Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 128895 ganger)

Utlogget Zuul

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #60 : 19. oktober 2010, 14:08 »
Siden jeg ikke har noe som helst fornuftig å ta med til med i denne tråden, men ønsker å bidra, skyter jeg inn at det korrekte er å si

Å SKJÆRE alle over samme kam. Det er et gammelt frisøruttrykk, fra den tiden man ikke klipte, men skar håret med skarp kniv.

Mvh Lektor Jan Thomas

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #61 : 19. oktober 2010, 14:10 »
Håper for all del du prøver å være morsom, hvis ikke sender jeg deg en spade så du kan gå å grave deg ned.
Tipper dette kom fra en melkeavhengig. Hvis det ikke stemmer, send spaden.

Jeg håper folk forstår at det etterhvert blir irrelevant å snakke om doping hvis samtlige matvarer er tuklet med og gir en unaturlig vekst-effekt. Men styrkeløftere orker kanskje ikke ta denne diskusjonen Smiley

Den store forskjellen er at vi ikke gjør noe galt. I all hovedsak så er vi med på å skape verdier i samfunnet. Det er ikke strongman, bygging eller WPC i våre øyne. Jeg opplever at de er med på å spre doping og lettvindte løsninger.

Hvis du opplever at noen hakker på deg hele tiden så er det ikke utenkelig at du gjør noe galt.

Benni er et enkeltindivid og ikke så spennende å hakke på. Han spiller etter de reglene han må for å vinne i sitt game. Det er heller det som er rundt som må kritiseres.
Du har selvfølgelig rett. Styrkeløftere gjør ikke noe galt i å forgude sin lettmelk. De konkurrerer på like vilkår. Men hvor langt skal vi la tukkelet med maten få lov til å gå?
En norsk styrkeløfter konkurrerer faktisk ikke på like vilkår som en amerikansk styrkeløfter, da bruken av hormoner i mat er mye større der. En annen ting er at vi heller ikke konkurrerer på like vilkår med våre forfedre, når matvarer fungerer som dop.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #62 : 19. oktober 2010, 14:18 »
Tipper dette kom fra en melkeavhengig. Hvis det ikke stemmer, send spaden.

Jeg håper folk forstår at det etterhvert blir irrelevant å snakke om doping hvis samtlige matvarer er tuklet med og gir en unaturlig vekst-effekt. Men styrkeløftere orker kanskje ikke ta denne diskusjonen Smiley
Da kan du hoste opp noe seriøs forskning som viser at man vil få en dop-lignende effekt av å drikke norsk melk.  Nå er du så langt ute på jordet at det blir direkte parodisk. Hvor har du dette fra? Hvorfor tester ikke folk positivt hvis man får dop i seg gjennom melk?
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #63 : 19. oktober 2010, 14:22 »
Dere er ikke en ren satsning. Dere aspirerer ikke mot det heller. Hos dere er det avvikene som er reine. Hos oss er det motsatt. Dere gjemmer dere bak at det ikke testes

Har noen sagt "vi" (strongman antar jeg) er en ren satsing? Hvem vil bruke pengene? Hvem skal "vi" testes for? Deg og en håndfull andre styrkeløftere her på forumet?

Jeg sier du ikke er berettiget å synse/tippe på hvem som er dopet. Om det er steroider eller hva det nå en skulle være. Hva om folk skulle gjort innlegg om at du brukte narkotika hvis det ble lagt ut en film snutt av deg mens du løfter benkpress el?

Du klarer ikke å fatte poenget, altså å fremvise normal folkeskikk. Hva du mener om strongman har jo kommet klart frem for lenge siden. Du er ei kjerring grizzly, ei hårete og stor sådan. Jeg antar denne oppførselen er en gjenganger for deg, ikke bare under dette temaet.
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #64 : 19. oktober 2010, 14:23 »
Det er nå lell en tendens fra FLERE av styrkeløfterne her å henge ut folk fra andre forbund, styrke "sporter" ol som dopere. Det er å TØRKE seg i ræva før man har basja.
Nei, det er det ikke.

