Skrevet av Emne: Alkoholfri!  (Lest 15686 ganger)

Utlogget Valvoline

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 182
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 182

SV: Alkoholfri!
« #45 : 03. juli 2005, 21:45 »
Alkoholikere sitter som regel alene å drikker..Ikke sammen med andre å har det gøy.
><><Under construction><><

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Alkoholfri!
« #46 : 06. juli 2005, 00:33 »
quote author=Potato link=topic=27504.msg346654#msg346654 date=1120419910]
Alkoholikere sitter som regel alene å drikker..Ikke sammen med andre å har det gøy.
Sitat
Det var ikke poenget mitt. Jeg mente at de startet nok som de fleste, med turer på byen i helgene. ikke utenkelig det, mener jeg![
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

shaunv

  • Gjest
SV: Alkoholfri!
« #47 : 06. juli 2005, 04:14 »
Sitat
Det var ikke poenget mitt. Jeg mente at de startet nok som de fleste, med turer på byen i helgene. ikke utenkelig det, mener jeg![
De starter i alle fall ikke alene;) med mindre de aldri har drukket før, og starter i forbindelse med en skikkelig nedtur av et eller annet slag...

Utlogget Kengdal

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 237
  • Honnør: 220
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 237

SV: Alkoholfri!
« #48 : 08. august 2005, 13:58 »
Det høres ut som her inne at når man drikker blir man full. Huh
Det er langt fra alle som drikker seg drita hver gang de drikker. Mange tenåringer som drikker for å bli fulle, og det skjønner ikke jeg poenget med. Men noen øl med gode venner er helt topp spør du meg Drankere
Passion trumps fucking everything!

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Alkoholfri!
« #49 : 09. august 2005, 11:26 »
Det høres ut som her inne at når man drikker blir man full. Huh
Det er langt fra alle som drikker seg drita hver gang de drikker. Mange tenåringer som drikker for å bli fulle, og det skjønner ikke jeg poenget med. Men noen øl med gode venner er helt topp spør du meg Drankere

Ja, denne kan jeg være helt med på. men når det blir mer enn noen øl,og ting blir litt vilt, det er da jeg for min del har en sperre. Og hvis du går på byen en kveld, så vil jeg påstå at minst halvparten raver rundt i svime...
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Lunah

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 935
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 935

  • Pingle
SV: Alkoholfri!
« #50 : 09. august 2005, 12:33 »
Jeg som er 16år(snart 17) har fått oppleve det at fler og fler av de rundt meg begynner å drikke. Jeg selv har aldri verken smakt eller drukket det. I en liten undersøkelse jeg selv gjorde fant jeg ut at jeg var eneste av de 30 eleven i klassen som aldri hadde gjort det!
Ja, jeg kjenner faktisk ingen som ikke drikker:o

Er jeg alene om dette? eller er jeg snål som ikke lar meg påvirke av de rundt meg???

HAr aldri følt noe drikke press, så hvorfor starte når jeg klarer la være?

Aldri prøvd andre rusmidler heller...noe "omtrent" ALLE gjør..."bak sine naive foreldre Tongue"

Har aldri prøvd noen form for rusmiddel, og det er sjokkerende nok at jeg var den eneste i klassen i 8. klasse som ikke drev med slik av 30 elever.
Føler ikke noe behov for det, og er lykkelig og alkoholfri - og har tenkt å fortsette med det. Så alene er du ikke!!

Mange foreldre hos oss mener det er sunt at barna røyker - for da blir de ikke fete. Samme er det med snop - bedre å drikke enn å spise snop - da blir man ikke feit.

Utlogget ASDFGGHJKLLKJHGFFD

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 261
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 261

SV: Alkoholfri!
« #51 : 09. august 2005, 14:20 »
Man blir jo feit av masse pils Grin

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Alkoholfri!
« #52 : 09. august 2005, 16:36 »
Ja, pils har da mer kalorier enn det meste Tongue
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Mr. Shanghai

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 917
  • Honnør: 35
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 917

SV: Alkoholfri!
« #53 : 09. august 2005, 17:06 »
Jeg er helt klar over at det ikke vanker noe honnoer for dette innlegget her Wink


Shaunv,

Du er bare 17. Men naar du er 18 saa foreslaar jeg at du proever aa drikke litt kun for aa proeve. Hvis du ikke liker det saa kan du ta ett standpunkt om aa kutte det ut.

Det er jo mulig at du vil gaa glipp av noe hvis du ikke proever... Er det ikke ett tanke kors at de aller fleste Europeere liker aa drikke? Kanskje det ikke er saa ille? Kanskje du vil synes det er godt? Og kanskje du tilogmed vil like aa feste med alkohol?

Det at du gleder deg til loerdag for da kan du drikke brus, spise biff, spise godteri og se paa film er kanskje ogsaa veldig goey. Men det er mulig du ogsaa vil synes at det aa gaa ut paa byen med venner en loerdagskveld med litt alkohol ogsaa er goey...


Konkurrerende utoever i AF

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Alkoholfri!
« #54 : 09. august 2005, 22:41 »
Jeg er helt klar over at det ikke vanker noe honnoer for dette innlegget her Wink


Shaunv,

Du er bare 17. Men naar du er 18 saa foreslaar jeg at du proever aa drikke litt kun for aa proeve. Hvis du ikke liker det saa kan du ta ett standpunkt om aa kutte det ut.

Det er jo mulig at du vil gaa glipp av noe hvis du ikke proever... Er det ikke ett tanke kors at de aller fleste Europeere liker aa drikke? Kanskje det ikke er saa ille? Kanskje du vil synes det er godt? Og kanskje du tilogmed vil like aa feste med alkohol?

