Skrevet av Emne: Tribex Testosterone BOOOSTER  (Lest 19882 ganger)

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #60 : 28. august 2009, 12:46 »
hehe..dust, når du leser på siden til de som lager og selger produktene så vil du selvfølgelig finne utrolige effekter som disse produktene skal gi. Når det gjelder strongman så skal ikke jeg spekulere i hva de får i seg i tillegg, men det vil selvfølgelig være naturlig å gi credit til kostholdsprodusenter som sponser dem.

selvsagt..

og selvsagt får de i seg en masse,trenger vell bare se noen få sekunder på noen av dem for å se den voldsomme testo virkningen de tyngste stoffene bidrar md.

men denne bjørn typen er relativt rein tror jeg,ellers ville iallefall jeg vært skuffet.

godt mulig han har kjør non kurer

men han har tydeligvis merket seg dette legale stoffet,verdt å merke seg.

90% av alle gutta tar selvsagt dop,men de merker seg nok også hva som kan fungerer uten dop,gutta er nøye selvsagt

blir morsomt når sven k drar igang med kosttilskudd fra ditt og datt når han får dette dop spm på tvn Wink

men de må selvsagt gi politiker svaret på dette,idioter går på kosttilskudd greiene rundt slike folk.

Du klarer ikke å skille fra å teste ut noe fra å gå på det pisset rundt kosttilskudd.

enten så funker det eller så funker det ikke.

funker det litt så er det vell verdt å ta med seg

Utlogget Treningsvitenskap

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 692
  • Honnør: 88
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 692

  • Treningsvitenskap.com
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #61 : 28. august 2009, 12:54 »
om d er den fra olimp tror jeg den inneholdt roids... jeg og en kompis brukte den og vi syntes den funka. men jeg veit at om det bare hadde vært tribus i den ville d ikke funka.. umulig å si... var 21 og testo i taket uansett og spiste som en hest.. da øker man uansett
Trenings og ernærings elsker. Driver www.treningsvitenskap.com

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #62 : 28. august 2009, 17:51 »
jævlig enkelt,toppen i styrkeløft som vier livet til dette mente at det funket og anbefalte det

thats all im sayin

Alle anti-oppbyggende undersøkelser kan dra til h,jeg hører på folk
Du er en tulle-profil, ikke sant? For du kan umulig være så bortreist som dette....
Sjekk styrkeloft.no og se om du finne bjørn andre solvang der noe sted.

Tribulus er en hype. bare innse det med en gang.

Utlogget Velox

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 285
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 285

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #63 : 28. august 2009, 17:59 »
Mye placebo effekter her ute!
-I'm sorry, if you were right, I'd agree with you-

Utlogget Diiaz

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 145
  • Honnør: 11
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 145

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #64 : 28. august 2009, 18:46 »
Hah! Tribusteron.... Dem prøver å få det til å høres ut som noe bol.. Jeg er sikker på at den selger godt til fjortissene

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #65 : 28. august 2009, 19:46 »
Sjekk styrkeloft.no og se om du finne bjørn andre solvang der noe sted.

Tribulus er en hype. bare innse det med en gang.

du så ikke på strongman i telemark du eller'?bjørn var den som stod igjen med richard skog på tømmerløft,og som nesten klarte 200kilos steinen

http://www.youtube.com/watch?v=Q16bkGWGuHU#noexternalembed

bortreist hvis du ikke vet hvem dette er..var den morsomste personen på hele stevnet:)


send melding på facebook selv hvis du ikke tror meg

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #66 : 28. august 2009, 19:55 »
det er vel samme om han løfter tømmerstokk eller traktordekk, heter Per, Pål eller Bjørn...han fåt ikke testobooster'n til å funke uansett. Og tror du virkelig "verdens sterkeste menn" bruker urter hvis de først skal smelle i gang med noe som skal tukler med testosteronet...
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget ja

  • Aktivt medlem
  • ***
  • Innlegg: 224
  • Honnør: 12
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 224

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #67 : 28. august 2009, 20:36 »
Og tror du virkelig "verdens sterkeste menn" bruker urter hvis de først skal smelle i gang med noe som skal tukler med testosteronet...

Skal vi tro på han som faktisk HETER bjørn og ER blandt de sterkeste i landet som SIER at det funker og anbefaler det eller skal vi tro på deg som bare har bestemt deg for at det ikke funker?

du har liksom en genial måte å prøve å vri debatten bort fra fakta til noe annet...

Jeg forstår ikke hvorfor du stiller MEG det spm når du ser hva han sier?

