Skrevet av Emne: Always aim higher!  (Lest 260336 ganger)

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1335 : 04. desember 2006, 21:06 »
Når kommer du til Ålesund på fredag? (Jeg tar det selvsagt som en selvfølge at du kommer på fredag....)

skalvisjå. flyet mitt starter 07.40, da lander jeg i ålesund (*stikke fingeren ut i lufta*) ca klokka 12.20. hvis alt går etter planen. (man vet jo aldri med de der transportmidlan)
når er dere i nærheten?


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1336 : 04. desember 2006, 21:08 »
Vi planlegger å være der relativt tidlig i og med det er MYE som skal gjøres klart.... Jeg sender deg ei melding når jeg vet noe mer. Nå må jeg opp til min lille terrorist av en datter... sove er oppskrytt mener hun!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1337 : 05. desember 2006, 10:29 »
jeg er klar som et nykokt brød for tiden!! har bare lyst til å velte dekk, trekke bil og løfte/bære tunge ting, bare for å bli ferdig med faenskapen!

i natt (eller det var midt på dagen, pga nattevakt) drømte jeg så vakkert at jeg slo anne i apollons. hun gav seg på 60kg, mens jeg schmucka opp både det ene og det andre. haha, I wish!! men det var en deilig drøm i det minste!!

Jaja.........du kan jo altids drømme, hehe.
Men er du sanndrømt skal jeg ta kneskålene dine før du aner, det er helt klinkende klart.

Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1338 : 05. desember 2006, 21:29 »
Se det, se det!  biggrin Her er det trusler om mishandling og det som verre er! Ser bra ut dette! rofl
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1339 : 06. desember 2006, 10:38 »
Hehe, vi LEKER ikke konkurranse, nei!!
(...det er ikke konkurranse før noen ligger å blør i en krok?? hehe)

Pass deg anne, så jeg ikke setter meg på deg!
...men jeg synes jeg hadde en fin drøm! jeg våknet med et smil, for å si det slik Grin

men holykræpp! bare få dager igjen!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1340 : 06. desember 2006, 11:47 »
 Grin
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1341 : 06. desember 2006, 21:16 »
jeppjepp. da er jeg vel så klar som jeg kan bli før nsk... nå må resten av treninga foregå i hodet...
det ble to pittesmå pingleøkter i dag. den første økta tok jeg tidlig i dag på "danserommet". trente litt dans (!), tøy og bøy. det var ganske godt. fikk rista meg litt laus og gaula til poplåter.
nå har jeg akkurat vært på atletklubben og prata sjit og klådd litt på forskjellige vektstenger og apparater. litt benk, nedtrekk, vending, press, roing og curls.

endelig har jeg funnet "sveisegjengen" i atletklubben. etterhvert skal vi få sveisa oss aksling, farmers, yoke og det ene med det andre + at han ene har en buss vi kan trekke litt på... skal ikke se bortifra at det blir en liten competition her til sommern...  Smiley




Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget Lillil

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 216
  • Honnør: 8
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 216

Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1342 : 08. desember 2006, 21:01 »
Ønsker dæ så masse lykke til og håper du kommer hjem med samme farge som skoan..hihihihihi

Skulle gjerne vært der å skreke øran dine full  av støtte og heia rop furious
Men får ta det igjen etter endt juleferie.

You go girl!!!!!!!!!

1-2-3 Girlpower *hoja*
Medlem av The Strong Bitches Team

The Strong Bitches are back and we're gonna bitch you like there's no tomorrow!

Utlogget strong woman

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 480
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 480

Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1343 : 09. desember 2006, 14:58 »
Best wishes!

Hanne


Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1344 : 10. desember 2006, 10:47 »
Ønsker dæ så masse lykke til og håper du kommer hjem med samme farge som skoan..hihihihihi

Skulle gjerne vært der å skreke øran dine full  av støtte og heia rop furious
Men får ta det igjen etter endt juleferie.

You go girl!!!!!!!!!

1-2-3 Girlpower *hoja*


jeah, kjenner at jeg godt kunne trengt deg til å gaule i øran mine, for jeg var visst for lat (og lite hissig) til å trø rundt på egenhånd denne gangen. Wink
Jeg er ikke helt superfornøyd med egeninnsatsen denne gangen. Men hva hadde jeg egentlig forventet, jeg hadde jo ikke trent på over et år (bortsett fra den ene mnd rett i forkant), og oppkjøringa mi var nok kanskje ikke helt optimal.  og kondis... Nei, kondis har jeg ihvertfall ikke (nei, den har vi ikke sett...). Så det var nok i overkant optimistisk å tro at det bare var å komme her og komme her Wink
Kikki gjorde en fantastisk jobb! æ e kjempeimponert! Og Anne... Anne ruler som vanlig Wink Jeg er dessuten kjempeimponert over innsatsen og innsatsviljen  til hilde. tøff jente!

