Skrevet av Emne: BODYB - Bildeupdate 9. November  (Lest 171357 ganger)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #210 : 29. april 2010, 18:13 »
Går jo fint dette!

Stemmer for at du dog tar bilder uten å flexe noe særlig, synes flexinga manipulerer fettprosent litt i og med at man ikke er verdens flinkeste til å posere Smiley Lettere å se lineær framgang om man kjører f.eks "front relaxed" spes når man har et kamera som ikke er helt up to par.

Gleder meg til å se resultatet! Wink
Konge! Men er desverre også litt mer for relaxed poses i sammenheng med fettprosentsjekk. Allikevel, skummelt bra form! Blodårer under magen og greier, faen ikke verst! Så ser jeg du begynner å få vinger og greier. Ikke verst, ikke verst Wink

Pumpa på, pumpa på!
ja! Grin

Tusen takk for fine ord, jeg trenger det så ufattelig sårt nå. Det går utrolig dårlig med psyken, har vært lenge på denne sinnsykt tunge dietten nå og er klar for vedlikedhold hele sommeren.  Smiley Angående flexing og pose skal jeg begynne å ta flere slike bilder som det jeg tok nå sist, dersom jeg skal fremheve noe tar jeg heller litt bilder med pose i tillegg!

Dette begynner å se veldig bra ut.
Se her kommer det seg Wink Gi gass Cheesy

Takk gutter! Det hjelper utrolig mye i slike tunge tider Smiley

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #211 : 29. april 2010, 18:30 »
Tusen takk for fine ord, jeg trenger det så ufattelig sårt nå. Det går utrolig dårlig med psyken, har vært lenge på denne sinnsykt tunge dietten nå og er klar for vedlikedhold hele sommeren.  Smiley Angående flexing og pose skal jeg begynne å ta flere slike bilder som det jeg tok nå sist, dersom jeg skal fremheve noe tar jeg heller litt bilder med pose i tillegg!


du får i alle fall gode tilbakemeldinger fordi det er grunn til det Cheesy
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #212 : 30. april 2010, 11:00 »
Synes du bør kjøpe deg, a guide to flexible dieting eller no.. fatter ikke at du gidder pese deg helt ut om du ikke skal på scenen eller no Smiley Sommerform bør ikke skape kaos i hodet på en
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #213 : 30. april 2010, 23:31 »
Hvor lenge har du vært på diett nå sa du?? Wink Bare holde ut, og tenke at folk har hatt det værre før Wink
Hva spiser du på diett nå, og hvor mye?
Gøy og se resultatene komme fremover på deg nå Smiley  (Bare fortsett og flex på bildene du, står man og slapper av, og i tilegg er flat, kommer det ikke se optimalt ut, overhode.)

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #214 : 01. mai 2010, 12:29 »
Dagsvekt; 86 Kilo!

du får i alle fall gode tilbakemeldinger fordi det er grunn til det Cheesy

Smiley !!

Synes du bør kjøpe deg, a guide to flexible dieting eller no.. fatter ikke at du gidder pese deg helt ut om du ikke skal på scenen eller no Smiley Sommerform bør ikke skape kaos i hodet på en

Synes det er spesielt at akkurat du sier dette GGI, alle mine venner spør meg hele tiden om det ikke finnes en mellomting, og hvorfor jeg må gjøre det 100%. Skulle tro at dere her inne støttet meg i å finne denne formen - Nå flater magen min seg ut for første gang i mitt liv, de 2 siste magerutene skimte jeg idag, det er ikke mange ukene igjen nå før magen går rett ned og den lille bulen er borte!

Jeg må gjøre det på denne måten GGI, jeg har prøvd moderate dietter med 2-3 "fri"-dager i uken, og det fungerer ikke på slutten. Dette er oppløpet, det er rett før jeg er i mål. Når denne formen er nådd kan jeg roe ned og basere meg på bare 1 slik "helvettesmåned" i året! Når denne dietten er over blir jeg å eksperimentere med forskjellige vedlikedholdsdietter og sette sammen 1 som passer perfekt for meg - Slik denne dietten har gjort. Tror du forstår dette GGI? Du skjønner at du har kommet mye lengre enn meg og at behovet for slike ekstremdietter er større hos meg?

 Kiss

Hvor lenge har du vært på diett nå sa du?? Wink Bare holde ut, og tenke at folk har hatt det værre før Wink
Hva spiser du på diett nå, og hvor mye?
Gøy og se resultatene komme fremover på deg nå Smiley  (Bare fortsett og flex på bildene du, står man og slapper av, og i tilegg er flat, kommer det ikke se optimalt ut, overhode.)

