Skrevet av Emne: Vandrepølsa`s Rock`n Rolla treningslogg-dagsformbilde s.161  (Lest 269983 ganger)

Utlogget Ensomme Arm

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 646
  • Honnør: 119
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 646

  • Alt går!
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #270 : 04. november 2007, 19:14 »
Hei, og takk for honnør! Honnør tilbake forresten! Ja, husker godt å ha lest at du også har kommet i en lei situasjon (motorsykkelulykke?) Prøvde å finne tilbake til hva som stod om det, men uten hell. Uansett håper jeg det går bedre med deg, og at du har mulighet for å trene, og eventuellt komme tilbake til styrkeløft? Det ville være flott i såfall!! Det som faktisk har hemmet meg mest de siste to årene er prolapsen min. Den ser ut til å måtte gi tapt, så nå blir det hardkjør i bøy og mark utover Cheesy

Vi gir oss aldri >Cheesy
Takker for honnør!
Stemmer at det var en mc-ulykke. Var på samme plass som et langbeint skogsdyr. Gikk verre for elgen enn meg. Den brakk ryggen og ble mat... Velger å vinkle denne hendelsen slik at jeg var veldig heldig som ikke ble enda verre kvestet. Ble liggende 50 meter unna der sammenstøtet skjedde. Kjører idag MC igjen. Det er en 05' Z 750 som jeg har bygd selv og fått godkjent.
Trener(kaller det trim) idag tre ganger i uka, men styrkeløft blir det ikke på meg, da jeg er permanent lam.Her er en artikkel i TA som beskriver litt:(journalisten tar litt av på slutten)
http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060908/SPORT/109080111
'262,5-55-100   Alt går!

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #271 : 04. november 2007, 19:53 »
Takker for honnør!
Stemmer at det var en mc-ulykke. Var på samme plass som et langbeint skogsdyr. Gikk verre for elgen enn meg. Den brakk ryggen og ble mat... Velger å vinkle denne hendelsen slik at jeg var veldig heldig som ikke ble enda verre kvestet. Ble liggende 50 meter unna der sammenstøtet skjedde. Kjører idag MC igjen. Det er en 05' Z 750 som jeg har bygd selv og fått godkjent.
Trener(kaller det trim) idag tre ganger i uka, men styrkeløft blir det ikke på meg, da jeg er permanent lam.Her er en artikkel i TA som beskriver litt:(journalisten tar litt av på slutten)
http://www.t-a.no/apps/pbcs.dll/article?AID=/20060908/SPORT/109080111

Huffda...Skummel lesning det der.... Skjønner godt at det er umulig å komme tilbake etter en slik ulykke, og ikke minst skadene du pådro deg.... Bra å høre at du får trent til en viss grad, samt at du har satt deg på sykkelen igjen, tross det som har skjedd. Vi får være glade for at vi tross alt har det veldig bra ellers, og ikke duller oss inn i selvmedlidenhetens verden!  >Cheesy

P.S Skjønner du er en type som liker å skru, da du har bygget opp egen motorsykkel. Jeg selv har bygget opp et par motorsykler, men er mest inne på bil, da jeg har "skrudd" siden jeg var 12. Og det har jammen vært til god hjelp, da jeg stort sett bare har kjørt rundt i gamle vrak Grin
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Ensomme Arm

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 646
  • Honnør: 119
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 646

  • Alt går!
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #272 : 04. november 2007, 20:21 »
Er selv utdannet bilmekaniker, så jeg har også skrudd mest bil! Men det står allikevel 5 sykler i garasjen!
Kebabtrallene er henvist til gårdsplassen biggrin
'262,5-55-100   Alt går!

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #273 : 04. november 2007, 20:57 »
Hei du.

Jeg kjenner faktisk ganske godt til sykdommen din sarkoidose og har levd tett, tett inntil en som fikk diagnonsen. Han fikk også beskjed om mulig lungekreft, men fikk straks kontrabeskjed. Jeg skal ikke gå innpå detaljer om min opplevelse av situasjonen men heller berømme deg!