Carry & drag.
Jadda! deilig å starte konkurransen med en kondisøvelse. Eeeeeh, nei. Bæringa gikk greit. tønna kjentes overraskende grei ut. men konseptet med å bære 25kg to ganger, i stedet for 50kg en gang synes ikke jeg var så veldig kult. jeg bærer heller tungt en gang, enn "lett" to ganger!! (men så er da jeg en inngrodd latpeis)

Appollons
Holy crap! ny favorittøvelse! jeg har aldri løfta en sånn appollons før, og den var ganske tricky i og med at stanga er supertjukk og vekta ikke roterer. Men den gikk opp lett som bare det. klarte 70kg helt greit! mista 55kg på låra, og er superhoven og blå der nå. Hadde nok klart 75kg hvis jeg hadde klart å hvile stanga på låra på veg oppover, men pga skaden var det no chance in hell.
...og jeg prøvde mange ganger!!

Farmers
jeg liker ikke farmers, og har aldri gjort det... men jeg ser jo at jeg bør få sveisa meg noen kofferter. mista grepet på slutten, og det ene loddet havna på foten, og det andre mellomlanda på ankelkulen. mmmmmm, deilig!
her er det bare å dra hjem og øve grep!! Wink

Dekkvelt
Gikk helt greit. Hadde gruet meg til denne øvelsen, men heldigvis var dekka sånn at jeg slapp å presse de med låret.
(memo to self: treningsdekket hjemme veier ca 300kg. minst!)
ergerlig å bli slått med et stakkarslig sekund!

Truckpull
Vanligvis ville jeg elsket denne øvelsen, men jeg var nok såpass demotivert på slutten at jeg ikke ga alt. brukte lang tid på å finne teknikk, men fant det aldri. har ikke trukket bil arm over arm siden april 05. bør trene mer på dette!! (når sneen er smelta)

ALT I ALT
...joda, jeg er da i live (selv om jeg sitter her halvdiopa på smertestillende), og jeg vet hva jeg må trene på framover (øvelsene/teknikk og kondisjon). men dette er jo egentlig old news... men det er vel bare å få ræva i gir å samla opp litt utstyr og et nytt treningsopplegg. men først løitt restitusjon.
JEG KOMMER STERKERE TILBAKE!!

Ting jeg sier til meg selv for at jeg ikke skal deppe for mye over resultatet:
-Hallo!! du har faktisk ikke trent nok! det nytter ikke å trene en mnd i året og tro at du skal beholde plasseringene fra i fjor!!
-Jeg har lært MYE av denne konkurransen. Ting jeg skal ta med meg for å bli enda bedre i framtiden!
-jeg er sterkere enn i fjor. mange av øvelsene var mye tyngre enn tidligere.
-Jeg har enda mange år forran meg!! jeg er trossalt bare i tjueåra. altså bare barnet i dette gamet Wink
-buhuuuu, jeg er skadet! auauau!!
-æ rule apollons! jeah jeah!
-jeg kommer sterkere tilbake!!






Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget Kikki

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 551
  • Honnør: 1046
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 6 551

  • Cleverly disguised as an adult!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1345 : 10. desember 2006, 11:55 »
Tusen takk for konkurransen, Heidi, og tusen takk for gode lattere på vei til hotellet i går! Det var artig å omsider få konkurrert mot deg!  biggrin

Håper skaden i låra ikke er for alvorlig!
Medlem av foreningen for Kvinner som vil at Menn skal se ut som Menn

Jeg er ikke den fineste jenta i verden. Og muligens ikke den smarteste. Jeg er sannsynligvis ikke den søteste heller. Den morsomste kan jeg ikke være. Er sikkert ikke den beste vennen/kjæresten en kan ha. Jeg er langt fra perfekt, MEN JEG ER JAGGU MEG SJELDEN!

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1346 : 10. desember 2006, 12:05 »
Noe må du jo ha gjort riktig siden NSK 05... DU var et HAV bedre med farmers denne gangen, du mista 60 kg's lodda etter knappe 20 meter sist. Mye raskere og bedre denne gangen.
Du velta dekk kjempebra! Og den apollons-Duellen mellom deg og Anne var utrolig spennende!

