Skrevet av Emne: DNG - 5x5  (Lest 265069 ganger)

Utlogget AlexanderDGL

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 8 009
  • Honnør: 839
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 8 009

  • Giske SK
Sv: DNG's logg
« #1575 : 31. oktober 2007, 06:46 »
Anbefaler å gå helt ned Daniel. Greit du må kutte vekta på knebøyen, men det er jo vel ikke så viktig for en båddibilder? Tongue Du kommer jo raskt opp igjen på 100-110 kg. på setta.. Det er absolutt verdt det!
Bestenoteringer på stevne:
265 - 155 - 250 - 670 kilo sammenlagt
__________________________________________


Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1576 : 31. oktober 2007, 16:30 »
Takk for infoen Cato. Stiller meg positiv til referansen din Deal Jeg får vel bare begynne da, vil jo ikke ha noen skader liksom. Får prøve ut litt på fredagen å se hvordan det går. Nekter å gå altfor langt ned på Kiloene så skal gi alt ihvertfall. Satser på å begynne på en 90(?)kg, ikke mindre. Oppdaterer hvordan det går på fredag, dere skal få film også hvis jeg husker på det slik dere kan få se dybden.

Anbefaler å gå helt ned Daniel. Greit du må kutte vekta på knebøyen, men det er jo vel ikke så viktig for en båddibilder? Tongue Du kommer jo raskt opp igjen på 100-110 kg. på setta.. Det er absolutt verdt det!

Nja, for meg blir vekta viktig ihvertfall hvis jeg har tenkt å øke noe i muskelmasse. ;P Er forresten ikke den "BB'n" som tror på suuper kontrollerte reps. Heller 5 greie på 100kg i stedet for 5 super kontrollerte med 6 seks negativer på 80kg, er hvor mye du løfter som teller mener jeg. Men ikke misforstå meg, du må selvsagt ha en god nok teknikk på de tunge løftene slik du ikke skader deg.

Ble litt rotete dette her, but hope you catch my drift Wink

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: DNG's logg
« #1577 : 31. oktober 2007, 16:43 »

Nja, for meg blir vekta viktig ihvertfall hvis jeg har tenkt å øke noe i muskelmasse. ;P Er forresten ikke den "BB'n" som tror på suuper kontrollerte reps. Heller 5 greie på 100kg i stedet for 5 super kontrollerte med 6 seks negativer på 80kg, er hvor mye du løfter som teller mener jeg. Men ikke misforstå meg, du må selvsagt ha en god nok teknikk på de tunge løftene slik du ikke skader deg.

Ble litt rotete dette her, but hope you catch my drift Wink

Følger tankegangen din. Tror at 8 reps med 70-90% av maksen bygger bedre enn 8 vanvittig stricte reps med 50-60% av maksen. En må jo bygge selvtillit også Wink

God BP atm! Smiley
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1578 : 31. oktober 2007, 16:47 »
Følger tankegangen din. Tror at 8 reps med 70-90% av maksen bygger bedre enn 8 vanvittig stricte reps med 50-60% av maksen. En må jo bygge selvtillit også Wink

God BP atm! Smiley

Good your following Wink Ja ikke sant? Det virker ihvertfall mest logisk. Ja det er klart Wink

Takker for det. Den kommer seg Cheesy

Hvordan går det med treningen din for tiden da? Smiley Øker du noe? Eller?

Utlogget Nammo

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 686
  • Honnør: 99
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 686

Sv: DNG's logg
« #1579 : 31. oktober 2007, 16:53 »
Det opplegget du har fulgt har jo gitt deg gode resultater, så det er jo ingen tvil om at det fungerer, men spørsmålet er vel småpirket om det er optimalt. Jeg har ingen innvendinger på det egentlig, bare følte meg som Captain Obvious nå, fortelle deg litt om ting du alle rede vet, hehe Wink

Når det gjelder knebøyen din har jeg jo spurt deg før hvorfor du bøyer paralell. Men jeg har aldri orket å hele tatt prøve å være en bedreviter med (hold deg fast!) knappe året bak meg med trening. Men når du nevner dette med at du ikke vil miste kiloene dine på stanga, er dette fullt forstålig. Men jeg ville heller bitt litt i det sure gresset og jobbet meg oppover med skikkelig teknikk og løftebane Smiley

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: DNG's logg
« #1580 : 31. oktober 2007, 17:01 »
Good your following Wink Ja ikke sant? Det virker ihvertfall mest logisk. Ja det er klart Wink

Takker for det. Den kommer seg Cheesy

Hvordan går det med treningen din for tiden da? Smiley Øker du noe? Eller?