Jeg blir nesten litt rørt her jeg ser livsgleden din og optimismen skinne gjennom det du skriver! Det er på langt nær alle som greier å takle en slik slu sykdom som dette...

Inspirerende er det.

Men nok føleri nå..Smiley


Først og fremst takk for fine ord Smiley

Interessant lesing dette her! Sitter som representant for Akershus i Norsk Sarkoidoseforbund, og vet om mange slike tilfeller. Bra å høre han fikk kontabeskjed raskt da, for folk har faktisk blitt operert for lungekreft før de har stilt Sarkoidose diagnose. Håper han det gjelder har det bra etter forholdene, og at han er et "stå på" menneske han også!!

Men som sagt Wink Nok føleri nå Grin Jeg er en aktiv mann som står slalom, spiller fotball, er aktiv styrkeløfter, og har bedrevet mange forskjellige idretter. Er jo egentlig bare kjempeheldig som kan drive med alt dette Grin

Som nevnt før:Jeg skyver smerter og all annen drit i forbindelse med sykdommen tilside, og velger å leve et herlig liv istedet! Grin Men klart at smerteterskelen blir høy etterhvert også, og ser bare positivt på det. Tåler å få litt ekstra "juling" i trenings og hobby sammenheng da >Cheesy
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #274 : 04. november 2007, 21:09 »
Nåja, jeg vet ikke hvem som er treningsmesteren her, jeg...    Ble en liten tur ut på meg i går også, men jeg kjørte som vanlig.  I seng kl 01, og frisk og rask på trening i dag tidlig.
Jeg var i 30års laget til Anett, hvis du husker henne fra festen hos Øivind og Kjersti? Ga oss ca. 02.00, og da bar det rett på nachspiel. Var sliten, så jeg tok bena fatt og tuslet hjem rundt 03.00 tror jeg det var....

Så du kjørte i går også du da Cheesy Skulle ønske jeg hadde en slik karakter jeg! Hvordan går det med styrketreninga forresten? Du får ta deg en gjesteopptreden på Trimlåven snart!
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #275 : 04. november 2007, 21:15 »
Er selv utdannet bilmekaniker, så jeg har også skrudd mest bil! Men det står allikevel 5 sykler i garasjen!
Kebabtrallene er henvist til gårdsplassen biggrin

He,he.. Vekker gamle minner når jeg ser bildet i profilen din... Hadde en gul slik en med svensk motor og 6 gir. Det var moro det Grin Endte med knekt skulder da. Var litt for tøff en gang jeg skulle kjøre på bakhjulet. Er derfor skulderen min er gåen den dag i dag. Et godt råd: Gå til lege når man knekker noe :Smiley Noe ikke jeg gjorde før det var altfor sent Tongue
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #276 : 05. november 2007, 08:18 »
leste avisartikkelen om geir bedin.

har alltid hørt gjetord om denne mannen som en god løfter.

det var trist å høre om ulykken, det viser hvor utsatt man er på en motorsykkel.

han gjorde ingenting galt, men det kom en elg..

at han fortsetter å kjøre motorsykkel skjønner ikke jeg, men gleden av å gjøre dette er sannsynligvis større enn redselen for at det skal skje noe igjen.

uansett har han oppnådd mye i sin løftekarriere, og har tydeligvis godt mot videre.

stå på!

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #277 : 05. november 2007, 21:09 »
Mandag 05.11.07

Benkpress: 10xstang - 10x60 - 8x80 - 5x100 - 5x120 - 5x140 - 5x160 - 4x180 - 2x190 - 2x190

Knebøy.  10xstang - 10x60 - 8x100 - 5x140 - 4x180 - 3x180 - 4x180
Mangler litt pust om dagen, slik at det ble ikke fler reps på 180. Var nok uten tvil god for 5ere styrkemessig. Blir det sånn neste gang går jeg heller opp på 190 og kjører 3 reps. Blir ikke så anpusten da.

