Skrevet av Emne: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4  (Lest 27923 ganger)

JohnBlond

  • Gjest
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #105 : 09. februar 2008, 12:19 »
heiheihei heiheihei

Jeg synes faktisk du virker som en oppegående jente som vet hva du vil. Fortsett og du får det til!

Angående innholdet i en bildeprofil: Generelt synes jeg man skal lugne ned og ikke se på bildeprofilen til ei ung jente som en utredning på Stortinget om hvorvidt noe er rett eller galt. Vekk med "thought police". La folk tenke som de vil og ikke tolk altfor mye ut av det som skrives eller irritere seg over det som skrives. Det er en dårlig tankesykdom å tro at man vet bedre enn andre hva som er rett eller galt. Kanskje det passer for en selv, det man tror, men ikke nødvendigvis for andre. Dette er generelle kommentarer basert på en gjennomlesning av hele tråden, og er ikke rettet mot enkeltpersoner.

Vær glad!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #106 : 09. februar 2008, 17:14 »
hehe for et ordspill "heiheihei heiheihei" haha! takk for det, jeg vet hva jeg vil ja og er jo evig optimist heldigvis Smiley

ang kommentarer osv så sier jeg meg enig. alt er relativt eller hva man sier, men uans.. : mat i dag= havregryn, eple, banan, smoothie, tunfisk, pepperfileet og pils siden. 6pack lite glassflaske= 550kcal bare Grin

Utlogget Mr. Handsome

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #107 : 09. februar 2008, 23:40 »
hehe for et ordspill "heiheihei heiheihei" haha! takk for det, jeg vet hva jeg vil ja og er jo evig optimist heldigvis Smiley

ang kommentarer osv så sier jeg meg enig. alt er relativt eller hva man sier, men uans.. : mat i dag= havregryn, eple, banan, smoothie, tunfisk, pepperfileet og pils siden. 6pack lite glassflaske= 550kcal bare Grin

pils? nei fydda.... Tongue  Ser målene dine har gått bra ned på ei uke, det er bra jobba Smiley Hvordan er formen?
Giving up is not an option!!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #108 : 11. februar 2008, 07:02 »
jeg gjør dette for f.eks kunne føle meg superlekker på byen i tillegg til alt annet som at det er lettere å bevege seg, løpe rundt i bikini i sommer så pils er okej for meg siden jeg ikke har noen spesiell plan innen trening, sånn proffe greier. å! klarte dårlig å formulere meg der:D kanskje det er fordi jeg er så trett Smiley

formen er fin den, har trent altfor lite denne uken så jeg er veldig fornøyd med hvordan det har utartet seg=)

Utlogget Mr. Handsome

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 107
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 107

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #109 : 11. februar 2008, 17:30 »
jeg gjør dette for f.eks kunne føle meg superlekker på byen i tillegg til alt annet som at det er lettere å bevege seg, løpe rundt i bikini i sommer så pils er okej for meg siden jeg ikke har noen spesiell plan innen trening, sånn proffe greier. å! klarte dårlig å formulere meg der:D kanskje det er fordi jeg er så trett Smiley

formen er fin den, har trent altfor lite denne uken så jeg er veldig fornøyd med hvordan det har utartet seg=)
hehe Smiley at du er selv godt fornøyd er ihvertfall veldig viktig, og bra Smiley
Giving up is not an option!!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #110 : 11. februar 2008, 17:38 »
you got that right! Smiley

i da ghar jeg spist børek og jeg mistenker det for å ikke være bra, problemet er t jeg ikke finner kalorioversikt for det noen steder(feta og spinat) finnner ikke for filodeig engang!

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #111 : 13. februar 2008, 13:35 »
hellu! jeg tror jeg skal dra på snowboard i dag egentllig! gleder meg og er bra trening! om ikke blir det bare litt styrke Wink føler meg megamotivert nå! digg!

Utlogget Luxie

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 088
  • Honnør: 84
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 088

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #112 : 13. februar 2008, 13:46 »
Har fulgt med endel på loggen din nå. Så bra du er motivert igjen  Cheesy  btw, børek er ikke akkurat den beste sunnkosten, men det er jo ålreit å unne seg noe man liker av og til? Ikke bli for opphengt i kalorier..

