Skrevet av Emne: Thor, made by Crom  (Lest 363090 ganger)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1695 : 31. mars 2009, 19:40 »
hm, tror jeg og han som later som om han også trener gjorde det samme på 1 time og 10 min. Vi gikk og jogga om hverandre - men vi var drit slitne…

Tror jeg dropper å jogge for alltid - får så sinnsykt mye ubehag av det - og nå klikker det og spraker i de slarkete anklene mine som aldri før

Det er faktisk mer enn tungt nok å gå på 7 med 6% - 15% i helling - og ikke så jævlig trykk på knær/føtter/ankler

Kjedelig. Kneproblemer er noe drit.

Jeg syntes det var rart det ikke var så tungt som jeg skulle tro. Nå veide jeg også 106 kg, så gleder meg til jeg er tilbake til 98, da skal jeg prøve igjen. Lurer på hvor påkjennende det er å presse tiden ned mot 1 time...
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #1696 : 31. mars 2009, 19:43 »
ikke særlig påkjennende

knegg knegg
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1697 : 01. april 2009, 09:11 »
Superøkt i går!

en grei åtter på 140 i benk,
svært kontrollerte incline hantelpressserier med 60 (?) kg..
Pullover
Crossoverbaluba

Det beste av alt var kontakten jeg får i sidehev nå. Tipper det er fordi fettprosenten begynner å krype litt lavt nå, da jeg fikk samme "kjenslan" i mine gode dager i August i fjor.

Motivert!  Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1698 : 01. april 2009, 10:20 »
Superøkt i går!

en grei åtter på 140 i benk,
svært kontrollerte incline hantelpressserier med 60 (?) kg..

Dude. Du er en veldig ålreit, sympatisk, morsom og behaglig fyr som jeg liker godt som en venn. Jeg vil derfor bare ditt beste og ønsker deg alt godt. MEN du er også en kar med BI-bakgrunn og fancy hårsveis. En fyr som meg lever av respekt. Det finnes ingen respekt i å bli slått i benkpress av en kar som går i stive skjorter og  har et utseendet som setter George Clooney i skyggen. Jeg ber deg derfor om å bremse fremgangen i benkpress radikalt - hvis ikke kan jeg desverre ikke lenger gå god for din sikkerhet på vei hjem fra trening eller over et fotgjengerfelt. Husk, jeg sier dette kun fordi jeg bryr meg og ikke vil at du skal få det vondt.

Mvh kongen av Stovner.

(Ps - vit at Loc0 tenker akkurat det samme som meg - han kan fremstå som en venn - men blod er tykkere enn vann. Husk God forgives, brotherhood doesn't Smiley)
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #1699 : 01. april 2009, 11:00 »
knegg knegg knegg

Besynderlig vennekrets… Smiley
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Thor, made by Crom
« #1700 : 01. april 2009, 12:57 »
Thor Christian....

VIt dette: Hvis det skulle bli nødvendig, så har jeg og Apaco en god del lugubre bekjente. Jeg er sikker på at vi skulle kunne greid å fått knekt et par fingre på deg uten at vi ble blakke av den grunn.

Tips: Vær fornøyd med å reppe på 140 i benk! La det bli med det! Lev vel.....

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #1701 : 01. april 2009, 14:58 »
ØYH! Health og fitnessified!

Er en stor boks, 170gr vel?,  makrell i tomat et fin fint måltid som proteiner og fett? med fruktification til etterpå, eller er det litt mye fett, tro…?
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1702 : 01. april 2009, 16:24 »
Dude. Du er en veldig ålreit, sympatisk, morsom og behaglig fyr som jeg liker godt som en venn. Jeg vil derfor bare ditt beste og ønsker deg alt godt. MEN du er også en kar med BI-bakgrunn og fancy hårsveis. En fyr som meg lever av respekt. Det finnes ingen respekt i å bli slått i benkpress av en kar som går i stive skjorter og  har et utseendet som setter George Clooney i skyggen. Jeg ber deg derfor om å bremse fremgangen i benkpress radikalt - hvis ikke kan jeg desverre ikke lenger gå god for din sikkerhet på vei hjem fra trening eller over et fotgjengerfelt. Husk, jeg sier dette kun fordi jeg bryr meg og ikke vil at du skal få det vondt.