Sit ups
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget mizuno

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #278 : 05. november 2007, 21:14 »
Jeg var i 30års laget til Anett, hvis du husker henne fra festen hos Øivind og Kjersti? Ga oss ca. 02.00, og da bar det rett på nachspiel. Var sliten, så jeg tok bena fatt og tuslet hjem rundt 03.00 tror jeg det var....

Så du kjørte i går også du da Cheesy Skulle ønske jeg hadde en slik karakter jeg! Hvordan går det med styrketreninga forresten? Du får ta deg en gjesteopptreden på Trimlåven snart!

Selvsagt husker jeg Anett Shocked)  Jeg kjørte vel begge gangene jeg hilste på henne om jeg husker rett.  Ellers da, vennen, går det bra med deg?  Leser jo at du sliter med ditt, må si jeg beundrer det gode humøret ditt, du er en skikkelig godgutt ;o)

Joda, styrketreningen min går bra.  Mitt største problem er egentlig å begrense treningen min, jeg må presse inn en hviledag i uka, så stort sett blir det 6 treningsøkter i uka, både styrke og kondisjon.... 

I dag har jeg forresten vært ute og kjøpt musefeller.  Har blitt vekket flere netter på rad av noe krasling i taket, og nå har jeg et museliv på samvittigheten, det var allerede en liten krabat i fella når jeg kom fra trening i kveld.  Håper det blir litt stille i natt, he he....

Stor koseklem fra treningstrollet fra Strømmen

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #279 : 05. november 2007, 23:47 »
Selvsagt husker jeg Anett Shocked)  Jeg kjørte vel begge gangene jeg hilste på henne om jeg husker rett.  Ellers da, vennen, går det bra med deg?  Leser jo at du sliter med ditt, må si jeg beundrer det gode humøret ditt, du er en skikkelig godgutt ;o)

Joda, styrketreningen min går bra.  Mitt største problem er egentlig å begrense treningen min, jeg må presse inn en hviledag i uka, så stort sett blir det 6 treningsøkter i uka, både styrke og kondisjon.... 

I dag har jeg forresten vært ute og kjøpt musefeller.  Har blitt vekket flere netter på rad av noe krasling i taket, og nå har jeg et museliv på samvittigheten, det var allerede en liten krabat i fella når jeg kom fra trening i kveld.  Håper det blir litt stille i natt, he he....

Stor koseklem fra treningstrollet fra Strømmen

Slike fine ord da gitt blush

Stemmer det!! Sånn er det med distre mannfolk Wink Her går det bra, men tiden strekker liksom ikke til Huh Skal liksom få gjort alt mulig i tillegg til å ta vare på datteren min, så da ender det opp med å få gjort halvparten Smiley Men slik er det jo bare blitt i det moderne samfunn desverre, men som jeg har nevnt til deg før, burde jeg nok ta det litt roligere snart.

Når det gjelder plagene mine liker jeg ikke å lesse de over på andre. Derfor merker ingen at jeg har de heller Grin genialt ikke sant, ha ha!! Grin Ikkeno som er kjedeligere en å høre mennesker syte og klage over hvor fælt de har det. det får de som er skapt for det ta seg av >Cheesy

Ja, har skjønt at du har problemer med å begrense treningen din. Du får ikke slite deg helt ut nå!! Kanskje jeg heller får ta en gjesteopptreden der du trener, og passe på litt Grin

Mus hadde jeg massevis av i huset jeg eide. Tok vel sikkert ti om dagen hvis jeg ville. Endte opp med å legge musenetting rundt hele huset, så ble de borte til slutt. Kan komme en tur med Jølle og Pusur, så orker de ikke være der. Ikke av frykt, men plagsomhet Smiley (Du vet jo hvordan Jølle er) får håpe det blir stille for deg da, og at du får sove godt!