Hehe, 2 + 4 uker Smiley


Maten er som følger:

Måltid 1
1 Serv whey tech
2 Tynne ekstra grove vita hjertegod brødskiver med kokt skinke.
2 kapsler Tran

Måltid 2
1 Skyr og 1 banan / 2 Skiver Vita ekstra grov og 2 Bokser makrell i tomat

Måltid 3
350 Gram Kyllingfilet og 150 gram potet (Vita margarin)

Måltid 4
1 Serv whey tech og 1 banan

Måltid 5
350 Gram Kyllingfilet og 150 gram potet (Vita margarin) / 300 gram laksefilet og 150 gram potet

Måltid 6 (feeling)
1 Pære / 1 Eple
1.5 liter pepsi max


Etter diagnosen tarmkolikk fikk jeg ett minimum fiberkrav hos legen, og det dekker jeg med disse brødskivene i kosten. 2 Skiver = 30 gram karb og 15 gram prot, så det er slettes ikke så ille for dietten heller.

Skal ta litt forskjellige bilder Smiley Blir en litt vill oppkarb idag med sjokolade og diverse, men det går fint da jeg har kjørt 1 time kardio på morgenkvisten.

Dette går veien!! Smiley Smiley

Utlogget Daniel Myrvold

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 914
  • Honnør: 141
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 914

  • Fat and Happy
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #215 : 01. mai 2010, 18:07 »
Dietten ser grei ut den, og du fortsetter jo og gå ned jevnt, så kult om du fortsetter og pine deg litt nå Wink
Du kan jo tenke deg at du har fortsatt mange ukene igjen, på og komme i ditt livs form, og DET, VET jeg du klarer Smiley
Ettersom jeg har forstått det og kjenner deg, er ikke det her, KUN for og være i sommerform?? Cheesy

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #216 : 02. mai 2010, 20:58 »
Dietten ser grei ut den, og du fortsetter jo og gå ned jevnt, så kult om du fortsetter og pine deg litt nå Wink
Du kan jo tenke deg at du har fortsatt mange ukene igjen, på og komme i ditt livs form, og DET, VET jeg du klarer Smiley
Ettersom jeg har forstått det og kjenner deg, er ikke det her, KUN for og være i sommerform?? Cheesy

Helt riktig Daniel, det er så utrolig mye mer! Sommerform er noe jeg kaller det for timingen har blitt slik.. Dette er noe jeg har planlagt i flere år og er en del av en lang prosess, og jeg er snart i mål!! Utrolig gøy å høre deg si dette Daniel Smiley

Blodåre på magen under brystet, legger ut ett bilde som viser det og de "nye" handtakene som går ned mot lysken Cheesy


Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #217 : 02. mai 2010, 21:13 »
Hva innebærer tarmkolikk?
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #218 : 02. mai 2010, 21:29 »
Hva innebærer tarmkolikk?
Fibermangel kan gi tarmkolikk, følgene er smerte rett under magesekken, en slags oppstøt fra tarmen mot magen. Tarmen "sier" ifra at noe er galt. Det ligner VELDIG mye på omgangssyke, men ikke iform av sure oppstøt, men syrlige der du ikke får til å spy, det kommer kun syre - Helt jævlig. Alle symptomene er akutte, og du kan føle deg kjempefin 2-4 timer av dagen, før smertene plutselig kommer for fullt, og du kan ligge på badet 4-6 timer for å prøve å spy uten hell... Jeg hadde dette i 5 dager.

Utlogget Espenc

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 837
  • Honnør: 278
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 4 837

  • It's All About The Aesthetics!
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #219 : 02. mai 2010, 21:41 »
Fibermangel kan gi tarmkolikk, følgene er smerte rett under magesekken, en slags oppstøt fra tarmen mot magen. Tarmen "sier" ifra at noe er galt. Det ligner VELDIG mye på omgangssyke, men ikke iform av sure oppstøt, men syrlige der du ikke får til å spy, det kommer kun syre - Helt jævlig. Alle symptomene er akutte, og du kan føle deg kjempefin 2-4 timer av dagen, før smertene plutselig kommer for fullt, og du kan ligge på badet 4-6 timer for å prøve å spy uten hell... Jeg hadde dette i 5 dager.

Akies, måtte høre! Har vært en del 'oppblåst' og kvalm i løpet av min diett. Tenkte kanskje det var noe, men har ikke vondt Tongue
Alder: 1989
Vekt: 95kg~
Høyde: 1.83

Benk: 1x120kg
Bøy: 1*172.5kg 19.02.13
Frontbøy 1x130kg 05.03.13
Mark: 1*200kg 03.04.12
Militæpress: 1*80kg 16.02.13
Clean & Jerk: 1.90kg 26.02.12

http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=76095.0 Treningslogg
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=81042.0#msg1154832 Bildelogg.

Utlogget Bluebearworkout

  • Global Moderator
  • *****
  • Innlegg: 2 906
  • Honnør: 358
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 906

  • I haven't hit the pinnacles I plan to reach.
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #220 : 03. mai 2010, 01:38 »
Funker det ikke å ta fibertabletter som idoform? Jeg tar idoform uansett, ellers går det gale veien. Får bare ikke i meg nok fiber uansett hva jeg gjør  Undecided Undecided Undecided

Ellers må jeg si du har meget kjappe resultater, men går ikke dette ganske mye utover muskelmassen din i tillegg? Huh

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #221 : 03. mai 2010, 08:42 »
Jøss, var ikke noe personangrep kompis, synes bare du er litt for opphengt i dette med rein mat og skikkelig oldschool bodybuilderstil. Ingen trenger å spise rein mat og ha 90 timer cardio i uka for å komme i form, har like dårlig/dårligere genetiske forutsetninger enn deg, er selv flink å kjøre harde dietter, men er da ofte flinkere å spise 20.000 kcal på én dag etter en endt deff.

