Skrevet av Emne: Hva ser du på bildet?  (Lest 66154 ganger)

Utlogget TFKong1

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 222
  • Honnør: 332
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 222

  • Kongen av treningsforum
Sv: Hva ser du på bildet?
« #60 : 20. juni 2009, 02:58 »
Nei. Jeg håpet at man kunne se reklamen for det den er. Jeg har ikke lyst til å poste fler bilder ikveld når jeg ser utviklingen av denne tråden. Jeg kommer ikke til å poste mer i denne tråden, forhåpentligvis får man ryddet i tråden imorgen slik at jeg og andre som synes det er interessant med dette med reklame, kan fortsette å poste uten usaklige forstyrrelser.


Du må tåle litt tull i en tulletråd som denne Smiley
Ingen kan ta fra meg retten til å whine.
Loggen
STAND UP AND FIGHT FOR YOUR RIGHTS

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hva ser du på bildet?
« #61 : 20. juni 2009, 03:00 »
du svarte ikke på spørsmålet til sexyboy..
han er nok veldig lei seg.
tell til 10 og tenk over hva du har stelt i stand i hodet til gutten nå!

Ja, tenk på dette Eneres.
Jeg antar vi er jevngamle, derav denne ekstreme interessen for deg.
Jeg foreslår en date, muligens kino hvor vi går når filmen begynner, for da har vi jo fått med oss det mest interessante, ja nemlig....... Reklamen. Wink
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget Mr Melk

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 272
  • Honnør: 783
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 272

  • Smag på melkå fra mannapattane mine din ongkalv
Sv: Hva ser du på bildet?
« #62 : 20. juni 2009, 03:07 »
husk grønnsaker uten dip!
Ok, er det slik det er?


Mulig jeg bare dropper det før positiviteten min reflekterer i form av et sexy nakenbilde på pm fra den inviterte part.
Jeg liker nemlig ikke dip til grønnsakene mine, jeg spiser dem raw.
240-190-240 og merræ kåmme



Pianuddsmørr og farsa...

Suveren magetrening:

http://www.youtube.com/watch?v=qZytVCs4fzI

http://www.bjorns-gym.no/

Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=78721.0

Det er veldig relevant min gode mann da du kan gå inn for det med kropp og sjel og gnisten til Lance armstrong og likevel bare se ut som en liten unge som preller av bicepsen min.

Utlogget .......1

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 701
  • Honnør: 552
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 701

Sv: Hva ser du på bildet?
« #63 : 20. juni 2009, 05:31 »
.

Utlogget Epsylon

  • Nykomling
  • *
  • Innlegg: 13
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 13

Sv: Hva ser du på bildet?
« #64 : 20. juni 2009, 08:47 »

Eneres, hvorfor fjernet du profilbildet ditt, du er jo dritheit? Jeg hadde tossed your salad når som helst (jeg mener det... send meg PM). Wink


Men dette var ikke barnslig


Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Hva ser du på bildet?
« #65 : 20. juni 2009, 09:15 »
Jeg prøver å si ifra på en ordentlig måte, og siden dere har sagt før at "dette ikke er Eneres tråd, så startet jeg min egen så dere kunne ha den andre tråden i fred. Håpet på en ryddig tråd uten konflikter, men det gikk visst ikke. Det har gått off topic nå og vekk fra min hensikt med tråden.

Ps. Dette er ikke ment for å bli noen griseprat tråd eller i den duren. Dette er en tråd for å vise hvordan reklamen påvirker oss på det underbevisste. 
Tror det er en blogg du egentlig vil ha.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #66 : 20. juni 2009, 14:11 »
Da prøver jeg igjen Smiley Har fridd til en av moderatorene om å få ryddet unna litt usakligheter i tråden, så vi får se om jeg får ønsket mitt oppfylt Cheesy

Men nå håper jeg at denne guttegjengen fra inatt holder seg i bakgrunnen med off topic innleggene sine så man kan få ha en ren og saklig tråd.


On topic:

Strategisk og perfekt plassering av de kommende kinofilmene. (husker ikke hva den siste filmen heter, vet bare om Superman og Eragon filmen, noen som kjenner igjen den siste??)






"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Heineken

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 90
  • Honnør: 18
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 90

Sv: Hva ser du på bildet?
« #67 : 20. juni 2009, 14:15 »
Jeg bare lurer litt..
Er det slik at du jobber innenfor reklamebransjen og har tillgang på slike bilder det på en eller annen måte står "sex" på, eller driver du å leter etter dem? Ja det er et seriøst spørsmål.
Jaja

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #68 : 20. juni 2009, 14:21 »
Dette er bilder fra diverse nettsteder. Jeg er veldig opptatt av hvordan vi mennesker oppfatter ting og hvordan vi lar oss påvirke av andre. Det å tenke "utenfor boksen" er noe jeg har fokus på.  Jeg jobber ikke innenfor reklame forresten. Smiley

Jeg vil bare dele info med andre rundt det jeg er opptatt av og mener er viktig for andre å vite.
"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Hva ser du på bildet?
« #69 : 20. juni 2009, 14:30 »
Siste filmen er x-men 3

Utlogget JohnAmund

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 893
  • Honnør: 124
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 893

Sv: Hva ser du på bildet?
« #70 : 20. juni 2009, 14:34 »
Nei, kinoframmsyningane var nok ikkje sett opp slik med vilje, det er mest sannsynleg eit samantreff.