Mvh kongen av Stovner.

(Ps - vit at Loc0 tenker akkurat det samme som meg - han kan fremstå som en venn - men blod er tykkere enn vann. Husk God forgives, brotherhood doesn't Smiley)

Mann! Først, takk for usedvanlig hyggelige ord. Du skal vite at jeg lider av mindreverdighetskomplekser grunnet deling av utdanningsfasiliteter med Preben, Vilfred og Sjur. Allikevel tror jeg du er sterkere enn meg i benk, da 140 faktisk er det tyngste jeg noen gang har løftet. Jeg løftet det 8 ganger sist uke, og 8 ganger denne uken. Du derimot har løftet mer, ergo du er sterkere.

Og kongen av Stovner - mitt halvlange hår er egentlig et forsøk på å vende tilbake til gamle dager, da menn flettet skjegget og hår, og man ventet på ragnarok.

Ps. Jeg holder alltid et øye med Loco ja. Jeg vet godt at gutten ikke er hundre prosent norsk, og det gir meg grunn nok. Når han i tillegg er på utkikk etter leilighet på Vestli, virker det som han gir fullstendig faen i liv og helse.

Keep your friends close, but your enemies closer. Det minner meg på, er dere Stovnergutter klare for mat en dag snart? Etter påske?

knegg knegg knegg

Besynderlig vennekrets… Smiley


Ha ha. Herlige folk. Må veie opp etter 5 år på BI vettu..

Thor Christian....

VIt dette: Hvis det skulle bli nødvendig, så har jeg og Apaco en god del lugubre bekjente. Jeg er sikker på at vi skulle kunne greid å fått knekt et par fingre på deg uten at vi ble blakke av den grunn.

Tips: Vær fornøyd med å reppe på 140 i benk! La det bli med det! Lev vel.....

He he. Det dere glemmer er at jeg kjenner deres svakheter. Jeg inviterer dere begge på middag. Først salter jeg maten din litt ekstra slik at din eneste nyre tar kvelden. Deretter tar jeg maten til Apaco, og ettersom mannen har gått ned drastisk i vekt, havner han i for stort kaloriunderskudd og tar kvelden. Dog, som plaster på såret havner dere i samme selskap som Odin og Loke etter livet på denne jord, og klarer dere fint gjennom både fimbulvinteren og ragnarok.

Hils Frøya fra meg!

ØYH! Health og fitnessified!

Er en stor boks, 170gr vel?,  makrell i tomat et fin fint måltid som proteiner og fett? med fruktification til etterpå, eller er det litt mye fett, tro…?

Nei. Ikke for mye fett i en slik boks. Bare å kjøre på.. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Thor, made by Crom
« #1703 : 01. april 2009, 16:26 »
Dude. Du er en veldig ålreit, sympatisk, morsom og behaglig fyr som jeg liker godt som en venn. Jeg vil derfor bare ditt beste og ønsker deg alt godt. MEN du er også en kar med BI-bakgrunn og fancy hårsveis. En fyr som meg lever av respekt. Det finnes ingen respekt i å bli slått i benkpress av en kar som går i stive skjorter og  har et utseendet som setter George Clooney i skyggen. Jeg ber deg derfor om å bremse fremgangen i benkpress radikalt - hvis ikke kan jeg desverre ikke lenger gå god for din sikkerhet på vei hjem fra trening eller over et fotgjengerfelt. Husk, jeg sier dette kun fordi jeg bryr meg og ikke vil at du skal få det vondt.

Mvh kongen av Stovner.

