Skrevet av Emne: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!  (Lest 128333 ganger)

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #150 : 24. oktober 2010, 18:42 »
Jeg prøvde å sitere deg, Gordo, men det var vanskelig å sitere en sitering hehe Smiley Nå står det "vi" og ikke "jeg" i den siteringen. Og ordet sterk kan ha blitt brukt i betydningen psykisk sterk. Han nevnte heller ikke eksplisitt markløft ; for totalmessig er han virkelig sterk.
Ja det er mulig det var det han mente, jeg vet ikke. Er vel i bunn og grunn veldig enig med styrkeløfterene når det gjelder dop og holdninger. Synes bare det blir litt usmakelig med stemplingen av "alle" til en hver tid. Men jeg respekterer det de har fått til i miljøet rent holdningsmessig uten tvil.
Jeg er også positiv til at man fronter sitt syn på tf, og ikke gjemmer seg på styrkeløftsiden der bare menigheta ser på.....

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #151 : 24. oktober 2010, 18:43 »
Ja, noen mener det. Jeg mener ikke det Smiley

Enig, men så er jeg enig med folk som er omgjengelige Wink
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #152 : 24. oktober 2010, 18:45 »

Jeg er også positiv til at man fronter sitt syn på tf, og ikke gjemmer seg på styrkeløftsiden der bare menigheta ser på.....

Det er jo forskjellige måter å fronte sin sak på....
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Keiko'88

  • Skravlekopp
  • ******
  • Innlegg: 1 936
  • Honnør: 326
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 1 936

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #153 : 24. oktober 2010, 18:46 »
Pastoren bruker harde ord og er ikke så veldig diplomatisk eller prøver å være sympatisk her, men i bunn og grunn er nok mye av det Pastoren skriver noe de fleste aktive styrkeløftere tenker og føler. Det gjelder også de herlige folkene med glød og lidenskap i Trondheim, også. De bare skjuler det bedre og har samtidig respekt for sine venner som beklageligvis har valgt en annen vei. Doping er satans verk. Det er verre enn black metal er for Kirken. Grunnen til at Pastoren får liten støtte er at mange rett og slett ikke orker. Mange styrkeløftere vil ikke engang være på Treningsforum pga. liberaliteten til doping som råder her inne. Som Pastoren sier så ønsker mange en separasjon. Pastoren er knallhard i sine meninger og det fortjener han respekt for. Å trekke inn hva han løfter og prøve å latterliggjøre han fordi man mener det er dårlige løft (noe man ofte mener fordi man sammenligner nettopp med dopere) blir større lavmål enn det kritikerne av Pastoren mener sistnevnte lirer ut av seg.

"Vi er bedre enn strongmen og byggere. Vi holdt ut og trente reint og nå er det vi som er virkelig sterke. Ta fra strongmen tåte flaska med bol og de er ikke annet enn små jyplinger."

Er ikke dette å skryte Einar?

Med "vi" så går jeg utifra at han også inkluderer seg selv.

Du kan heller ikke dra det ut av sammenheng og tolke "sterk" som psykisk sterk, da han påpeker at uten uten tåteflaska med bol hadde de ikke vært annet enn små jyplinger.

Så på hvilken måte mener du det var et større lavmål å latterliggjøre styrken hans sammenlignet med hvordan han latterligjorde byggere og strongmen?
700 raw / skråbenk - benkpress - smalbenk

Utlogget Iceberg

  • Tungvekter
  • *******
  • Innlegg: 3 081
  • Honnør: 593
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 3 081

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #154 : 24. oktober 2010, 18:48 »
Det er jo forskjellige måter å fronte sin sak på....

Ja enig. Det ble gjort på en usympatisk måte.

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #155 : 24. oktober 2010, 18:48 »
Jeg har ikke super-gener nei, det stemmer vell det.

Kan du forklare meg en ting; Hvorfor er alle de som doper seg så utrolig hyppe på å forsvare det?
Det må jo ha noe med å gjøre at de egentlig ville vært så "sterke" som de er, bare rene?