+ at jeg hadde bare lyst til å fortelle deg at jeg har begynt å skrive logg selv. Hadde vært koselig om du tok en kikk, hvis du har tid/lyst? Smiley http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=68348.0

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #113 : 13. februar 2008, 14:39 »
ja regnet med det, men tror ikke filodeig er sååå ille som en skal ha det til Smiley men det er ikke noe som skjer hver dag altså. nu som jeg først er inne på det kan jo maten nevnes:

60g havregryn, m/ 1 tesje vita smør
75g ingers rugbrød med 1/3boks cottage cheese, 100g kylling, 20g avokado og noen skiver tomat osm jeg måtte ta av fordi de smakte hore! blæ! eller jord aktig Sad samma!

du luxie! er supertrivelig at du følger med Smiley setter pris på det, ja det må jo nevnes Grin

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #114 : 13. februar 2008, 17:17 »
nå må jeg bare spørre:

jeg leser alt mulig forskjellig om det med å gå ned. noen mener at det er stor forskjell når på døgnet man inntar, slik som ofte, lite, ikke mye carbs og fett+++ andre sier at det spiller ingen trille slankemessig så lenge man ikke går over en viss kcalgrense, eller spiser fler kcal enn man forbrenner!


er det siste tilfellet blir jeg jo grise glad! skulle gjort mye for å droppe middagen og heller spise en 100g sjokoladeplate! så lenge jeg ikke får i meg flere kcal enn jeg bruker seff Smiley det ville forandret alt faktisk! det å kunne spise litt sjokolade osv så lenge ma tilpasset det inni kostholdet ville vært helt fantastisk! håpe rnoen har et svar! Wink

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #115 : 13. februar 2008, 17:24 »
å! klarte dårlig å formulere meg der:D kanskje det er fordi jeg er så trett Smiley

Nei, det skyldes nok neppe trøtthet  Kiss

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #116 : 13. februar 2008, 20:21 »
hva skal det bety for noe hr kris? sier du at jeg er dum? Cheesy det var tidlig daa..

Utlogget Hee1o

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 122
  • Honnør: 68
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 122

  • Det skal vær litt etings!
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #117 : 13. februar 2008, 21:23 »
Det er ikke det samme hva du får i deg; maten du bygger (og tar vare på) muskler med, er ikke sjokolade. Ang. det me tid på døgnet du spiser osv er det mange teorier, men så lenge du spiser sunt og får i deg ca mengde kcal per dag tror jeg du er all set Smiley

Utlogget heiheihei

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 105
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 105

Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #118 : 14. februar 2008, 12:33 »
takk for respons Wink

men muskler aside.. hva med fettet? vil man gå mindre ned i fett% om man erstatter et måltid med en viss mengde kcal  med en sjokolade osm tilsvarer det måltidet, vil det ha noe å si fettmessig?

Utlogget Mihoe

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 015
  • Honnør: 86
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 015

  • Trener NRLO4W
Sv: j88 Mindre fett% takk ;) bilder s: 1,4
« #119 : 14. februar 2008, 12:40 »
Å erstatte mat med sjokolade er idiotisk fordi du ikke bare spiser mat for å få energi. Du spiser mat for å få i deg næringstoffer, og de fleste som ikke forstår dette ender enten opp med en spiseforstyrrelse eller å mislykkes med å skaffe seg en spiseforstyrrelse.

Skal du orke å trene må du har krefter til det. Det gir du ikke kroppen din ved kun å tilføre den tomme og unyttige kalorier.

Har som mål engang å ta hele 5 chins uten hjelpemidler Cheesy (Har aldri prøvd- rekker ikke opp)

"When I hear women expressing a fear of weight lifting, what I am really hearing is a fear of being powerful. The social ideal tells women to be hungry, manageable, childlike, not demanding space." Krista Scott-Dixon, aka Mistress Krista.

Treningslogg

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!