Skrevet av Emne: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?  (Lest 10316 ganger)

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #15 : 23. november 2011, 21:39 »
Evis tar mer i de store øvelsene = mer muskelmasse = mindre feit
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #16 : 23. november 2011, 21:44 »
Lol.. hadde det bare vært så enkelt. Evis er sterkere enn marius metern. Betyr det at han har mer muskelmasse enn han?
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #17 : 23. november 2011, 21:49 »
Siden metern er 158cm høy og 90kg er det sikkert ikke så svimlende langt unna, nei.

"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #18 : 23. november 2011, 21:51 »
Er du seriøs nå? Lol.... får håpe du bare gjør ett dårlig forsøk på å være morsom. Forøvrig er han vel rundt 105kg nå, om jeg husker rett - med 0 fett på kroppen.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Torø

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 104
  • Honnør: 75
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 104

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #19 : 23. november 2011, 21:58 »
Er du seriøs nå? Lol.... får håpe du bare gjør ett dårlig forsøk på å være morsom. Forøvrig er han vel rundt 105kg nå, om jeg husker rett - med 0 fett på kroppen.

Og 120 kg offseason tror jeg ^^
Styrkeløfter (på hobbybasis)

Treningslogg      Styrkeløftstevner      Haugaland AK

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #20 : 23. november 2011, 22:01 »
120kg offseason, og offseason for han er ikke mye offseason, offseason for han er sommerformen for de fleste Smiley
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget HardCoreBakken

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 190
  • Honnør: 169
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 190

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #21 : 23. november 2011, 22:06 »
Siden metern er 158cm høy og 90kg er det sikkert ikke så svimlende langt unna, nei.
Er du redusert? Det er enorm forskjell på Evis og Metern. Evis blir en liten gutt hvis han går ned til samme fett% sammenlignet med metern.

http://www.youtube.com/watch?v=dzgQb3NO2ys#noexternalembed

Det er stor forskjell på styrke og volum hvis du sammenligner styrkeløftere og bb. Marius har klart mye mer muskelmasse mtp høyde, men Evis trener ikke halv repitisjoner og mange sett og reps. Evis trener opp mot maks, det gjør ikke metern.
18 somre gammel
178 lav
68 lett ----> Litt tyngre nå

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #22 : 23. november 2011, 22:14 »
OK nå må dere ut og få dere litt luft her.

Jeg setter svært liten pris på å bli sammenlignet med Metern på noen som helst måte, annet enn at jeg er mer begavet i forhold til høyde.

Utlogget bjørn`

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 11 408
  • Honnør: 562
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 11 408

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #23 : 23. november 2011, 22:19 »
Det er vel forskjell på "frokosten" til de også? Wink
Smiley

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #24 : 23. november 2011, 22:24 »
Bjørn: Hva har det med saken å gjøre? Poenget her var at ahnz mente Evis hadde like mye muskelmasse som Metern, hvordan de har trent til seg den muskelmassen de har har ingenting å si.
Evis kan forresten trykke så mye han vil uten å nå Metern sitt nivå mtp muskelmasse.
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #25 : 23. november 2011, 22:36 »
Enkelte folk sliter ekstremt med virkelighetssynet. At folk ikke skjønner hvorfor metern er blodrippa på samme kropsvekt som evis, og er 20-30 cm (?) lavere, er jo bare utrolig frusterende.
Jeg er 10 cm høyere, veier 68kg og har så og si like lite fett. Tilfeldig? neppe.

Ot: Jeg er 168 og ligger rundt 68kg. Da ser man godt trent ut, men ikke noe utover dette. Hver eneste kg merkes ganske så godt, så tror man hadde sett ganske bra ut rundt 72-73 Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Utlogget Sitronsaft

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 505
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 505

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #26 : 23. november 2011, 22:39 »
Hvem forstår ikke det? Grunnen til det er syke gener, han trener rett, spiser rett og gjør det som er nødvendig for han for å vokse noe mer. Trykk så mye dere vil, blir latterlig å si at DET er grunnen til at metern er der han er i dag. Poenget var uansett ikke dette: ahnz sa at Evis var på samme nivå som metern mtp muskelmasse, det har ingenting med hva metern trykker i seg, hele poenget var at han sa de var på samme nivå mtp muskelmasse, at DU ikke forstår dette sier nok om deg! Faen altså...
What does it feel like? It feels amazing, and i encourage anyone.. anyone out there, who ever had an idea, a tought about something that they'd like to acomplish, that they know that with the best off their effort and most of their concentration, and everything that they had inside them in order to get there, i encourage you to do it, and when you do.. you will know excactly how i feel right now.

- Kai greene

Utlogget Riquelme

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 52
  • Honnør: 0
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 52

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #27 : 23. november 2011, 22:55 »
Ot: Jeg er 168 og ligger rundt 68kg. Da ser man godt trent ut, men ikke noe utover dette. Hver eneste kg merkes ganske så godt, så tror man hadde sett ganske bra ut rundt 72-73 Smiley

Har du six pack?

Utlogget Pans

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 034
  • Honnør: 309
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 034

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #28 : 23. november 2011, 22:58 »
"...er det sikkert ikke så svimlende langt unna..."
"There Can Be Only One" - Bill K

Utlogget Michael-

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 687
  • Honnør: 193
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 687

Sv: 1.67 høy - hvor mye bør jeg veie?
« #29 : 23. november 2011, 22:58 »
Har du six pack?

Jaja. Har veldig lav fettprosent, så er blodårer stort sett overalt Smiley


Konkurrerende utøver i Styrkeløft.

"The squat rack became like the altar, where life and death would pass in front of your eyes, and you looked forward to that every squat workout."

Watch med lift and jump
http://www.youtube.com/user/RosenbergMichael

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!