Skrevet av Emne: Emil Weber Meek, MMA  (Lest 540145 ganger)

Utlogget mort-en

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 906
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 906

Sv: fitte logg
« #1020 : 20. april 2009, 22:29 »
Mengdetrening uke 5 dag 1


form : trodde den var bra, men neeeei.....

Løp 4x4 interval i morges, så kjente det litt i føttene.

Loc: army

kuk Økta


Knebøy


20 x 15
60 x 10
112.5 x 8
120 x 6
125 x 5 FETT tungt!="!=#
125 x 3 faaaail, kom for langt fram og måtte bare legge den fra meg, første gang på failure i knebøy.. .
125 x 5 tungt som faaaen

Helvettes forbanna kuk helvettes knebøy, hater den nå, det er FETT tungt med 125 kg, det er faen ikke bra!! da føler jeg at det er noe feil! noe jæææævlig feil...

Lårcurl

'
10 x 15
15 x 12
20 x 8
20 x 8
20 x8

Pullover


15 x 10
15 x 10
15 x 10


2 handed cobra


10 x 10
10 x 10
 10 x 0

Sittende roing med smalgrep


40 x 10
45 x 8
40 x 8

Nedtrekk omvendt grep


40 x 10
40 x 10
40 x 10
40 x 10


Skråbenk dumbells med stopp


27.5 x 8
30 x 6
30 x 6
30 x 6

Dips


kv x 7
kv + 5 x 7
kv + 15 x 7
kv + 15 x 7
kv + 15 x 6


Strakmark


85 x 8
85 x 8

Nakkepress


20 x 10
40 x 8
55 x 4
55x 4
50 x 5


mage sjiiit...



Fy faen for en jævlig møkka helvettes form jeg er for tiden!! blir forbanna, når jeg failer i knebøy, løfter mark som ei FITTE og generellt løfter lite....

altså grei jeg er på deff, men 125 i knebøy??.... så tungt?! greit jeg bomma litt på løftet med still!
For å si det sånn føler jeg ikke akkurat at mengde er noe for meg.... !

Er jo en million øvelser på ryggen, den får jo aldri hvile, mongolid knebøy på kloss med stopp som faen ikke hjelper til en dritt.....

Nei fy faen nå er jeg lei....

Jeg ser du trener mengde, men dette er jo nok trening for ei uke for min del. Imponerende å gjennomføre noe slikt! Ikke rart knebøyen var grusom med intervall tidligere på dagen. Viktig å ikke grave seg ned, sitter fryktelig mye mellom ørene, har du bestemt deg for at dette er rævva - så blir det rævva. Men hvis du skal fortsette denne enorme mengden så må du iallefall passe på å få nok mat og søvn. Lykke til!

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: fitte logg
« #1021 : 20. april 2009, 22:39 »
mengden skal gjøre dette med deg. bryter deg helt ned.

så kommer oppkjøring og du er 10 ganger sterkere enn før. du vet bare ikke at du blir sterkere for du går rundt og føler deg jævlig Tongue

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: fitte logg
« #1022 : 20. april 2009, 22:43 »
Nja før ellers siden er man nødt til tilpasse seg mengden, om man ikke gjør det så går det vel ikke så bra.

Men skulle tro et program som dette er såpass "generelt" satt opp at de fleste skulle kunne beherske det?

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: fitte logg
« #1023 : 20. april 2009, 22:46 »
Sykt mange øvelser og regner med at det er en lang og tung økt + at du er på deff. Da kan det gå sånn om du holder på slik i lengden, regner jeg med.

Utlogget ivar.v

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 562
  • Honnør: 188
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 562

Sv: fitte logg
« #1024 : 20. april 2009, 22:47 »
ja, tror du trener alt for mye for tiden.. jeg øker som regel når jeg trener lite, men tungt og intensivt.
sjelden over 1 times økt. av og til 1,5 Smiley men du trener jo 3-4 ganger mer enn meg..

