Skrevet av Emne: mulla krekar  (Lest 39001 ganger)

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #225 : 03. desember 2009, 12:49 »
sliter ikke med 6 rep på 100 jeg heller.. jeg sa det var tyngre enn "forventa" skjønner du hva det vil si?

Anyways, er nyskjerrig på hva hele treningsforums egne tulleklovn løfter.. så hva løfter du da?

Nei jeg ser ikke den. Hvis det bare var litt tyngre enn forventa, hvorfor stoppe på 6 rep da - er du ikke på TRENING? Jeg leser det slik at du regner med å ikke få opp rep 7, hvis ikke ser jeg ikke vitsen med å løfte i det hele tatt.

Ligger rundt 10ere på 120 på jobbesett.  Når jeg veide det du veier var det mer.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #226 : 03. desember 2009, 12:51 »
Det er en lett uke... også har jeg skade i triceps, så må være litt mer forsiktig..

haha.. @ siste linja.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #227 : 03. desember 2009, 13:09 »
Det er en lett uke... også har jeg skade i triceps, så må være litt mer forsiktig..

Ikke noe som heter lette uker. Uavhengig av hva jeg og du løfter trenger du ikke "le" av andres løft. Mobb de heller for noe som svir, mora dems, psykisk lidelse etc.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget DannY GuettA

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 426
  • Honnør: 165
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 426

  • Raw power & Natural Strength
Sv: mulla krekar
« #228 : 03. desember 2009, 13:12 »
Ikke noe som heter lette uker. Uavhengig av hva jeg og du løfter trenger du ikke "le" av andres løft. Mobb de heller for noe som svir, mora dems, psykisk lidelse etc.

Takk for tipset. Skal huske på det i fremtiden.
Stats:                      
Høyde - 176cm         
Vekt - 180 pounds of muscle, steel and sex appael! ^^
Alder - 26.08.89

Beste løft: (film - "Danielsel" youtube)
Benkpress: 145kg (@ 82kg, 19år -skade) (137,5@17år)
Styrkevending: 125kg
Frontbøy: 150kg
Markløft: 200kg
Push press: 106kg*2 (fra bakken og opp)

TRENINGSLOGG: Litt av alt.
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=89118.0

Utlogget Harald_G

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 390
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 390

Sv: mulla krekar
« #229 : 03. desember 2009, 17:46 »
Nei jeg ser ikke den. Hvis det bare var litt tyngre enn forventa, hvorfor stoppe på 6 rep da - er du ikke på TRENING? Jeg leser det slik at du regner med å ikke få opp rep 7, hvis ikke ser jeg ikke vitsen med å løfte i det hele tatt.

Ligger rundt 10ere på 120 på jobbesett.  Når jeg veide det du veier var det mer.

Finnes da noe som heter treningsprogram og lineær vekst i arbeidsvekt? Vet ikke hva Danny trener, men det kan være mange grunner til å stoppe på 6 reps. Kjører du til utmattelse hver trening så kan du ønske overtrening velkommen etter hvert, evt. stagnering.
198 cm
101 kg

Så kul er jeg:

Pronerte pull-ups: 50kg i beltet, 3 rep, 20kg 12 rep
Nedtrekk bredt grep: 120kg, 12reps
Benk: 110kg x 10 reps
Smalbenk: 90kg 12 rep
Hantelpress: 48kg x 5 reps
Beinpress: 320kg 5 reps (Chickenlegz)
Bikkeps kørl, hantler: 30 kg x 5 reps

Trener Krav Maga
Utdannet personlig trener gjennom Active Education
Basketspiller

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: mulla krekar
« #230 : 03. desember 2009, 19:01 »
Islam har en lineær vekst som er pararell med den vestlige verden.

Noen som tar den?

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: mulla krekar
« #231 : 03. desember 2009, 19:07 »
De andre land rund Israel har ingen god forhold til USA  og de er ikke like flinke, og JA jødenes fremgang skyldes den massive støtten. Det finnes MAX 10 millioner jøder i verden, uten støtte hadde ikke klart en dritt. Hele den vestlige verden har vært som slaver for jøder rett etter 2. verdenskrig.


