foreningen for menn som liker kvinner som ser ut som kvinner og ikke som menn.

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #77 : 17. april 2009, 19:06 »
Hva begrunner du dette innvandringsproblemet med? Ta en titt på IMDI - Inkluderings og mangfoldsdirektoratet sin årlige statusraport.

Raporten viser at integreringen av innvandrere i Norge går forbausende bra. Fra 2006 til 2008 kan man se store forbedringer i hvor mange førstegangsinnvandrere som har jobb, hvor mange innvandrerbarn som går i barnehage og hvor mange som tar høyere utdannelse.

Raporten viser også at de færreste innvandrere som mottar trygdeytelser og sosialstønad, gjør det over lengre tid. Over 66% kommer seg ut i jobb etter to år. Innvandrere fra Pakistan og Sri Lanka mottar nesten ikke sosialstønad i det hele tatt, men går rett ut i arbeidslivet. Selv om innvandrere som gruppe har lavere inntekt og sysselsetting enn resten av befolkningen, har det aldri vært flere innvandrere i jobb enn det var i 2008.

Rapporten konkluderer med at hvis vi definerer integrering som at invandrere deltar i yrkeslivet, har gode norskkunnskaper, tar høyere utdannelse, samt at barn av innvandrere klarer seg bra på skolen, så går integreringen i riktig retning.

Ting kan selvsagt alltid bli bedre! Men FRP fremmer en assimilering, fremfor en reell integrering og inkludering, noe jeg tror kun bidrar til å gjøre vondt verre.

Om det er kriminalitet blant innvandrere du sikter til, så er også dette et ganske sammensatt fenomen, der man ikke kan konkludere noe endelig. Det er mye motstridende forskning og dokumentasjon der, noe som går frem av denne linken: http://www.ivarjohansen.no/temaer/inkludering/47-inkludering-og-integrering/700-innvandrer-og-kriminalitet-en-faktasamling.html Det refereres konsekvent til originalkildene, noe som gir enhver mulighet til å danne seg opp en mening.





Hvilken verden er det du bor i??

Jeg er oppdratt i den tro at alle religioner og kulturer er like verdifulle. Mine foreldre oppdro meg slik og jeg har i hele min barndom vært ekstremt fordomsfri.

 I min ungdom begynte jeg å se mer, men jeg forsøkte fortsatt å rettferdiggjøre og forklare de handlingene og den stemningen som utfordret alt det jeg hadde lært.

INGEN nordmann har påvirket mitt syn på innvandrere og muslimer. Jeg har alltid vært hellig overbevist om at dette er skikkelige folk og at de underlige tingene de sier bare har vært "deres måte å snakke på".

Som voksen har muslimene SELV forandret mitt syn. DE PERSONLIG er 100 prosent av årsaken til at jeg idag har et annet syn. De har med sine ord og handlinger lært meg at alt jeg har i lært i barndommen var feil. Det er ganske tøft å vokse opp å innse at virkeligheten er helt annerledes enn du i alle år har blitt fortalt.


Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #78 : 17. april 2009, 20:35 »
Voldsstatistikk er èn ting, hvordan ikke-vestlige innvandrere oppfatter nordmenn og Norge er en annen ting. Jeg tør gå så langt som å si at flesteparten av både første, andre og tredje generasjons innvandrere (primært muslimske) har et negativt syn på nordmenn (og europeere generelt). Det er dette politikere ikke ser på statistikken sin. Ingen av politikerene aner noen ting om hvordan ting foregår i sentrum eller på Grønland, da alle sammen bor i forstader eller på vestkanten. Dårlige holdninger mot nordmenn skaper misnøye hos nordmenn, og sirkelen er komplett.
Sa brura

Utlogget Hellin08

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #79 : 18. april 2009, 17:31 »
Hadde vi dratt til Iran/Iraq o.l land i midtøsten og oppført oss slik "noen" derfra gjør i Norge i dag, så hadde vi blitt steinet eller halshugd på flekken.
Power - squat  - rått

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #80 : 18. april 2009, 17:46 »
Send kriminelle svartinger hjem! Når innvandrere kommer til Norge, må innvandrene tilpasse seg Norge. ikke motsatt..