Doping i konkuransesammenheng innen idrett er en uting. Forbund som måtte tillate det er for meg forkastelig. Driter vel i om det er "rettferdig" siden ingen testes; nettopp det som er problemet. Den som er villig til å putte mest dritt i kroppen vinner. At noen kan forsvare et slikt forbund er for meg uforståelig. (Merk at jeg ikke trekker inn strongman her, da det ikke er en idrett, og det ikke eksisterer et alternativt, testet forbund)

At rene styrkeløfter henger ut dopede styrkeløftere; synes du virkelig det er å "TØRKE seg i ræva før man har basja?" Det er helt naturlig spør du meg.

Og de fordommene som måtte komme til uttrykk mot dopere er vel ikke noe verre enn de fordommene mot styrkeløftere enkelte her har.

Sitat
En Bendikt tidligere dopingtatt? Å bli kalt en idiot for å stille ett slikt spørsmål er jo bare latterlig.
Nei, det er det ikke. Å kverulere på hvorvidt Benedikt er dopet, det er latterlig. Alle vet det, du og Elvis inkludert. Så vidt jeg vet er han vel heller ikke testet, i hvert fall ikke på veldig lang tid, så spørsmålet er helt på jordet og fullstendig irrelevant. Selvfølgelig er han ikke tatt når han ikke blir testet, og selvfølgelig er han dopet allikevel.

Blir som om jeg skulle kreve Shaqille O'Neal/like høy person offisielt målt av Guiniess rekordbok for å akseptere at han er over 2m. I enkelte tilfeller er det liksom ikke noe tvil, menneskehjernen er faktisk kapabel til å trekke slike slutninger uten at det foreligger positiv test.

Sitat
Grizzly kunne jo med egne øyne se hvem på NSM lineupen i år som var dopet og kåret Egil som NSM2010. Det er å tørke seg i ræva før man har basja.
Hehe:P Hvor står dette?

Sitat
ADN kan jo bare slutte med urin prøver ol, det er bare å sende en gjeng av forumløfterne på stevner, evt bare se på bilder/filmer fra arrangement å gi dommen derifra.
Gidder ikke kommentere denne særlig, i de fleste tilfeller er det umulig å si hvorvidt en person er dopet eller ikke. Og de få tilfellene der det er mulig, ville neppe eksistert om personene var i forbund der det ble utført testing.

Utlogget Espen Bøs Aune

  • .: Eliteutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 749
  • Honnør: 1113
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 749

  • Sponset av www.Norkost.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #65 : 19. oktober 2010, 14:25 »
Den store forskjellen er at vi ikke gjør noe galt. I all hovedsak så er vi med på å skape verdier i samfunnet. Det er ikke strongman, bygging eller WPC i våre øyne. Jeg opplever at de er med på å spre doping og lettvindte løsninger.


Grizzly du får seff mene og tenke hva du vil. Men ville bare påpeke at det er akkurat slike utsagn som får folk til å se på styrkeløfter som "høytydlige"

I all hovedsak så er vi med på å skape verdier i samfunnet.

Jeg mener at styrkeløft med 200stk, som ser på NM, er ALT for lite til og gjøre noe som helst forskjell i samfunnet. Strongman og bygging er også alt for lite til og gjøre noe som helst forskjell.

Men at du faktisk mener at styrkeløft er med på og gjøre Norge bedre. Ha bedre holdninger osv, får meg til å få føle at du sitter på din høye hest, og jeg ikke er noe til kar i det hele tatt.. Bare da fordi jeg driver med strongman.

Jeg kjenner ikke deg og du ikke meg. Så skal ikke dra denne over på noe personlig osv.

Bare akkurat det du skrev der var ett veldig godt eksempel på at folk lett kan ta styrkeløft som mere høytydlig osv.

Utlogget Staggere

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 829
  • Honnør: 136
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 829

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #66 : 19. oktober 2010, 14:27 »

 Du er ei kjerring grizzly, ei hårete og stor sådan.
Tongue Nå er du bare slem.

Denne tråden kommer til og bli epic. Benker meg foran pc-skjermen ut dagen.
Smil med det smilet du har.

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #67 : 19. oktober 2010, 14:28 »
Nei, det er det ikke.

Doping i konkuransesammenheng innen idrett er en uting. Forbund som måtte tillate det er for meg forkastelig. Driter vel i om det er "rettferdig" siden ingen testes; nettopp det som er problemet. Den som er villig til å putte mest dritt i kroppen vinner. At noen kan forsvare et slikt forbund er for meg uforståelig. (Merk at jeg ikke trekker inn strongman her, da det ikke er en idrett, og det ikke eksisterer et alternativt, testet forbund)

At rene styrkeløfter henger ut dopede styrkeløftere; synes du virkelig det er å "TØRKE seg i ræva før man har basja?" Det er helt naturlig spør du meg.