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: fitte logg
« #1025 : 20. april 2009, 22:53 »
Nja før ellers siden er man nødt til tilpasse seg mengden, om man ikke gjør det så går det vel ikke så bra.

Men skulle tro et program som dette er såpass "generelt" satt opp at de fleste skulle kunne beherske det?
Ja, mengden satt opp her bør de aller fleste tåle, nybegynner eller ei, det er nok en dårlig trent Webah vi ser her? Samt det at noe mest sannsynlig gjøres galt.

Selv føler jeg meg svak under mengde, men alt går jo med god margin og øktene er alltid gjennomførbare.

Men det rare her er jo at han har stilt inn programmet langt under pers og sliter allikevel. Synes det er rart rett og slett.
Det som kan være er at knebind tidligere har vært tatt i bruk og de er vel som jeg har forstått nå ikke lengre med på treningen.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget ErikV

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 121
  • Honnør: 262
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 121

Sv: fitte logg
« #1026 : 20. april 2009, 23:11 »
har du tuklet med belastningsprosentene?

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: fitte logg
« #1027 : 20. april 2009, 23:27 »
Han har jo justert ned belastningen og han kan umulig ha tuklet med intervallene. Da hadde det jo vært opplagt hva feilen er, vektene han jobber med nå skal jo i utgangspunktet være piece off kaga.. Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Prodigy92

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 450
  • Honnør: 202
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 450

Sv: fitte logg
« #1028 : 21. april 2009, 07:52 »
Anusplagene tar på, fysisk og mentalt!  Ops :










rofl

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: fitte logg
« #1029 : 21. april 2009, 09:28 »
Det ordner seg Emil, men trodde seriøst du ikke skulle komme så dårlig ut av det. Jeg antar du rett og slett er for dårlig trent.

Hvor ofte trente du bøy før?


Trente jo bøy 3 ganger i uka under ryp og løfta som bare det , etter ryp trente jeg 2 splitt, altså bøy 2 ganger i uka...

Såå....

Sitat
Jeg ser du trener mengde, men dette er jo nok trening for ei uke for min del. Imponerende å gjennomføre noe slikt! Ikke rart knebøyen var grusom med intervall tidligere på dagen. Viktig å ikke grave seg ned, sitter fryktelig mye mellom ørene, har du bestemt deg for at dette er rævva - så blir det rævva. Men hvis du skal fortsette denne enorme mengden så må du iallefall passe på å få nok mat og søvn. Lykke til!
 

er jo på deff så mat er vel ikke helt det store:P søvn i millitæret er vel heller ikke såååå mye åå skryte av Wink
takk skal du ha!


 
 

mengden skal gjøre dette med deg. bryter deg helt ned.

så kommer oppkjøring og du er 10 ganger sterkere enn før. du vet bare ikke at du blir sterkere for du går rundt og føler deg jævlig Tongue
ja skal du egentlig det?...

Sykt mange øvelser og regner med at det er en lang og tung økt + at du er på deff. Da kan det gå sånn om du holder på slik i lengden, regner jeg med.

helt klart at det er lange økter , men knebøy er jo den første øvelsen Shocked

ja, tror du trener alt for mye for tiden.. jeg øker som regel når jeg trener lite, men tungt og intensivt.
sjelden over 1 times økt. av og til 1,5 Smiley men du trener jo 3-4 ganger mer enn meg..

forstår hva du mener , men jeg skalgjennomfølre mengde (under 3uker igjen) så får jeg se hvordan det går. Tenker jeg skal kutte ned mye cardio nå bare for å¨hente meg litt inn igjen og spise litt mer enn før!

Han har jo justert ned belastningen og han kan umulig ha tuklet med intervallene. Da hadde det jo vært opplagt hva feilen er, vektene han jobber med nå skal jo i utgangspunktet være piece off kaga.. Wink
har du tuklet med belastningsprosentene?

