Skrevet av Emne: Marthe`s logg: lader opp.  (Lest 178792 ganger)

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #855 : 27. november 2011, 23:31 »

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #856 : 27. november 2011, 23:58 »
Kan det stemme at jeg så deg på Syd-Øst i går?

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #857 : 28. november 2011, 00:03 »
Kan det stemme at jeg så deg på Syd-Øst i går?

Stemmer bra det Smiley
Arnt ?

Utlogget eggz0r

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 457
  • Honnør: 38
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 457

Sv: Marthe`s logg: Dagsform s.56.
« #858 : 28. november 2011, 00:18 »
Nei, helt random østlending som studerer journalistikk ved universitetet. Vurderte om jeg skulle hilse på, men fant ut at jeg skulle spare begge for den kleinheten Grin

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #859 : 28. november 2011, 15:42 »
Nei, helt random østlending som studerer journalistikk ved universitetet. Vurderte om jeg skulle hilse på, men fant ut at jeg skulle spare begge for den kleinheten Grin



Åhh, jeg ble hilsa på med navn av en som het Arnt igår, som studerte økonomi ellerno på universitetet, han kjente meg igjen via tf Tongue Blir ofte stoppa om jeg er ute i "sivilt"-selskap pga. profilen min her inne, hehe. Så kleint hadde det ikke blitt for min del som ofte har opplevd  d Smiley

Utlogget Shira

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 891
  • Honnør: 28
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 891

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #860 : 29. november 2011, 12:40 »
Shmasing som alltid!

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #861 : 29. november 2011, 15:33 »

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #862 : 29. november 2011, 19:18 »
Tirsdag 28. november. 2011:

Okei.... æ e ødelagt!
 
Gikk av siste nattevakta i mårrest, følte mæ veldig dårlig de to siste nattevaktan, me at æ e klam og har en satans hjertebank (så ille at æ må bare ligg helt i ro). Følte mæ bra idag da når æ våkna Cheesy
Dro avgårde på trening, men kjente fort at æ rett og slett ikke hadde noe styrke der idag! Gikk opp til 80 kg i marken, og måtte gi mæ på 3 reps. Gikk ned til 60 kg igjen (det æ bruka å varm opp me), og æ holdt på å gå rett i  bakken. Hjerte gikk AMOK! Fikk guttan til å kjenn på det, og fikk streng beskjed om å pell mæ hjem rett og sett, hehe SÅE, ikke "litt" hjertebank, men MYE hadde æ....  Embarrassed
Tok mæ ca 30 min før æ klarte å gå og kom mæ avgårde. Æ e nok overarbeida (har fått dette før når æ jobba for mye i ett).... godt æ nu har fri i endel daga....og gleda mæ til å reis bort fra byen igjen til helga....

NUH har æ fixa pizza og brus, leid mæ 3 actionfylte filma, og ska prøv å ro ned hjertepumpa og bare slapp av.... Æ har for første gang på lenge kjøpt ferdig pizza, fordi æ klar rett og slett ikke lag mæ mat..


Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #863 : 29. november 2011, 21:41 »
Tirsdag 28. november. 2011:

Okei.... æ e ødelagt!
 
Gikk av siste nattevakta i mårrest, følte mæ veldig dårlig de to siste nattevaktan, me at æ e klam og har en satans hjertebank (så ille at æ må bare ligg helt i ro). Følte mæ bra idag da når æ våkna Cheesy
Dro avgårde på trening, men kjente fort at æ rett og slett ikke hadde noe styrke der idag! Gikk opp til 80 kg i marken, og måtte gi mæ på 3 reps. Gikk ned til 60 kg igjen (det æ bruka å varm opp me), og æ holdt på å gå rett i  bakken. Hjerte gikk AMOK! Fikk guttan til å kjenn på det, og fikk streng beskjed om å pell mæ hjem rett og sett, hehe SÅE, ikke "litt" hjertebank, men MYE hadde æ....  Embarrassed
Tok mæ ca 30 min før æ klarte å gå og kom mæ avgårde. Æ e nok overarbeida (har fått dette før når æ jobba for mye i ett).... godt æ nu har fri i endel daga....og gleda mæ til å reis bort fra byen igjen til helga....