(Ps - vit at Loc0 tenker akkurat det samme som meg - han kan fremstå som en venn - men blod er tykkere enn vann. Husk God forgives, brotherhood doesn't Smiley)

Mann! Først, takk for usedvanlig hyggelige ord. Du skal vite at jeg lider av mindreverdighetskomplekser grunnet deling av utdanningsfasiliteter med Preben, Vilfred og Sjur. Allikevel tror jeg du er sterkere enn meg i benk, da 140 faktisk er det tyngste jeg noen gang har løftet. Jeg løftet det 8 ganger sist uke, og 8 ganger denne uken. Du derimot har løftet mer, ergo du er sterkere.

Og kongen av Stovner - mitt halvlange hår er egentlig et forsøk på å vende tilbake til gamle dager, da menn flettet skjegg og hår, og man ventet på ragnarok.

Ps. Jeg holder alltid et øye med Loco ja. Jeg vet godt at gutten ikke er hundre prosent norsk, og det gir meg grunn nok. Når han i tillegg er på utkikk etter leilighet på Vestli, virker det som han gir fullstendig faen i liv og helse.

Keep your friends close, but your enemies closer. Det minner meg på, er dere Stovnergutter klare for mat en dag snart? Etter påske?

knegg knegg knegg

Besynderlig vennekrets… Smiley


Ha ha. Herlige folk. Må veie opp etter 5 år på BI vettu..

Thor Christian....

VIt dette: Hvis det skulle bli nødvendig, så har jeg og Apaco en god del lugubre bekjente. Jeg er sikker på at vi skulle kunne greid å fått knekt et par fingre på deg uten at vi ble blakke av den grunn.

Tips: Vær fornøyd med å reppe på 140 i benk! La det bli med det! Lev vel.....

He he. Det dere glemmer er at jeg kjenner deres svakheter. Jeg inviterer dere begge på middag. Først salter jeg maten din litt ekstra slik at din eneste nyre tar kvelden. Deretter tar jeg maten til Apaco, og ettersom mannen har gått ned drastisk i vekt, havner han i for stort kaloriunderskudd og tar kvelden. Dog, som plaster på såret havner dere i samme selskap som Odin og Loke etter livet på denne jord, og klarer dere fint gjennom både fimbulvinteren og ragnarok.

Hils Frøya fra meg!

ØYH! Health og fitnessified!

Er en stor boks, 170gr vel?,  makrell i tomat et fin fint måltid som proteiner og fett? med fruktification til etterpå, eller er det litt mye fett, tro…?

Nei. Ikke for mye fett i en slik boks. Bare å kjøre på.. Smiley
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Thor, made by Crom
« #1704 : 01. april 2009, 19:28 »
har du fått halvlangt hår?

hee - da må jeg kanskje legge ut et bilde av narkissveisen min snart...

jajjajja - designer vett - kan gå som jeg vil jeg… Cheesy
Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1705 : 01. april 2009, 20:13 »
Keep your friends close, but your enemies closer. Det minner meg på, er dere Stovnergutter klare for mat en dag snart? Etter påske?

Jeg er ihvertfall klar for mat når det skulle være - har kun program på enkeltdager fremover, så skal mye til for å ikke få til noe. Kan ikke tenke meg at Loc0 sier nei takk til mat heller - så det er bare å foreslå ett eller annet så blire mat!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1706 : 01. april 2009, 20:15 »
har du fått halvlangt hår?

Alle som går i blå skjorte og har gått på BI har langt hår. Yeah! Der scora Norge - på tide!
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1707 : 01. april 2009, 20:31 »
Keep your friends close, but your enemies closer. Det minner meg på, er dere Stovnergutter klare for mat en dag snart? Etter påske?

Etter påske er jeg penthouse yogaboy, men hvis det blir på spisedagen (lørdag) så blir jeg med.
 
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Thor, made by Crom
« #1708 : 01. april 2009, 20:38 »
Etter påske er jeg penthouse yogaboy, men hvis det blir på spisedagen (lørdag) så blir jeg med.
 

Du spiser jo bare salat uansett - så hva er forskjellen?
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Thor, made by Crom
« #1709 : 01. april 2009, 20:43 »
Veggis FTW.
Gloria in Excelsis Deo


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!