Skrevet av Emne: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!  (Lest 4267 ganger)

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784


Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget UpAndComming

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 24 303
  • Honnør: 1384
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 24 303

  • There is only one person in which I believe.
Inni meg lever en tynn liten gutt som skriker etter å komme ut. Men som regel kan jeg få han til å holde kjeft med en kjeks.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #3 : 01. desember 2007, 13:11 »

Jeg finner ikke ord...

De må da forstå at dette er en helt urimelig straff i forhold til "forbrytelsen" som er blitt begått? Denne læreren burde ha forstått at dette ville skape furore, men det får da være måte på straff da. Denne saken omhandler jo en lærer som tydeligvis ikke har lært noe av de siste årets hendelser samtidig som det er snakk om en rekke mennesker som mener alle som ikke deler deres religion skal straffes med døden.

...

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #4 : 01. desember 2007, 13:21 »
Av og til begynner eg sterkt å lure på hva som er galt med folk..
Greit nok, at religionen betyr alt for folka, men faen! Går det an å bli så trangsynte? Skal alle ta hensyn til dem, mens de kan gjøre som de vil?

Tanken slår meg faktisk. Faen, kansje det va like greit at Hitler fikk rydda opp litt!

Drepe en person fordi hun ga en bamse navnet til en profet.. Hva er det egentlig som foregår i hodet til disse folka? Greit nok, de har blitt fortalt ditt og datt siden de ble født, men i helvette, pappa dreper meg da ikkje fordi eg spiser en sjokolade før middag, selv om det er noe eg har lært eg ikkje skal gjøre siden eg var liten..

Tenker de to fulla folka som satt å dikta opp koranen, bibelen osv hadde det jævla moro!


Piske og drepe denne damen pga et navn? Javel, min oppdragelse sier meg at vold mot kvinner er fy fy.. derfor krever eg at alle islamister skal pisken og drepes. Hvordan kan det ha seg at de ikkje skjønner hvor feil dette blir?

Hva med å slippe en bombe på apekatt flokken?
Westside disciple

Utlogget Kris

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 408
  • Honnør: 1067
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 408

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #5 : 01. desember 2007, 13:23 »
(...)

Tanken slår meg faktisk. Faen, kansje det va like greit at Hitler fikk rydda opp litt!

(...)

Hva med å slippe en bombe på apekatt flokken?


Herregud, så utrolig retardert enkelte kan være uten å tilhøre en institusjon.

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #6 : 01. desember 2007, 13:28 »
Tanken slår meg faktisk. Faen, kansje det va like greit at Hitler fikk rydda opp litt!
Hva med å slippe en bombe på apekatt flokken?

Nå får du faen meg roe deg litt ned! Det Hitler drev med kan på INGEN SOM HELST MÅTE forsvares, og man bør ikke kødde med den slags! Du viser at du på ingen som helst måte har innsikt i historien, og det er folk som deg som er med på å opprettholde feilaktige/nedlatende/rasistiske holdninger til andre religioner, etnisiterer etc med slike uttalelser!

Dessuten; det er nok ikke alle "apekattene" som mener dette er løsningen. Selv om de tilhører samme religion og folkeslag betyr ikke det at alle har samme mening.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget ARH

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 763
  • Honnør: 504
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 763

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #7 : 01. desember 2007, 13:33 »
Problemet med Islam er at religionen er like primitiv som den var for 1300 år siden, da den ble grunnlagt. I motsetning til Kristendom, har Islam holdt på en hel rekke straffemetoder og de behandler jo ikke akkurat kvinner med respekt.

Mye dobbeltmoral og idioti, desverre! En islamsk mann kan gifte seg med fire kvinne samtidig, bare han har råd. Hvis en kvinne gjør tilsvarende blir hun henrettet. Ellers regnes det som gunstig for en mann å ha sex før ekteskap for å ha erfaring, mens en kvinne helst skal holde seg til etter sitt første ekteskap. Da er spørsmålet: Hvordan i granskauen skal menn ha sex før ekteskap, hvis kvinner ikke har lov? It takes two to tango?

Jeg tror nok verden har en ymse framtid. Det at Muhammed skulle være forsegleren (siste profeten), hjelper jo ikke heller på. For da skal de jo plent stå for absolutt alt han sa. Nå, dette er vel kanskje litt stereotyperi, alle muslimer er ikke slik. De modernistiske muslimene sier jo selv at man må tolke koranen, ikke ta den så jævlig bokstavelig som ekstremistene gjør.

Nuvel, fuck it!
Nidelv Vektløfting, Trondheim

Treningslogg

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #8 : 01. desember 2007, 13:39 »
Problemet med Islam er at religionen er like primitiv som den var for 1300 år siden, da den ble grunnlagt. I motsetning til Kristendom, har Islam holdt på en hel rekke straffemetoder og de behandler jo ikke akkurat kvinner med respekt.

Mye dobbeltmoral og idioti, desverre! En islamsk mann kan gifte seg med fire kvinne samtidig, bare han har råd. Hvis en kvinne gjør tilsvarende blir hun henrettet. Ellers regnes det som gunstig for en mann å ha sex før ekteskap for å ha erfaring, mens en kvinne helst skal holde seg til etter sitt første ekteskap. Da er spørsmålet: Hvordan i granskauen skal menn ha sex før ekteskap, hvis kvinner ikke har lov? It takes two to tango?