Og de fordommene som måtte komme til uttrykk mot dopere er vel ikke noe verre enn de fordommene mot styrkeløftere enkelte her har.
Nei, det er det ikke. Å kverulere på hvorvidt Benedikt er dopet, det er latterlig. Alle vet det, du og Elvis inkludert. Så vidt jeg vet er han vel heller ikke testet, i hvert fall ikke på veldig lang tid, så spørsmålet er helt på jordet og fullstendig irrelevant. Selvfølgelig er han ikke tatt når han ikke blir testet, og selvfølgelig er han dopet allikevel.

Blir som om jeg skulle kreve Shaqille O'Neal/like høy person offisielt målt av Guiniess rekordbok for å akseptere at han er over 2m. I enkelte tilfeller er det liksom ikke noe tvil, menneskehjernen er faktisk kapabel til å trekke slike slutninger uten at det foreligger positiv test.
 Hehe:P Hvor står dette?
Gidder ikke kommentere denne særlig, i de fleste tilfeller er det umulig å si hvorvidt en person er dopet eller ikke. Og de få tilfellene der det er mulig, ville neppe eksistert om personene var i forbund der det ble utført testing.
Som jeg sa i en tildigere tråd så skjønner jeg at RENE løftere ikke liker å blir sammenlignet oppimot EVT dopete uttøvere, spesiellt ikke på ett forum av en liten barnerumpe. Sterke gutter som Bergan,OD, Gilberg m flere som er testede utøvere vet jo det selv at det er rene og de har jo sitt på det tørre i eget forbund. Man kunne kanskje vært litt mere informativ overfor "ungdommer" på forumet.


Jeg vet  ikke hva slags forbund Bendik løfter for, ergo er det latterlig å kalle noen for en tosk fordi man spør om han er doptatt.

Grizzly har i en tråd tildigere synset/antatt at Egil var eneste rene mann på nsm lineup.
Altså ADN øyne Wink
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget s0pr0

  • Leieboer
  • *****
  • Innlegg: 518
  • Honnør: 232
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 518

  • With the force of one thousand suns!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #68 : 19. oktober 2010, 14:37 »
Jeg vet  ikke hva slags forbund Bendik løfter for, ergo er det latterlig å kalle noen for en tosk fordi man spør om han er doptatt.

Grizzly har i en tråd tildigere synset/antatt at Egil var eneste rene mann på nsm lineup.
Altså ADN øyne Wink
SPørsmålet til Elvis var nok retorisk=) Ellers ville jeg selvfølgelig ikke kalt det idiotisk.
Grizzlys påstand blir litt i overkant av hva man kan anta imo, men er nok ikke alt for langt fra sannheten;)

Utlogget Carnivore

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 323
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #69 : 19. oktober 2010, 14:46 »
Da kan du hoste opp noe seriøs forskning som viser at man vil få en dop-lignende effekt av å drikke norsk melk.  Nå er du så langt ute på jordet at det blir direkte parodisk. Hvor har du dette fra? Hvorfor tester ikke folk positivt hvis man får dop i seg gjennom melk?
Ta det med ro. Hvorfor vekker dette så streke følelser blant styrkeløftere, da? Er vi ikke reine likevel liksom? Smiley
Jeg spør igjen: Vis meg en rå styrkeløfter som ikke drikker melk, og jeg skal holde kjeft. Utsagnet mitt har vitenskapelig hold, det skal vi komme tilbake til. La oss først se på hvilke erfaringer styrkeløftere faktisk gjør med den skittne, norske melka. Snakker vi med Einar Gilberg og resten av KK67 kan det være en god start. Lurer på hvor mange NM-medaljer det ville blitt der i gården om Tine Meierier ble lagt ned.

Som folk skjønner er dette ingen hets mot melkedrikkende styrkeløftere, men folk har totalt mistet kontrollen på hva de putter i seg. Snart kan man ikke omgå denne problematikken i idrettssammenheng.