Dette er kanskje en av årsakene til at integrering ikke nødvendigvis går slik det er tiltenkt? Ved at du brukte ordet "svarting" kan man anta at du ikke har særlig til overs for mennesker med annen etnisk opprinnelse enn deg selv, og det kan kanskje tenkes at du ikke kjenner mange med utenlandsk opprinnelse selv. Mulig de du kjenner til er av de få som faktisk oppfører seg som en drittsekk. Man kan ikke dra alle over en kam og generalisere på grunnlag av utseende. Jeg vil anta de aller fleste er takknemlig for å få lov til å komme hit og ønsker å tilpasse seg, men hvis de skulle møte mye motstand og fremmedfrykt er det ikke lett å få innpass i samfunnet. I den globale verdenen vi lever i vil vi møte mennesker med ulik etnisitet og religiøs tilknytning uansett hvor vi reiser, og vi må være forberedt på at disse menneskene kan være svært ulike oss selv. Det betyr ikke at vi er bedre enn dem eller motsatt, men at vi kanskje må legge en del arbeid i det å forstå hverandres situasjon.

For å svare på innlegget ditt er jeg fullstendig enig i at de som kommer hit til lands må tilpasse seg norske regler, lover og normer, men det gjør de ikke ved å bli møtt med skepsis og fremmedfrykt...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Crudeoil

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 45
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #81 : 18. april 2009, 18:54 »
Men hvorfor blir en hvit mann kalt rasist så snart han kritiserer noe en svart mann har gjort??
De fargede dreper hvite men det blir ikke ett rasistisk motivert drap av den grunn, men motsatt blir det det...
Rasisme skal ha like normer uansett hvilken side det kommer fra, det er det ikke nå...

Det er bedre å være sterkfeit enn svakbøs!

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #82 : 18. april 2009, 19:32 »
Hadde vi dratt til Iran/Iraq o.l land i midtøsten og oppført oss slik "noen" derfra gjør i Norge i dag, så hadde vi blitt steinet eller halshugd på flekken.

Serr? Akkurat nå driver dere (militære) og voldtar landene våre som bare det...
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #83 : 18. april 2009, 19:39 »
Serr? Akkurat nå driver dere (militære) og voldtar landene våre som bare det...

jess da drar vi ut og ser hvordan det går
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #84 : 18. april 2009, 19:44 »
Hvilken verden er det du bor i??

Jeg er oppdratt i den tro at alle religioner og kulturer er like verdifulle. Mine foreldre oppdro meg slik og jeg har i hele min barndom vært ekstremt fordomsfri.

 I min ungdom begynte jeg å se mer, men jeg forsøkte fortsatt å rettferdiggjøre og forklare de handlingene og den stemningen som utfordret alt det jeg hadde lært.

INGEN nordmann har påvirket mitt syn på innvandrere og muslimer. Jeg har alltid vært hellig overbevist om at dette er skikkelige folk og at de underlige tingene de sier bare har vært "deres måte å snakke på".

Som voksen har muslimene SELV forandret mitt syn. DE PERSONLIG er 100 prosent av årsaken til at jeg idag har et annet syn. De har med sine ord og handlinger lært meg at alt jeg har i lært i barndommen var feil. Det er ganske tøft å vokse opp å innse at virkeligheten er helt annerledes enn du i alle år har blitt fortalt.



Du ble oppdratt til å respektere folk som er annerledes enn deg selv, ikke religion og kultur. Nå vet ikke jeg hvordan det er hvor du bor, men ihvertfall i Stavanger så tar de fleste innvandrerne del i sekuleringen og ikke minst svært integrerte i samfunnet (utdannelse,jobb osv)
Problemet med innvandrere(muslimer) er folk som xxunknownxx som vil innføre sharialovene og lignende, heldigvis er han en minoritet som burde fratas ytringsfriheten.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #85 : 18. april 2009, 19:45 »
jess da drar vi ut og ser hvordan det går

Jepp
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #86 : 18. april 2009, 19:46 »
Problemet med innvandrere(muslimer) er folk som xxunknownxx som vil innføre sharialovene og lignende, heldigvis er han en minoritet som burde fratas ytringsfriheten.

HE HE HE
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #87 : 18. april 2009, 20:37 »
Du ble oppdratt til å respektere folk som er annerledes enn deg selv, ikke religion og kultur. Nå vet ikke jeg hvordan det er hvor du bor, men ihvertfall i Stavanger så tar de fleste innvandrerne del i sekuleringen og ikke minst svært integrerte i samfunnet (utdannelse,jobb osv)
Problemet med innvandrere(muslimer) er folk som xxunknownxx som vil innføre sharialovene og lignende, heldigvis er han en minoritet som burde fratas ytringsfriheten.