 Smiley

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1347 : 10. desember 2006, 12:36 »
Tusen takk for konkurransen, Heidi, og tusen takk for gode lattere på vei til hotellet i går! Det var artig å omsider få konkurrert mot deg!  biggrin

Håper skaden i låra ikke er for alvorlig!
takk for kampen! gleder meg allerede til revansj!! *sånn-der-devilsmileys-som-jeg-ikke-husker-koden-til-i-farta*
vilja er forresten den skjønneste ungen ever!! (...og jeg som trodde alle unger bare bråkte og lukta vondt/bajs)
skaden i låra er jævlig!!det er hovent og fargerikt, og det er ikke behagelig å bevege seg. jaja, man må regne med litt svinn! håper bicepsen din er bedre!
Noe må du jo ha gjort riktig siden NSK 05... DU var et HAV bedre med farmers denne gangen, du mista 60 kg's lodda etter knappe 20 meter sist. Mye raskere og bedre denne gangen.
Du velta dekk kjempebra! Og den apollons-Duellen mellom deg og Anne var utrolig spennende!

 Smiley

takk. jauda. i see u'r lips move, but all i hear is bla-bla-bla... neida! Smiley
dekka gikk bra. fornøyd med det! farmersen gikk bedre enn før, men jeg må trene mer på det framover. og appollons! neste gang!! *sånn-der-devilsmiley-som-jeg-fortsatt-ikke-husker-koden-på*
som sagt: har lært mye! må trene mer teknikk/øvelser + kondis.
...og jeg har en plan! skal definitivt bygge mer på konseptet bootycamp/girlpowerhour.

men først: restitusjon! (holymacarony æ føle meg mørbanka! *sutre-og-bæse-smiley-hadde-passet-her*)
...og så prøve å kvalifisere meg til styrkeløft-nm (må da klare 130-80-170=380 i januar?!?! når jeg ser talla sånn her, så ser det temmelig overkommelig ut)

nå skal jeg springe til flybussen!


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Utlogget AKBS

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 071
  • Honnør: 123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 071

  • Team Strongman Roy Holte
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1348 : 11. desember 2006, 10:16 »
Du var faktisk mye bedre Heidi, du har all grunn til å være stolt av deg selv synes jeg.
Og jeg kommer aldri til å glemme vår duell, den var tøff og gav publikum litt spenning tror jeg ganske sikkert.
Håper at det med låra ikke var alvorlig, vondt gjør jo dette fra tid til annen.
Det kunne vært værre du kunne mistet apollons i fjeset og knust tennene f.eks.
Jeg kommer aldri til å glemme tryninga mi med Farmersene. Ergrer meg halvt i hjel å tape på den måten. Men jeg hadde vel godt av det  Grin
Klem fra meg
Strongwoman

Vinner av
Norges sterkeste kvinne 2004, 2005 og 2006

Ønske
nr. 1: Løfte Mullah Krekar over hodet !!
nr. 2: Kaste dartpiler på lille Brynjars hode, tralalala !!

Sponset av kampsportsenter.com

Utlogget hypheidi

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 496
  • Honnør: 54
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 496

  • Always aim higher!
Sv: 1-2-3 Girlpower *hoja*
« #1349 : 13. desember 2006, 20:12 »
akbs: appollonsduellen var morsom! jeg digger rising bar!  >Cheesy

ellers... forsatt fargerik og vond på låra, men kjenner at det bedrer seg. men nå har jeg erta på meg betennelse i noe senegreier eller noe forran på knærne (igjen). men regner med at det forsvinner i løpet av en uke eller to. det pleier å gjøre så. så på nyåret er det back in business med knebøy og mark og sånn. fram til da får det bli mest benk og andre ligge/sitteøvelser.

dagens økt:

benkpress
20kg x 12
40kg x 10
50kg x 8
60kg x 4
65kg x 3
70kg x 1/1
60kg x 4

stående nakkepress
20kg x 12
30kg x 10/10/10
40kg x 6

Kabelkryssing
30kg x 10
35kg x 6/6




Konkurrerende utøver i Styrkeløft.
Pensjonert strongwoman

2x Norsk mester i styrkeløft (90+)
Norsk mester i benkpress (90+)
4x topp 3 "Norges Sterkeste Kvinne"

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!