Skrevet av Emne: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4  (Lest 27916 ganger)

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #120 : 14. februar 2008, 13:27 »
takk for svar, men det er ikke helt det jeg lurer på Smiley

jeg skjønner det du skriver, men jeg lurer enkelt og greit på om det vil ha noen invirkning med tanke på fettet om man en tenkt dag hadde gjort dette? jeg lurer ikke på om man får nok næringstoffer etc. vedder på at noen får lyst  til å svare : " det gjør ikke noe om man koser seg iblandt" men nå tenkter jeg kun med tanke på det å få mindre fett%. ikke i sammenheng med om man skal trene ol, men ja.. skjønte sikkert greia Wink

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #121 : 14. februar 2008, 13:47 »
Dette er veldig enkelt egentlig og skjønner nesten ikke at jeg gidder å diskutere det med deg.

En fotomodell diett som var populær for noen år siden besto utelukkende av cola og sjokolade. Etter bare å ha spist det i noen uker gikk de ned i vekt (en annen modelldiett som var populær var hvitvin og egg). Grunnen til at de gikk ned i vekt var selvsagt fordi de ble lei og spiste mindre enn de forbrukte.

Men: Vil man varig ned i vekt fungerer ikke sånt. Det vet alle som har slanket seg noen gang.

Det er ikke farlig å spise sjokolade en gang i blant. Har man et bra kosthold resten av uka kan man spise med god samvittighet på lørdag feks.

Men dytter du ut måltider med sjokolade vil du oppleve at du blir veldig sulten igjen veldig fort (og dette vet du sikkert) og at du blir slapp og har lite energi. Er man slapp og har lite energi orker man mindre. Bla å trene. Selsagt kan man kjøre seg selv på ren viljestyrke for en kortere eller lengre periode, men det vil aldri kunne fungere på sikt.
Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #122 : 14. februar 2008, 18:27 »
når ble dette en diskusjon? det er ikke det da, men ja fatter det. tenker ikke på at man skal bytte ut måltider i hverdagen med sjokolade. men jeg er så jævli avhengig av det at  jeg blir helt gal av å ikke få det på lenge. Jeg vet at om jeg en dag i uken går over forbruket pga sjokolade, så holder jeg vekten istedetfor å gå ned. det er derfor jeg undret. slik at jeg en hviledag kan gjøre det som jeg nevnte og fortsatt gå ned og ikke bare holde vekten. men ja da funker det da ettersom at jeg ikke tror at det er veien å gå å ha en diett av noe slag med sjokolade og cola f.eks. det er jo helt på bærtur! Smiley

jupp jepp jopp jeg er en idiot! jeg er så altfor glad i brød. tørr ikke skrive hvor mye brød jeg har spist i dag. blir helt flau Sad ækk ja, i morgen er en ny dag. har trent både stytrke og kondisjon i dag Smiley

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #123 : 14. februar 2008, 18:59 »
takk for respons Wink

men muskler aside.. hva med fettet? vil man gå mindre ned i fett% om man erstatter et måltid med en viss mengde kcal  med en sjokolade osm tilsvarer det måltidet, vil det ha noe å si fettmessig?
Husk at muskler også fører til et høyere forbruk av kcal! Wink
Ellers er en kalori ca en kalori. En kan gå ned i fettprosent på sjokoladediett, men det er selvsagt helt jævlig for kroppen.

Ta deg en sjokkis på lørdagen og etter trening en av dagene i uka og dropp den resten av tiden Smiley

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #124 : 14. februar 2008, 19:28 »
hjertelig Smiley det  var akkurat det jeg lurte på Smiley

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #125 : 15. februar 2008, 22:51 »
I dag syns jeg ting har gått greit matmessig. havregryn, banan, smoothie, cottage chees, taco osv. ble litt mye rundt 1800kcal men hei det går fint.

jeg skal være super flink denne uken som kommer og seff resten av denne uken. tror det er bedre at jeg tar en uke om gangen istedetfor å tenke veldig langsiktig. da virker målene så fjerne. mål uke for uke er vell bra.