Jeg kan hvertfall ikke skjønne meg på mye av diskusjonen rundt doping. Er vell enkelt og greit rein juks, noe man skulle lært i primærsosialiseringen sin at er galt?


Olemartin; Nei, bare juksemakere.

Keiko: "da han påpeker at uten uten tåteflaska med bol hadde de ikke vært annet enn små jyplinger." : Doping har psykiske effekter?  Wink
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget grizzlysterk

  • Pratsom bruker
  • ******
  • Innlegg: 958
  • Honnør: 526
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 958

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #156 : 24. oktober 2010, 18:49 »
Jeg må ærlig inrømme Pastor; Jeg hadde et snev av respekt for dine meninger om dette temaet... intil nå.
Den er god! Grin

for pokker jeg kunne jo vært på landslaget i styrkeløft hvis det ikke skal mer til en det som pastoren løfter....

Jeg vet ikke noe om deg men er mer enn velkommen om du produserer resultatene dine reint og er villig til å jobbe med utstyr Wink

Legg for øvrig merke til den enorme støtten Pastoren får fra andre styrkeløftere her inne...
De styrkeløfterne jeg har møtt her i Trondheim og omegn har utelukkende vært herlige folk med både glød og lidenskap men disse sure oppstøtene skjemmer hele sporten i min mening og er nok absolutt ikke representative for styrkeløfterne som gruppe.

Klarer meg ganske greit på egenhånd. Får godt med feedback på at jeg er på rett kjøl av mora di. Wink (Vær så snill å ta den referansen)

Ville vært bedre om det sto "Bjørnen sover" på slutten av videoen i forhold til det som står?

Nå er jeg faktisk klart å komme meg opp på 300 i mark på stevne, selv om det er med drakt så føler jeg at det er bra utvikling på et drøyt år.

Her kommer det en som prøver og ta deg i hånda, og du slår hånda hans vekk, og fortsetter drittskrivinga. Drøy oppførsel.
Ja. Ganske enkelt også. Tviler ikke på at jeg gjør rett i dette. Lars Helge tror jeg i utgangspunktet var et talent som drev med styrkeløft, så det er trist å se at vi mistet han til strongman.

Prikken over i’en er at du i tillegg prøver å heve deg over andre hva styrkeprestasjoner angår.
Det pinlige er jo at du ikke har noe å stille opp med. Du er på ingen måte eksepsjonelt sterk. Hvis en tar i betraktning kroppsvekta di på 145, alderen din på 26, hvor lenge du har trent, og det at du er på landslaget (som tyder på at du ikke kan bli mer seriøs) så er løfta dine på 220 i benk og 260 i mark (gjort i fjor uten utstyr) faktisk latterlig svakt.

Du får passe deg nå, lille venn, jeg nærmer jeg jo råbenken din Wink Ikke det at jeg kommer til å løfte det på stevne eller noe. Du har jo holdt på siden 05.
http://www.youtube.com/watch?v=1ftSooh1LDk#noexternalembed&feature=related

Det jeg ønsket å få fram var at vi som trener reint har våre resultater på det rene. Vi er sterke i sinn og sjel fordi vi velger bort den enkle løsningen. Jeg vet da vel at jeg ikke er et større talent enn deg og sikkert ikke mange strongmen når det kommer til styrke. Det som er at vi vinner på moralskt grunnlag. Da selv om en drar 100 i mark.

Dette løftet på 260 ble gjort når jeg hadde trent tre måneder med sumo som var for tung. Dette var faktisk mindre enn pers på en dag jeg hadde kjørt opp til. Men det ble likevel det beste som ble festet til film dette året, derfor er det med. Totalt har jeg trent bøy og mark i to og et halvt år. Jeg er fornøyd med min framgang.

Hvis du syntes det var smålig av meg å undergrave andre resultater, så kan du tenke deg hva jeg syntes om at du gjør det med mine.

Du ser på deg kanskje som en vinner, men med de holdningene der så ser jeg på deg som en taper. Styrken din er heller ikke noe bedre.

