Skrevet av Emne: Noen gang utro?  (Lest 13330 ganger)

Utlogget Grungern

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 541
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 541

  • Go hard, or go home!!
Noen gang utro?
« : 24. februar 2006, 17:33 »
Har du noen gang vært utro mot kjæresten/partneren din?
Hvordan?
Hvorfor?
Hvis partneren din fant det ut, hvordan reagerte hun/han?

 Huh
Trener på vektertorget i Bergen.
Knebøy: 180kg, Mark: 230kg, Benk: 120kgx3 (skylder på dårlig skuldre Tongue )
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=29518.0

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
SV: Noen gang utro?
« #1 : 24. februar 2006, 17:35 »
Huff, utroskap er dårlige greier! Hadde aldri klart å vært utro mot noen! Har ikke opplevd det mot meg heller.. Smiley
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Noen gang utro?
« #2 : 24. februar 2006, 18:05 »
Hvis jeg nå en gang skulle hatt ei dame, så kan jeg med hånd på hjertet si at jeg _aldri_ ville vært utro. Dette er av mange grunner, som f. eks. Prinsippsak, ville aldri klart å såre noen så mye, (dvs, jeg hadde tatt det svært tungt selv, hvis jeg hadde såret noen så mye) osv. Hvis jeg hadde hatt ei dame som var utro, og jeg hadde finni det ut før ho fortalte det, så hadde det ikke vært noen nåde å tigge hos meg! Spark på hue og rævva ut døra! Hadde forsovidt reagert likt hvis ho hadde sagt det ævv. Falske mennesker er noe av det værste jeg vet!
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Noen gang utro?
« #3 : 24. februar 2006, 18:11 »
Hvis man er utro eller i det hele tatt vurderer å være det så bør man tenke nøye gjennom hvorfor man er i et forhold. Hvis man er i stand til å være utro er det et eller annet som mangler i forholdet og man gjør både seg selv og partneren en tjeneste med å gjøre det slutt. Ingen tjener på at man fortsetter forholdet hvis den ene parten ikke har respekt for den andre og er man utro så respekterer man ikke partneren.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Il Gladiatore

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 760
  • Honnør: 199
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 760

SV: Noen gang utro?
« #4 : 24. februar 2006, 18:23 »
Enig. Mye bedre å gjøre forholdet slutt, enn å leve på falske følelser. Mye bedre å gjøre skadeomganget mye mindre enn det det vil bli, dersom man er utro!
Be the fire in my heart, be the wind in these sails and be the reason that I live

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

SV: Noen gang utro?
« #5 : 24. februar 2006, 18:28 »
Aldri. Jeg har derimot latt en venninne være utro mot kjæresten sin med meg, hvilket i mine øyne er ca. like ille. Samvittigheten er på bånn, men jeg må nok medgi at jeg hadde gjort det igjen...

Utlogget Zoria

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 597
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 4 597

  • Mens sana in corpore sano
SV: Noen gang utro?
« #6 : 24. februar 2006, 18:33 »
Men når det gjelder utroskap er det en ting jeg aldri har forstått. Hvis en fyr opplever at dama er utro så er reaksjonen veldig ofte at han blir sint på han hun var utro med. Det riktige bør jo være at det er dama han blir sint på, det er hun som har brutt hans tillit, det er hun som har gått bak ryggen, det er hun som har oppført seg respektløst ovenfor han. Hvis han hun var utro med vet at hun er i et forhold bør han selvfølgelig skygge banen men til syvende og sist er det hun som har forpliktelser ovenfor typen, han som er tredjepart er sånn sett uskyldig.
Books just wanna be FREE! See what I mean at:
http://bookcrossing.com/friend/Tuttasb

Utlogget Geelmuyden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 276

SV: Noen gang utro?
« #7 : 24. februar 2006, 18:40 »
Utroskap er i mine øyne uakseptabelt. Har aldri vært utro selv om jeg flere ganger har hatt muligheten til det. Det at det de fleste sjansene jeg har hatt er med damer som var opptatte fra før av er rimelig skummelt.

