Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171358 ganger)

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - beinbilde side 8
« #120 : 26. februar 2010, 19:04 »
hvordan går det her biffen?  Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - beinbilde side 8
« #121 : 26. februar 2010, 21:38 »
hvordan går det her biffen?  Grin

Det går bra Vesla, føler meg litt bedre, men skaden sitter fortsatt godt, håper det gir seg over helga..

Kommer med en liten bildeupdate nå, er drita lei av å være så unødvendig svær, 9-10 kilo skal bort, og denne gangen har jeg med meg ekstra god muskelmasse på dietten Cheesy Føler at beina har kommet seg veeldig, noe målene også viser Wink Har økt med 3.5 cm på begge lår!




Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Det går bra Vesla, føler meg litt bedre, men skaden sitter fortsatt godt, håper det gir seg over helga..

Kommer med en liten bildeupdate nå, er drita lei av å være så unødvendig svær nå, 9-10 kilo skal bort, og denne gangen har jeg med meg ekstra god muskelmasse på dietten Cheesy Føler at beina har kommet seg veeldig, noe målene også viser Wink Har økt med 3.5 cm på begge lår!


faen så bra da! Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
3.5cm økning er jo meget bra! Du har kommet deg veldig bra, og herrefred du kommer til å bli bra etter diett! Selv om jeg syns du ser meget bra ut nå og Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Deffing kan du, så dette skal nok gå greit, kompis Wink

Fortsatt heftig misunnelig på bredden på ryggen din! For meg ser det ut som om bein/rygg er ekstremt bra hos deg Smiley

Enig med riinoo, du kommer til å se helt  buttrock ut etter diett! Hva slags opplegg kjører du?

Sitter med ekstremt luftig mage nå, har fått ned nesten en kg med rug i dag, med mer! Oppkarb ass Grin

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
faen så bra da! Grin
Det var voldsomt, tusen takk Vesla Smiley

3.5cm økning er jo meget bra! Du har kommet deg veldig bra, og herrefred du kommer til å bli bra etter diett! Selv om jeg syns du ser meget bra ut nå og Smiley

Ja, er kjempefornøyd! Tusen takk Terese, blir gøy å se fremgangen, nå har jeg skikkelige vannholdige bilder også Cheesy Synes selv jeg ser ganske bra ut nå, men er så misfornøyd med magen! Håper å oppnå en form der jeg kan ha en relativt fast mage under hele off-season periodene mine! Det er målet for denne dietten Smiley

Deffing kan du, så dette skal nok gå greit, kompis Wink

Fortsatt heftig misunnelig på bredden på ryggen din! For meg ser det ut som om bein/rygg er ekstremt bra hos deg Smiley

Enig med riinoo, du kommer til å se helt  buttrock ut etter diett! Hva slags opplegg kjører du?

Sitter med ekstremt luftig mage nå, har fått ned nesten en kg med rug i dag, med mer! Oppkarb ass Grin
Takk Stian! Er selv veldig fornøyd nå, spesielt med ryggen,bein, bryst og armer, er bare magen som henger etter!

Var veldig usikker på diett, har startet en tråd om en alternativ lavkarb diett, men etter mange om og men har jeg bestemt meg for å kjøre min vanlige diett. Denne består av rundt 100 g karb, 2-3 gram protein per kilo kroppsvekt, lite fett og 2500 kalorier.

Vekta idag var 95.4 kilo, dette blir peaken min i år.. Regner med at sommervekten ligger rundt 86-87 kilo, vi får se, jeg holder veldig mye vann nå!


Utlogget VP

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 119
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 119

Var veldig usikker på diett, har startet en tråd om en alternativ lavkarb diett, men etter mange om og men har jeg bestemt meg for å kjøre min vanlige diett. Denne består av rundt 100 g karb, 2-3 gram protein per kilo kroppsvekt, lite fett og 2500 kalorier.
100g karb er vel relativt lavkarb.   Og om du skal ha 3g prot per kg kroppsvekt på 95kg må du jo spise ca. 100g fett per dag for å få 2500kcal. Da blir det plutselig ikke sååå lite fett.

Lykke til med dietten! Dette blir bra etter diett tenker jeg Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
100g karb er vel relativt lavkarb.   Og om du skal ha 3g prot per kg kroppsvekt på 95kg må du jo spise ca. 100g fett per dag for å få 2500kcal. Da blir det plutselig ikke sååå lite fett.

Lykke til med dietten! Dette blir bra etter diett tenker jeg Smiley
Har ikke regnet på den dietten enda, men sist lå jeg på 100g karb, men det var på slutten av dietten når jeg tenker meg om. Jeg begynner nok med litt mer karb ja..