Det har jeg ikke Smiley du ser kg'ne ikke er mange!

Ja, mengden satt opp her bør de aller fleste tåle, nybegynner eller ei, det er nok en dårlig trent Webah vi ser her? Samt det at noe mest sannsynlig gjøres galt.

Selv føler jeg meg svak under mengde, men alt går jo med god margin og øktene er alltid gjennomførbare.

Men det rare her er jo at han har stilt inn programmet langt under pers og sliter allikevel. Synes det er rart rett og slett.
Det som kan være er at knebind tidligere har vært tatt i bruk og de er vel som jeg har forstått nå ikke lengre med på treningen.


forstår ikke hvordan jeg plutselig ble så dårlig trent ihvertfall..??  greit jeg haddde lungebetennelse. knebindene har nok noe å si , men 125 kg........................................ notthing more to say! hva er det som evnt gjøres feil da ?


Nei triste stunder  det her! får evnt prøve å kjøre med bind neste gang og ta det rolig på kardio fronten, kan hende jeg missa en del på dagsformen, men jeg mener jeg har slitt med mengden for det!
men som sagt, jeg gjennomfører dette uansett!

Anusplagene tar på, fysisk og mentalt!  Ops :









rofl
du sier nå ikke no fornuftig som vanlig så du kan nå bare å tilbake til bryst loggen din !

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: fitte logg
« #1030 : 21. april 2009, 09:50 »
Hmm, jeg synes det er veldig leit at det går denne veien, spesielt med et så godt program/oppsett.
Det er kanskje noe dårlig teknikk og en sliten kropp som er problemet?
Blir litt lei meg på dine vegne, for dette er jo lekevekter for deg egentlig, men når jeg ser over  programmet så ser jeg at 160 i bøy kanskje burde være det reelle målet for deg å plotte inn? Dette fordi man skal ta sykdom, dårlig form, vekttap, med mer i betraktning.
Et slikt program skal alltid legges opp slik at hver eneste økt er gjennomførbar, noe du i utgangspunktet har gjort, men det er ikke tatt hensyn til overnevnte punkter.

Jeg håper det bedrer seg for deg og det gleder meg å se at du  er villig til å gjennomføre tross motstand av denne karakter. Wink Honnør. 
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Evis

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 169
  • Honnør: 1362
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 169

  • Eg skal bli sterk.
Sv: fitte logg
« #1031 : 21. april 2009, 10:04 »
Anusplagene tar på, fysisk og mentalt!  Ops :










rofl

Enig med webah her, du er ikke spesielt morsom...

Utlogget rObinzj

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 817
  • Honnør: 203
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 817

  • once you popped it, you can't stop it!
Sv: fitte logg
« #1032 : 21. april 2009, 14:35 »
Ser du sliter litt om dagene Emil..
Jeg tror det kommer av at du har gått over til langt mindre kcal enn det du er vandt med nå når du er på deff, har lange økter med masse set som tar rundt 2 timer å gjennomføre samt at du er i militæret der søvnen og alt ikke er så mye å skryte av! Kroppen kan jo også være overtrent til tross for at du hadde ett lengre avbrekk med sykdom og sånn så henter ikke kroppen seg så fort inn igjen når man er syk Smiley

Ville kanskje anbefalt og roet litt ned med mengden og eventuelt gå tilbake når du føler at styrken, lysten og ikke minst trykket er tilbake Smiley At du rett og slett tar litt "fri" fra det og trener småeøkter med få set, høy og lavreps over en liten periode bare til du kjenner at ting begynner å løsne igjen Smiley

Det er ihvertfall mitt tips til deg!
Lykke til Smiley
robinzj.blogg.no

24 år
177 cm

Everyone wants to become a bodybuilder, but no one wants to lift some heavy ass weights!

Sky is the limit!

10% luck
20% skill
15% consentrated power of will
5 % pleasure
50% pain
100% reason to remember the name...