Jeg føler at du legger floskler i munnen på meg her. I likehet med meg så tar også du en moralsk høygrund ovenfor meg, så jeg kan like gjerne si det samme til deg. "Du ser kanskje på deg selv som en vinner med de holdningene der" For noen så er du kanskje det, men for andre ikke. Jeg er ikke så interessert i din anerkjennelse, du er nok ikke særlig interessert i min heller og det er greit for meg. Jeg syntes du skulle hatt min plass og fått ut potensialet ditt i alle de tre store.

Jeg føler at jeg er et godt menneske. Selv om jeg dro dette så langt som jeg overhodet kunne.


Som jeg skulle ha skrevet det selv assa!!!

Aldri møtt deg Pastor, men dæven du gir ett godt inntrykk av deg selv Smiley Det var da seff ironisk...

Tror jeg hadde likt deg og jeg tror du hadde likt meg. OD liker deg, jeg tror han syntes jeg er ok, så vi er nok ikke så alt for gale noen av oss. Jeg tror det gjelder mange av oss som Lars Helge sier. Problemet er at mange SM og BB har meninger og hobbier som er uforenelige med meg og mitt miljø.

Det er faktisk aldri noen sinne som har spurt meg om hvorfor jeg ikke driver med styrkeløft? Tenker da på gjennom årene som har gått.

Tror ikke jeg var "klar" over styrkeløft egentlig før jeg hadde trent i nærmere 7-8år. Grunnen til at jeg startet å trene var ene og alene fordi jeg så strongman på eurosport på kveldene, og jeg likte disse store karene. Trente litt hjemme i kjelleren, litt på skolen og litt i forsvaret. Da jeg var ferdig i forsvaret så flyttet jeg til oslo, og ett par av gutta på jobben mente jeg burde begynne å trene på kraftverket sammen med dem, og slik ble det. Senere flyttet jeg til trondheim og havnet på flex gym. Enda visste jeg ikke om KK og styrkeløft miljøet i trondheim. Ble etterhvert klar over Sturla, OD, EG med flere som trente der men så aldri hensikten for meg å slutte å trene på ett lyst og nyvasket treningsenter kontra nedi kjelleren på KK? Både Sturla og Jon trente da på flex og det dukket sporadisk opp en eller annen styrkeløfter.

Det gikk aldri styrkeløft på tv, i allefall ikke på de tv kanalene jeg hadde, men strongman gikk på kveldene.

Kanskje jeg hadde drevet med styrkeløft hvis det hadde eksistert ett miljø i mine næromgivelser i den tiden jeg startet å trene med vekter. Kanskje hvis jeg hadde kjent noen som drev med styrkeløft? Jeg føler det er mer/bedre rekruttering til styrkeløft nå en da jeg "vokste" opp. Styrkeløft er faktisk noe jeg kan tenke meg å sende ungene på bare de blir gamle nok.


Bare en liten digresjon til de som ikke klarer å skjønne at alle som trener med vekter faktisk ikke har lyst å være styrkeløftere. At de faktisk synes kroppsbygging, strongman, fitness med mere er morsomt og at det er det de faktisk har lyst å drive med. Mennesker må da kunne få lov til å holde på med det uten å bli rakket nedpå av hårete og skjeggete kjerring benkpressere som mener de kan sette folk i bås utifra hva folk engasjerer seg i. Slike mennesker kaller jeg rasshøl, og det gør jeg ikke bare gjemt bak ett tastatur.


Dette er jo synd. Det samme gjelder meg. Jeg visste ikke om styrkeløft før tre år tilbake. Her er det helt klart noe som kan forbedre.

Jeg likte også strongman og syntes det var trist å finne ut at det var gjennomsyret av doping. Jeg er ikke laget for å løfte steiner, så jeg ville nok ikke gjort veldig bra der, men det er en artig måte å konkurrere på. Det jeg syntes er trist er alle de som ønsker å drive med det reint som ikke kommer noen vei. Selv om de er fornøyd og alt det der så er det til syvende og sist ikke de med rent mel i posen som kommer lengst der. Jeg vet at det også gjelder mye idrett.