NUH har æ fixa pizza og brus, leid mæ 3 actionfylte filma, og ska prøv å ro ned hjertepumpa og bare slapp av.... Æ har for første gang på lenge kjøpt ferdig pizza, fordi æ klar rett og slett ikke lag mæ mat..


Kos deg i sofaen, lønner seg å høre på kroppen når den sier ifra.. Til syvende og sist får den viljen sin... Smiley

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #864 : 29. november 2011, 21:55 »
Kos deg i sofaen, lønner seg å høre på kroppen når den sier ifra.. Til syvende og sist får den viljen sin... Smiley

Ja, etter å ha hatt en dag fri i november, og etter å ha jobba mye 17 timersvakter helt siden starten av oktober, så sier den ifra.... Jeg klarer ikke gå opp trappa her hjmme, uten at d føles som at hjerte skal eksplodere, svetter som en gris og skjever :S ikke helt bra altså.... Off to the doctor imorgen, tenker jeg.

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #865 : 29. november 2011, 22:10 »
Ja, etter å ha hatt en dag fri i november, og etter å ha jobba mye 17 timersvakter helt siden starten av oktober, så sier den ifra.... Jeg klarer ikke gå opp trappa her hjmme, uten at d føles som at hjerte skal eksplodere, svetter som en gris og skjever :S ikke helt bra altså.... Off to the doctor imorgen, tenker jeg.
Høres ut som en veldig god ide!
Ps: arbeidsmiljøloven ble ikke laget for moroskyld.. Wink
Sa selv opp den forrige jobben min grunnet for mange timer over flere år selvom jeg hadde det utrolig gøy og tjente greit! Går en stund så sier det stopp..

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #866 : 29. november 2011, 22:20 »
Høres ut som en veldig god ide!
Ps: arbeidsmiljøloven ble ikke laget for moroskyld.. Wink
Sa selv opp den forrige jobben min grunnet for mange timer over flere år selvom jeg hadde det utrolig gøy og tjente greit! Går en stund så sier det stopp..

Møtt veggen en gang tidligere pga jobb, men da var det annerledes. Da var jeg bare sliten og trøtt på et vis. Nå er det helt sykt, jeg ligger rett ut i over 30 min, bare for å hente meg inn etter å ha gått opp 10 trappetrinn....skummelt og vanvittig ondt rett og slett..

Utlogget Preben35

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 455
  • Honnør: 74
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 455

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #867 : 29. november 2011, 22:30 »
Ønsker deg masse god bedring! Du kommer deg nok raskt igjen, selv wonder woman trenger å hvile vettu.. Wink

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #868 : 29. november 2011, 22:41 »
Ønsker deg masse god bedring! Du kommer deg nok raskt igjen, selv wonder woman trenger å hvile vettu.. Wink

Thx, skal hvile Smiley
Klarte å se en film, jeg har prøvd å starte og følge med på de to andre, uten å lykkes på noen av dem. Tar kveld her nå istede, hehe

Utlogget Marthe S

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 704
  • Honnør: 317
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Kvinne
  • Innlegg: 1 704

Sv: Marthe`s logg: Ny video s.61.
« #869 : 30. november 2011, 12:29 »
Onsdag 30. november. 2011:

Jadda, da er lenkene festa og jeg må holde meg i ro.....
Dro til legen idag, det ble tatt masse blodprøver og ekg, og legen foretok endel tester på meg ellers.
Hun reagerte på at jeg var såpass tungpusta som jeg var (noe jeg selv ikke har lagt merke til at jeg har blitt), såe det ble streng beskjed om fullstendig ro i i en uke nå, om jeg ikke blir bedre på en uke. så er det tilbake igjen for mer prøver og lengre sykemelding.

Såe, jeg måtte bare dra hjem å bli pleia fikk jeg beskjed om. Tarek og Mini får pleie meg dem da, i å med det ikke er noen andre her Tongue haha Det blir mye film og strikking i dagene framover da  Cool

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!