Enda ein artig situasjon Grin

Men du finn akkurat det du leitar etter, og det er sjeldan det er meininga at det skal vere der.

For å ta eit døma då, so spørj eg, kva ser Dykk på dette biletet?



Trur ikkje det var meininga at husa skulle skulle stave ordet "LOL", men det vart berre slik. Tilfeldigheiter, ikkje ondsinna konspirasjon.
Min logg
▪██─────██▪
"There is no point in being alive if you cannot do the deadlift"
- Jón Páll Sigmarsson

Utlogget Unknown_Soldier

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 863
  • Honnør: 1248
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 863

Sv: Hva ser du på bildet?
« #71 : 20. juni 2009, 14:38 »
Dette er bilder fra diverse nettsteder. Jeg er veldig opptatt av hvordan vi mennesker oppfatter ting og hvordan vi lar oss påvirke av andre. Det å tenke "utenfor boksen" er noe jeg har fokus på.  Jeg jobber ikke innenfor reklame forresten. Smiley

Jeg vil bare dele info med andre rundt det jeg er opptatt av og mener er viktig for andre å vite.

Jaada, du er SÅÅÅ spesiell. Tenker sjikkli utenfor båkksen assz! Tusen takk får atter du innfårmerer åss åmm sånne dærre ting såmm vi ikke klarer og tenke på sell!

Fra revolver til revolver, så er det ikke alltid så lett, og jeg forstår det, å være en tenåring med mye forestillinger om verden. Nå må du huske på at mange her på forumet er godt voksne, og har lang utdannelse, og kanskje synes at mange av de tingene du er veldig opptatt av nå er litt banale. Jeg har også vært hasjrøykende fjortenåring som har leita etter konspirasjonsteorier overalt, men nå er jeg voksen, og som voksen er man nyansert.

Det blir egentlig bare litt stusselig og søtt, samtidig litt patetisk, når du som "veslevoksen" tenåring skal belære folk om hvordan verden henger sammen. Kanskje på tide å se litt på hvordan du formulerer deg? Hvordan fremtoning du har? Ingen voksne/oppegående ønsker å diskutere med ei "know it all"-fjortiss. Det orker vi ikke. Den eneste "fan-skaren" du ender opp med her, er de kåte tenåringsguttene som lurer på hvor gammel du er, og om du kan legge ut noen bilder, eventuelt også de single, kåte attenåringene som aldri har knulla, og kanskje håper at de kan begynne å chatte med deg på pm, så msn, så tlf, og til slutt i real life. Om jeg ikke er helt på jordet, kanskje dette allerede har begynt å skje?
I tilfelle...REALITY CHECK Eneres.
Sa brura

Utlogget Maevar

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 676
  • Honnør: 598
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 2 676

Sv: Hva ser du på bildet?
« #72 : 20. juni 2009, 14:44 »
Hva faen er egentlig problemet til alle sammen her? Drit nå langt i hva jenta sier og mener om dere er så jævla voksne og vet så mye bedre. Makan til kjærringer. La henne bare poste de bildene, jeg synes det er fett jeg å se slike tilfeldigheter eller hva det nå er.

Utlogget Eneres

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 489
  • Honnør: 58
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 489

  • Ja, jeg har fått gratis ferie fra forumet 14 dager
Sv: Hva ser du på bildet?
« #73 : 20. juni 2009, 15:00 »
Jeg må bare understreke at jeg ikke er tenåring, bare sånn for å ha fjerna den fjortis stempelet visse her prøver å gi meg.

Jeg hadde satt pris på om de som ikke har interesse av tråden, hadde hold seg unna eller holdt munn. Om dere har noe å si til meg personlig, ja da kan dere sende det på pm og ikke gni det utover hele forumet i hver post om dere absolutt vil dele hva dere syns om meg. Takk.


On topic (for 6 gang?):

Pepsi hadde en kampanje for mange år siden, om det er bevisst eller ubevisst (jeg tror bevisst) så staver boksene "sex" når de er stablet oppå hverandre. Pepsien ble kjempepopulær etter kampanjen.



"We are The Fifth Ape" - Charles Robert Darwin

"And they say that a hero can save us. I'm not gonna stand here and wait."

Utlogget Jørgenetisk

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 97
  • Honnør: 3
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 97

  • Green? Steam it!
Sv: Hva ser du på bildet?
« #74 : 20. juni 2009, 15:25 »
Dette er altfor latterlig!

Så fordi vi ser sex i pepsi betyr det at vi må drikke brus? Hører du ikke selv hvor patetisk dette blir?
Klart om man har en pen IQ score og litt viljestyrke tror jeg at man skal klare å holde seg unna et produkt bare fordi det står SEX  på det!

Dette er helt patetisk. Ja, sex selger. Men om det hadde stått sex på en bøtte med hundemat og pizza-leftovers hadde man ikke følt trang til å kjøpe det !

Tipper du ser på alle her som trangsynte og ignorante.
Way to go, you are now an idiot. Finn deg en blogg istede, så kan hele verden høre på pisset ditt.

Beste post på denne tråden er uten tvil Unknown Soldier sin  Grin
Har startet styrke etter lang pause.

Kastet seg på Ashtanga Yoga.

Liker det som er i vente... Smiley

No problem can be solved from the same level of consciousness that created it.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!