Det at du gleder deg til loerdag for da kan du drikke brus, spise biff, spise godteri og se paa film er kanskje ogsaa veldig goey. Men det er mulig du ogsaa vil synes at det aa gaa ut paa byen med venner en loerdagskveld med litt alkohol ogsaa er goey...

Joda, du fortjener honnør for det innlegget der og det samme gjelder deg Lunah. Du kan ikke stille deg så kritisk til alkohol så lenge du aldri har prøvd det. Vent et par år og se. Ungdomstiden er en uforutsigbar og kritisk fase hvor alt kan skje. Det blir direkte feil å si at du aldri skal prøve noen rusmidler.
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Alkoholfri!
« #55 : 10. august 2005, 01:51 »
For visse personer kan det være bra å si at en skal droppe alkohol. Har en venninne som aldri drikker, for hun har en alkoholiker i familien. Alkohol er ikke til å spøke med. Jada jada, ikke kom med den drikke et par pils med venner, hørt den. Men det er da ikke problem å finne eksempler på folk som aldri klarer å nøye seg med bare disse to, ung som gammel. Drikk om du føler for det. Men hvorfor prøve om en har det gøy og er i godt humør uten? Har en det gøy uten så kan en da bare drikke noe annet en liker. Kan ikke akkurat si at det skader å la være.....
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget HotWheels

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 396
  • Honnør: 129
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 396

SV: Alkoholfri!
« #56 : 10. august 2005, 01:56 »
Og jo, jeg synes en kan stille seg kritisk til alkohol uten å ha prøvd det, når en tenker på alle de negative konsekvensene det har på samfunnet i Norge. Leste en undersøkelse om at det var utrolig mange prosent av sykehusplassene som var opptatt pga rusmidler, alkohol, røyk og nark.  Husker ikke hvor mange, men var bortimot 50% minst. Men hvorfor presiserte jeg i Norge? Jo, fordi at drikkekulturen generelt er helt på trynet jevnt over. Noen drikker mer, andre mindre, men jevnt over er det snakk om mer enn et par pils.....
26 år
86 kg
beste benk: 125x2.
Beste Hantelpress, liggende: 40x8.
Medium benk: 100x10.
Rullestolbruker
Min Profil Oppdatert 08.08.07
Min Dagbok Oppdateres stadig!
Medlem av S.A.T.S. Sandnes

Hørt i dusjen:"Jeg mister så mye hår, tror nesten jeg har kreft!"

Utlogget Ole Ø.

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 567
  • Honnør: 179
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 567

SV: Alkoholfri!
« #57 : 10. august 2005, 02:35 »
Syntes selv det har vært gøy og drikke de gangene jeg har gjort det, men har slutta med det nå. Jeg har hatt kontroll de gangene jeg har drukket osv men det ødelegger for min del så vanvittig mye av treninga at jeg dropper det nå. Og ShaunV, syntes ikke du skal prøve alkohol om du ikke føler stor trang for det. Er jo ingen vits nå som du har klart å holdt deg en stund. Og ja, omtrent i hele Norge drikker ungdommen, ofte hver helg.

Utlogget Baliba

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 5 217
  • Honnør: 629
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 5 217

  • Sponset av www.Norkost.no
SV: Alkoholfri!
« #58 : 10. august 2005, 02:44 »
jeg begynte å drikke i 8 klasse... var ofte fester og drikking da.. men så kutta jeg helt i 9 klasse.. stoppa helt og var avholds i 4 år helt til jeg drakk meg sørpefull en påske for så å vente et helt år til russetiden og drikke meg under bordet igjen.. så tok jeg igjen et år bort fra alkohol for å drikke til jeg ble brisen å hadde det gøy Wink ikke no poengi det jeg sa nå egentlig, men ja
personlig har jeg ikke noe imot alkohol, liker ikke smaken av det, men effekten man får liker jeg. har begynt å være litt mer sosial i det siste og begynte å drikke litt ( ikke sørpefull ) men drukekt feks en sixpack og hatt det litt gøy. jeghar innsett at treninga har tatt fullstendig over meg og ødelagt meg på enkelte områder.. noe jeg nå prøver å fikse opp på.
men samtidig... alkohol er ikke no man bøt støtte seg på, men noe man gjerne må nyte innimellom som en liten hjelp i det sosiale liv:)
mener nå jeg. liker man det ikke så liker man det ikke, sånn er det med det. og det er jo forskjell på å drikke litt og ha det gøy og det og drikke til man spyr i fire dager =)
Les forumreglene her





- Personlig Trener - AFPT

- 3. Plass Junior NM 2008: Film

 Konkurranser:
 NM 2008: 240 - 160 - 222,5 = 622,5 @ 74,75
 Syd-Norsk 2010 : 250 - 170 - 230 = 650 @ 80,90
 NM 2012 : 197,5 - 135 - 220 = 547,5 @ 80,73 RAW

- Logg


Sponset av www.Norkost.no

Utlogget Melissa

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 183
  • Honnør: 82
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 183

SV: Alkoholfri!
« #59 : 10. august 2005, 09:23 »
Det er tydelig at det finnes utallige meninger om dette. Det er lett å framheve de negative sidene med alkohol, men i mine øyne eksisterer det også noen positive. Vi kunne nok ha fortsatt i det uendelige med for- og motargumenter, men jeg ser ikke poenget når vi aldri blir enige uansett.
Man er ikke en taper før man slutter å prøve seg!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!