Religion, kultur, utseende, kjønn, posisjon og stilling. Respektere at folk er annerledes , ja, respektere deres kultur og religion, ja.

Stavanger og Oslo er to svært ulike byer. Jeg har registret at det er et asylmottak i nærheten av Stavanger og det er mange utlendinger i byen. Ikke bare muslimer. Stavanger er en by med spredt bosetning , mens  Oslo er tettere befolket. Muslimene grupperes fra starten av og holdninger og verdier blir godt iverattatt.  God integrering betyr ikke bare norsk kunnskaper og deltagelse i yrkeslivet. . Men siden staten Norge stort sett definerer integrering ut i fra dette sier ikke statistikk så mye om et verdigrunnlag som ofte ikke er særlig annerledes for 2 og 3 generasjons invandrere enn innflyttere. Du har rett i at det er en minoritet som har disse holdningene IFORHOLD til antall mennekser totalt, MEN BLANT MUSLIMER er  det et flertall som sitter på disse holdningene. Jeg kjenner muslimer som i moskeen  blir fortalt av imamer at de skal avstand fra vestlige verdier og at de ønsker et samfunn i Norge med sharialover og at det er målet  deres. Problemet således er jo at deres religiøse ledere er så fundamentale at motsetningene opprettholdes.

Utlogget KristofferM

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 009
  • Honnør: 305
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 009

  • look at my hair, its burning.
Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #88 : 18. april 2009, 20:43 »
tja, faktum er at i Stavanger så er ikke innvandrerne svært spredd, fins nok av plasser hvor man ikke bør gå her også, men i disse områdene er det nok av nordmenn med adferds-,alkohol- og narkotikaproblemer. De folkene som står i mot de vestlige verdiene og bor i vesten er forsåvidt morsomt, tror heldigvis at unge muslimer forstår hvor teit det er. Uansett er mange imamer som aktivt ønsker at muslimer integrerer seg med nordmenn i deres kultur og motsatt. Jeg vet at imamer i Stavanger samarbeider med hverandre med ulike kulturarreganmenter hvor de ønsker at nordmenn skal komme (snikislamisering he-he-h-eh-e)

For å si det kort, med kunnskap og "norske verdier" vil de fleste gå bort ifra religion med mindre de er ekstremister og det er ekstremistene som er problemet.
logg http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=88602.new#new
Medlem av Kristiansand Strongteam


Jeg har ikke dysleksi derfor er mye av det jeg skriver rett.

Which ship never docks in Liverpool?
The Premiership

Utlogget Joacim

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 40
  • Honnør: 19
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 40

Sv: Innvandrere voldtar Oslo
« #89 : 18. april 2009, 21:04 »
Det er ikke SVÆRt spredt bosetning, men spredt sammenlignet med Oslo. Men ok, viktigere å holde seg til de relevante poengene her Wink  Jeg ser at mange unge muslimer er mindre interessert i religion, men det tar mange mange år før vi er der at forventningene når disse guttene blir voksne er såpass lave at de fleste ikke engasjerer seg betydelig i religion. Dette sier de selv, og det er først når de fleste imamer er født og oppvokst i vesten i godt utvannede muslimske miljøer at det er håp. Hvis vi noen gang kommer dit uten at det er så mye vondt blod at det er for sent.

Vi  to har kansje en ulik oppfattelse av virkeligheten,men bor du på østkanten i Oslo og har levd tett med  muslimer i mange år og i tilegg har engasjert deg i dem og dem i deg, blir du sittende med ganske relevant erfaring.

Muslimer er ofte gode kompiser som er lojale og stiller opp, men de har et press på seg etterhvert som de blir eldre spesielt. Og synet de har på norske damer er under enhver kritikk. Nesten ingen muslimer slår seg til ro med en norsk dame f.eks, det er ikke akseptert. Det er greit å knulle dem og være med dem  når man er ung, men ikke når det blir alvor. De sier selv at de er for ulike og at de ikke kan inngå kompromiss med norske kvinners verdisyn. Er de da egentlig integrert? Jeg er forøvrig like stor motstander av at norske kvinner skal involvere seg med muslimske menn, det er altfor store ulikheter til at det komme rnoe godt ut av det, slik som det er idag. 

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!