Skrevet av Emne: Stiansoftcores billedprofil  (Lest 42849 ganger)

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #75 : 21. juni 2010, 10:20 »
Fantastic! Cheesy

Ser jo veins begynner å poppe på skulderen der og, you're the man! Blir rart nå når vi som har deffa i 1 år ++ skal begynne å legge på oss litt masse ? Tongue Grugleder meg nesten
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #76 : 21. juni 2010, 11:16 »
Må være lov å skeie ut av og til, så slipper man å bli helt fanatisk. Noen her inne er helt nazi på hva de spiser, "Åh gud, vann etter i går, nå må jeg deffe i to dager : ((((((" Helt ok liksom, bare du føler du har kontroll på deg selv. Kanskje best å komme i rett spor først før en kan unne seg å skeie ut. Lever bare en gang Smiley
Syk forskjell på før/etter bildene Cheesy Dette klarer du fint! Smiley Legg pizzastykkene bak deg og kjør på!
Skeier ut hver fredag, det burde vel egentlig holde... hehe. Menmen! Ja, ser litt forskjell sjæl... bittelitt. Grin
Fantastic! Cheesy

Ser jo veins begynner å poppe på skulderen der og, you're the man! Blir rart nå når vi som har deffa i 1 år ++ skal begynne å legge på oss litt masse ? Tongue Grugleder meg nesten
Årer? Hvor? Synes ikke jeg har noen på skulderen, men har fått noen på venstre underarm. Som jeg er veldig stolt av Smiley Hehe.

Om eller, lurer på hvordan byggingen skal gå :S Skal gjøre alt for at det ikke skal bli total relapse. Forrige gang gikk det jo helt på snørra, la på meg alt jeg hadde gått ned + mer

Utlogget ggi3201

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 570
  • Honnør: 43
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 570

Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #77 : 21. juni 2010, 12:44 »
Er ikke noe poeng i drive med sånn fatbulking imo, får lite belønning for strevet og alt maten man putter i seg, må ofte på lengre dietter også. I tilegg ser jeg på de fleste kompiser som har deffa og skal bulke,

de velger fatbulking, legger på seg masse så det rekker, men klarer ikke hoppe på diett når den tiden kommer, sitter de igjen der med masse usynlige muskler pga alt fettet.

Er selv mer fan av tanken på lean gaining, øke sakte men sikkert, mest mulig LBM og lite - ingenting fett. Sikkert slitsomt å ikke kunne gå skikkelig offseason mtp kostholdet, men er vel egentlig verdt det om man klarer det Wink
Mål for sommern:
Vedlikehold +-

Profile

Utlogget BodyBjunior

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 335
  • Honnør: 161
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 335

  • 100% Dopingfri
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #78 : 21. juni 2010, 19:18 »
Er ikke noe poeng i drive med sånn fatbulking imo, får lite belønning for strevet og alt maten man putter i seg, må ofte på lengre dietter også. I tilegg ser jeg på de fleste kompiser som har deffa og skal bulke,

de velger fatbulking, legger på seg masse så det rekker, men klarer ikke hoppe på diett når den tiden kommer, sitter de igjen der med masse usynlige muskler pga alt fettet.

Er selv mer fan av tanken på lean gaining, øke sakte men sikkert, mest mulig LBM og lite - ingenting fett. Sikkert slitsomt å ikke kunne gå skikkelig offseason mtp kostholdet, men er vel egentlig verdt det om man klarer det Wink

Det er ikke mange unntak, men om en har viljestyrken og vet at interessen ikke forsvinner, er det en mulighet med såkalt fatbulking for å få nok kvalitetsmasse til at den første deffen kanskje blir den som avgjør en helårsform! Smiley Dette forutsetter at en ikke har ønske om å utvikle seg videre såklart.

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #79 : 21. juni 2010, 20:23 »
Er ikke noe poeng i drive med sånn fatbulking imo, får lite belønning for strevet og alt maten man putter i seg, må ofte på lengre dietter også. I tilegg ser jeg på de fleste kompiser som har deffa og skal bulke,

de velger fatbulking, legger på seg masse så det rekker, men klarer ikke hoppe på diett når den tiden kommer, sitter de igjen der med masse usynlige muskler pga alt fettet.