målene nå er:
midje: 67       neste uke: 66
nedre mage: 82,5    neste uke: 81,5
hofte: 85         neste uke: 84/83,5
øvre lår:   56,6             neste uke: 56,0
midten lår:  48            neste uke:  47,3 ich


jeg skal sørge for at jeg når de daglige målene som er å ligge på 1300/1400kcal pr dag og å trene sånn 4 ganger i uken medregnet mindre treninger og som bare mage og skuldre eks.. om de målene nås er sjansen for at det ukentlig målet nås og at i det lange løp vil de endelige målene nås. er spent nå Smiley


jeg tror at jeg skal for denne uken skrive en slags hypotese for hver dag og se dagen etter om den ble innfridd da mest for min egen del og for å legge litt press på meg selv ved å gjøre det offentlig Smiley jeg stoler på meg selv, det er vell det viktigste Smiley

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #126 : 16. februar 2008, 00:59 »
Åssen går det med fravær av fylla forresten? Cheesy
Kan'ke huske å ha lest at du har dratt ut i det siste liksom!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #127 : 16. februar 2008, 12:02 »
hehe.. jeg unngår vell å skrive det i frykt for å få kjeft her inne Cheesy haha neida.. var ute forrige helg og skal ut i kveld faktisk Smiley det funker med lowcarbsene. man går ned forde Smiley sier det av erfaring =)

så i dag blir maten:
havregryn
smoothie
banan
tunfisk
og pils. spiser aldri pizza mens jeg er ute eller spiser noe anne dritt etter heller. syns det er enklere å holde seg unna sånn mat når man er ute faktisk. man vil jo helst ikke løpe rundt med mat mellom tennene og puste løk på andre aktig. værre når man slapper av hjemme alene!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #128 : 17. februar 2008, 19:48 »
Haha, ser den Tongue
Jeg dropper alkohol lett på diett, men drikker ellers. Var veldig strict på det før, men ser ikke poenget i å miste sosialt liv for å trene om en ikke skal på scenen eller noe. Ellers spiser jeg masse digg når jeg er ute, men helst sent på kvelden før en skal hjem da Tongue Subway, random kebabsjappe eller burger. Digg! Om jeg venter til jeg kommer hjem er det av økonomiske grunner, ikke noe annet!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #129 : 18. februar 2008, 00:15 »
hehe! jeg har skikkelig god viljestyrke i fylla så jeg gir aldri etter for det Smiley

jeg vil ha kroppen sånn og sånn for å se bra ut, se digg ut i sosiale sammenhenger. ellers ville jeg bare spist sunt og ikke brydd meg så mye om å bli kvitt klypeflesket. vil ikke gi opp helgelivet av type fest ol for å bli slankere når det ikke er nødvendig for å oppnå det Smiley

i dag ble det 1800kcal aktig og i går 1300.

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #130 : 18. februar 2008, 13:17 »
tråden ble visst flyttet hit Smiley jaja det er jo helt fint da siden jeg skriver en del og det ble litt få bilder nå.

uansett.. har nettop spist havregryn, som er min favoritt nr 1, er helt avhengig og orker ikke trene i dag. eller kanskje jeg gjør det.. ser det ann.

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #131 : 20. februar 2008, 23:33 »
æ i dag dummet jeg meg ut på kvelden. spiste ute og det ble is og for mye ris til maten.. sånn kan det gå ja Smiley bare å fortsette som før i morgen Smiley skal prøve å få dratt å trent i morgen da

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #132 : 26. februar 2008, 20:26 »
hurra! har kommet inn i en skikkelig bra rutine eller hva jeg skal 'si'! matmessig iallefall Smiley går ikke lenger rundt å lengter etter godteri hele tiden og har plutselig masse viljestyrke Wink og bedre skal det bli. oppdaterer litt på resultater nu jæh =)

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #133 : 29. februar 2008, 15:19 »
jepjepp! ting går fortsatt bra Smiley er så fornøys med at jeg endelig er inne i en god rutine! blir også veldig motivert av at mab får resultater!

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #134 : 29. februar 2008, 19:22 »
hurra! har kommet inn i en skikkelig bra rutine eller hva jeg skal 'si'! matmessig iallefall Smiley går ikke lenger rundt å lengter etter godteri hele tiden og har plutselig masse viljestyrke Wink og bedre skal det bli. oppdaterer litt på resultater nu jæh =)
Good!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!