Enig med Zorias innlegg ovenfor her.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Noen gang utro?
« #8 : 24. februar 2006, 18:45 »
De med mange svin på skogen kommer ikke til å skrive i denne tråden helt enkelt.
Det er populært, ja nesten "in" å være utro (særlig artister setter standarden her), men det er ikke populært å innrømme det overfor andre. Mange av de som innbitt snakker om hvor forkastelig utroskap er, mykner fort når ølbrillene kommer på en sen lørdagskveld og drømmeprinsen eller -prinsessen plutselig bare er der.  Smiley

Har ikke vært det selv nei, selv om det har innebært å si nei takk til mang en skjønnhet.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Noen gang utro?
« #9 : 24. februar 2006, 18:54 »
Det at det de fleste sjansene jeg har hatt er med damer som var opptatte fra før av er rimelig skummelt.

Dette er min erfaring også.  Smiley

Jenter bruker ofte å forklare tilbøyeligheten med slikt som at "det går dårlig i forholdet fordi kjæresten bla bla bla han tilfredsstiller meg ikke nok bla bla bla han stiller ikke nok opp for meg bla bla bla han er så dårlig til å lytte, ikke som deg bla bla bla", altså at hun indirekte legger skylden på kjæresten for at hun knuller rundt.  woot

Menn er i det minste mer rett på sak her.  Smiley

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget Germ

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 726
  • Honnør: 106
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 726

  • Let`s grow together
SV: Noen gang utro?
« #10 : 24. februar 2006, 19:00 »
Men når det gjelder utroskap er det en ting jeg aldri har forstått. Hvis en fyr opplever at dama er utro så er reaksjonen veldig ofte at han blir sint på han hun var utro med. Det riktige bør jo være at det er dama han blir sint på, det er hun som har brutt hans tillit, det er hun som har gått bak ryggen, det er hun som har oppført seg respektløst ovenfor han. Hvis han hun var utro med vet at hun er i et forhold bør han selvfølgelig skygge banen men til syvende og sist er det hun som har forpliktelser ovenfor typen, han som er tredjepart er sånn sett uskyldig.

Dette har vel kanskje litt med at men trenger å markere seg i større grad? Håper ikke jeg blir misforstått no, men vi trenger å pisse rundt området vårt, og takler ikke dersom dette området blir brutt?

Dersom en av bestevennene mine hadde hatt det gøy med min dame, hadde jeg blitt like forbanne på begge tror jeg.


Broes before hoes! Grin
Join Germ and his friends on magical and learning adventures through the toilet of time and space. Only $9.95!!!

Utlogget Geelmuyden

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 276
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 276

SV: Noen gang utro?
« #11 : 24. februar 2006, 19:10 »
Dette er min erfaring også.  Smiley

Jenter bruker ofte å forklare tilbøyeligheten med slikt som at "det går dårlig i forholdet fordi kjæresten bla bla bla han tilfredsstiller meg ikke nok bla bla bla han stiller ikke nok opp for meg bla bla bla han er så dårlig til å lytte, ikke som deg bla bla bla", altså at hun indirekte legger skylden på kjæresten for at hun knuller rundt.  woot

Menn er i det minste mer rett på sak her.  Smiley

H

Nå vet jeg lite om hvilke unnskyldninger kjønna bruker, men den jeg har hørt er vel: "Det var ikke min feil, han forførte meg". Mannen var altså utro med overlegg, mens hun bare var offeret. Makan til veike saker.

Utlogget HITman

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 997
  • Honnør: 1256
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 997

  • Lift like a lift
SV: Noen gang utro?
« #12 : 24. februar 2006, 19:33 »
Nå vet jeg lite om hvilke unnskyldninger kjønna bruker, men den jeg har hørt er vel: "Det var ikke min feil, han forførte meg". Mannen var altså utro med overlegg, mens hun bare var offeret. Makan til veike saker.

Jah, jenter liker ofte å framstille seg som "ofre", i et forsøk på å bevare uskylden. Han forførte meg. Hehe.  Ops

H
Erfaring er den talentløses trøst

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
SV: Noen gang utro?
« #13 : 24. februar 2006, 19:34 »
Tullete kjerringer. Men menn er like tullete de, om de er utro.
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget kennyo

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 890
  • Honnør: 181
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 890

SV: Noen gang utro?
« #14 : 24. februar 2006, 20:14 »
Har aldri vært, og kommer aldri til å være utro. Hadde selv blitt knust om min samboer hadde vært utro mot meg, og jeg vil aldri at hun skal bli utsatt for noe slikt pga meg heller. Hva skal jeg med et fast forhold, om jeg ikke kan være trofast mot henne? Det er nå min mening da.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!