Skrevet av Emne: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!  (Lest 47184 ganger)

Utlogget Gundersen™

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 3 906
  • Honnør: 1469
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 906

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #15 : 29. november 2008, 11:20 »
Jeg har en tendens til å sitte og kjefte på de fleste andre i trafikken, spesielt hvis de ligger under fartsgrensa og/eller kjører ut rett foran meg. Ingen kan høre meg og det er jo ikke akkurat et sunnhetstegn å snakke for mye med seg selv, men jeg kjefter likevel høylytt.

Videre har jeg en tendens til å irritere meg vanvittig mye over klokker som tikker, så hvis jeg har muligheten kaster jeg enten klokka inn i et annet rom, eller tar ut batteriet. Av den grunn har jeg ingen veggklokke på hybelen, og når jeg er hjemme har jeg en tendens til å ta ut batteriene av klokkene hvis jeg f eks skal gjøre skolearbeid.

Når det kommer til trening pleier jeg å vase rundt omkring mellom settene. Hvis jeg er i klubblokalene setter jeg meg ned, men hvis jeg er på gymet hvor jeg trener til daglig går jeg litt fram og tilbake. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har tatt meg selv i å gjøre det ved en rekke anledninger.

Les forumreglene her

Norgesmester Benkpress Klasse -83 2011
Norgesmester Benkpress Klasse -82,5 2010
Norgesmester Benkpress Klasse -75 2008
Norgesmester Styrkeløft Klasse -75 2008
Jr. Norgesmester Klasse -75 2008

Treningsloggen min

9x150kg raw benkpress @ 79,7kg

645kg raw @ 79,0kg[/

Utlogget Morph

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 75
  • Honnør: 2
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 75

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #16 : 29. november 2008, 11:30 »
Jeg går faktisk på en spesiell måte. For eks. en skritt med høyre bein så to skritt med venstre og igjen en skritt med høyre. Også begynner jeg med venstre neste gangen og fortsette sånn. haha Jævlig rart. Men jeg gjør det kun når jeg går alene.

Haha, sånn hadde jeg når jeg var 13 og yngre.
Tvangstanker

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #17 : 29. november 2008, 12:05 »
Jeg har en tendens til å sitte og kjefte på de fleste andre i trafikken, spesielt hvis de ligger under fartsgrensa og/eller kjører ut rett foran meg. Ingen kan høre meg og det er jo ikke akkurat et sunnhetstegn å snakke for mye med seg selv, men jeg kjefter likevel høylytt.

Videre har jeg en tendens til å irritere meg vanvittig mye over klokker som tikker, så hvis jeg har muligheten kaster jeg enten klokka inn i et annet rom, eller tar ut batteriet. Av den grunn har jeg ingen veggklokke på hybelen, og når jeg er hjemme har jeg en tendens til å ta ut batteriene av klokkene hvis jeg f eks skal gjøre skolearbeid.

Når det kommer til trening pleier jeg å vase rundt omkring mellom settene. Hvis jeg er i klubblokalene setter jeg meg ned, men hvis jeg er på gymet hvor jeg trener til daglig går jeg litt fram og tilbake. Jeg vet ikke hvorfor, men jeg har tatt meg selv i å gjøre det ved en rekke anledninger.

Tror du hadde vært snålere om du, etter et sett, bare ble stående rett opp og ned og stirre fremfor deg enn å gå litt rundt Wink  De fleste gym har jo ingen steder å sitte, om man f.eks kjører knebøy eller mark ( om man ikke er en av de idiotene som setter seg på benker og slikt som andre da ikke får brukt  (( sånn som meg Cheesy )) )

Min uvane/vane er at jeg i trafikken når folk ligger for tett intill meg, spesielt rånere og slikt, bråbremser alt jeg kan slik at de nesten treffer støtfangeren bak for å lære de en lekse. Låner ikke bil så ofte lenger, men jeg anbefaler ikke å gjøre det om man kjører en gaylord audi a2, mens med en gelandewagon fungerer mye bedre Smiley 

ps: Om du kjører gelandewagon 300diesel, så ikke bråstopp rett før en bakke, da det kan være vansklig, og ikke minst pinlig å komme seg opp bakken i høyere gir enn første!