Pastoren syntes ikke det er gøy å provosere folk han liker godt, annet enn for morro skyld da. Den eneste jeg klarer å provoser der er gale per, men han hater jo det meste som ikke er råbøy. Jeg er litt selvhøytidelig av meg når det kommer til antidoping, det er jo også noe av grunnen til at jeg kaller meg Pastor, det er riktig tippet av vedkommende som kom med det.

etter min mening så virker det mere som at pastoren og andre styrkeløftere mener de som har prøvd dop må være totalt dumme, tapere og ubrukelige mennesker.

Dette ble noe innfløkt. Selv om jeg mener at det er dumt å dope seg så har ikke jeg som tendens å dømme et menneske bassert på en last eller meninger vedkommende har om lasten.

Enig, men så er jeg enig med folk som er omgjengelige Wink

Hæ? Så de som er omgjengelige er de du er enig med eller er det slik at du er enig med alle som er omgjengelige?

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #157 : 24. oktober 2010, 18:55 »
Den er god! Grin

Jeg vet ikke noe om deg men er mer enn velkommen om du produserer resultatene dine reint og er villig til å jobbe med utstyr Wink

Klarer meg ganske greit på egenhånd. Får godt med feedback på at jeg er på rett kjøl av mora di. Wink (Vær så snill å ta den referansen)

Nå er jeg faktisk klart å komme meg opp på 300 i mark på stevne, selv om det er med drakt så føler jeg at det er bra utvikling på et drøyt år.
Ja. Ganske enkelt også. Tviler ikke på at jeg gjør rett i dette. Lars Helge tror jeg i utgangspunktet var et talent som drev med styrkeløft, så det er trist å se at vi mistet han til strongman.

Du får passe deg nå, lille venn, jeg nærmer jeg jo råbenken din Wink Ikke det at jeg kommer til å løfte det på stevne eller noe. Du har jo holdt på siden 05.
http://www.youtube.com/watch?v=1ftSooh1LDk#noexternalembed&feature=related

Det jeg ønsket å få fram var at vi som trener reint har våre resultater på det rene. Vi er sterke i sinn og sjel fordi vi velger bort den enkle løsningen. Jeg vet da vel at jeg ikke er et større talent enn deg og sikkert ikke mange strongmen når det kommer til styrke. Det som er at vi vinner på moralskt grunnlag. Da selv om en drar 100 i mark.

Dette løftet på 260 ble gjort når jeg hadde trent tre måneder med sumo som var for tung. Dette var faktisk mindre enn pers på en dag jeg hadde kjørt opp til. Men det ble likevel det beste som ble festet til film dette året, derfor er det med. Totalt har jeg trent bøy og mark i to og et halvt år. Jeg er fornøyd med min framgang.

Hvis du syntes det var smålig av meg å undergrave andre resultater, så kan du tenke deg hva jeg syntes om at du gjør det med mine.

Jeg føler at du legger floskler i munnen på meg her. I likehet med meg så tar også du en moralsk høygrund ovenfor meg, så jeg kan like gjerne si det samme til deg. "Du ser kanskje på deg selv som en vinner med de holdningene der" For noen så er du kanskje det, men for andre ikke. Jeg er ikke så interessert i din anerkjennelse, du er nok ikke særlig interessert i min heller og det er greit for meg. Jeg syntes du skulle hatt min plass og fått ut potensialet ditt i alle de tre store.

Jeg føler at jeg er et godt menneske. Selv om jeg dro dette så langt som jeg overhodet kunne.

Tror jeg hadde likt deg og jeg tror du hadde likt meg. OD liker deg, jeg tror han syntes jeg er ok, så vi er nok ikke så alt for gale noen av oss. Jeg tror det gjelder mange av oss som Lars Helge sier. Problemet er at mange SM og BB har meninger og hobbier som er uforenelige med meg og mitt miljø.

Dette er jo synd. Det samme gjelder meg. Jeg visste ikke om styrkeløft før tre år tilbake. Her er det helt klart noe som kan forbedre.