Er selv mer fan av tanken på lean gaining, øke sakte men sikkert, mest mulig LBM og lite - ingenting fett. Sikkert slitsomt å ikke kunne gå skikkelig offseason mtp kostholdet, men er vel egentlig verdt det om man klarer det Wink
Nja, synes å dele året inn i blodbulking / ekstremdiett er bedre enn å trene på "tomgang", som den klassiske mosjonisten ofte gjør - om man faktisk klarer å gjennomføre dietten på slutten av syklusen, hvis du skjønner hva jeg mener her. Tror ikke dette gjelder meg, dessuten er jeg ikke spess keen på å bli noe særlig rundere enn jeg er nå, noensinne.

Liker LG tankeganen selv, må da være mye mer behagelig å ligge på en ok fettprosent året rundt, selv om det kanskje betyr at man også må være litt strengere med seg selv året rundt Wink. Tror også kanskje man må ha vært tjukk en gang for å virkelig skjønne hvordan det føles å slippe å endelig slippe å holde inn magen 24/7, eller å med hensikt bevege seg langsomt så ikke bollekinnene disser for mye når en går. Så noen blodbulk blir det ikke på meg, gitt!

Utlogget Jan S

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 1 247
  • Honnør: 110
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 247

Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #80 : 22. juni 2010, 09:25 »
Nja, synes å dele året inn i blodbulking / ekstremdiett er bedre enn å trene på "tomgang", som den klassiske mosjonisten ofte gjør - om man faktisk klarer å gjennomføre dietten på slutten av syklusen, hvis du skjønner hva jeg mener her. Tror ikke dette gjelder meg, dessuten er jeg ikke spess keen på å bli noe særlig rundere enn jeg er nå, noensinne.

Liker LG tankeganen selv, må da være mye mer behagelig å ligge på en ok fettprosent året rundt, selv om det kanskje betyr at man også må være litt strengere med seg selv året rundt Wink. Tror også kanskje man må ha vært tjukk en gang for å virkelig skjønne hvordan det føles å slippe å endelig slippe å holde inn magen 24/7, eller å med hensikt bevege seg langsomt så ikke bollekinnene disser for mye når en går. Så noen blodbulk blir det ikke på meg, gitt!

Du har skjønt det Stian... hvorfor ikke bare ha en sund livstil og regulere vekt/ fett% så lite som mulig. Ja, seff skal vi kose oss også. Men alt dette går jo så fint å kombinere bare man har litt forståelse om hva man spiser og vilje til å gjennomføre gode økter hele året.  Honnør til deg!
Meritter i AF
Stavanger open  2pl ( debutant ) 2009
Trondheim open 1pl 2009
Nm 2011 2 pl

Sponsorer:  www.mhkosthold.no
                 www.shadowtans.no

Profil: http://www.treningsforum.no/forum/index.php?topic=87272.msg1267675;topicseen#new

Utlogget Kpt. Plumbonite

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 849
  • Honnør: 260
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 849

Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #81 : 22. juni 2010, 10:34 »
Nja, synes å dele året inn i blodbulking / ekstremdiett er bedre enn å trene på "tomgang", som den klassiske mosjonisten ofte gjør - om man faktisk klarer å gjennomføre dietten på slutten av syklusen, hvis du skjønner hva jeg mener her. Tror ikke dette gjelder meg, dessuten er jeg ikke spess keen på å bli noe særlig rundere enn jeg er nå, noensinne.
Slitsomt å ha et anstrengt forhold til mat. Smiley