Jo, og en annen, definitivt uvane jeg har, er å lage små melodier ( gjerne barnetv-liknende melodier) når jeg skal ta min frue på kjønnsorganet. Dette er ikke alltid like populært, og jeg prøver å slutte.
Sa brura

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #18 : 29. november 2008, 12:13 »
1. Jeg pleier når jeg er alene, uansett hvor det er å prate med meg selv. Bør ikke være noe spesielt, men jeg står og tenker på ting. Og plutselig tenker jeg høyt. Har blitt ferska noen ganger på dette. Og er jo ikke det som er mest morro.

2. Jeg har en tendens til å ta meg veldig mye i ansiktet. Ikke sånn beføling med legge hånden ved haka etc mens jeg snakker med folk. Jeg tar meg selv i det hele tia.

3. Har biti negler i 20 år. Har prøvd hele livet å slutte. Aldri klart det

4. Jeg hater å ha ørevoks i ørene. Og er småbesatt av å være ren inni ørene. Så jeg har Q-tips både på jobb og hjemme der jeg ofte renser øregangene.

5. Jeg bruker ordet "lissom" ekstremt mye.


Utlogget ballehans

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 577
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 577

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #19 : 29. november 2008, 12:34 »
prøver allttid å  unngå sprekken mellom brosteiner

23 år gammel
190 cm høy og ganske lett ~ 93 kg
165-145-250 rå på stevne 105,4 kg kroppsvekt

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=77168.0</br>

Utlogget TURTLE~

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 433
  • Honnør: 64
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 433

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #20 : 29. november 2008, 12:45 »
Sitat
Jeg åpner kjøleskapet 1000 ganger daglig uten grunn... o.0
hah jeg å, leiter etter noe å spise selv om jeg vet at det ikke er noe der  Cheesy

plystre, spille "luft" paintball, luft gitar og trommer ^^_


Utlogget lfaro

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 945
  • Honnør: 282
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 945

  • Liksomstyrkeløfter
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #21 : 29. november 2008, 12:49 »
For mange år siden hadde jeg en venn som het Anders, dette er vel femten år siden ca og han hadde som alle andre spesielle ting han sa som var morsomt der og da.
"Ola med skjevå" som betyr Ola med brødskiven, pleide han å si på en litt sånn tilbakestående måte, og dette var selvsagt hysterisk.
Så jeg begynte jeg også, og det ble sagt ganske mye, så mye at det ikke lenger var gøy, og det ble gøy igjen og så ikke gøy lenger osv.

Det toppet seg når vi var ute og drakk noen år senere og han falt ned en ganske lang trapp, det eneste han klarte å lire av seg var " ooooollaaaaa ammmmmmmeedd skkjeeevåååå" mens han raste med hodet først ned trappene.
Han skadet seg ganske hardt, men det gikk bra til slutt.

Problemet er vel bare at jeg plutselig sier det den dag i dag, når jeg er alene eller noe ekstremt uventet skjer, nesten som en tick, femten år senere!
Og spøken er jo borte for lenge siden, og bare jeg husker hvorfor det en gang var morsomt, hehe.

Jeg må også drikke en iskaffe hver morgen, har jeg ikke iskaffe i kjøleskapet går jeg i butikken i allslags vær, sover jeg hos noen andre så er det ikke morgen før jeg har fått iskaffen min.
Nesten som julebruskongen, bare mer anonym.
Har vel drukket en iskaffe til dagen siden den kom ut i 2001 eller noe.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #22 : 29. november 2008, 12:53 »
... Min uvane/vane er at jeg i trafikken når folk ligger for tett intill meg, spesielt rånere og slikt, bråbremser alt jeg kan slik at de nesten treffer støtfangeren bak for å lære de en lekse...
Annet morsomt tricks er å trykke svakt på bremsepedalen med venstre fot mens du aksellererer med høyre fot. Får bremselyset til å lyse opp og er alltid like stas ut av lyskryss. Wink

IntX

  • Gjest
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #23 : 29. november 2008, 13:02 »
Når jeg leser bøker/blader/tidsskrifter kan jeg ta meg selv i å ha lest en halv side uten å ha fulgt med på innholdet. Resulterer i at jeg må lese alt på nytt igjen.
Jeg er også veldig opptatt av å holde øregangene mine rene og pene Smiley Q-tips morgen og kveld.