Utlogget Amund Bjone

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 287
  • Honnør: 53
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 287

Sv: mulla krekar
« #232 : 03. desember 2009, 21:13 »
Haha Smiley  Må le godt av utviklingen i denne tråden, og Fleksnes sine alltid "like saklige" innlegg i diverse tråder Grin

Utlogget xXUnknownXx

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 620
  • Honnør: 154
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 620

  • Drømmekroppen?
Loggen min

Bildeprofilen min

Mine pers:

Mark - 130kgx1rep
Bøy  -  115kgx1rep
Benk -  90kgx1rep

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #234 : 04. desember 2009, 11:29 »
Haha Smiley  Må le godt av utviklingen i denne tråden, og Fleksnes sine alltid "like saklige" innlegg i diverse tråder Grin

Jeg ser det slik;man oppnår omtrent like mye ved en internettdiskusjon på hundrevis av sider, som å bare kalle noen en lavpanna bavian og le av reaksjonen.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: mulla krekar
« #235 : 24. november 2010, 18:01 »
Finn 1 jævla sted i verdens historien, hvor flere kulturer har blitt slått sammen og det har fungert. Høres det komplisert ut?

USA
Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget Fleksnes

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 015
  • Honnør: 1550
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 015

Sv: mulla krekar
« #236 : 25. november 2010, 09:10 »
USA

Ja, der går jo alt som kukk i kram snø.

Milliarder i gjeld, en krig som aldri slutter, fedme, drap, ghettoer, invalid helsevesen, snart resten av verden mot seg, finanskriser, enorme forskjeller på fattig og rik, osv etc o.l.
Sagt til Fleksnes på treningsforum:

"Du har vell strengt tatt ikke hjulpet meg i det hele tatt fleksnes. Jeg synes du bruker litt mye tid på å skrive til noen som egentlig bare irriterer deg. Kan vell egentlig bare slette meg fra Treningsforum jeg da, siden jeg enten må være strongman eller villig til å lage gym i stuen for å være seriøs.. Skal ta med meg "damevektene" og bozuballene mine et annet sted."

"Det kommer dessverre alltid til å være folk som deg på et forum, og det er vi nødt til å godta."

"... sålenge det hverken er konstruktivt eller relevant, så vil jeg velge å overse "Fleksnes". Vår diskusjon er over!"

"fjern deg , skaff deg et fakkings liv"

"Så veldig morsom du er. Helt utrolig, forstår vi

Utlogget spirrevipp

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 235
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 235

Sv: mulla krekar
« #237 : 25. november 2010, 09:53 »
for ikke å nevne at sammenblandingen av kulturer har resultert i verdens mest kriminelt belastede vestlige land. Man skal ikke ta for lett på slik, og bare le av rasistkortet man eventuelt får slengt etter seg. Like barn leker best, og DET er ikke rasistisk, men en sannhet politisk korrekte er meeeget ukomfortabel med.

Utlogget Ryū

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 919
  • Honnør: 623
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 919

  • Street Fighter
Sv: mulla krekar
« #238 : 25. november 2010, 12:57 »
Ja, der går jo alt som kukk i kram snø.

Milliarder i gjeld, en krig som aldri slutter, fedme, drap, ghettoer, invalid helsevesen, snart resten av verden mot seg, finanskriser, enorme forskjeller på fattig og rik, osv etc o.l.

Du glemmer at de fleste amerikanere likte status quo frem til helt nylig. De er lykkelige. De har også oppnådd mer innen forskning og økonomi enn noe annet land. Men det er på vei nedover nå, det er jeg enig i. Men ingen kan være på toppen evig.

Man hadde sett de samme tendensene i Norge, hadde det ikke vært for oljen.

Kina er et annet eksempel på at forskjellige kulturer kan jobbe sammen og skape en ny verdensmakt. Et land fylt av borgerkrig før.

Your body hears everything your mind says.

Mind: You are so awsome!

Body: I heard that!

Skal bli IFBB Pro og verdensmester i Crossfit.

Utlogget kårekraft

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 6
  • Honnør: 1
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6

Sv: mulla krekar
« #239 : 25. november 2010, 13:42 »
Du glemmer at de fleste amerikanere likte status quo frem til helt nylig. De er lykkelige.

Tviler på at de 50 millioner amerikanere uten helseforsikring er enig med deg der.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!