Stoor nattaklem tilbake fra låvetrener`n utpå bygda!
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #280 : 07. november 2007, 16:26 »
Onsdag 07.11.07

Smalbenk: 10xstang - 10x60 - 8x80 - 5x100 - 5x120 - 5x140 - 3x160

Nakkebøy: 10xstang - 10x0 - 8x100 - 5x140 - 5x160 - 3x170


Sit ups
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #281 : 10. november 2007, 03:28 »
Fredag 10.11.07

Benkpress med stopp: 10xstang - 10x50 - 10x70 - 7x90 - 5x110 - 5x130 - 5x150 - 4x170 - 2x190
4x160 - 4x160 Har gått og brygget på et eller annet siden tirsdag... Var ikke i form i dag, og syntes det var tungt på 190. Gikk da ned til 160, og kjørte helt strikte på det.  Var faktisk ganske lett å kjøre på 160 med stopp. Har aldri prøvd å kjøre dønn strikt på dette før, så dette var en behagelig overraskelse når formen tross alt ikke var på topp Cheesy Var mer en nok god for 5 rep, men fikk så j.... strekk i ryggen(av en eller annen grunn) at jeg lot det bli med 2 set av 4reps... Fikk ikke så forferdelig vondt i skulderen denne gangen Grin

Lett markløft. 10xstang . 10x70 - 8x110 - 8x130 - 8x160
Lett!! Grin

Sit ups
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Utlogget mizuno

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 16
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 16

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #282 : 10. november 2007, 20:24 »
hei sveis,
hvordan var det ute i går da??
Jeg var jo utenfor litt over kl 22 i går, men fant ut at jeg nok heller fikk komme meg hjemover siden jeg skulle på skolen i dag og opp klokka halv sju.
Men nå er det lenge siden vi har sett hverandre, altså, får  samordne en tur ut snart.

Du får hilse så mye til disse andre gutta Shocked)

Utlogget aktiviteten

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 488
  • Honnør: 1123
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 488

Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #283 : 10. november 2007, 23:08 »
Jeg også synes 2ere på 190 i benk er tungt....
”Inte visste vel jag at dagarna som kom och gikk var sjølva livet”

Utlogget Herman Vandrepølse

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 353
  • Honnør: 158
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 353

  • Jau deet...
Sv: Hermann Vandrepølse legger ut markvideo s.17
« #284 : 11. november 2007, 03:40 »
hei sveis,
hvordan var det ute i går da??
Jeg var jo utenfor litt over kl 22 i går, men fant ut at jeg nok heller fikk komme meg hjemover siden jeg skulle på skolen i dag og opp klokka halv sju.
Men nå er det lenge siden vi har sett hverandre, altså, får  samordne en tur ut snart.

Du får hilse så mye til disse andre gutta Shocked)

He, he;D Ja, men jeg prøver å samordne så godt jeg kan jeg da Wink Vi er jo så to opptatte sjeler på hver vår kant.... Når jeg maser på deg har ikke du tid, og når du...... Eller, vent.... Du maser ikke så mye du Grin  Mas litt mer a?
www.kravmaga.mobi

Sitat: fra prizm-image - til Vandrepølsa  21. Mai 2007, 21:38
"men så lenge du har det fint ellers,så har det ikke så mye å bety om du løfter 200 eller 300kg i benken Wink du kan jo uansett trøste deg med at du helt sikkert er norges sterkeste fyllikk" Grin
---------------------------------------------------------------------
Det enkle er ofte det beste Wink
 
 195 - 160 - 215 utstyrsfritt på stevne.
Vekt: 87kg
 Treningsperser raw: 225 - 180 - 240
Frogner Atletklubb Styrkeløft/Kampsport Israeli Krav International(IKI Krav Maga)  http://www.facebook.com/ikikravmaganorway

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!