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #24 : 29. november 2008, 13:06 »
min uvane er at jeg får lyst til å drepe idioter i trafikken som ikke kan å bruke blink lyset og bråbremser uten at du skjønner noenting... har gjort mange makabre ting i hodet mitt etter slike episoder...jeg blir egentlig ganske hissig i trafikken på mange knøler...
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget zenurai

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 321
  • Honnør: 399
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 321

  • I will either find a way, or make one!
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #25 : 29. november 2008, 13:10 »

2. Jeg har en tendens til å ta meg veldig mye i ansiktet. Ikke sånn beføling med legge hånden ved haka etc mens jeg snakker med folk. Jeg tar meg selv i det hele tia.

3. Har biti negler i 20 år. Har prøvd hele livet å slutte. Aldri klart det

4. Jeg hater å ha ørevoks i ørene. Og er småbesatt av å være ren inni ørene. Så jeg har Q-tips både på jobb og hjemme der jeg ofte renser øregangene.

5. Jeg bruker ordet "lissom" ekstremt mye.


.. når jeg leste første side tenkte jeg at jeg ikke hadde noe spess ting, men alle disse stemmer me meg bortsett fra småting som om at jeg ikke har biti negler 20år mtp jeg ikke er 20år en gang så.. Og jeg går ikke rundt me q-tips heller:P
Lissom var en kronisk sykdom før tror jeg klarte å stoppe nå

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #26 : 29. november 2008, 13:10 »
Jeg er også veldig opptatt av å holde øregangene mine rene og pene Smiley Q-tips morgen og kveld.
Var en artikkel om hvorvidt man burde rense øregangene eller ikke i siste nummer av DAN-blekka. Problemet er at man føkker med den naturlige måten voksen migrerer sakte ut av ørekanalen, og man ender lett opp med mye mer produksjon og at gammel voks kaker seg opp lengre inn i øret.

Etter 3 mnd i gokk uten tilgang på q-tips kan jeg meddele at, i allefall for meg, ørevoksproduksjonen stabiliserer seg relativt fort og etter en liten tranisjonsfase reduseres produksjonen betraktelig slik at man ikke får ørene fulle av gørr.

Utlogget Tor Andre

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 204
  • Honnør: 162
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 204

  • Squat til'you puke!
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #27 : 29. november 2008, 13:11 »
min uvane er at jeg får lyst til å drepe idioter i trafikken som ikke kan å bruke blink lyset og bråbremser uten at du skjønner noenting... har gjort mange makabre ting i hodet mitt etter slike episoder...jeg blir egentlig ganske hissig i trafikken på mange knøler...

De aller fleste blir ganske hissige i trafikken. Når jeg står og venter på bussen til jobb, er det ofte NM i trafikkork rett ved holdeplassen. Jeg kan stå i 10 minutter å bare le hele tia.

Folk vifter med arma og skriker inni bilene sine etc. Spesielt der det trengs fletting av biler inn i mer trafikkork.

Dette er jo mennesker som til det vanlige har god kontroll over temperamentet.

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #28 : 29. november 2008, 13:16 »
De aller fleste blir ganske hissige i trafikken. Når jeg står og venter på bussen til jobb, er det ofte NM i trafikkork rett ved holdeplassen. Jeg kan stå i 10 minutter å bare le hele tia.

Pussig. Jeg pleier å le av de som står 10+ min ute i snøstorm/regn/whatever og venter på bussen...

Utlogget Quasar

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 131
  • Honnør: 96
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 131

  • Dualle steidn, jordeple og tjokke hosse
Sv: Uvaner & små-rare ting du gjør, tenker eller liker!
« #29 : 29. november 2008, 13:42 »
Jeg har en tendens til å sitte og kjefte på de fleste andre i trafikken, spesielt hvis de ligger under fartsgrensa og/eller kjører ut rett foran meg.
Er ganske enig i den, men igrunn blir jeg sur av så og si alt folk gjør i trafikken. Det skal ikke mer enn en liten filleting for å få meg til å skrike. Ganske idiotisk når jeg tenker meg om.
Spesielt når folk kjører uten lys. Da blir som regel mitt mål å blinke med lysa helt til de finner det ut, og om de ikke tar hintet krasjer jeg som regel i dem.

Videre har jeg en tendens til å irritere meg vanvittig mye over klokker som tikker, så hvis jeg har muligheten kaster jeg enten klokka inn i et annet rom, eller tar ut batteriet
Jeg klarer heller ikke ha klokker som tikker.. Når jeg skal sove MÅ alt vere helt rolig. Så er det selvfølgelig typisk at alle naboene mine er norgesmestere i oppussing på kvelden..
- A day without sunshine is like, you know, night.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!