Skrevet av Emne: new and improved condision sandefjord/oslo gp  (Lest 52983 ganger)

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #270 : 05. oktober 2009, 11:39 »
Er populært blant byggere å gå rundt å mislike Marius har jeg skjønt.

HEHE - Flere synes Marius er hoven og litt arrogant - jeg personlig synes han er litt KUL nettopp pga at han driter i hele janteloven og sier akkurat det han føler og tenker. ikke alltid like heldig hver gang med sine uttalelser kanskje, men han står for det han har sagt, og det liker jeg!
Folk må da ha litt humor og ta ting med en klype salt som det heter - fyren er jo litt sprø på en morsom måte. Ta han for den han er - et showmenneske innen BB-verdenen ...

...men kan godt forstå at folk som ikke kjenner han, eller ikke liker folk som digger seg selv
og sier hva de mener har dette synspunktet  Smile
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #271 : 05. oktober 2009, 11:52 »
Hyggelig å hilse på deg i dag. Det var synd du ikke traff med formen, men det kan jo skje den beste.

Det er jo egentlig veien mot målet som er det det dreier seg om. Ekstra moro om man kan tttoppe heie driden på slutten ved å treffe med formen og plassere seg bra, men for min del så har jeg innsett at det egentlig er det man gjør til daglig som er moro, at man står på og forsøker å gjøre  formen bedre og bedre.

Lykke til videre som far. Kos deg!


likeså jan :)formen var bra 3 uker før som alle ser på profilbilde,men min egen feil jeg klusset det til på slutten.men pytt,pytt man må se ting i perspektiv her i livet Smiley

Alle kan ikke vinne og alle kan ikke ha dagen Atle.
Du har uansett gjort en helvetes jobb for å stå der du sto i dag og det kan ingen ta fra deg. De fleste hadde gitt seg halveis vis ikke før.
Gutta du møtte var gode, så sånn får det bare bli denne gangen.
Nå kommer det en liten en som kommer til å bli mye viktigere fremover, og så ser vi deg muligens på scenen igjen om noen år. Hils den kommende mor og lykke til de neste ukene!

ja det var bra folk..paal er nordisk mester og knut har vel vunnet -100.christer er også på vei opp..ja,nå skal det bli godt og ta det litt rolig,og få hode på plass igjen:)
takker,skal hilse Smiley

Bra innsats du har gjort Atle! veldig bra!

Lykke til videre som far! ser frem til å se deg igjen på scenen, enda råere!

Henrik

takk,men så lenge jeg ikke var iform så synes jeg ikke innsatsen var så bra hehe
tror nok det var mitt siste show da jeg ønsker å bruke tid på sønnen min,og etterhvert drive sport med han(forhåpentligvis blir han like sportsgal som meg).blir mer litt rolig trening på meg fremover.bare holde meg seg någenlunde i size.
også har jeg lyst til å reise litt.blitt altfor lite av det i det siste.

Likte kommentaren til Marius veldig godt jeg. Traff spikeren midt på hodet som det heter. Er populært blant byggere å gå rundt å mislike Marius har jeg skjønt. Kult at Thomas Wolden slo Ali Tabra.

er vel mer slik at folk blir provosert over at en person(ali) går rundt og kaller seg for gudfar innenfor pt og coaching,og at han mente han skulle ta overallen.litt selvinnsikt må man ha.blir omtrent som om jeg skulle sagt at jeg skulle vunnet nm.blir for dumt vettu.
ogjeg har trent med ali en uke og det er den verste treninga jeg noensinne har testet.totalt overtrent på en uke.blanding av fst7,drop-set,spotting,en drøss med reps.
gikk jo ikke spesielt bra med omid,tore johnny eller han selv så noen gudfar innen trening er han nok ikke hehe
når det gjelder at så mange har noe mot marius,så har det sin årsak.og det er IKKE bare fordi folk er misunnlig på hans prestasjoner.jeg hadde god tone med marius lenge etter at han gjorde det bra på scenen,så min motstand til han har INGENTING med han prestasjoner på scenen slik han liker å fremstille det i sin blogg.
da skulle jeg isåfall misslikt mange byggere i landet her.er endeeel som er bedre enn meg Wink

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #272 : 05. oktober 2009, 11:58 »
HEHE - Flere synes Marius er hoven og litt arrogant - jeg personlig synes han er litt KUL nettopp pga at han driter i hele janteloven og sier akkurat det han føler og tenker. ikke alltid like heldig hver gang med sine uttalelser kanskje, men han står for det han har sagt, og det liker jeg!
Folk må da ha litt humor og ta ting med en klype salt som det heter - fyren er jo litt sprø på en morsom måte. Ta han for den han er - et showmenneske innen BB-verdenen ...

...men kan godt forstå at folk som ikke kjenner han, eller ikke liker folk som digger seg selv
og sier hva de mener har dette synspunktet  Smile


sant det du sier..men jeg er samme type selv arrogant,kaksig jævel så har nok ikke noe med det heller fra min side Smiley

Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #273 : 05. oktober 2009, 12:00 »
Ang din prestasjon så så du jo bra ut  Smiley, men det er alltid noen som er bedre.. sånn er det bare her i livet.

