Skrevet av Emne: Idioter på gymmet - del1  (Lest 49795 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #165 : 05. april 2008, 20:22 »
Ting jeg har begynt å irritere meg over på treninga er når enkelte folk ikke klarer å legge tilbake vektene der de skal ligge. Rydder vekk flatbenken etter seg når denne står imellom knebøystativet.
Når jeg blir forstyrra midt i settet av ei arbeidskollega ( som svirrer rundt og ikke veit helt hvor hu skal gjøre  av seg) *hysj, jeg hakke sagt det * , og begynner og prate jobb ; *duuu har du hørt at...bla bla "
Men rett skal være rett , hun har bedret seg da  Smiley
Spesielt en unggutt som går og ruller'n,pirker og dytter på tissen sin hele tiden.....jeg får fnatt av sånt!
Lurer på om jeg skal begynne med det jeg også....stå å gni og gnøfle musa mi helt åpenlyst liksom :Smiley

Ja, også har vi han som må gå rundt og rundt og imellom alle folka der hvor det er trangest, i mellom setta sine når han har tatt benkpress.....han minner meg mer om en Lier sjukehuspasient rett og slett.

Også var det en som nevnte her inne at enkelte går med kaktus under armene .....har du noengang tenkt på at man kan ha fått så sykelig pump at det bare skjer uten at man er klar over det? Seff finnes det en mellomting - ja!

Jah.....det var deilig å endelig lufte litt på trykket  Smiley



morsomt innlegg :-)
Det går an å ha en normal holdning/vinkel selv om man er litt stor. Jeg innbiller meg at dette er noe folk legger seg til når de blir litt store sånn liksom for å markere litt...Det hendte jeg gjorde det selv inimellom....;-)

Utlogget VargThor

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 942
  • Honnør: 764
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 942

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #166 : 05. april 2008, 20:49 »
Enten er jeg EN retard, eller så er jeg retardED (alternativt retardERT). Den mer eller mindre direkte oversettelsen til norsk er "tilbakestående".

Visst fokk er jeg tilbakestående! Og gjett hvilken frihetsfølelse det er!

Dette er jo riv ruskende galt!

Du er EN idiot, og du er idiot.

Du er EN retard, og du er retard.
The Iron Wolf - Sponset av Ironcore Nutrition


Loggbok: The little girlyman

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #167 : 05. april 2008, 21:00 »
Dette er jo riv ruskende galt!
Du er EN idiot, og du er idiot.
Du er EN retard, og du er retard.
Etter min skjønn så bruker du vitterlig substantivene "idiot" og "retard" som adjektiver i slutten av de to setningene..?

Som eksempel hvor faktisk adjektiver blir brukt har vi ", og du er blå", ", og du er dum" osv.

Og omvendt, blir "Du er en blå" og "Du er en dum" ufullstendige setninger.

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #168 : 05. april 2008, 21:57 »
....han minner meg mer om en Lier sjukehuspasient rett og slett.

Hysj. Noen fra Lier kan se hva du har skrevet.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #169 : 05. april 2008, 22:08 »
Når jeg trente så pleide jeg også å oppleve at folk tok vektene og stengene som var MINE. Etterhvert fant jeg løsningen. Jeg drakk store mengder kaffe før hver trening, og markerte så  vektene, stengene og rackene ved å urinere på dem tilsvarende som dyr markerer sitt revir. Hvis jeg i løpet av treningsøkta oppdaget at det var ting som andre hadde tatt i bruk fordi jeg hadde glemt å markere, så skvettet jeg gjerne litt mens de ble brukt, midt i settet. Dette fungerte bra.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #170 : 05. april 2008, 22:09 »
Hysj. Noen fra Lier kan se hva du har skrevet.
Det har allerede skjedd.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #171 : 05. april 2008, 22:11 »
Når jeg trente så pleide jeg også å oppleve at folk tok vektene og stengene som var MINE. Etterhvert fant jeg løsningen. Jeg drakk store mengder kaffe før hver trening, og markerte så  vektene, stengene og rackene ved å urinere på dem tilsvarende som dyr markerer sitt revir. Hvis jeg i løpet av treningsøkta oppdaget at det var ting som andre hadde tatt i bruk fordi jeg hadde glemt å markere, så skvettet jeg gjerne litt mens de ble brukt, midt i settet. Dette fungerte bra.
God idé, men fikk du ikke problemer med grepet? Selv med magnesium begynner det vel å kake seg?

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #172 : 05. april 2008, 22:13 »
God idé, men fikk du ikke problemer med grepet? Selv med magnesium begynner det vel å kake seg?