Jeg tror nok verden har en ymse framtid. Det at Muhammed skulle være forsegleren (siste profeten), hjelper jo ikke heller på. For da skal de jo plent stå for absolutt alt han sa. Nå, dette er vel kanskje litt stereotyperi, alle muslimer er ikke slik. De modernistiske muslimene sier jo selv at man må tolke koranen, ikke ta den så jævlig bokstavelig som ekstremistene gjør.

Nuvel, fuck it!


Veldig bra innlegg som, i motsetning til andre, er saklig og skrevet med innsikt i historien rundt Islam som religion. Flott du påpeker at selve religionen ikke har forandret seg stort på en god del hundre år, men at det samtidig er de som tolker Koranen ut ifra tiden vi lever i, og ikke tar alt bokstavelig.

Som sagt; flott innlegg - honnør! Smiley

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Cheeky Monkey

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 612
  • Honnør: 242
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 612

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #9 : 01. desember 2007, 13:54 »
Det er et eller annet i hennes ansikt som traff meg rett i solar plexus. Hun virker så .....snill. Det er et eller annet med at jeg ser for meg at hun omsorgsfult tar seg av barna hun passer på og leker med bamser med dem, og hvordan ting kan vokse så helt ut av proporsjoner, ut av en naiv og god handling. Jeg begynte faktisk å gråte. Jeg fikk skikkelig hard Weltschmertz av hele greia. Jeg vil til en anne planet å bo der.

En ting er sikkert, jeg vil ikke hate. Jeg vil bestrebe å aldri hate noen.

Merk; mitt innlegg har nada med politikk å gjøre, kun følelser. Jeg orker ikke å lese mer om denne saken merker jeg, ikke enda. Må konse på eksamen nå.
Medlem av Foreningen for å Bevare kvinner som liker at Menn ser ut som Menn!

TGG
Drammen CK Utforgruppa (in spe)
Syklende syklist til sykkel

Utlogget MrArnold

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 278
  • Honnør: 27
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 278

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #10 : 01. desember 2007, 14:00 »
En ting som jeg synst er litt rart, med en gang det skjer oss noe, så skal vi ned og hente de, for noe som har skjedd i andre sine land med andre lover.  Om  akkurat det samme hadde skjedd med noen av di sine egne, så er det bare keep rolling. en neger som blir piska, ja det er jo bare som gode gamle dager, men en hvit, dæven assså det går jo faen ikke ann tror vi bomber byen for å redde denne en hvite og dreper 1 mill eller no. Tongue Blir faen så frustret av denne verden og ting som skjer ass.
ville er ikke å si at man vil, det er å handle.

Utlogget H.M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 181
  • Honnør: 127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 181

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #11 : 01. desember 2007, 14:01 »

Tanken slår meg faktisk. Faen, kansje det va like greit at Hitler fikk rydda opp litt!

Hva med å slippe en bombe på apekatt flokken?


Beklager til de som tok seg nær av dette, det var ikkje ment bokstavelig.
Heller ment som en tankevekker. Fikk litt reaksjoner, så tror det funka!

Dessuten; det er nok ikke alle "apekattene" som mener dette er løsningen. Selv om de tilhører samme religion og folkeslag betyr ikke det at alle har samme mening.
Vel, de mente at hele Storbritania skulle lide daså.. Selv om ikkje alle der kaller bamsen sin for Muhammed.
Westside disciple

Utlogget proteingutn

  • V.I.P
  • *******
  • Innlegg: 7 210
  • Honnør: 973
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 210

  • jeje
Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #12 : 01. desember 2007, 14:52 »
Beklager til de som tok seg nær av dette, det var ikkje ment bokstavelig.
Heller ment som en tankevekker. Fikk litt reaksjoner, så tror det funka!
Reaksjonene var jo ikke av typen du ønsket. Om de så var det, var innlegget ditt (om mulig) enda mer tullete enn tidligere antatt..  Tongue
The only way to keep your health is to eat what you don't want, drink what you don't like, and do what you'd rather not.
-Mark Twain
datagjenoppretting

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #13 : 01. desember 2007, 15:10 »
La oss kalle en spade en spade.

Handling motivert av DGT blir slått ned på om det bryter norsk lov.
Det samme blir, og bør, handling basert på Koranen, dersom det bryter norsk lov.

Allikevel har det oppstått, føler i hvertfall jeg, en unnskyldende holdning vedrørende handling utført av det mange vil påstå er "radikale islamister", med bakgrunn i at Islam er en religion hvor mange mennesker er dypt religiøse.

Har virkelig dette noe som helst med hvordan vårt levesett å gjøre? Har religion virkelig noe som helst med hvilke lover nordmenn er underlagt? Kan man i Norge mene hva man vil om Islam, uten å bli stemplet som provokatør? Nei, det kan man ikke. Gjør man dette i muslimske land, skjer det posten omhandler. Gjør man det i Norge, provoserer man, noe som visstnok ikke er bra.

Nå vil sikkert "noen" hevde at provokasjon skal unngåes til enhver tid. Den diskusjonen tar jeg gjerne.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Gemellus

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 118
  • Honnør: 15
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 118

Sv: Fantastisk straffenivå - DREP HENNE!
« #14 : 01. desember 2007, 15:22 »
Herregud, så utrolig retardert enkelte kan være uten å tilhøre en institusjon.

Folk må for faen få lov å si meningene sine uten å bli kalt "retard" osv. At Hitler gjorde noe galt er en MENING, ikke fakta.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!