Men du har mye større gleder og se frem til !! Grin
Dette er jo tross alt bare en hobby og kan ikke måle seg med det du har i vente!!!!!
Kanskje dette har påvirket deg (under forberedelsene til NM) mer enn du vet selv...?  Wink

Dere får ha lykke til med det kommende vidunderet så sees vi sikkert senere en gang!
Det var utrolig moro å se deg på scenen i hvertfall  2thumbsup håper på å treffe dere alle ved en senere anledning!!
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget OMD

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 423
  • Honnør: 36
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 423

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #274 : 05. oktober 2009, 12:02 »
sant det du sier..men jeg er samme type selv arrogant,kaksig jævel så har nok ikke noe med det heller fra min side Smiley


Som sagt så liker jeg folk som driter i janteloven Cheesy

Men det finnes jo selvfølgelig andre grunner til at ikke alle går helt over ens - uten at det må presiseres her selvfølgelig! Wink
Ole M D

..Et liv uten trening, er et liv uten mening...



http://olemortend.blogspot.com/
http://omdfitness.com/index.html



Utlogget Anatas

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 147
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 147

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #275 : 05. oktober 2009, 15:24 »
Bra jobba Atle!

Lykke til med den lille som kommer Cheesy

Utlogget MarreLom

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 381
  • Honnør: 10
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 381

  • I'm gonna win. There's no way I'm goin' down.
Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #276 : 05. oktober 2009, 17:47 »
Hehe må bare si dette, er det en fyr her inne jeg har sansen for så er det Atle, du virker som en person som ikke har noe særlig til overs for litt annerledes folk men du får nå sagt det istedet for å gå rundt å like de! synd med formen håper du kommer tilbake en gang!
Alder: 20
Benkpress: 145kgx1
Markløft: 180kgx1
Knebøy: 140kgx1
Karate: Wado Ryu - 9 år
MMA: Intermediate
Muay Thai: Beginner

Nå pause fra kamsport trening ettersom jeg er på vei inn i millitæret
Logg:
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87205.msg1265953#msg1265953

Utlogget Aerts

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 58
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 58

  • You are not special.
19 år, 184cm, 92kg

Benkpress: 145kg x1
Markløft: 170kg x 5
Knebøy: 160kg x 1

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383


Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #279 : 06. oktober 2009, 11:11 »
Ha ha. Han lignet fa#¤% meg på Atle også. Bare litt større da og med skikkelig vekst mage også. Bedre å være litt mindre med smal midje synes nå jeg. Husker jeg trente med Christer på Elixia CC Vest en periode. Han var verken større eller sterkere enn meg på den tiden (3 års tid siden). Tydelig at det hjelper å begynne å trene på Haralds dersom man vil gjøre det bra i konkurranser.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: diett til nm 2009(nytt bilde lagt ut 3.okt)
« #280 : 06. oktober 2009, 13:22 »
Ha ha. Han lignet fa#¤% meg på Atle også. Bare litt større da og med skikkelig vekst mage også. Bedre å være litt mindre med smal midje synes nå jeg. Husker jeg trente med Christer på Elixia CC Vest en periode. Han var verken større eller sterkere enn meg på den tiden (3 års tid siden). Tydelig at det hjelper å begynne å trene på Haralds dersom man vil gjøre det bra i konkurranser.

ja,christer vinner nok tungvekten om et par år .han har stort potensiale.
jeg trener ikke på haralds,men golds gym.gått litt lei av hardcore gymmene.
har trent i akersgata,men tenkte å begynne på golds på fornebu arena da jeg har hørt det er enda freshere der, også har de barnepass.

Utlogget T.E.S

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 291
  • Honnør: 41
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 291

  • no retreat - no surrender!
Sv: atle nyter livets goder :)
« #281 : 06. oktober 2009, 14:51 »
Synd at innspurten ikke ble optimal, lykke til med videre prosjekter Smiley
If my mind can conceive it; and my heart can believe it - then I can achieve it.
- Muhammad Ali

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: atle nyter livets goder :)
« #282 : 06. oktober 2009, 14:56 »
Hardcore gym er ikke noe for meg. For meg er det mer motiverende å være blant de aller beste på Elixia å få mye oppmerksomhet for det enn å knapt bli lagt merke til på 24f, Haralds e.l. fordi jeg sklir inn i mengden.

Utlogget kingzulu

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 383
  • Honnør: 65
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 383

Sv: atle nyter livets goder :)
« #283 : 06. oktober 2009, 23:39 »
Synd at innspurten ikke ble optimal, lykke til med videre prosjekter Smiley
takker,ikke gjør samme tabben som meg og shitload 2000gram carb neste gang du stiller hehe
håper bikkja din har det bra Smiley

Hardcore gym er ikke noe for meg. For meg er det mer motiverende å være blant de aller beste på Elixia å få mye oppmerksomhet for det enn å knapt bli lagt merke til på 24f, Haralds e.l. fordi jeg sklir inn i mengden.

skjønner du liker oppmerksomheten fra småripsene på elexia Wink
hvis du er norsk så blir du ihvertfall lagt merke til på 24 Smiley

Utlogget Stian L

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 572
  • Honnør: 109
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 572

Sv: atle nyter livets goder :)
« #284 : 07. oktober 2009, 10:00 »
"skjønner du liker oppmerksomheten fra småripsene på elexia"

Korrekt.

"hvis du er norsk så blir du ihvertfall lagt merke til på 24"

God nok grunn til å holde seg unna 24 det også.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!