3 plass -90 kg bygging NM 2011

Utlogget Dj Bear

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 618
  • Honnør: 46
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 618

  • Æ gir mæ aldri! ALDRI!
Sv: fitte logg
« #1033 : 21. april 2009, 15:20 »
huff da, ta det med ro ja, forje helg sov jeg en hel dag fordi jeg var så utslitt av treninger og div andre ting. Jeg var jo ikke noe spess sliten eller noe sånt, men så la jeg med ned og sov vel i ca 7 timer den dagen, kom på trening nå på mandag og trykket var tilbake igjen Smiley. Take care.
Gammel: 21år
Tung: ca 112kg
Høyde: 1.83

1rm:              Mål:
BP: - 135kg         140kg               
ML: - 215kg         220kg        
KB: - 185kg         200kg       
MP: - 85kg            90kg         

Trent siden: 30. september 2007
2010-2011: Militæret = pause
Oppstart: 20. august 2011

Min Loggbok

Utlogget webah

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 3 788
  • Honnør: 297
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 788

  • MMA Fighter
Sv: fitte logg
« #1034 : 21. april 2009, 19:37 »
Hmm, jeg synes det er veldig leit at det går denne veien, spesielt med et så godt program/oppsett.
Det er kanskje noe dårlig teknikk og en sliten kropp som er problemet?
Blir litt lei meg på dine vegne, for dette er jo lekevekter for deg egentlig, men når jeg ser over  programmet så ser jeg at 160 i bøy kanskje burde være det reelle målet for deg å plotte inn? Dette fordi man skal ta sykdom, dårlig form, vekttap, med mer i betraktning.
Et slikt program skal alltid legges opp slik at hver eneste økt er gjennomførbar, noe du i utgangspunktet har gjort, men det er ikke tatt hensyn til overnevnte punkter.

Jeg håper det bedrer seg for deg og det gleder meg å se at du  er villig til å gjennomføre tross motstand av denne karakter. Wink Honnør. 

takk for det=) må vel kanskje bare bite i  det sure eplet og stille ned IGJEN Shocked går det ikke så går det ikke... hehe!
Det er en sliten kropp ingentvil om det! hehe.
jeg tenker at jeg stiller ned programet litt til og bare tr det chill de resterende ukene, og etter det ikke starte på oppkjøring men en to split igjen og bare trene roooolig igjen til trykket kommer tilbake  ! for som du sier, dette er IKKE tungt Shocked

Ser du sliter litt om dagene Emil..
Jeg tror det kommer av at du har gått over til langt mindre kcal enn det du er vandt med nå når du er på deff, har lange økter med masse set som tar rundt 2 timer å gjennomføre samt at du er i militæret der søvnen og alt ikke er så mye å skryte av! Kroppen kan jo også være overtrent til tross for at du hadde ett lengre avbrekk med sykdom og sånn så henter ikke kroppen seg så fort inn igjen når man er syk Smiley

Ville kanskje anbefalt og roet litt ned med mengden og eventuelt gå tilbake når du føler at styrken, lysten og ikke minst trykket er tilbake Smiley At du rett og slett tar litt "fri" fra det og trener småeøkter med få set, høy og lavreps over en liten periode bare til du kjenner at ting begynner å løsne igjen Smiley

Det er ihvertfall mitt tips til deg!
Lykke til Smiley

jepp , er nok sant det! men skal PRØVE å gjennomføre mengde, selv om jeg må stille ned igjen!

huff da, ta det med ro ja, forje helg sov jeg en hel dag fordi jeg var så utslitt av treninger og div andre ting. Jeg var jo ikke noe spess sliten eller noe sånt, men så la jeg med ned og sov vel i ca 7 timer den dagen, kom på trening nå på mandag og trykket var tilbake igjen Smiley. Take care.

jepp , snart hjem såp da blir  det  mye chilling tenker jeg Wink takk for det!

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!