Utlogget Riinoo

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 2 143
  • Honnør: 183
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 2 143

  • Et mål av gangen
Det er bedre å starte for høyt enn for lavt! Smiley

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Det er bedre å starte for høyt enn for lavt! Smiley

Helt sant, men nå snakker vi om fortsettelsen på dietten etter PSMF! PSMF gir ikke mange gram karbohydrater... Er vell under 50 per dag? Blir veldig interessant..

Utlogget Junkfood-mannen

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 959
  • Honnør: 175
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 959

Helt sant, men nå snakker vi om fortsettelsen på dietten etter PSMF! PSMF gir ikke mange gram karbohydrater... Er vell under 50 per dag? Blir veldig interessant..

Følger du noe bestemt oppsett på den PSMF'en? Vet du hvor lenge det går å kjøre PSMF for deg altså?
Treningslogg: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=94020.msg1393598;topicseen

"Weigh gain will impair insulin sensitivity, the source of the calories will matter very little." - Lyle Mcdonald.

Lyle McDonald wrote: "You need two main exercises:
1. table push aways: When you start to get full, just push away from the table
2. Head shakes: when someone offeres you food not on your diet, twist your head right and then left and repeat going 'No thank you'. Getting a 6 pack is mostly about losing fat."

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Følger du noe bestemt oppsett på den PSMF'en? Vet du hvor lenge det går å kjøre PSMF for deg altså?


Hvis alt går som planlagt så kjører jeg anbefalt periode; 14 dager.. Ligge rundt 95% på intensiviteten på treningene, hele tiden ha 1 repitisjon ekstra inne.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Blir ikke PSMF, må i ett selskap på Lørdag, så jeg starter heller med BodyBjunior's Superdiet Vol.3:

ca 250 gram protein, 149.8(200) gram karbohydrat og 58.6 gram fett - 2200 kcal (2400)

1: 80gr havregryn,2 dl skummet melk
2: 200gr kyllingfilet og 100gr potet
3: 200gr kyllingfilet og 100gr potet
4: 300gr kyllingfilet og 100gr potet (250)
5: 60gr whey og 2 bananer.(Etter trening)
6: 300gr laks/kyllingfilet, 100gr potet (250)

De dagene 3 og 4 slåes sammen, spiser jeg 200 gram kyllingfilet og 100 gram potet, så implementerer jeg ett ekstra måltid 1 time før trening der jeg drikker 1 servering whey og spiser 1 banan. Da ligger jeg fortsatt på samme næringsinnhold. Blir å karbe rundt 180 nå i begynnelsen; Litt ekstra poteter. Næringsinnholdet i begynnelsen står i parantes.

Dette har fungert før, starter litt høyt i begynnelsen, så får vi se når jeg kutter på karben. Jeg vill nok ned mot 150 i slutten av Mars, og kanskje 120-130 mot slutten av April: Dette er helt avhengig av resultatene, så det vurderes fortløpende iløpet av dietten.

Blir spennende, gleder meg Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Blir ikke PSMF, må i ett selskap på Lørdag, så jeg starter heller med BodyBjunior's Superdiet Vol.3:

ca 250 gram protein, 149.8(200) gram karbohydrat og 58.6 gram fett - 2200 kcal (2400)

1: 80gr havregryn,2 dl skummet melk
2: 200gr kyllingfilet og 100gr potet
3: 200gr kyllingfilet og 100gr potet
4: 300gr kyllingfilet og 100gr potet (250)
5: 60gr whey og 2 bananer.(Etter trening)
6: 300gr laks/kyllingfilet, 100gr potet (250)

De dagene 3 og 4 slåes sammen, spiser jeg 200 gram kyllingfilet og 100 gram potet, så implementerer jeg ett ekstra måltid 1 time før trening der jeg drikker 1 servering whey og spiser 1 banan. Da ligger jeg fortsatt på samme næringsinnhold. Blir å karbe rundt 180 nå i begynnelsen; Litt ekstra poteter. Næringsinnholdet i begynnelsen står i parantes.

Dette har fungert før, starter litt høyt i begynnelsen, så får vi se når jeg kutter på karben. Jeg vill nok ned mot 150 i slutten av Mars, og kanskje 120-130 mot slutten av April: Dette er helt avhengig av resultatene, så det vurderes fortløpende iløpet av dietten.

Blir spennende, gleder meg Smiley

bruker du noe tilbehør til kyllingen og poteten? :Smiley
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
bruker du noe tilbehør til kyllingen og poteten? :Smiley

Jeg prøver å ha litt grønnsaker som fast ingrediens, men som regel blir det ikke tid til det.. Så mye krydder er tingen... Men det er alltid 1 måltid for dag med en god del kokte grønnsaker Smiley

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!