Jeg likte også strongman og syntes det var trist å finne ut at det var gjennomsyret av doping. Jeg er ikke laget for å løfte steiner, så jeg ville nok ikke gjort veldig bra der, men det er en artig måte å konkurrere på. Det jeg syntes er trist er alle de som ønsker å drive med det reint som ikke kommer noen vei. Selv om de er fornøyd og alt det der så er det til syvende og sist ikke de med rent mel i posen som kommer lengst der. Jeg vet at det også gjelder mye idrett.

Pastoren syntes ikke det er gøy å provosere folk han liker godt, annet enn for morro skyld da. Den eneste jeg klarer å provoser der er gale per, men han hater jo det meste som ikke er råbøy. Jeg er litt selvhøytidelig av meg når det kommer til antidoping, det er jo også noe av grunnen til at jeg kaller meg Pastor, det er riktig tippet av vedkommende som kom med det.

Dette ble noe innfløkt. Selv om jeg mener at det er dumt å dope seg så har ikke jeg som tendens å dømme et menneske bassert på en last eller meninger vedkommende har om lasten.

Hæ? Så de som er omgjengelige er de du er enig med eller er det slik at du er enig med alle som er omgjengelige?

Du hevet deg selv høyt her Pastor. For provoserende er du Wink
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Apaco

  • Elite medlem
  • *******
  • Innlegg: 4 221
  • Honnør: 1356
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 4 221

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #158 : 24. oktober 2010, 18:57 »
En genial løsning på hele greia var jo om folk hadde skrevet det som det er. Akkurat som det opplyses om man løfter med utstyr eller ikke når man nevner/viser et løft kunne man også informert om man doper når man informerer om løftene sine. På en enkel måte hadde vi sluppet en haug med spekulasjoner og diskusjoner og folk hadde fått et fullstendig bilde å vurdere prestasjoner på.
IRONCORE NUTRITION!

God Forgives, Brotherhood Doesn't.

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #159 : 24. oktober 2010, 18:59 »
Apaco er en smart mann Tongue ( Det var ikke ironi..)
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Utlogget Einar B. Gilberg

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 7 754
  • Honnør: 3681
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 7 754

  • Meine wut will nicht Sterben
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #160 : 24. oktober 2010, 19:03 »
"Vi er bedre enn strongmen og byggere. Vi holdt ut og trente reint og nå er det vi som er virkelig sterke. Ta fra strongmen tåte flaska med bol og de er ikke annet enn små jyplinger."

Er ikke dette å skryte Einar?

Med "vi" så går jeg utifra at han også inkluderer seg selv.

Du kan heller ikke dra det ut av sammenheng og tolke "sterk" som psykisk sterk, da han påpeker at uten uten tåteflaska med bol hadde de ikke vært annet enn små jyplinger.

Så på hvilken måte mener du det var et større lavmål å latterliggjøre styrken hans sammenlignet med hvordan han latterligjorde byggere og strongmen?
Nå har nok Pastoren skrevet det som blir sitert her med litt overdrivelse og satt ting litt på spissen. Han bruker også "vi" litt provoserende fordi styrkeløftere alltid blir omtalt som en homogen gruppe. Jeg mener fortsatt at det er mulig å tolke sterk som psykisk sterk selv om "små jyplinger" blir brukt om byggere og strongmen uten dop, selv om jeg innrømmer å tro at han mente sterk som i fysisk sterk.

Selv om vi inkluderer han selv så tror jeg ikke at han mener å skryte. Jeg ser på det som om at han mener at "vi" er styrkeløftere som et lag og at f.eks. CYC er lederen som knuser alt og alle Smiley Og selv om strongmen og byggere kan være sterke så tror jeg han med "virkelig sterke" ikke mener "veldig sterke", men faktisk mener at styrken er virkelig - ikke dopoppbygd styrke. Det kan helt sikkert tolkes på flere måter Smiley
Nidarø Treningssenter        FASITEN          Kan du slå meg?

Stevneperser med utstyr
Knebøy - 352,5     Benkpress - 240     Markløft - 300     Sammenlagt - 870 (Perser SL - 892,5)
Stevneperser uten utstyr
Knebøy - 320     Benkpress - 200     Markløft - 300     Sammenlagt - 780 (Perser SL - 820)
Trening uten utstyr
Knebøy - 312,5     Benkpress -  202,5     Markløft - 305     (Sammenlagt - 820)

Utlogget .:BULL:.