En kalori er en kalori, greit nok du slipper sikker litt vannretensjon og bra trykk når du karber opp osv under deffen, dog vil ikke det ha noe å si når all den salte grillmaten og pilsen inntas i løpet av sommeren uansett. Det å deffe er like mye psykisk som fysisk, matematisk og teoretisk

OnThread: Jævla bra gjort, lookin' good. Wink
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #222 : 03. mai 2010, 19:19 »
Funker det ikke å ta fibertabletter som idoform? Jeg tar idoform uansett, ellers går det gale veien. Får bare ikke i meg nok fiber uansett hva jeg gjør  Undecided Undecided Undecided

Ellers må jeg si du har meget kjappe resultater, men går ikke dette ganske mye utover muskelmassen din i tillegg? Huh
Det gjør det helt sikkert, men trengte litt forandring på frokostfronten, så da slo jeg 2 fluer i en smekk Smiley Legen rådet meg til dette også, istedenfor tabeletter. Hvis du sikter til vekta så kan du ikke sammenligne din og min kropp. Jeg la på meg 10 kilo i vinter under offseason månedene mine, dette var litt muskelmasse men stortsett vann.

Når jeg starter en slik ekstremdiett etter en slik periode, raser vannet ut av kroppen. Det kan ikke sammenlignes mot vektnedgang for overvektige, da dette er en helt annen form for vektnedgang. Jeg kontrollerer muskelmassetapet mitt med veldig høyt proteininntak, og konstant overvåkning over styrke på treningsøktene, dersom styrken kutter veldig drastisk, gjør jeg endringer med en eneste gang - På denne måten er jeg veldig sikker på at jeg taper minimalt med muskelmasse.


Jøss, var ikke noe personangrep kompis, synes bare du er litt for opphengt i dette med rein mat og skikkelig oldschool bodybuilderstil. Ingen trenger å spise rein mat og ha 90 timer cardio i uka for å komme i form, har like dårlig/dårligere genetiske forutsetninger enn deg, er selv flink å kjøre harde dietter, men er da ofte flinkere å spise 20.000 kcal på én dag etter en endt deff.

En kalori er en kalori, greit nok du slipper sikker litt vannretensjon og bra trykk når du karber opp osv under deffen, dog vil ikke det ha noe å si når all den salte grillmaten og pilsen inntas i løpet av sommeren uansett. Det å deffe er like mye psykisk som fysisk, matematisk og teoretisk

OnThread: Jævla bra gjort, lookin' good. Wink
Jeg ble bare litt sjokket over at det kom fra deg GGI! Jeg kunne gjøre det ganske relaxed i begynnelsen, men jeg stagnerte totalt, og kom ikke videre ned med denne avslappede diettformen. Etter offseason perioden min i vinter, bestemte jeg meg for å kjøre diettløpet 100% nå, for å få frem det fulle potensialet - Den eneste måten jeg har klart å komme så lavt som nå, er ved denne ekstremdietten, ingenting annet har fungert.

Angående videre vedlikedhold av denne formen; Jeg har store planer, har prøvd mange forskjellige vedlikedholdsdietter, men denne gangen tror jeg at jeg kommer til å klare det veldig bra. Regner med +2-3 kilo iløpet av sommeren, blir det mer kjører jeg ett par uker PSMF, skal satse hardt på en utrolig bra helårsform nå som skal være MAKS 4-6 uker ifra toppformen.

Takk GGI! Cheesy

Utlogget veslekardia

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 669
  • Honnør: 266
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 669

  • Jeg er minst! Jeg er minst!
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #223 : 04. mai 2010, 16:35 »
Blodåre på magen under brystet, legger ut ett bilde som viser det og de "nye" handtakene som går ned mot lysken Cheesy


gratulerer med blodåre og håndtak! Grin
155.6 cm (går stadig nedover)
58 kg (går stadig oppover)
34 år (går bare én vei)
  innocent
Bedre å være liten og søt,
enn stor og stygg.


<a href="http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=113464.msg1696547#msg1696547> Logg [/url]

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: BODYB - Deffing 2010: Oppdatering 24 April!
« #224 : 04. mai 2010, 21:57 »
gratulerer med blodåre og håndtak! Grin

Takker Grin

Prøvde Børge's Vanilje-ris ikveld, kjøpte splenda for første gang og hadde på 3 teskjeer som skal tilsvare 6 kalorier. Sinnsykt imponert over hvor søtt og godt det ble med splenda, men jeg kjenner nå at jeg er veldig uggen i magen.. Leser mye negativt om splenda på nett som jeg ikke har sett før nå, bruker dere splenda aktivt?


Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!