Good Smiley

Har prøvd å begynne å logge litt igjen.. Treningen går veldig bra. Maten kunne vært bedre.. men øker enda i volum og styrke, så skal ikke klage.
 
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64096.msg882866#msg882866

Wink
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1581 : 01. november 2007, 10:02 »
Det opplegget du har fulgt har jo gitt deg gode resultater, så det er jo ingen tvil om at det fungerer, men spørsmålet er vel småpirket om det er optimalt. Jeg har ingen innvendinger på det egentlig, bare følte meg som Captain Obvious nå, fortelle deg litt om ting du alle rede vet, hehe Wink

Når det gjelder knebøyen din har jeg jo spurt deg før hvorfor du bøyer paralell. Men jeg har aldri orket å hele tatt prøve å være en bedreviter med (hold deg fast!) knappe året bak meg med trening. Men når du nevner dette med at du ikke vil miste kiloene dine på stanga, er dette fullt forstålig. Men jeg ville heller bitt litt i det sure gresset og jobbet meg oppover med skikkelig teknikk og løftebane Smiley

Ja, mener jeg har funnet noe som fungerer veldig bra for meg akkurat nå Cheesy Spesielt millitærpressen, øker hver uke. I dag blir det 67.5kg 3*5 og 72.5kg 2*5 og de skal opp buttrock Yea buddy!!

Ja, jeg får vel bare knaske litt på det sure strået. Du får speide meg på freddan dah Wink

Good Smiley

Har prøvd å begynne å logge litt igjen.. Treningen går veldig bra. Maten kunne vært bedre.. men øker enda i volum og styrke, så skal ikke klage.
 
http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=64096.msg882866#msg882866

Wink

Se der ja! Wink Syns du har kommet deg veldig bra i styrken jeg! Heftig arm Grin
Ja, det er somregel alltid maten som kan være bedre.. Er sånn med meg og nå. Trener hardt, men er ikke alltid matlysten er på plass så jeg får ikke i meg nok mat enkelte ganger. Men du får stå på og bli en Big Nigg Wink

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1582 : 01. november 2007, 17:34 »
Dagens Workout:

Skuldre

Millitærpress Sittende:

67.5kg 3*5 +2.5kg
72.5kg 2*5 +2.5kg Cheesy Svintung!

Sidehev med manualer:

14kg 2*10 samme

Armer:

Dumbell Curl:
2*6 reps 24kg +2kg Grin

Hammer Curl:
2*6 reps 22kg +2kg Grin


Push downs i tau:

2*6 reps 25kg +5kg Grin

Smalbenk (sheiko bog):
50kg*10, 60kg*5, 65kg*5, 72.5kg*4, 80kg 2*2, 85kg 2*2, 90kg 2*2 Ganske greit selv om jeg var veldig sliten i triceps Smiley

Kommentar:
En intensiv økt på bare 45 minutter! Ble veldig sliten og fikk max 1 min pause på alle setta, pga jeg skulle rekke en buss. Fornøyd med millitærpressen Grin Neste trening blir i morgen, da blir det bein og bryst. Blir forresten nye øvelser igjen på armprogrammet fra neste uke av, da blir det curl m/stang og litt sånt med max 4 reps. Blir artig Smile

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: DNG's logg
« #1583 : 01. november 2007, 18:10 »

Kommentar:
En intensiv økt på bare 45 minutter! Ble veldig sliten og fikk max 1 min pause på alle setta, pga jeg skulle rekke en buss. Fornøyd med millitærpressen Grin Neste trening blir i morgen, da blir det bein og bryst. Blir forresten nye øvelser igjen på armprogrammet fra neste uke av, da blir det curl m/stang og litt sånt med max 4 reps. Blir artig Smile