Utlogget Mummelmann

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 576
  • Honnør: 437
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 576

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #70 : 19. oktober 2010, 14:52 »
Ja dette var noe nytt her inne, en video med en prestasjon av en strongman som sporer av i en dopingdebatt. Gratulerer til Treningsforum nok en gang. Gleder meg til neste video av et godt styrkeløft med utstyr så vi kan diskutere det igjen også.

Treningsforum slår ikke bare en død hest med kjepp, det deler opp hesten i flere biter og denger løs.

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #71 : 19. oktober 2010, 14:56 »
Ta det med ro. Hvorfor vekker dette så streke følelser blant styrkeløftere, da? Er vi ikke reine likevel liksom? Smiley
For min del blir jeg irritert over folk som kommer med skråsikre påstander uten å ha noe belegg for dem. Spesielt når alt tyder på at påstandene er feilaktige. Det gjelder uansett hva saken dreier seg om.

Sitat
Jeg spør igjen: Vis meg en rå styrkeløfter som ikke drikker melk, og jeg skal holde kjeft.

Hva mener du med ikke drikker melk? Du må definere litt bedre. De fleste i Norge har drukket melk flere ganger i løpet av livet sitt.

Sitat
Utsagnet mitt har vitenskapelig hold, det skal vi komme tilbake til.

Det ser jeg frem til.

Sitat
La oss først se på hvilke erfaringer styrkeløftere faktisk gjør med den skittne, norske melka. Snakker vi med Einar Gilberg og resten av KK67 kan det være en god start.
Mange drikker mye melk fordi det er en billig og praktisk måte å få i seg mye kalorier på. Hvis du mener det å spise seg feit har en stor positiv effekt på styrken i den tyngste vektklassen er jeg helt enig, men ikke at det er noe magisk med melk som produkt.

Sitat
Lurer på hvor mange NM-medaljer det ville blitt der i gården om Tine Meierier ble lagt ned.
De ville bare fått i seg noen av kaloriene fra andre steder som f.eks. gainere og diverse. Det er vel først og fremst gainere som Olaf Dahl drikker nå om dagen, slik jeg har forstått det, men det er kanskje dop der også?

Ingen tar disse konspirasjonsteoriene dine seriøst.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #72 : 19. oktober 2010, 14:59 »
For min del blir jeg irritert over folk som kommer med skråsikre påstander uten å ha noe belegg for dem. Spesielt når alt tyder på at påstandene er feilaktige. Det gjelder uansett hva saken dreier seg om.
 

Da er man enige Wink
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Geir M

  • Superavhengig
  • ******
  • Innlegg: 1 167
  • Honnør: 360
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 1 167

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #73 : 19. oktober 2010, 15:02 »
Ja dette var noe nytt her inne, en video med en prestasjon av en strongman som sporer av i en dopingdebatt. Gratulerer til Treningsforum nok en gang. Gleder meg til neste video av et godt styrkeløft med utstyr så vi kan diskutere det igjen også.

Treningsforum slår ikke bare en død hest med kjepp, det deler opp hesten i flere biter og denger løs.
Slik vil det fortsette helt til Strongman eller tulleforbundene i styrkeløft enten blir dopfrie eller sier rett ut hvordan situasjonen er. I dag prøver de å få i pose og sekk med å late som de tar avstand fra doping, samtidig som det er fritt fram for doping og alle i toppen bruker. Så lenge man fortsetter med denne løgnaktige politikken vil det alltid bli slik, og det er bra. For det skal ikke lønne seg å lyve.
There are two novels that can change a bookish fourteen-year old's life: The Lord of the Rings and Atlas Shrugged. One is a childish fantasy that often engenders a lifelong obsession with its unbelievable heroes, leading to an emotionally stunted, socially crippled adulthood, unable to deal with the real world. The other, of course, involves orcs.

- Paul Krugman, Nobelprisvinner i økonomi

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #74 : 19. oktober 2010, 15:06 »
Jeg drikker ca. 2,5 liter melk hver dag. Hvis jeg hadde trodd på dopeffekter av denne så hadde jeg drukket 10 liter i alle fall Smiley Får jeg vite at det er dop i melk som fungerer som aktiv ingrediens fortsatt så må jeg enten slutte å drikke melk (selv om jeg ikke blir tatt på tester av å drikke melk) eller prøve å rettferdigjøre for meg selv at det desverre er greit likevel fordi alle drikker melk, det er lov å drikke melk, man blir ikke testet for det og det er allment akseptert.
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!