Skrevet av Emne: Zuul - en skamgammale mann  (Lest 537410 ganger)

Utlogget Zuul

Har du bandasje til å stive av handleddene?

Teller Gasp wristband.  Grin


Nå er det Tacolørdag for the win Smiley

Utlogget prizm-image

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 723
  • Honnør: 94
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 723

bra jogging feiten
tipper du hadde bra pump i leggene Grin
skal vi ha et veddemål om heder og ære siden du er gjeldsmillionær Smiley
trenger nemlig motivasjon til brasilturen den 20 november Wink

VEIKING-POWER FOREVER AZZ
STEI KLIN WITT TJIKKEN ÆND REIS
BOLING AR FÅRR PUSSIS
NO PAIN NO MØSSEL-GAY-NING

Utlogget Zuul

Vedd i vei. Men vit dette: Jeg er maskin! Hehe. Og jeg har ingen intensjon om å bremse fremover

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Teller Gasp wristband.  Grin




Nope. Bandasje er must når du bokser, sekk eller ikke. Surr tommelen helt inntill handa sånn at den såvidt kommer seg inn i tommelen på hansken og bruk resten av bandasjen på handleddet.

Taco er forøvrig uberdigg. Foreslo fetteren til tacoen i kveld, nachoen, men ble nedstemt.

Utlogget Zuul

Jeg skammer meg ikke over å si at jeg fylte bunnen av tubsa med knuste nachos Smiley

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

You shouldn't Grin 

Utlogget Zuul

Hadde helt glemt den breie ryggen din Grin Kjekt å se deg igjen

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Ikke så brei lengre:-) Hadde jeg hatt en porsjon selvioroni hadde jeg lagt ut bilder. Men den gang ei Smiley

Utlogget Zuul

Youll be back. Det gjør vi alltid Grin

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Er litt spent på hva som skjer når jeg flytter jern igjen. Sist gang gikk det sinnsykt fort i begynnelsen, da også etter et like langt avbrekk. Nå tipper jeg det blir seigt. Blir gøy Cool

Skulle bodd nærmere, da hadde du hatt en sparringspartner for life i boksing. Ingen som gidder sparre med meg Sad

Utlogget Zuul

Jeg er omtrent like god til å bokse som en 12 år gammel jente. Min kampteknikk har stort sett alltid bestått av å løfte folk opp og kaste dem mot noe hardt Grin

Ble en tøyeøkt igjen i kveld.

Skulder roter opp*2
skulder roter ned *2
skulder bakover*2

hofteleddsbøyer ganger 2

bøysitt med kosteskaft bak nakken *2

hamstring1 med hjelp ganger 2
hamstring2 med hjelp ganger 2

gluteus1 med hjelp ganger 2
gluteus 2 med hjelp ganger 1

 Grin

Utlogget B.B

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 668
  • Honnør: 200
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 668

Apropo der jeg bokset før var det flere jenter med. Det var ikke så mange sparringspartnere å velge mellom så iblandt ble det jenter. Den første gangen jeg skulle sparre var det mot en jente som var usannsynlig flink. Jeg syns det var så unaturlig å skulle slå en jente at jeg startet veldig rolig. Fikk slag på slag på slag fra henne servert midt i det naive hodet mitt. Til slutt MÅTTE jeg bare ta igjen. Det var veldig rart å slå henne midt i brødsaksa i begynnelsen, men det gikk fort over Grin

Utlogget Zuul

Apropo der jeg bokset før var det flere jenter med. Det var ikke så mange sparringspartnere å velge mellom så iblandt ble det jenter. Den første gangen jeg skulle sparre var det mot en jente som var usannsynlig flink. Jeg syns det var så unaturlig å skulle slå en jente at jeg startet veldig rolig. Fikk slag på slag på slag fra henne servert midt i det naive hodet mitt. Til slutt MÅTTE jeg bare ta igjen. Det var veldig rart å slå henne midt i brødsaksa i begynnelsen, men det gikk fort over Grin

Heheh. Ja det er vel instinkt det der.

Jeg fikk forøvrig min rammeste blåveis av en bitteliten jente. Hun var 16, jeg var 18. Fest, selvsasgt, hun satt liksom mellom beina mine fremme på en sovesofa, jeg satt bak mot veggen. jeg satt og kilte henne, hun fekta med armene bakover. Siste gangen skulle jeg være smart og kjøre en pekefinger i hver side på henne. Hun lempa en albue rett bak, jeg prøvde å dukke. Til ingen nytte. Traff akkurat midt på beinet rett under øyeeple med en superspiss albue med en nagle på dongerijakken. Så ut som øyet hadde flyttet seg tre cm ned. Enorm blåveis, pluss en kul på størrelse med øyeeplet like under selve øyeet. Hehe. Hun trodde øyet mitt hadde falt ned, låste seg inn på badet og nektet komme ut før jeg kom igjen fra legen.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Hallo. Gasp = Doping.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Zuul

Hallo. Gasp = Doping.

Siden jeg heter Roy er jeg fucked utansett. Gulilty by name Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!