Nei det gikk greit. Trente med Kakenes.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget MariusMessiah

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 572
  • Honnør: 100
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 572

  • 41 år fordrer 41 cm armer - etc etc
Sv: Idioter på gymmet - del1
« #173 : 06. april 2008, 21:39 »
Oi, her har det skjedd ting!

Yup, riktig som Plumbo sier, retard og retarded - hvis man ikke har begynt å bruke "liiite retard da!" som en teit, feil variant av den engelske originalen, slik som entallsformen PINS og CAPS.

SHIT! DET ER IRRITERENDE DET! "kan du gi meg caps'en?" NEI DET KAN JEG IKKE!!!

Eller "sj" lyden der "kj" skal brukes. Skikkelig sjipt ass -

- og skvette på utstyret? Ha ha - hva f...  Det må iallefall være ganske irriterende å se på!   Cheesy

"... og en annen ting som irriterer meg på gymmet er de store veltrente mennene, som kan alle øvelsene så bra, og skvetter på vektene de bruker, så ingen skal bryte innimellom supersettene deres..."
 Grin

Metal Health & Møskles Concept

Hvor er seter'n! FiNnEr iKkE sEtEr'N!
Modell : 1972
Høyde : 1.86m        
Vekt    : ca 85 kg                     

Anstaltlogg:
Soga Om MariusMessiah – Ein rese over, under og gjennom huda

janne

  • Gjest
Sv: Idioter på gymmet - del1
« #174 : 06. april 2008, 22:16 »
En annen ting som er usannsylig irriterende, er disse middelaldrende damene som går å svinser rundt på gymmen i sin egen verden. Der sitter Janne i beinsparken og tar i så svetten spruter, det er tungt og hun sparker av all kraft. Og akkurat da kommer det et idiotisk kvinnemenneske, snublende over vannflaska, og som er mer opptatt av å sladre med venninna si enn å se fremover. Så da går det som det må, Janne sparker til henne av all kraft. Hvorpå hun sier i en oppbragt tone; "først sprer du sakene dine over hele senteret, også sparker du meg i tillegg". Hallooooo, for faen jeg trener her, hva i helvete driver du med? Svaldrer som ei kaklende høne. Bruka øya dine til det de er ment til, og lukk igjen kjeften din og bruk energien til trening i stedet! Ja Jannemor ble sinna og hun er ikke redd for å si ifra heller.....morsomme situasjoner å være tilskuer til.

Bare for å oppklare så er da altså Janne treningsvenninna mi.....ganske greit, vi glemmer ikke navnet til hverandre Grin

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #175 : 06. april 2008, 22:29 »
Haha! Herlig!

Utlogget Gerry

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 312
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 312

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #176 : 07. april 2008, 20:38 »
Når jeg trente så pleide jeg også å oppleve at folk tok vektene og stengene som var MINE. Etterhvert fant jeg løsningen. Jeg drakk store mengder kaffe før hver trening, og markerte så  vektene, stengene og rackene ved å urinere på dem tilsvarende som dyr markerer sitt revir. Hvis jeg i løpet av treningsøkta oppdaget at det var ting som andre hadde tatt i bruk fordi jeg hadde glemt å markere, så skvettet jeg gjerne litt mens de ble brukt, midt i settet. Dette fungerte bra.

Kan du ikkje berre drita i eit hjørna då, so har du heila treningsenteret for deg sjøl?
Once upon a time, a guy asked a girl "Will you marry me?" The girl said, "NO!" And the guy lived happily ever after and went fishing and hunting alot and drank beer whenever he wanted.

THE END

Utlogget JanB Diddl etc

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 13 417
  • Honnør: 3127
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 13 417

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #177 : 07. april 2008, 21:17 »
Nei det ville jo være helt idiotisk.
Gloria in Excelsis Deo


Utlogget kenboy

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 553
  • Honnør: 87
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 553

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #178 : 08. april 2008, 11:23 »
HAHAHAHA bildet av kjærringa som tar mark med bare stanga i artikkelen din Eirik er noe av det kuleste jeg har sett på lenge Cheesy Cheesy ler så jeg griner, honnør ass Wink

Utlogget Eirik Sandvik

  • Treningsveileder
  • ******
  • Innlegg: 700
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 700

Sv: Idioter på gymmet - del1
« #179 : 08. april 2008, 17:55 »
HAHAHAHA bildet av kjærringa som tar mark med bare stanga i artikkelen din Eirik er noe av det kuleste jeg har sett på lenge Cheesy Cheesy ler så jeg griner, honnør ass Wink

Hehe, ja men er det ikke det man skal da? Wink

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!