Det jeg kopierte er sant og direkte sitat,bare send han en melding med akkuratt det jeg kopierte å spør om han har sagt dette hvis du ikke tror meg du..han er å finne på facebook,3-4 hundre friends..no fake

og ja,han tilhører norges sterkeste menn..så samme hvor ille du syntes det er så er det jeg som leverer fakta og du synser og bagateliserer debatten

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #68 : 28. august 2009, 20:50 »
og ja,han tilhører norges sterkeste menn..så samme hvor ille du syntes det er så er det jeg som leverer fakta og du synser og bagateliserer debatten
Jeg tror du har misforstått hva ordet "bagatell" betyr Smiley

Denne Bjørn, som er blant Norges sterkeste menn, hvor "90% av gutta" har tryllepulver i havregrøten sin. Tror du han er rein? Tror du mer på hva en tungt medisinert strongmanutøver skriver på FACEBOOK, enn på vitenskapelige dokumenterte undersøkelser? Kanskje Bjørn har skjønt hvor dum du er, som tror på sånt. Jeg skjønner ikke hvorfor du gidder å diskutere dette en gang, når du er så utrolig overbevist om at du bygger muskler av å spise høy.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #69 : 28. august 2009, 21:21 »
Skal vi tro på han som faktisk HETER bjørn og ER blandt de sterkeste i landet som SIER at det funker og anbefaler det eller skal vi tro på deg som bare har bestemt deg for at det ikke funker?

du har liksom en genial måte å prøve å vri debatten bort fra fakta til noe annet...

Jeg forstår ikke hvorfor du stiller MEG det spm når du ser hva han sier?

Det jeg kopierte er sant og direkte sitat,bare send han en melding med akkuratt det jeg kopierte å spør om han har sagt dette hvis du ikke tror meg du..han er å finne på facebook,3-4 hundre friends..no fake

og ja,han tilhører norges sterkeste menn..så samme hvor ille du syntes det er så er det jeg som leverer fakta og du synser og bagateliserer debatten

Mine meninger ett resultat av hva jeg jobber med, studerer og interesserer meg for. Jeg er langt ifra noen ekspert, men biokjemi og hvordan kroppen fungerer kan jeg ihvertfall noe om etter laaange år på medisinstudiet. Hvis du også leser igjennom tråden så finner du dokumentert forskning jeg har linket på disse temaene, i motsetning til hva du selv kan slå i bordet med, med unntak denne tømmerløfter'n. Og her må jeg jo si at du overgår meg når det gjelder å ignorere fakta. Hvis det i tillegg er sånn at du faktisk kan lese, så får du også med deg at jeg har holdt meg til tema for tråden gjennom mine innlegg. At denne Bjørn har 300-400 venner på facebook hjelper heller ikke, tribulus er forstatt lite effektivt. Bjørn ser ut som en sterk kar, men det er nok ikke urtene som har gjort det....jeg tipper nok at trening og ett kosthold har en hel del av æren. Jeg benekter ikke dine faktaopplysninger om at denne Bjørn har sagt at det fungerer, jeg sier bare at det Bjørn hevder ikke stemmer. Skulle du kunne vise frem noe vitenskapelig dokumentasjon som motbeviser mine meninger så skal jeg selvfølgelig bøye meg.

Når det gjelder ordet bagatellisere så synes jeg du skal slå det opp i ordboka...
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #70 : 28. august 2009, 21:47 »
Er du her enda Glucifer? hahahahaha...fy faen. Du er faen med kingen.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #71 : 28. august 2009, 21:50 »
og du blomster fortsatt med intelligensen din ser jeg...god bedring
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Utlogget A. Holstad

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 670
  • Honnør: 118
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 670

  • Ihave a dream of a dream within a dream of a dream
Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #72 : 28. august 2009, 21:53 »
og du blomster fortsatt med intelligensen din ser jeg...god bedring

Hahaha.. Knuge .. Jeg reagerer på måten du svarer gutten på, men du skriver som om jeg argumenterer for testo boosteren.. tragisk .. TRAGISK.

Legg deg nå, nok treningsforum for i dag.
I play by my own rules, and not on anybody's rules. Not even my own.

Utlogget Egil Skallagrimsson

  • Ekstremt avhengig
  • ********
  • Innlegg: 17 784
  • Honnør: 4412
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 17 784

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #73 : 28. august 2009, 22:02 »
du så ikke på strongman i telemark du eller'?bjørn var den som stod igjen med richard skog på tømmerløft,og som nesten klarte 200kilos steinen

http://www.youtube.com/watch?v=Q16bkGWGuHU#noexternalembed

bortreist hvis du ikke vet hvem dette er..var den morsomste personen på hele stevnet:)


send melding på facebook selv hvis du ikke tror meg
Om jeg "så" strongman i telemarkshallen?

Din klovn, jeg DØMTE stevnet og sto ansvarlig for øvelsene! Jeg har drevet med strongman i 4-5 år og deltatt på like mange NSM som Bjørn Solvang.

Jeg syns det lukter troll av deg... Wink

Utlogget Glucifer

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 895
  • Honnør: 385
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 895

Sv: Tribex Testosterone BOOOSTER
« #74 : 28. august 2009, 22:12 »
Hahaha.. Knuge .. Jeg reagerer på måten du svarer gutten på, men du skriver som om jeg argumenterer for testo boosteren.. tragisk .. TRAGISK.

Legg deg nå, nok treningsforum for i dag.

At du ikke vet hvordan ett diskusjonsforum fungerer overrasker meg ikke....
190 cm

Vekt 98 kg

Sykkelknappen: rød, gul og grønn

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!