  • Erfaren bruker
  • ****
  • Innlegg: 403
  • Honnør: 14
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 403

Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #161 : 24. oktober 2010, 19:09 »
Nå har nok Pastoren skrevet det som blir sitert her med litt overdrivelse og satt ting litt på spissen. Han bruker også "vi" litt provoserende fordi styrkeløftere alltid blir omtalt som en homogen gruppe. Jeg mener fortsatt at det er mulig å tolke sterk som psykisk sterk selv om "små jyplinger" blir brukt om byggere og strongmen uten dop, selv om jeg innrømmer å tro at han mente sterk som i fysisk sterk.

Selv om vi inkluderer han selv så tror jeg ikke at han mener å skryte. Jeg ser på det som om at han mener at "vi" er styrkeløftere som et lag og at f.eks. CYC er lederen som knuser alt og alle Smiley Og selv om strongmen og byggere kan være sterke så tror jeg han med "virkelig sterke" ikke mener "veldig sterke", men faktisk mener at styrken er virkelig - ikke dopoppbygd styrke. Det kan helt sikkert tolkes på flere måter Smiley

Ening med einar hær, trur nokk "virkelig sterk" er blitt feiltolka

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #162 : 24. oktober 2010, 19:10 »


Kan du forklare meg en ting; Hvorfor er alle de som doper seg så utrolig hyppe på å forsvare det?
Det må jo ha noe med å gjøre at de egentlig ville vært så "sterke" som de er, bare rene?

Jeg kan hvertfall ikke skjønne meg på mye av diskusjonen rundt doping. Er vell enkelt og greit rein juks, noe man skulle lært i primærsosialiseringen sin at er galt?



Jeg har IKKE forsvart doping i ett eneste innlegg her. I såfall vil jeg at du quoter meg på de postene.

Jeg antar og at du mener jeg er en "doper" iom at du stiller meg spørsmålet?
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget VegarGjerdrum

  • .: Aktivutøver :.
  • ******
  • Innlegg: 6 554
  • Honnør: 1320
  • Utlogget Utlogget

    Innlegg: 6 554

  • www.kalibergym.no
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #163 : 24. oktober 2010, 19:14 »


Tråden heter et eller annet om en kar som doper seg og dra tung mark? Am I right?

Skulle nesten tro det...
Eat more woman! They are high in proteins!

www.kalibergym.no
www.highwhey.no
www.godrygg.no

Utlogget Joz

  • Forumavhengig
  • ******
  • Innlegg: 796
  • Honnør: 79
  • Utlogget Utlogget

  • Kjønn: Mann
  • Innlegg: 796

  • Se opp!
Sv: Benedict Magnusson drar 442,5kg utstyrsfritt!
« #164 : 24. oktober 2010, 19:28 »
"Hvorfor er alle DE som doper seg... "


Sa da ikke det var deg? Men ja, du avslørte meg. Det lå kanskje en undertone i det.
Beklager om du er og alltid har vært helt ren. Hvis det ikke er tilfellet, har jeg da ikke noe å beklage..
Men du har da skrevet mange innlegg imot folk som er anti-doping? Så det blir vell anti-anti doping.. what


Uansett.. Så du mener du er anti-doping da? Smiley
"Nå står det en kartong med fløte her som jeg ikke har brukt opp, så nå er det bare å bulke!!" - Mamma

 Nest sjukeste loggen på forumet!

~Joss~

Gå til:  

Disse kosttilskuddene er glemt for mange, men som alle bør ta.

5 digge middager med cottage cheese

Kosthold09.08.2021270

Cottage cheese er blitt en svært populær matvare!
Det er en risiko forbundet med treningen og løftene man utfører
Det finnes så mange gode varianter av middagskaker enn bare karbonadekaker.

5 fordeler med stående leggpress

Trening28.06.202153

Det er mange fordeler med å trene leggene dine. Se her!