Smooth;) Insane millitærpress! Bow

Vurderer å prøve det armprogrammet jeg også Smiley Let me know how you feel når du starter! Smiley
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1584 : 01. november 2007, 19:11 »
Smooth;) Insane millitærpress! Bow

Vurderer å prøve det armprogrammet jeg også Smiley Let me know how you feel når du starter! Smiley

Takker for det Sexy! Grin

Det er ingen dum idè Smiley Hehe, kanskje du misforstod litt eller jeg som skrev det litt dårlig opplyst, men jeg er altså i min 6 uke på armprogrammet nå Tongue Skal begynne på min 7 uke neste uke og da blir det nye øvelser igjen. Er liksom 3 uker med samme øvelser der du skal øke kiloene også 3 til og så 3 til til slutt.

Føler jeg har økt litt i masse hittil ihvertfall, er fortsatt 3 uker igjen så. Fornøyd igrunn Smiley

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: DNG's logg
« #1585 : 01. november 2007, 19:56 »
Takker for det Sexy! Grin

Det er ingen dum idè Smiley Hehe, kanskje du misforstod litt eller jeg som skrev det litt dårlig opplyst, men jeg er altså i min 6 uke på armprogrammet nå Tongue Skal begynne på min 7 uke neste uke og da blir det nye øvelser igjen. Er liksom 3 uker med samme øvelser der du skal øke kiloene også 3 til og så 3 til til slutt.

Føler jeg har økt litt i masse hittil ihvertfall, er fortsatt 3 uker igjen så. Fornøyd igrunn Smiley

Hehe. Nå føler jeg meg lur Grin

Har nok ikke lest så mye angående det programmet.. endres rep-antallet også?
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1586 : 02. november 2007, 00:19 »
hehe Grin

Jepp, det synker for hver 3 uke. Kan legge inn en link jeg, så kan du få se over det selv å bli litt klokere på det Smiley

Here you go: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=465

Utlogget Haymaker

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 114
  • Honnør: 101
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 114

Sv: DNG's logg
« #1587 : 02. november 2007, 00:23 »
hehe Grin

Jepp, det synker for hver 3 uke. Kan legge inn en link jeg, så kan du få se over det selv å bli litt klokere på det Smiley

Here you go: http://www.treningsforum.no/php/art.php?id=465

Neimen!

Tusen takk skal de ha Grin
I det stangen treffer gulvet brøler han triumferende. Den metroseksuelle mannen kan spise så mye sushi han bare orker. Det er jern som får testosteronet til å bruse. Det er her, i denne gymmen, man bygger menn. - KK Ingvild

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1588 : 05. november 2007, 17:18 »
Dagens Workout:

Bryst

Benkpress:
60kg*5, 65kg*4, 72.5kg*3, 77.5kg 2*3, 90kg 2*2, 95kg 2*2, 102.5kg 2*2, 105kg*2, 102.5kg 2*2, 95kg 2*2, 90kg 2*2, 77.5kg 2*3, 60kg*10

Sykt mange sett i dag! Var tungt på 102.5kg og 105kg setta, men de gikk opp Grin Neste og siste uke blir det lettere. Da blir toppsettet 105kg 2*2 og 90kg 2*2. Det bør gå glatt Tongue

Skråflyes:

20kg 2*8

Neste trening blir i morgen, da er det rygg. 3
Peace out! Cool

Utlogget DNG

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 000
  • Honnør: 90
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 000

  • Face the pain, It's ripping me into pieces
Sv: DNG's logg
« #1589 : 07. november 2007, 15:24 »
Trente litt rygg i går.
Ble bare litt lett roing, nedtrekk og rack chins. Fikk kjørt meg ganske greit igrunn. Kommer sterkere tilbake på torsdag da det blir armer og skuldre Wink

Kommer til å kjøre lettere på skuldrene fremover fordi de kjennes litt overbelastet ut. Har kjørt de maks i mange uker fremover nå så det skulle bare mangle igrunn. Ellers blir det tungt på armer Grin

Har forresten fått LAPPEN! Cheesy Cheesy Grin

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!