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #82 : 22. juni 2010, 23:50 »
Du har skjønt det Stian... hvorfor ikke bare ha en sund livstil og regulere vekt/ fett% så lite som mulig. Ja, seff skal vi kose oss også. Men alt dette går jo så fint å kombinere bare man har litt forståelse om hva man spiser og vilje til å gjennomføre gode økter hele året.  Honnør til deg!
Skal ikke så voldsomt mye til for å skjønne at det ikke er spess fristende å se ut som en julegris 10 av 12 mnd. i året da. Men takk for honnør, liker sånne Cheesy
Slitsomt å ha et anstrengt forhold til mat. Smiley
Spørs vel på hva som er det langsiktige målet, og hvordan man skal komme seg dit!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #83 : 09. juli 2010, 19:07 »
Lite liv her nå, så legger ut en teaser på dagsformen. Rart dette IF greiene, ser vannete og jævlig ut en dag, så går det et døgn, så ser det nesten ut som om alt vannet er borte Cheesy

Litt mat i magan, så det bulær litt i buken, men synes jeg hadde tendenser til bryst på dette, så slenger det ut:

Utlogget thy

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 832
  • Honnør: 131
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 832

Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #84 : 10. juli 2010, 01:16 »
Faen, rått! Cheesy Føles godt??

Utlogget Gooby

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

  • Quit being a little bitch!
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #85 : 10. juli 2010, 11:22 »
Dette ser utrolig bra ut ! Cheesy Du bør være stolt av forandringene nå az!!
20år - 86kg.

Utlogget sstians

  • Treningsnarkoman
  • *******
  • Innlegg: 2 103
  • Honnør: 150
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 2 103

  • Svak, småblid og dopingfri!
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #86 : 10. juli 2010, 16:42 »
Kommet veldig langt du! Bra! Cheesy Hvordan føles det å ha gått ned så mye? Kjører du intermittent fasting?
Styrkeløft.

190 - 122,5 - 207,5 (stevnepers med utstyr)
19 - 140 - 250 (raw stevnepers)
3x150 - 120 - 2x192,5 (raw treningspers)

Treningslogg i bildelogg

YouTube-kanal!

Utlogget henrikhardcoar

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 250
  • Honnør: 402
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 3 250

  • Er for tiden chubby for siste gang
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #87 : 10. juli 2010, 17:21 »
Dette ser utrolig bra ut ! Cheesy Du bør være stolt av forandringene nå az!!
Takk! Er litt stolt, er liksom ikke like "flaut" nå som det var før, hvis du skjønner.
Faen, rått! Cheesy Føles godt??
Føles KANON Cheesy Kanskje litt femi å si, men føler det har sykt mye å si for selvtillit og selvbilde. Er sikker på at du skjønner akkurat hva jeg mener Smiley
Kommet veldig langt du! Bra! Cheesy Hvordan føles det å ha gått ned så mye? Kjører du intermittent fasting?
Jo takk! Har vært på lavkarbkjøret helt til nå nylig, startet diet break med IF og 5/3/1 for to uker siden ca. Lavkarb/oppkarb komboen har funka veldig bra for meg psykisk hittil, men føler kanskje det er på tide å bytte til noe annet Smiley Så kommer mest sannsynlig til å bli IF videre ut mot høsten, likte tanken bak alt veldig godt Smiley Dessuten er det gøy å være et levende eksempel på at at det å ha en lav måltidsfrekvens verken stopper forbrenningen eller gjør deg feit Wink

Utlogget Vadtrudne gîfr

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 436
  • Honnør: 83
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 436

Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #88 : 10. juli 2010, 23:26 »
må følges, alltid like gøy å se på istedenfor alle borrriing pics på forumet

Utlogget Gooby

  • Litt godt kjent
  • **
  • Innlegg: 91
  • Honnør: 4
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 91

  • Quit being a little bitch!
Sv: Stiansoftcores billedprofil
« #89 : 10. juli 2010, 23:53 »
Takk! Er litt stolt, er liksom ikke like "flaut" nå som det var før, hvis du skjønner.
Jeg skjønner veldig godt ! Smiley Hadde det litt sånn før.. at jeg var "flau", ikke pågrunn av fedme, men kjedelig tynn kropp.. Men etter jeg begynte å trene skøyt selvsikkerheten i været Smiley Mangler bare 6-packen nå Tongue 4'rn er litt kjip..

Du bør vite at du er en enorm motivator! Smiley Før-og etter bildene er helt utrolig.. Føles mer "legit" her inne enn på TV SHOP Tongue
20år - 86kg.

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!