Skrevet av Emne: Hva synes dere om å gå på utested uten å drikke?  (Lest 8902 ganger)

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Slettet

AntiXrist

  • Gjest
Hei

Skal ut på byen i morgen, men tenkte at jeg ikke skulle drikke pga av at det ødelegger for treninga, drakk forrige helg. Bestekammeraten min og en jeg ikke kjenner så godt skal være med ut, hva tror dere om å dra på utested å ikke drikke? Vet det er uvanlig, men er det "ok uvanlig"? Eller det ikke akseptabelt liksom? Kan også ta med at jeg er 18 år og dette er den andre kvelden jeg er ute på byen, skal heller ikke jobbe eller noe dagen etter.

Mange takk for svar Wink Wink

Vel, andre kvelden din på byen, go for it?
Drikke med bestekompis, go for it?

Du er 18, go for it.

Tenk: Hva skader et par pils på en bar? Hvor ser du deg selv om et par år? Så seriøs at du stiller i konkurannser, eller en hobbytrener som vil bli større og sterkere å se bra ut ?

Uansett hvilke av de du velger, så unn deg en kveld på byen.
Har null å si.

Life is SHORT




Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Det er ikke slik at man MÅ drikke alkohol for å kunne ha en artig og koselig kveld på byen Wink

Utlogget aiwass

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 322
  • Honnør: 1098
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 322

Det er ikke slik at man MÅ drikke alkohol for å kunne ha en artig og koselig kveld på byen Wink

Nei. Det er høne det handler om.

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Forskjell på grøftefyll og styrepils, et par øl i uka ødelegger ikke for treninga, ett par øl i kvarteret gjør Smiley

Utlogget Аня Евелин :)

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 871
  • Honnør: 134
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 871

  • In it to win it
For å repetere et veldig bra ordtak jeg hørte av en beruset person; Man trenger ikke å ha det gøy for å drikke.

Man trenger vel egentlig ikke å drikke for å ha det gøy heller, men en øl eller to hjelper litt. Derimot er det kjip når det blir så sent at alle unntatt deg er dritings. Bedre å evt. gå på vors først, og gå hjem når de andre går på byn. De husker det heller ikke i ettertid.
-[][][]------------[][][]-

I didn`t fail, I just found 10.000 ways that didn`t work.

Utdatert treningsdagbok:

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=46920.msg698519#msg698519

Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Er faktisk minst like gøy å være på byen uten å drikke, er en helt annen opplevelse sånn kroppslig og psykisk sett, mye rare lukter og en helt annen tankegang.
Noen av mine beste byturer har vært uten alkohol.
Men problemet er egentlig man litt lettere ser hva folk egentlig driver med, og hvor teite folk er. haha

Utlogget Leifbjørn

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 594
  • Honnør: 171
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 594

  • Jau
Vorspiel pleier å vere kjekt i edru tilstand. På fest er det av og til moro, og av og til ikkje. Er iallfall artigt å sjå fulle folk som gjer masse dumme ting.

Utlogget sterkestesomfinns

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 313
  • Honnør: 210
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 313

  • Sjefskjerring :)
Rett og slett for jævlig;)
Blenda!

Utlogget muskelapen

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 420
  • Honnør: 40
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 420

Rett og slett for jævlig;)

Agree.. Var på fest for litt siden og drakk vann hele kvelden. Har kyssesyken så kan ikke drikke på 3 månder Tongue Og var ikke akkurat gøy. Men var helt okei. Hadde en kompis som gikk på pencilin så vi kulan med vann hele kvelden sammen. Man fikk snakket litt mer og hatt litt mere ordentlige samtaler. Er ikke så fett å prøve å føre en samtale med en som har drukket en del når du selv er edru as. Det merket jeg fort.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Hei

Skal ut på byen i morgen, men tenkte at jeg ikke skulle drikke pga av at det ødelegger for treninga, drakk forrige helg. Bestekammeraten min og en jeg ikke kjenner så godt skal være med ut, hva tror dere om å dra på utested å ikke drikke? Vet det er uvanlig, men er det "ok uvanlig"? Eller det ikke akseptabelt liksom? Kan også ta med at jeg er 18 år og dette er den andre kvelden jeg er ute på byen, skal heller ikke jobbe eller noe dagen etter.

Mange takk for svar Wink Wink

For å være ærlig syns jeg det er rart at du lager en tråd om dette hvorpå du spør om det er akseptabelt å ikke drikke på utested. Dette er et valg du, og du aleine, må ta. Vil du ikke, så gjør du det, men hvis du ikke har lyst så gir du faen. Må da være såpass selvstendig at du selv kan avgjøre om du vil drikke eller ei. Hvis det er snakk om trening får du ta det med i betraktningen og gjøre deg opp din egen mening.

For øvrig syns jeg det er noe fjas at folk på død og liv må drikke bare fordi de skal ut. Har vært avholds siden jeg var 18 (nå 22), og dette har fungert helt greit. Det sosiale nettverket har blitt litt mindre som følge av at man har "mistet" drikkekompiser, men det gjør meg fint lite. Jeg har valgt min vei, og da får jeg ta konsekvensene av dette. Og ja, man kan (utrolig nok) ha det morsomt uten å drikke. Jeg vet at dette er en banebrytende oppdagelse og en uttalelse som sannsynligvis vil vekke oppstandelse, men jeg sier det likevel. Grin

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget stallion

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 6 515
  • Honnør: 1111
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 6 515

  • Bøy er gøy!
jeg har gått ut uten å drikke hele mitt liv. dette har aldri vært noe problem. snarere er det et pluss når kvelden blir sen, og man skal sjekke damer...

faktisk vekker det oppsikt å være avholdsmann, og alle synes det er så imponerende, bla, bla.

men nå går jeg lite ut, noe som er naturlig i og med at jeg har samboer.

man har det like morro, om ikke mer morro uten røyk og alkohol, alt kommer ann på innstillingen.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Null problem å være edru på byen Wink

Men HVORFOR? Du vil ikke ta så mye skade av litt alkohol på det nivået du er.

Utlogget BroadRipple

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 027
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 027

Mange takk for svar folkens Smiley Smiley. Hvor mye vil en øl skade, med tanke på at jeg skal trene dagen etterpå? Kjører RYP-Ekstrem Muskelvekst og er i uke 2 for øyeblikket.

Utlogget Tynnj

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 224
  • Honnør: 223
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 224

Mange takk for svar folkens Smiley Smiley. Hvor mye vil en øl skade, med tanke på at jeg skal trene dagen etterpå? Kjører RYP-Ekstrem Muskelvekst og er i uke 2 for øyeblikket.

Ingenting. Forresten så finnes det mange tråder om alkohol og trening fra før Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!